Jij hebt nogal moeite met begrijpend lezen is het niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:45 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]voor jou wens ik een gratis allergie. Kijken hoe je je voelt in de aandachtshoerenrol
Wellicht. Hoe dit te beoordelen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er zijn legio mensen die beweren allergies te zijn maar dat niet zijn, ze lusten gewoon iets niet.
Je hebt moeite om dingen te begrijpen niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:45 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]voor jou wens ik een gratis allergie. Kijken hoe je je voelt in de aandachtshoerenrol
Dit ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er zijn legio mensen die beweren allergies te zijn maar dat niet zijn, ze lusten gewoon iets niet.
Als ik 'begrijpend' moet lezen heb je het waarschijnlijk als een mongool opgeschrevenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij hebt nogal moeite met begrijpend lezen is het niet?
Waarom zou ik daar een antwoord op moeten hebben, ik veroorzaak het probleem nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:46 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Wellicht. Hoe dit te beoordelen?
hoe onderscheid je dan echt van nep?
Gedrag, vreemde verzoeken. Vaak is het wel te zien.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:46 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
De tering, wat ben jij een idioot. Ga lekker de quasi intellectueel uithangen in het Ebola topic, kroegenbaas.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:47 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Als ik 'begrijpend' moet lezen heb je het waarschijnlijk als een mongool opgeschreven
Tja volgens mij wel in Nederland. Maar nu wordt het dus wettelijk verplicht. Dus straks ook bij de Chinees om de hoek een lijst met allergie informatie voor babi pangang met rijst.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat gelezen, maar geloof er weinig van eerlijk gezegd.
Ze kunnen toch gewoon een extra lijstje maken voor deze aandachtshoeren? ik bedoel, veel restaurants hadden dat toch al voor mensen die serieus allergisch zijn?
Dat is ook heel lastig en de chefs uit het artikel geven ook aan dat ze elke gastenwens in principe serieus nemen. Je zou alleen willen dat niet iedere nitwit met een slecht ontwikkelde smaak jouw keuken uitkiest om es lekker interessant en moeilijk te doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:46 schreef Dingflofbips het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:49 schreef breaky het volgende:
[..]
Tja volgens mij wel in Nederland. Maar nu wordt het dus wettelijk verplicht. Dus straks ook bij de Chinees om de hoek een lijst met allergie informatie voor babi pangang met rijst.
Heb je het wel gelezen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:31 schreef Dingflofbips het volgende:
Tuurlijk. Mensen verzinnen wat allergieėn om hip te zijn
Het is gewoon interessant doenerij.quote:Het lijkt wel een hype waardoor je interessanter bent. 'Zo heb ik een keer voor iemand een compleet boter- en melkvrij negengangendiner moeten maken. Aan het eind daarvan werd wel een Irish coffee besteld. Toen ik zei dat het gerecht boordevol melk zat, kreeg ik als antwoord: 'ach, ik vind dat zo lekker, wat maakt het uit'.'
Dit gaat uiteraard alleen op voor de wat meer sjieke restaurants. En dan vind ik het juist wel zo gepast, dat als je stijlvol wilt dineren, dat je van tevoren laat weten wat je wel en niet kunt eten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is ook heel lastig en de chefs uit het artikel geven ook aan dat ze elke gastenwens in principe serieus nemen. Je zou alleen willen dat niet iedere nitwit met een slecht ontwikkelde smaak jouw keuken uitkiest om es lekker interessant en moeilijk te doen.
Minder dan 1:100 mensen heeft coeliakie. Moet je eens kijken hoeveel mensen nu denken dat iedere afwijking aan hun lichaam door gluten komen. Dan kom je ver boven de 1:100 uit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:42 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Alle allergische mensen die ik ken zijn zeer serieus allergisch. Ik weet niet waar het dan mis gaat maar het kan voor die personen best beledigend zijn om het als smoes af te doen.
Hoe weet je dan of het 'nep' is?
Omdat je er kennelijk verstand van hebt. Zou graag weten waar dan de twijfel in zit. Als ik met mijn echte allergische bekenden in een restaurant zit vind ik het ongepast als er ook maar de geringste twijfel over bestaat. Deze mensen voelen zich vaak opgelaten om dingen bv terug te sturen en laten dan een tafelgenoot de boel opeten of weg eten om niet tot last te zijn. Deze mensen zouden dan ook nog onterecht voor nep en tendentieus worden aangezien wat ronduit smakeloos is. Dus nogmaals; waar baseer je je uitspraken dan op dat het vaak nep is?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar een antwoord op moeten hebben, ik veroorzaak het probleem niet
Aan de andere kant, het is in mijn ogen best "ziek" om zulke dingen te verzinnen wil dat dan zeggen dat er zoveel mensen zijn met een of andere stoornis? borderline, psychopatie enz?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Een veel voorkomende is mensen die beweren allergisch te zijn voor Natriumglutamaat
Als ik een notenallergie had gehad had ik idd niet uit eten gegaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Als je een voedselallergie hebt moet je sowieso niet uit eten willen gaan. Een stagiair in de keuken kan al per ongeluk pinda's door je soep gooien en daar lig je met dichtgeknepen keel.
Dat zit zowat overal in tegenwoordig is en het is nooit bewezen of mensen daar allergisch voor zijn...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Een veel voorkomende is mensen die beweren allergisch te zijn voor Natriumglutamaat
Daar ben ik allergisch voor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Omdat niet iedereen een opvoeding heeft gehad ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:52 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Omdat je er kennelijk verstand van hebt. Zou graag weten waar dan de twijfel in zit. Als ik met mijn echte allergische bekenden in een restaurant zit vind ik het ongepast als er ook maar de geringste twijfel over bestaat. Deze mensen voelen zich vaak opgelaten om dingen bv terug te sturen en laten dan een tafelgenoot de boel opeten of weg eten om niet tot last te zijn. Deze mensen zouden dan ook nog onterecht voor nep en tendentieus worden aangezien wat ronduit smakeloos is. Dus nogmaals; waar baseer je je uitspraken dan op dat het vaak nep is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |