abonnement Unibet Coolblue
pi_147327282
Ik zag je Dodo pas nog kletsen (snateren) met Platvoet, dus misschien moet je meer in die hoek zoeken El_Matador :Y

En goede reis Toek :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 december 2014 @ 09:39:29 #77
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_147327364
't Is in Spanje vast warmer dan hier, Toek 8-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_147327542
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2014 07:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
Konijntjes! O+ Fire en Rossi! O+

Goedemorgen! Zijn er mensen mee met de Sint naar Spanje? :+
Ik bijna :o maar ik paste niet in de zak
:P

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 07:58 schreef Toekito het volgende:

[..]

ik :+
Logisch want jij bent een Piet en die moeten mee of ze willen of niet :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  zaterdag 6 december 2014 @ 10:00:49 #79
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_147327597
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 09:39 schreef Rewimo het volgende:
't Is in Spanje vast warmer dan hier, Toek 8-)
ja daarom :)
en verder wat Innie zegt :)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_147327692
Ben je nog bezig met je rijlessen Toek ?

Ik heb vandaag al mijn huishoudelijke taken al gedaan *O* en ga verder alleen relaxen en koffiedrinken bij mijn moeder. Ik hou van rustige zaterdagen O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_147327730
Oh ik heb ook een rustig weekend! Vandaag maar één afspraak en morgen helemaal geen! Ik ga zo vreselijk niets doen morgen! O+ O+
pi_147327759
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 10:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oh ik heb ook een rustig weekend! Vandaag maar één afspraak en morgen helemaal geen! Ik ga zo vreselijk niets doen morgen! O+ O+
Heerlijk is dat *; morgen gaat dat me niet lukken helaas .
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  zaterdag 6 december 2014 @ 10:19:06 #83
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_147327790
Ja In, maar niet zo vaak meer als int begin. En morgen afgezegd ivm schouder.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_147383073
Iedereen een fijn weekend gehad ?
Wij hebben gisteren nog gezellig sinterklaas gevierd en we waren net thuis toen het ineens achter ons huis begon te knallen :(
Mijn man is nog naar buiten gegaan om te kijken wie daar vuurwerk af aan het steken was maar ze waren er al vandoor.
We hebben het wel gemeld maar ik verwacht er niet veel van.
Tommie lag gelijk al onder het bed -O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  maandag 8 december 2014 @ 07:55:58 #85
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_147383161
Heel fijn weekend gehad hoor. Resulteert nu wel in gehaast maar ach....
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_147383179
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 07:55 schreef Toekito het volgende:
Heel fijn weekend gehad hoor. Resulteert nu wel in gehaast maar ach....
Met gezelschap ? O-)
Hoe is het met je arm/ schouder ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  maandag 8 december 2014 @ 08:03:45 #87
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_147383195
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 08:00 schreef indaha het volgende:

[..]

Met gezelschap ? O-)
Hoe is het met je arm/ schouder ?
dus dat.

Nou.....dat is met ups en downs. Woendag naar HA.Want niet kunnen gamen, zwarte pieten en rijles moeten afzeggen.....beetje kut.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_147383216
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 08:03 schreef Toekito het volgende:

[..]

dus dat.

Nou.....dat is met ups en downs. Woendag naar HA.Want niet kunnen gamen, zwarte pieten en rijles moeten afzeggen.....beetje kut.
Idd rot en hopelijk ben je er snel vanaf :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  maandag 8 december 2014 @ 08:09:59 #89
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_147383223
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 08:08 schreef indaha het volgende:

[..]

Idd rot en hopelijk ben je er snel vanaf :*
Het komt vanzelf wel goed. Maar het was vroeger nooit zo heftig qua pijn en duur als nu..... :*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_147383602
Misschien toch nog maar ff langs de dokter, Toek als het zo heftig is. Er zijn ook huisartsen voor spoedgevallen die je kunt bellen.

Oh en goedemorgen! Volle werkweek deze week, zo geen zin in -O- Maar volgende week nog 3,5 dag en ik heb vakantie! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_147383665
Wat vervelend Toek :(

Hier zaterdag Sint gevierd met de familie. Surprises (en een hoop chocoladeletters) want niemand gelooft nog in de goedheiligman ;) . Was erg gezellig!
Chris had goed zijn best gedaan op een minecraft konijn dat mijn cadeautje had opgegeten. Om het compleet te maken had hij haarnetje, mondkapje en handschoenen meegeleverd (hij werkt in een clean room..) en daarnaast ook een patiëntenkaart, mesje en naald en draad om de boel weer netjes dicht te hechten. :D
(Zo eentje dus, alleen dan in het wit:)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hadden alleen ook nogal een 'knallend' einde, want toen we 's nachts terugreden klonk er opeens een enorme KNAL! en deed de auto moeilijk. Ik dacht eerst dat een paar jongeren die vlakbij voor een huis stonden iets van een strijker eronder gegooid hadden, Chris dacht aan een klapband, en er kwam zelfs een man vanuit een appartement verderop naar buiten rennen (in pyama) omdat hij dacht dat er iemand aangereden was.

Uiteindelijk bleek dat een van de veren voorin gesprongen was. Schijnt vaker te gebeuren bij verschillende merken auto's die ergens tussen 2002 (? dacht ik) en 2006 gebouwd zijn. Er is toen een periode veel verkeerd staal gebruikt. Maar geen fabrikant die het toegeeft. (En wij hoeven ook niet te rekenen op coulance, want A) niet bij een dealer in onderhoud en B)meer dan 2 ton op de teller. Dus tja..) Gaat nog wel een duur geintje worden denk ik, want waarschijnlijk moeten de andere veren ook vervangen worden. Het gebeurde nu in een woonwijk, je wil dat niet hebben op de snelweg..

Ach ja...
Nu even nog hard leren voor een tentamen woensdag, daarna ga ik los met de kerstversiering e.d. *O*
pi_147383900
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 09:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Misschien toch nog maar ff langs de dokter, Toek als het zo heftig is. Er zijn ook huisartsen voor spoedgevallen die je kunt bellen.

Oh en goedemorgen! Volle werkweek deze week, zo geen zin in -O- Maar volgende week nog 3,5 dag en ik heb vakantie! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Lekker aftellen O+ , ik kijk ook al uit naar de kerst 2 dagen uitslapen *O*

quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:07 schreef Candaasje het volgende:
Wat vervelend Toek :(

Hier zaterdag Sint gevierd met de familie. Surprises (en een hoop chocoladeletters) want niemand gelooft nog in de goedheiligman ;) . Was erg gezellig!
Chris had goed zijn best gedaan op een minecraft konijn dat mijn cadeautje had opgegeten. Om het compleet te maken had hij haarnetje, mondkapje en handschoenen meegeleverd (hij werkt in een clean room..) en daarnaast ook een patiëntenkaart, mesje en naald en draad om de boel weer netjes dicht te hechten. :D
(Zo eentje dus, alleen dan in het wit:)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hadden alleen ook nogal een 'knallend' einde, want toen we 's nachts terugreden klonk er opeens een enorme KNAL! en deed de auto moeilijk. Ik dacht eerst dat een paar jongeren die vlakbij voor een huis stonden iets van een strijker eronder gegooid hadden, Chris dacht aan een klapband, en er kwam zelfs een man vanuit een appartement verderop naar buiten rennen (in pyama) omdat hij dacht dat er iemand aangereden was.

Uiteindelijk bleek dat een van de veren voorin gesprongen was. Schijnt vaker te gebeuren bij verschillende merken auto's die ergens tussen 2002 (? dacht ik) en 2006 gebouwd zijn. Er is toen een periode veel verkeerd staal gebruikt. Maar geen fabrikant die het toegeeft. (En wij hoeven ook niet te rekenen op coulance, want A) niet bij een dealer in onderhoud en B)meer dan 2 ton op de teller. Dus tja..) Gaat nog wel een duur geintje worden denk ik, want waarschijnlijk moeten de andere veren ook vervangen worden. Het gebeurde nu in een woonwijk, je wil dat niet hebben op de snelweg..

Ach ja...
Nu even nog hard leren voor een tentamen woensdag, daarna ga ik los met de kerstversiering e.d. *O*
Dat schrik je je toch kapot :o en wat stom dat dat niet erkend wordt van die slechte veren :(
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  maandag 8 december 2014 @ 09:28:47 #93
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_147383926
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 09:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Misschien toch nog maar ff langs de dokter, Toek als het zo heftig is. Er zijn ook huisartsen voor spoedgevallen die je kunt bellen.

Oh en goedemorgen! Volle werkweek deze week, zo geen zin in -O- Maar volgende week nog 3,5 dag en ik heb vakantie! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
HA afspraak staat al. En zolang het met para uit te houden is ga ik niet naar een ehbo of spoed ofzo. Alleen thuiszitten waa 1,5 dag leuk. Nu naar werk en zien wat ik met 1 arm kan.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  maandag 8 december 2014 @ 09:30:54 #94
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_147383946
wow Candaasje dat is schrikken.

Vakantie is chill maar heb nog niks gepland.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_147387939
Wat een schrik candaasje andere auto een optie?
En wat een super surprise zeg
pi_147389158
Mwoah, auto doet het verder goed. We hebben wel wat spaargeld achter de hand mocht er meer gaan markeren, maar in principe willen we er nog wel even mee doorrijden :)

Ondertussen heeft Chris nu de auto van mijn ouders geleend om naar z'n werk te komen. Die moet straks weer even afkicken denk ik, want dat is een luxe wagen :D .

Deze foto had ik nog op FB gepost, van de suprise:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Konijn Notch (zo heet 'ie volgens de patiëntenkaart :P ) moet straks nog wel even gered worden door de dierenbescherming denk ik. Door de autopech zit 'ie nog in de kofferbak :@
pi_147392414
Oh leuk het leeft hier weer.

Leuke suprise :)

Wij hebben de sint dit jaar zonder suprise gedaan. Wel met gedichten,
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147396329
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 15:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh leuk het leeft hier weer.

Leuke suprise :)

Wij hebben de sint dit jaar zonder suprise gedaan. Wel met gedichten,
Ha T-P , jij hebt de hond Loebes toch ?

quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:44 schreef Candaasje het volgende:
Mwoah, auto doet het verder goed. We hebben wel wat spaargeld achter de hand mocht er meer gaan markeren, maar in principe willen we er nog wel even mee doorrijden :)

Ondertussen heeft Chris nu de auto van mijn ouders geleend om naar z'n werk te komen. Die moet straks weer even afkicken denk ik, want dat is een luxe wagen :D .

Deze foto had ik nog op FB gepost, van de suprise:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Konijn Notch (zo heet 'ie volgens de patiëntenkaart :P ) moet straks nog wel even gered worden door de dierenbescherming denk ik. Door de autopech zit 'ie nog in de kofferbak :@
Foei foei o|O :P , leuke foto O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 december 2014 @ 18:01:14 #99
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_147397397
Toek, sterkte met je arm! Heb je nog iets kunnen doen met 1 arm op je werk?

Candaasje, wat een prachtige surprise _O_ Hartstikke leuk! Balen van jullie auto trouwens -O-

Wij hadden ook een autodagje vandaag. Beide auto's moesten aan de winterbanden (alleen wisselen, de banden hadden we al). Ik mag nog niet rijden dus dat moest qltel doen en tussendoor moest ik naar fysio dus ik moest mee. Niet helemaal handige planning :P maar we hebben het gehaald :D

Ik heb stiekem mijn eigen auto een heel klein stukje gereden, van de schuur naar zijn vaste plek :@ Ik kijk er zó naar uit om weer zelf te mogen rijden. Eind volgende week hopelijk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 8 december 2014 @ 18:36:21 #100
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_147398405
Heb gewerkt.....en daar is alles mee gezegd Rewimo. Ben vervloekt door BHV dat ik we was maar ach....
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')