Dankjewel, nu heb ik enorme zin in een zak Texas Paprika, maar zit op mijn werk en kan dus niet weg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:31 schreef Ab_Rosenbaum het volgende:
Doritos zijn een goddelijke creatie
Terechte klacht ja. Heel irritant. Koop met dorito saus. Dat is een stuk lekkerder.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:31 schreef Ab_Rosenbaum het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, Doritos zijn een goddelijke creatie, maar er is altijd zo'n 50/50 kans dat ik een zak koop waarin de chips bijna niet gekruid zijn en dan is het al een stuk minder lekker
Kreeg geen reactie op een ingezonden klacht
Je hebt serieus voor 9.00 al zin in chips?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:53 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Dankjewel, nu heb ik enorme zin in een zak Texas Paprika, maar zit op mijn werk en kan dus niet weg.
Echt wel, kan zo een hele zak leegvreten, ga in de pauze maar ffe naar de Jan Linders :pquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:22 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je hebt serieus voor 9.00 al zin in chips?
Iewl :/quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
Beter koop je gewoon een zak nachos, die kosten geen drol.
Wat kaas over, uitjes, knoflook en dan in de oven
ben jij niet goedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
ziet er idd wel goed uit...ga ik ook makenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Maar het is wel lekker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kaasquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Maar het is wel lekker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ben jij voor een vent?quote:
Kaas is voor vrouwen en mensen die geilen op zweetvoeten.quote:
Wat ben jij voor een vent zeg?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:17 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Kaas is voor vrouwen en mensen die geilen op zweetvoeten.
Gesmolten kaas is het ergste, ik ben een keer met mijn ex naar een Zwitsers restaurant geweest, heb daar letterlijk over moeten geven van die stank daar. Was best genant, maar wat een lucht hing daar.
Mietje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:17 schreef Varg89 het volgende:
[..]
ik ben een keer met mijn ex naar een Zwitsers restaurant geweest, heb daar letterlijk over moeten geven van die stank daar.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een vent zeg?kkmietje
Omdat ik geen kaas lust?quote:
Ja, idd. En je bent een nederlander ook nogquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:26 schreef Varg89 het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik geen kaas lust?
Wat een theorie
Ik ben een Limburger.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, idd. En je bent een nederlander ook nog
Oh terechte klacht dan.quote:
Haten op Limburgquote:
Omdat je over je nek gaat van een geurtje. Geen kaas lusten is niet mietig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:26 schreef Varg89 het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik geen kaas lust?
Wat een theorie
Een geurtje? Het rook alsof heel Zwitserland hun sokken uitdeed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:40 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Omdat je over je nek gaat van een geurtje.
deze man weet. wel gehakt er bij doen though.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
True. En pepersquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:56 schreef Wolflegion het volgende:
[..]
deze man weet. wel gehakt er bij doen though.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |