SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bedoeling is voor iedereen om dat zo leuk, mooi en origineel mogelijk te bewerken (met paint en/of photoshop). Dit moet opgestuurd worden naar het aangewezen inleverpunt voor het eindigen van de deadline. Het leuke is om het plaatje te begeleiden met titel. Mocht je nog ietsjes meer tijd nodig hebben na de deadline. Geef dit dan even van te voren aan.
Na de deadline zal diegene naar wie de inzendingen zijn gestuurd alle deelnames posten met titel. Er wordt geen naam van de maker erbij vermeld. Ook zet diegene er een poll bij zodat *lurkers* en liefhebbers kunnen stemmen op hun favoriet. Neem even de tijd om ze allemaal goed te bekijken voor je een keuze maakt. (Het is tof, als de stemmer, in een bericht post op wie en waarom er gestemd is, maar dat is geen moetje.)
Het plaatje dat binnen de vastgestelde tijd de meeste stemmen heeft is de winnaar. Deze krijgt 3 punten. (nummer 2 krijgt 2 punten en nummer 3 krijgt 1 punt). Bij gelijkspel spreken we onderling een verlenging af.
De makers zullen dan ook bekend gemaakt worden door de "battle master". En deze past de lijst der deelnemers aan door de punten erbij op te tellen.
Spelregels
- Iedereen mag meedoen.
- Je mag paint, photoshop, etc. gebruiken. Zorg er wel voor dat hij origineel is, dus niet klakkeloos van internet halen!
- Je mag maar 1 plaatje per ronde inzenden.
- De deadline wordt onderling steeds afgesproken.
- Bij het stemmen: per persoon mag er maar 1x gestemd worden per ronde (niet op jezelf).
- De Battle master schat de stemtijd in en post deze sluitingstijd bij de poll.
- De winnaar mag het plaatje voor de volgende ronde uitkiezen, of hij zegt dat de volgende poster het mag doen.
- De Battle master is in principe de winnaar van de vorige ronde, maar hij of zij mag ook hulp inschakelen door een vervangende battle master te vragen.SPOILER: Vorige DelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorebord 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorebord 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige Links:
Link naar poll creator
Linkje naar de OP
Linkje naar de Battlepost
De almachtige trommels![]()
![]()
Komt-ie met een PNG aangezet terwijl ik zelf hier al heb zitten klooien!
Maar goed, de opdracht:
Voor zondagavond 20.00 inleveren bij 44rdbei!![]()
![]()
sorry.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef ToT het volgende:
Komt-ie met een PNG aangezet terwijl ik zelf hier al heb zitten klooien!
Maar goed, de opdracht:
[ afbeelding ]
Voor zondagavond 20.00 inleveren bij 44rdbei!
Ik zie trouwens een foutje bij de broek![]()
kut wacht even![]()
Alleen komt de lapo altijd als enige op de 3e pagina!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:21 schreef Nattekat het volgende:
150 posts per pagina
Eindelijk iemand met meer dan 25![]()
![]()
Bij mij op de 4equote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen komt de lapo altijd als enige op de 3e pagina!
301 is een gemeen priemgetal
Deelbaar door 7
Maar alsnog, 7 pagina's is te veel
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
In de OP staat een al heel oud scoreboard voor 2014... Beter even weghalen?Photoshop your own reality...![]()
Wel een lekker grote PNG, daar zou je een chop met veel detail mee kunnen maken...
Photoshop your own reality...![]()
Ja een makkelijk uit te knippen plaatje (of een kant-en-klare .png) zorgt er voor dat de drempel echt veel lager ligt!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:34 schreef Osvaldo2 het volgende:
Al twee inzendingen? Dat gaat snel dit keer...![]()
![]()
Sorry, but that`s classified informationquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:27 schreef HaJee het volgende:
Is er al een inzending waar Ed in verwerkt is?![]()
![]()
Dat moeten we dus vaker doen, een kant en klare png leveren. Als de foto daar wel voor geschikt is natuurlijk...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een makkelijk uit te knippen plaatje (of een kant-en-klare .png) zorgt er voor dat de drempel echt veel lager ligt!Photoshop your own reality...![]()
Ingestuurd... Vind hem zelf wel leuk maar dit is er weer zo één waarvoor je of veel stemmen krijgt of helemaal geen één...
Goh, doe jij ook al aan die regenboogpieten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:49 schreef HeaN82 het volgende:
Drukke week gehad, ff kijken of ik nog iets kan verzinnen!![]()
![]()
Al een stuk beter dan de vorige keer...quote:![]()
Maar kan nog beter, je kan nog tot morgenavond 20.00 meedoen...Photoshop your own reality...![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Al een stuk beter dan de vorige keer...![]()
Maar kan nog beter, je kan nog tot morgenavond 20.00 meedoen...![]()
ik heb er nu 5![]()
emo piet is baas!quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh, doe jij ook al aan die regenboogpieten? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 18:49 schreef HaJee het volgende:
Ik heb ook wat ingezonden maar niemand hoeft te vrezen@ je UI!
![]()
![]()
Zet je naam er maar bij zodat wij kunnen bepalen of dat terecht is...quote:Op zondag 2 november 2014 19:53 schreef 44rdbei het volgende:
Ik schaam me een beetje voor mijn eigen inzending![]()
Ik hou het liever zo lang mogelijk geheim....quote:Op zondag 2 november 2014 19:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zet je naam er maar bij zodat wij kunnen bepalen of dat terecht is...![]()
---BATTLE-POST---
Origineel:
En dit hebben we ervan gemaakt:
Zonder plu wordt je nat
cheers mate
Laat me niet alleen
The umbrella dance
Troll Science
No light without the dark
---DE POLL ---
Poll: Welke vind jij de beste?
• Zonder plu wordt je nat
• cheers mate
• Laat me niet alleen
• The umbrella dance
• Troll Science
• No light...
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
- Niet op jezelf stemmen
- Slechts 1x stemmen
Sluiting poll dinsdag om 20:00
[ Bericht 0% gewijzigd door 44rdbei op 02-11-2014 20:04:58 ]![]()
Hoewel het origineel eigenlijk het beste isheb ik toch een keuze gemaakt.
Er zijn er een paar die dicht bij elkaar liggen en ik heb degene gekozen waar misschien niet het meeste werk in zit maar waar wel alles klopt.
My work is done here, i am leaving now. Cheers everybody...![]()
Jeej een stemook wel verdient na een heel weekend verhuizen...
Komende dagen nog wel t een en ander te doen dus mocht ik de winst pakken reageer ik misschien niet zo snel... weten jullie dat alvast, of gewoon niet op mij stemmen natuurlijk
.
OT: zitten weer leuke tussennetjes gedaan allen! nu ff eentje een stem geven.
![]()
De stemmen zijn dit keer wel heel erg verdeeld, dat kan nog alle kanten op. Dat gaat nog spannend worden...
De uitslag.
De winnaar is Osvaldo2 met "Laat me niet alleen". Gefeliciteerd![]()
De 2e plek is voor mij (44rdbei) met "No light without the dark"
en de 3e plek is JPO met "cheers mate".
De overige inzendingen waren:
Hajee "Zonder plu wordt je nat"
dockx "The umbrella dance" (ik had hiervoor geen titel ontvangen dus ik heb zelf even iets verzonnen)
ToT "Troll Science"
De stand is nu als volgt:
Osvaldo2 : 19 (+3)
44rdbei: 14 (+2)
JPO: 12 (+1)
Gloorbek: 9
ToT: 6
GekkePoes: 5
Maringo: 5
GuitarJJ : 4
HeaN82: 4
Nattekat: 3
Dottey : 2
d4v1d: 2
Noodgang: 2
De nieuwe battlemaster is Osvaldo2.
Succes!![]()
Ah, ik moet weer een nieuwe foto zoeken... Heeft er iemand toevallig nog een leuk idee???Photoshop your own reality...![]()
Nieuwe opdracht
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen...
Inleveren voor zondagavond 20.00 uur bij Osvaldo2... Succes allemaal...
[ Bericht 18% gewijzigd door Osvaldo2 op 04-11-2014 21:10:52 ]Photoshop your own reality...![]()
Ja, deze keer ga je winnen. ik weet het zeker.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik nu weer meedoen zonder stemloos te blijven?![]()
![]()
Maar dat moet wel geheim blijven, anders stemt iedereen op iemand anders omdat ze denken dat ik toch al ga winnenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:55 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja, deze keer ga je winnen. ik weet het zeker.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ok, we zeggen gewoon niks tegen de rest.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat moet wel geheim blijven, anders stemt iedereen op iemand anders omdat ze denken dat ik toch al ga winnen![]()
Deze is voor mij wel eentje waar ik wat mee kan
Alleen het idee ontbreekt nog.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik hoop het...quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:00 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja maar bij jou is het een incident.
![]()
Ik zit hier zelf ook nog te piekeren... Maar heb ook een biertje opengetrokken dus de goede ideeën zullen zo wel komen...quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:10 schreef Nattekat het volgende:
Deze is voor mij wel eentje waar ik wat mee kan
Alleen het idee ontbreekt nog.
Wat is het stil hier... Komt zeker omdat iedereen zo druk aan het choppen is dat ze geen tijd meer over hebben om hier te posten... Dat belooft wat voor de volgende battle...
Hmm ik kon er weinig mee, maar ik heb nu wel een paar ideetjes.quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat is het stil hier... Komt zeker omdat iedereen zo druk aan het choppen is dat ze geen tijd meer over hebben om hier te posten... Dat belooft wat voor de volgende battle...![]()
Weinig tijd om te shoppen, misschien morgen even. Ook nog niet echt een goed idee voor de afbeelding. Maar dat komt misschien nog.quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat is het stil hier... Komt zeker omdat iedereen zo druk aan het choppen is dat ze geen tijd meer over hebben om hier te posten... Dat belooft wat voor de volgende battle...![]()
De mijne is ook bijna af.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
Yeah, heb de eerste inzending binnen!![]()
Battle post...
1- Internet hooligans slopen de Kuip!
2- Robot prank
3- Robot met gevoel voor humor
Poll: Welke is het beste?
• Internet hooligans
• Robot prank
• Met gevoel voor humor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Stemmen kan tot dinsdag 20.00 uur...Photoshop your own reality...![]()
Nog twee extra als toegift... Mag maar één keer meedoen maar had deze ook nog gemaakt...
4- The next generation
5- Op de rode loper
Godverdomme, ik was het helemaal vergeten
Noot voor zelf: Volgende keer gewoon beginnen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Uitslag...
De winnaar is HeaN82 met "Internet hooligans slopen de Kuip!", 3 punten.
Tweede plaats 44rdbei met "Robot prank", 2 punten.
Derde plaats Osvaldo2 met "Robot met gevoel voor humor", 1 punt
HeaN82 is dus de nieuwe battlemaster en mag een nieuwe foto uitzoeken. Gefeliciteerd HeaN82...
Scoreboard
Osvaldo2 : 20 (+1)
44rdbei: 16 (+2)
JPO: 12
Gloorbek: 9
HeaN82: 7 (+3)
ToT: 6
GekkePoes: 5
Maringo: 5
GuitarJJ : 4
Nattekat: 3
Dottey : 2
d4v1d: 2
Noodgang: 2
[ Bericht 11% gewijzigd door Osvaldo2 op 11-11-2014 20:16:43 ]Photoshop your own reality...![]()
De Sint is bijna in het land, dus we gaan Sint & Zwarte Piet painten!Voor vrijdagavond 20.00 uur inleveren bij HeaN82![]()
Modrechten misbruiken
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 22:41:19 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hmmm, ook even wat verzinnen... Heb wel al een idee voor Piet maar die is zo voor de hand liggend dat die vast al door iemand anders wordt gedaan...
Een slaaf op een schip?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hmmm, ook even wat verzinnen... Heb wel al een idee voor Piet maar die is zo voor de hand liggend dat die vast al door iemand anders wordt gedaan...
Dat wilde ik inderdaad ook gaan doen.![]()
Ja, dat zou wel fijnquote:Op donderdag 13 november 2014 18:07 schreef HeaN82 het volgende:
Moet ik de inleverdatum verplaatsen naar zaterdag?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: