Nee, het meeste is bekend, maar er zijn ook nog wat poppetjes onbekend. Wie de snelle service trucks gaan besturen voor GINAF en Maxxis bijvoorbeeld. Maxxis zullen we morgen wel te horen krijgen tegelijk met de officiële presentatie van Tom Coronel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Startlijst al beschikbaar?
Geweldigquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:29 schreef Fiorano het volgende:
Tim & Tom dus allebei samen individueel in een Buggy. Lachen.
Nog tijdstraffen gekregen vanwege het missen van waypoints of heb je vlekkeloos genavigeerd?quote:Op zondag 9 november 2014 05:17 schreef Alexxxxx het volgende:
in totaal 2 uur aan hazenslaapjes gehad, nu een verbindingsetappe van ruim 200 kilometer, het is net echt
Zijn navigator tom (of was het nou garmin) achja maakt niet uit heeft het volgens mij uitstekend gedaan.quote:Op zondag 9 november 2014 13:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nog tijdstraffen gekregen vanwege het missen van waypoints of heb je vlekkeloos genavigeerd?
Ok, ik kijk uit naar de beelden van Imprey.quote:Op zondag 9 november 2014 14:07 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Zijn navigator tom (of was het nou garmin) achja maakt niet uit heeft het volgens mij uitstekend gedaan.
link or it didnt happenquote:Op zondag 9 november 2014 14:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ok, ik kijk uit naar de beelden van Imprey.![]()
![]()
Wat deed Imprey nog eens? Ken niet iedereen hierquote:Op zondag 9 november 2014 14:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
![]()
Filmpjes voor Van Merksteijn.quote:Op zondag 9 november 2014 14:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat deed Imprey nog eens? Ken niet iedereen hier
Ik HAAT de N2quote:Op zondag 9 november 2014 13:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nog tijdstraffen gekregen vanwege het missen van waypoints of heb je vlekkeloos genavigeerd?
Ik was er niet bij dit keer!quote:Op zondag 9 november 2014 14:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
![]()
ja, klopt, maar het inschepen duurt twee dagen, en tussendoor naar huis gaan is me toch wat te gekquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Das toch prima in een dag te doen?
Hopelijk hoeft ie niet al die achterlijke spelletjes te doen maar krijgt ie een fatsoenlijke rol.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
En Rob Kamphues in het bivak, goede keus![]()
Erger dan Allard Kalff kan het niet worden toch?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:40 schreef Anne het volgende:
Ik vind Rob Kamphues echt vreselijkMaar goed..
Hopelijk presenteert ie het een beetje leuk en laat ie zijn arrogantie in Nederland achter.
Da's waar. Die praat inderdaad alsof ik 5 jaar ben.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Erger dan Allard Kalff kan het niet worden toch?
Aangepastquote:Op woensdag 19 november 2014 20:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's waar. Die praat. Inderdaad. Alsof ik. 5 jaar ben.
Ik vind.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:58 schreef Anne het volgende:
Da's waar. Die praat inderdaad alsof ik 5 jaar ben.
twitter:MarcelVermeij twitterde op donderdag 20-11-2014 om 17:22:43Wat klopt hier niet? @hamerdakar http://t.co/wEaSi2nImY reageer retweet
twitter:Rallymaniacs twitterde op donderdag 20-11-2014 om 16:03:16Le Havre: truck Peter Versluis ontbreekt bij Veka? reageer retweet
Versluis doet een Frits van Eerdje (geen tijd voor Dakar)?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
twitter:Rallymaniacs twitterde op donderdag 20-11-2014 om 16:03:16Le Havre: truck Peter Versluis ontbreekt bij Veka? reageer retweet
Loprais met een Veka MAN? Die rijdt toch voor hetzelfde team als De Baar? Of is dit gewoon een beslissing op het laatste moment?quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:09 schreef Alexxxxx het volgende:
de eerste 4 Nederlandse uitvallers zijn een feit...
http://rallymaniacs.nl/da(...)iet-naar-dakar-rally
Dat Loprais dit jaar bij Veka rijdt was al een tijdje bekend. Hij zou dit jaar hulp krijgen van Buggyra, wat nu dus niet door gaat. De Baar krijgt juist hulp van MKR, een andere Tsjechische motortuner die uit het truckracen komt. Je bent in de war met de Bonver Tatra's denk ik, die hebben ook MKR ondersteuning. Die Jamal's zijn wel goedgekeurd.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Loprais met een Veka MAN? Die rijdt toch voor hetzelfde team als De Baar? Of is dit gewoon een beslissing op het laatste moment?
Die MKR / Bonver Tatra's had ik inderdaad in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat Loprais dit jaar bij Veka rijdt was al een tijdje bekend. Hij zou dit jaar hulp krijgen van Buggyra, wat nu dus niet door gaat. De Baar krijgt juist hulp van MKR, een andere Tsjechische motortuner die uit het truckracen komt. Je bent in de war met de Bonver Tatra's denk ik, die hebben ook MKR ondersteuning. Die Jamal's zijn wel goedgekeurd.
Graag gedaan! Ik probeer dag 2 voor 16:00 online te hebben. Boucou is een typisch service team, zo zijn er meerdere. Die hebben volgens mij ook veel werk van Epsilon overgenomen, waar vorig jaar ineens een reservewiel vol drugs zat op de terugweg... En natuurlijk snelle service voor De Rooy.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Alex, trouwens bedankt voor de foto's.
http://alexmiedema.nl/2014/11/20/inschepen-voor-dakar-2015-dag-1/
Altijd leuk.
Dat Boucou team is ook behoorlijk groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |