Nou inderdaadquote:
Mhaw.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jimmy jizzt in zijn pants na deze post
Vanwaar?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Minthy vindt dit enigszins teleurstellend.
hoi peopjen 🐒quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Minthy vindt dit enigszins teleurstellend.
"doesn't"quote:
Ik wel atm 🚽quote:
Om dezelfde reden als wolfrolfjen. Wij hebben hopen met hoop en idealen <3quote:
SC gaat iets zeggen over atm denk ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel atm 🚽
[..]
Om dezelfde reden als wolfrolfjen. Wij hebben hopen met hoop en idealen <3
Dat lijkt me atm geen optie!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
SC gaat iets zeggen over atm denk ik
Ik dacht in de I vorm daar heb je het al.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"doesn't"
Je luistert teveel country
Ik ben niet zo'n fan van ass-to-mouthquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
SC gaat iets zeggen over atm denk ik
Dat laatste kan natuurlijk eigenlijk niet hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht in de I vorm daar heb je het al.
En ja ik luister teveel country...
I wish!! Nog drie bijna volledige werkdagen tot het weekend en zeer weinig zinquote:
QFTquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:56 schreef minthy het volgende:
[..]
I wish!! Nog drie bijna volledige werkdagen tot het weekend en zeer weinig zin
Ik weet. Ik wissel het dan ook maar af met het super suikerzoete nieuwe album van Taylor Swift.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat laatste kan natuurlijk eigenlijk niet he?
Kan ik het helpen dat ze zo mooi zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:58 schreef Pandaplint het volgende:
Muis zit weer naar m'n foto's te loeren
Je vindt mijn paddestoel mooi?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat ze zo mooi zijn
Ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je vindt mijn paddestoel mooi?
sopsopsopquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:58 schreef Pandaplint het volgende:
Muis zit weer naar m'n foto's te loeren
Anders kom ik nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja.
De meeste plekken waar je komt zijn mooi.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je vindt mijn paddestoel mooi?
James vind deze post niet leuk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja ik ben een van Pandaplint zijn instagram groupies.
quote:
fixedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Anders kom ik niet in een broodtrommel
Neuh, daarvoor klinkt die "we" te duidelijk..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
"Don't we all fall..."
Ik versta continu: "Dotan's awful"
Ik heb hem toch ingestuurdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh, daarvoor klinkt die "we" te duidelijk..
Zo loederig is die van mij ook op het moment!! Maar dit minthje laat zich niet voor één gat vangen en vecht stoïcijns terugquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:48 schreef wolfrolf het volgende:
WGR / werkgever wil totaal onverwachts contract onbepaalde tijd beëindigen
Wat de fuck
Wtfquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:48 schreef wolfrolf het volgende:
Eng zoiets.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:48 schreef wolfrolf het volgende:
Wat de fuck
Ik vind die woorden niet zo gek veel op elkaar lijkenquote:
Metallica fanclubquote:
Verschrikkelijkquote:
Zeg dat wel!quote:
Altijd leuk om te doenquote:
BZV topic is ergens anders.quote:
Goeie plaat.quote:
Uh, ok.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Iedereen die dat soort diarree kan waarderen, hoort onder curatele gesteld te worden.
Verdommequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:35 schreef wolfrolf het volgende:
KLB / Cavia opgezogen, schoonmoeder ondekt groot geheim____
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:35 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:35 schreef wolfrolf het volgende:
He-le-maal mee eens.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
Geronimo![]()
![]()
wat een ontiechelijke kneuzenplaat is dit zeg
Past zo in de rij Will & The People en Crystal Fighters
Lekker nummer, maar Waltari is toch net even wat lekkerderquote:
Nee. De eerste is tof!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
Geronimo![]()
![]()
wat een ontiechelijke kneuzenplaat is dit zeg
Past zo in de rij Will & The People en Crystal Fighters
Het verbaast met niks dat jij het een leuk nummer vindtquote:
Want je bent lekker gezet en lekker zelfverzekerd erover (immers bewijs je niet het tegenovergestelde als je erover zingtquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Want je bent lekker gezet en lekker zelfverzekerd erover (immers bewijs je niet het tegenovergestelde als je erover zingt), of je bent een "stick figure silicone Barbie doll"
Geen tussenweg
Dat bedoel ik... Volgens dit nummer en volgens vele plaatjes op internet, voornamelijk gepost door te dikke onzekere vrouwen, besta jij nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben geen van beiden... en nu?
Klopt, ze hebben mij verpulverd toen ik naast een van hen ging zitten in het vliegtuig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... Volgens dit nummer en volgens vele plaatjes op internet, voornamelijk gepost door te dikke onzekere vrouwen, besta jij niet
wut?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:08 schreef ChatGirl het volgende:
Ik werd gisteren in verkapt terminologie dik genoemd![]()
Maar ik ben heul niet dik
Dat dacht ik dus ook. Ik wilde er op reageren maar dan krijg je weer zo'n loze discussie.quote:
Je had gewoon moeten slaan ofzo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Ik wilde er op reageren maar dan krijg je weer zo'n loze discussie.
Tot dat niveau verlaag ik me niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten slaan ofzo.
Cosmic Carnival - Unicorn?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:19 schreef Ooi86 het volgende:
Vanmiddag hoorde ik bij Gerard een plaat waarvan er in de bandnaam iets met circus zat. Gerard was er nogal van ondersteboven en ik vond m ook mooi! En nou zoek ik m en kan ik m niet vinden 😟 Wie weet?
Graag gedaanquote:
Vrolijk en ik word er hyper vanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het verbaast met niks dat jij het een leuk nummer vindtmaar dat geeft ook niet
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:11 schreef wolfrolf het volgende:
Haha. Mijn lief heeft een fruitschaal leuk ingericht en vraagt vervolgens wat ik ervan vind.
Terwijl ik ze beide beetpak, maak ik de opmerking: leuk, ik mis alleen nog deze "mandarijntjes"
Ze moest hard lachen om deze kwaliteits grap.
Mijn vriendin
Hebben wij soms dezelfde vriendinquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:11 schreef wolfrolf het volgende:
Haha. Mijn lief heeft een fruitschaal leuk ingericht en vraagt vervolgens wat ik ervan vind.
Terwijl ik ze beide beetpak, maak ik de opmerking: leuk, ik mis alleen nog deze "mandarijntjes"
Ze moest hard lachen om deze kwaliteits grap.
Mijn vriendin
Oh yes!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:52 schreef ChatGirl het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:
Ik zou dan aan je pruim gaan likken om te proeven of die echt zuur smaakt...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou het dus vervelend vinden en er niet om kunnen lachen. Maarja ik ben dan ook een zuurpruim.
manmanmanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou dan aan je pruim gaan likken om te proeven of die echt zuur smaakt...
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooi liedje ja.quote:
Verdomme SC. Ik moet hier voor het slapen gaan toch hard om lachen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme SC. Ik moet hier voor het slapen gaan toch hard om lachen.
Het is dat ik die gif niet bij de hand heb.
Meer dan toepasbaar.
Grappig, ik bedacht me gisteren hoe weinig ik naar die band luister terwijl ik het best wel leuk vind, en dan denk ik altijd aan dat nummer dat gedraaid werd (Tumble and Fall)quote:
The Police....die zat toch in The Village People?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:57 schreef Sersjee het volgende:
Eerlijk gezegd draai ik thuis (of onderweg) maar zelden Johan of Crowded House. Het meest draai ik denk ik een best of van the Police, want die past bij werkelijk elke stemming
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme SC. Ik moet hier voor het slapen gaan toch hard om lachen.
Het is dat ik die gif niet bij de hand heb.
Meer dan toepasbaar.
The Police valt bij mij evengoed in die categoriequote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:57 schreef Sersjee het volgende:
Eerlijk gezegd draai ik thuis (of onderweg) maar zelden Johan of Crowded House. Het meest draai ik denk ik een best of van the Police, want die past bij werkelijk elke stemming
WAT DE NEUK IS JOUW UI???quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Police valt bij mij evengoed in die categorie
Een hoofd.quote:
no shit magnum columbo kojak! maar van wie?quote:
Frank de Boer.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
no shit magnum columbo kojak! maar van wie?
Een bekend hoofd ook, van een film die ik niet in m'n uppie ga kijkenquote:
dat dacht ik al, maar ik moest het toch even vragen. nu kan ik met een gerust hart gaan pitten.quote:
jij denkt aan The Shiningquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Een bekend hoofd ook, van een film die ik niet in m'n uppie ga kijken
Jaaaaaa, die griezel met z'n kop tussen de deur!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij denkt aan The Shining![]()
trusten poppekontjes
Als het vrijdag was zou ik vrezen voor Jett Rebel. Maar het wordt gelukkig gewoon Chef Special.quote:
Of Dotan. Maar Jett zou me ook niet verbazen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het vrijdag was zou ik vrezen voor Jett Rebel. Maar het wordt gelukkig gewoon Chef Special.
Ik denk dat ik zeker drie maanden nodig heb om te wennen aan Mexi's nieuwe Jack Nicholboer UI.
Jett is te chaotisch en instabiel. Hij zal het dus niet worden. Chef Special is wel lekker toegankelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of Dotan. Maar Jett zou me ook niet verbazen.
Dotan ja! Jeetje, de keuze is reuze. Miss Montreal zou ook kunnen, vooral omdat het een vrouwen-gerelateerd thema is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verdomme ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
nou ja, ik noem een bløf - wijd open...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Dotan ja! Jeetje, de keuze is reuze. Miss Montreal zou ook kunnen, vooral omdat het een vrouwen-gerelateerd thema is.
Manmanman.
beetje laat, maar Waltariquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Lekker nummer, maar Waltari is toch net even wat lekkerder
Ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Muitos cedo melhor homem . Dê a esse laptop de volta para Mouse.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren...
Tevens bom dia
Ik zou het ook niet proberenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren...
Tevens bom dia
twitter:giel3fm twitterde op donderdag 30-10-2014 om 09:50:13Ik ga m als allereerste draaien: Pineapple Morning, de nieuwe single van @JettRebel! En Morgen hoor je nog veeeel meer! #JettRebelRadio reageer retweet
ah, ook zo'n iemand die net als ik loopt te kloten met z'n verstelbare bureau. Rotdingenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ene Wilbert zit nu klem onder z'n bureau.
zeker nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
Niks mis met de muziek van Jett Rebel overigens...
ah, megahit dus?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:55 schreef Pino112 het volgende:
twitter:giel3fm twitterde op donderdag 30-10-2014 om 09:50:13Ik ga m als allereerste draaien: Pineapple Morning, de nieuwe single van @JettRebel! En Morgen hoor je nog veeeel meer! #JettRebelRadio reageer retweet
Chef special vind ik vaak juist storend chaotisch.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jett is te chaotisch en instabiel. Hij zal het dus niet worden. Chef Special is wel lekker toegankelijk
Mis je atzegod en strootgod?quote:
Ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mis je atzegod en strootgod?
Ja, ik word hier behoorlijk autistisch van.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mis je atzegod en strootgod?
Misschien komen ze wel terug. Ooit. Of ga ik ze gedrieën in een gifje gooien.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik word hier behoorlijk autistisch van.
Laat hem dan ajb "heeeeeere's Strootveld" zeggen!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien komen ze wel terug. Ooit. Of ga ik ze gedrieën in een gifje gooien.
Met dat laatste zou ik nog kunnen levenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien komen ze wel terug. Ooit. Of ga ik ze gedrieën in een gifje gooien.
Henk zou het maar niets gevonden hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:19 schreef wolfrolf het volgende:
Mex jouw UI is echt superpuik
Haters zullen haten xD
Maar Henk is ook een held. Jammer dat hij nooit terug kwam.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Henk zou het maar niets gevonden hebben.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
MASTER!
MASTER!!!!
Chop your breakfast on a mirror [ afbeelding ]
Ja. Nu al beuquote:
te laat, staat al uit hier. Spotify.quote:
Dat was het al na 1 keer uitzenden... wat een kansloze kutplaatquote:
dat refrein blijft hangen, dat is het. verder slaat het nummer nergens op.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat was het al na 1 keer uitzenden... wat een kansloze kutplaat
quote:
Dat zei ik. Maar toch bedankt.quote:
Scheelt mb'squote:
Heftig hè.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou een paar per maand dan ja. Pow. Veel.
Aha, ik begreep je verkeerd.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei ik. Maar toch bedankt.
Gitarist van the smiths, modest mouse, enz
De vorige finale trok bijna 2 miljoen kijkersquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:36 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man. Wie zit hier nu op te wachten
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:36 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
De vorige finale trok bijna 2 miljoen kijkers
Ik vond het eerste seizoen anders best leuk. Maar het is geen programma waarvoor ik thuis zou blijven.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:36 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man. Wie zit hier nu op te wachten
Hij ook, duidelijkquote:
Haha riekoost xDquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Gerard.vermoedt een dr riekoost
held zelfsquote:
Sorry ik hoorde arn0quote:
zet hem op Kxradio. Nu Rob Stenders alleen. Fred is kwijt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:21 schreef rubbereend het volgende:
ik zet de radio aan en krijg de Counting Crows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |