Ja zoiets stond me ook bijquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Die buggies waren op papier vroeger Suzuki Swifts dacht ik.
rtl7 zendt misschien 5 minuten beelden uit per etappe.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja zoiets stond me ook bij
Vind het echt gaaf dat RTL7 veel uitzend enzo, maar idd heb ik alsnog soms het idee dat het meer kan zijn
Waar dan zoal, behalve irritrack etcquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
gelukkig is het via internet ook goed te volgen
ben nu bezig de voorbeschouwing online te zetten, dan is t voor mij echt begonnen
Rallymaniacs.nl en Omroep Brabant hebben een liveblog, twitter, dakartrucks.nl , facebookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waar dan zoal, behalve irritrack etc
link link link linkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
En Grand Prix Radio. Daar is nu de podiumceremonie live te zien bijvoorbeeld.
kom snel op zoekquote:
twitter:Olav_Mol twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 19:18:20Podiumceremonie Dakar Live te zien via: http://t.co/oFSpKPzssN klik op link en dan twee op play en je bent er bij,....in het spaans
) reageer retweet
Ik zit wat te kijken op de website van Grand Prix Radio. Ik wist niet dat Overdrive ook verantwoordelijk is voor de Zuid-Afrikaanse Imperial Toyota's, dacht dat dat een los team was.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 19:18:20Podiumceremonie Dakar Live te zien via: http://t.co/oFSpKPzssN klik op link en dan twee op play en je bent er bij,....in het spaans
) reageer retweet
Die beelden zie je wel op de Dakar acounts verschijnen haahaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:28 schreef DieselTank het volgende:
geen gordon nogmaar ik moet nu gaan
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:28 schreef DieselTank het volgende:
geen gordon nogmaar ik moet nu gaan
twitter:RallyUpdateNL twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 22:00:17Voor de fans van Robby Gordon. Hij heeft startnummer 308. Zal hij de jump weer doen? reageer retweet
Zijn identiek aan die van vorig jaar? Of, nou ja, vorig jaar waren er 3 nieuwe en 2 'oude', nu 4 nieuwe...quote:
Denk dat dat het is danquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zijn identiek aan die van vorig jaar? Of, nou ja, vorig jaar waren er 3 nieuwe en 2 'oude', nu 4 nieuwe...
Ik heb 10 seconde gekeken, toen had ik per ongeluk beide mijn ogen met een ijspriem er uit gestoken en mijn oren dichtgekit.quote:
zal ik m in HD mailen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb 10 seconde gekeken, toen had ik per ongeluk beide mijn ogen met een ijspriem er uit gestoken en mijn oren dichtgekit.
Graag, ik vind het best een geinig liedjequote:
Ik ben heel benieuwd wat tom voor beelden gaat opleveren.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:02 schreef Piet__Piraat het volgende:
Nu wel al een uitzending van RTL Dakar. Benieuwd wat voor beelden ze hebben!
Ik ook. Vooral als je ziet hoe stuk Tim af en toe zat de afgelopen jaren, dan moet je er toch niet aan denken om daarbuiten ook nog plaatjes te moeten schieten? Dat kan alleen maar als het goed blijft gaan. Een paar late finishes en je kunt door vermoeidheid nog amper een goed item maken.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat tom voor beelden gaat opleveren.
als hij na de rustdag nog in competitie is ben ik heel verbaasdquote:Op zondag 4 januari 2015 00:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral als je ziet hoe stuk Tim af en toe zat de afgelopen jaren, dan moet je er toch niet aan denken om daarbuiten ook nog plaatjes te moeten schieten? Dat kan alleen maar als het goed blijft gaan. Een paar late finishes en je kunt door vermoeidheid nog amper een goed item maken.
Ik hoop op Toyota dit jaar. In elk geval alles behalve Mini.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat peterhansel niet al middelvingerend doorgereden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |