Ja maar er zaten wel pareltjes tussen hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je het nu terugziet, de meerderheid was ook bagger.
Joodse propaganda inderdaad!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Ja hoor alle geleerden zaten in kampen, er waren er nog genoeg om V2 raketten te ontwerpen
Hitler wedde op het verkeerde paard, ze waren met koudwaterfusie bezig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Ja hoor alle geleerden zaten in kampen, er waren er nog genoeg om V2 raketten te ontwerpen
Project Paperclip maar eens Googlenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Een van de beste series van de laatste tijd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:19 schreef Zipportal het volgende:
Manthann die serie is zo slecht. Ze moeten weer naakt hebben zeker?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Project Paperclip maar eens Googlen
Dat bedoel ik toch, werner von Braun en dergelijkequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Project Paperclip maar eens Googlen
Die clown wil wel... denk ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:26 schreef WeertGeeIders het volgende:
Kan iemand deze vrouw niet onthoofden...
Beter plakt ze die tepelstickers op haar bek. Wat een gekakel zeg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:27 schreef Latert het volgende:
Vanavond hoeft ze de tepelstickers ook niet op te plakken in de woonboot.
Ga je drukmaken om Zwarte Piet man. Opdonderen met je ISIScultuur.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:26 schreef WeertGeeIders het volgende:
Kan iemand deze vrouw niet onthoofden...
Daarom ben je natuurlijk ook vaste klant op FOK!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:32 schreef Monolith het volgende:
Als ik ergens niet in geïnteresseerd ben is het wel de mening van het klootjesvolk.
Vandaar dat je ook op fok zit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:32 schreef Monolith het volgende:
Als ik ergens niet in geïnteresseerd ben is het wel de mening van het klootjesvolk.
Amsterdamquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
Alsof je continu ziektes naar je hoofd krijgt.Waar wonen die mensen?
Het is voornamelijk eenrichtingsverkeer inderdaad.quote:
Amsterdamquote:
kquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Amsterdam
Amsterdammers
Rotterdam
Rotterdammers
Feiten kerel... Feitenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:34 schreef Zipportal het volgende:
EngFiguur die Raymann. Bommenlegger.
Ik ben tegenwoordig regelmatig in Amsterdam. Dat accentquote:
Wat een slecht voorbeeldquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:36 schreef Gramulanion het volgende:
Ik vond het ook niet zo hoffelijk dat Raymann toen zo vrolijk zat te dansen terwijl er net een heel serieus bericht op TV was.......
Het Katwijks accent is niet veel beter hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig regelmatig in Amsterdam. Dat accent![]()
Lekker! Beenham op een pistolet graag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wil je anders plakje varkensvlees?
Marcodej denkt dat Katwijk het middelpunt van alle genialiteit is, maar zo werkt dat niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het Katwijks accent is niet veel beter hoor.
Oké "Nederlander" die zich drukmaakt om Zwarte Piet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:37 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Lekker! Beenham op een pistolet graag.
Dank u
Goed te weten dat jij je er niet druk over maakt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oké "Nederlander" die zich drukmaakt om Zwarte Piet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |