Timmerwerkplaats De Blauwe Vinger zodat u er geen hoeft te krijgen is ons motto.
maar ik kom wel terug hoor!
Hallo meneer, maakt u ook gitaren?
En een zeilboot voor de andere meneer?? Ok Morgen kunt u hem op komen halen moet ik hem inpakken of eet u hem hier op??? Grapje! Hij kost 300 Fok! Euros maar u kunt hem ook huren voor 10 fok! euro per dag
* Magneet moet leren typen -u +o
[Dit bericht is gewijzigd door Magneet op 31-10-2002 16:01]
quote:* AirRaid legt 300 Fok op tafel
Op donderdag 31 oktober 2002 13:58 schreef Magneet het volgende:
Moet ik even maken maar zijn morgen klaar hoor, kust 74 Fok! Euro per stuk
hou de rest maar
is fooi
heb je misschien ook een uithangbord voor mijn pannekoekenhuisje, want dat is eraf gewaaid in de storm...
* SuperUli vertrekt met het uithangbord
[Dit bericht is gewijzigd door pluisje op 03-11-2002 21:42]
* Magneet laad zijn auto vol met alles wat hij nodig heeft en gaat naar de computer winkel toe
Stuur de rekening maar
* Magneet bekijkt de order en zegt tegen de klant dat dit wel een weekje of 3 kan duren voor het klaar is zoveel is het en dan werk ik nog 3 uur extra per dag en ow het trainingskamp van fc Fok! komt er ook nog aan kan dus nog wel ff wat langer duren, maar ja als je het bij een van de grote meubelboulevards gaat bestellen duurt het nog 2 maanden langer gegarandeerd en dit is nog echt vakwerk wat je van mij krijgt
quote:* portier wacht geduldig
Op zondag 5 januari 2003 15:03 schreef Magneet het volgende:
mmm yummie heul veul werruk voor mijn* Magneet bekijkt de order en zegt tegen de klant dat dit wel een weekje of 3 kan duren voor het klaar is zoveel is het en dan werk ik nog 3 uur extra per dag en ow het trainingskamp van fc Fok! komt er ook nog aan kan dus nog wel ff wat langer duren, maar ja als je het bij een van de grote meubelboulevards gaat bestellen duurt het nog 2 maanden langer gegarandeerd en dit is nog echt vakwerk wat je van mij krijgt
*SPOEDORDER PLAATST*
* FANATIC morgen in zijn huis trekken gaat en koud vindt zitten op de grond .
quote:Goed plan! Kheb vanavond toch niet veel te doen nu Marjan aant fitnessen is
Op maandag 6 januari 2003 18:58 schreef Magneet het volgende:
mmm ik kan wel ff in een uurtje paar zeer simpele dingetjes in elkaar flansen voor je maar kan je zelf niet wat houtbewerken?? voorraad hout is groot genoeg en je bespaart ook nog aangezien je geen werk hebt
* FANATIC pakt wat hout en begint de mooiste dingen in elkaar te timmeren!
quote:
Op maandag 6 januari 2003 20:29 schreef Magneet het volgende:
Terwijl fanatic druk bezig is met zijn meubels gaat magneet verder met de andere order
quote:morgen laat ik het over maken.
Op vrijdag 10 januari 2003 18:08 schreef Magneet het volgende:
ow ja en de totale kosten zijn 1000 fok! euro
Ik kom de meubeltjes ophalen. Ik heb de rekening over laten schrijven.
* theborgnl is 1.85m en wil een extra lang bed, a minstens 2.20m
Het moet een tweepersoonsbed zijn, met een klamboe tegen de muggen...
Wat zal me dat kosten?
quote:
Op woensdag 2 april 2003 07:11 schreef Sitethief het volgende:
yvonne speelt vals
quote:daar stond eerst dat Magneet weg was
Op woensdag 2 april 2003 08:25 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
..wattus
* nyphai wandelt naar binnen en kijkt beetje in de rondte
quote:Hallo, welkom in mijn werkplaats wat voor een type meubels wil en welke wil je precies?
Op vrijdag 18 april 2003 13:50 schreef nyphai het volgende:
Gevonden \o/* nyphai wandelt naar binnen en kijkt beetje in de rondte
quote:ok maak nog even een lijstje van wat je allemaal precies wilt en ik gaat aan de slag, wat voor een hout wil je eigenlijk? licht beuken?
Op vrijdag 18 april 2003 14:35 schreef nyphai het volgende:
* nyphai vind dat Magneet een ambachtsman eerste klas is
boekenkast
ronde grote tafel + comfortable stoelen
keukenkastjes met inbouwmogelijkheden
pc meubel
hemelbed met bijpassende nachtkastjes
Hoe wordt er trouwens afgerekend?
fantasy xpress card?
ot
help me er dan ff aan herinneren anders kan het zijn dat ik het vergeet, kommaar ff vragen hoe het met de meubels gaat ofzow
* nyphai bows
Pijlen in alle maten en soorten oefen en scherp, ook voor elfen, orcs, druiden en andere wezens. Door een gebrek aan toverkracht gelieve wel zelf te bezweren.
Prijs : wat de gek er voor geeft!
Waar kan ik je precies mee helpen, wil je meubels , wat precies en in welke stijl?
quote:nou ehm voordat ik meubels koop moet ik misschien wel eerst ff iets bouwen.....wat voor stenen heb je zoal in de aanbieding?
Op zaterdag 26 april 2003 13:39 schreef Magneet het volgende:
* Magneet komt net vanuit zijn huis de werkplaats binnengelopenWaar kan ik je precies mee helpen, wil je meubels , wat precies en in welke stijl?
quote:uuhm stenen heb ik niet, ik doe alleen maar in hout.
Op zaterdag 26 april 2003 14:16 schreef debbie_19 het volgende:[..]
nou ehm voordat ik meubels koop moet ik misschien wel eerst ff iets bouwen.....wat voor stenen heb je zoal in de aanbieding?
quote:nou dan maar van hout he
Op zaterdag 26 april 2003 20:09 schreef Magneet het volgende:[..]
uuhm stenen heb ik niet, ik doe alleen maar in hout.
quote:ok, heb je iets van een tekening hoe je het wilt hebben? Dan kan ik namelijk aan de slag, ik verwacht dat het niet zo duur zal zijn 2000 Fok!euro denk ik
Op zaterdag 26 april 2003 22:45 schreef debbie_19 het volgende:[..]
nou dan maar van hout he
Geachte heer magneet,
Hartelijk dank voor het afleveren van mijn bestelling en voor het prachtige schuurtje.
Bijgevoegd vindt u mijn betaling.
Groet,
nyphai
*tevens overhandigt hij de bouwtekeningen*
quote:Nou ja er moet ook een stuk aan de binnenkant gemaakt worden, en daar zit natuurlijk wel hout bij
Op maandag 14 juli 2003 08:31 schreef Magneet het volgende:
sorry ik doe alleen houtwerk of wil je een houten garage?
Mijn eigen klusjesman doet de rest
quote:ok, zeg maar wanneer ik aan de gang kan, doe denk ik wel eerst even die balie van het makelaarskantoor maar dat moet geen probleem zijn.
Op maandag 14 juli 2003 11:03 schreef Rhapsody het volgende:[..]
Nou ja er moet ook een stuk aan de binnenkant gemaakt worden, en daar zit natuurlijk wel hout bij
Mijn eigen klusjesman doet de rest
quote:kosten, aangezien het superafgewerkt moet zijn schat ik rond de 1500 fok!euro
Op maandag 14 juli 2003 11:03 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Kunt u een mooie balie in elkaar timmeren voor mijn makelaarskantoor?
Het moet er een beetje luxueus uitzien, want de kopers die we krijgen zijn klanten in de duurdere sector. De balie is het gezicht van het bedrijf, dus het moet er mooi uitzien. Wat gaat zoiets trouwens kosten?
quote:zegt u het maar
Op maandag 14 juli 2003 11:00 schreef Charmaine het volgende:
Charmaine komt de timmerwerkplaats binnen en ziet dat het best druk is. Terwijl ze wacht op haar beurt, controleert ze of ze alles op haar lijstje hebt staan of ze niks vergeten is.
quote:Dat is prima. Ik wil bij deze zo'n mooie balie bestellen. Wanneer kun je hem plaatsen?
Op maandag 14 juli 2003 11:20 schreef Magneet het volgende:[..]
kosten, aangezien het superafgewerkt moet zijn schat ik rond de 1500 fok!euro
quote:Charmaine geeft de man achter de balie haar briefje met materiaal.
Op maandag 14 juli 2003 11:20 schreef Magneet het volgende:[..]
zegt u het maar
Graag wil ik voor Dierenartspraktijk Dierenhulp een balie, een tussenwand in mijn behandelkamer, een grotere behandeltafel, een aantal stoelen voor in de wachtruimte en een aantal tafeltjes om aan te zitten, een tafel voor de koffiezetapparaat en een buro en ook voor in mijn huis, heb ik een tafel met 6 stoelen nodig, zou u dat voor mij kunnen maken?
quote:daar begin ik woensdag mee, verwacht dan maandag klaar te zijn, ik ga in het weekend door als dat mogelijk is anders woensdag klaar.
Op maandag 14 juli 2003 11:43 schreef Lelijke_Aap het volgende:[..]
Dat is prima. Ik wil bij deze zo'n mooie balie bestellen. Wanneer kun je hem plaatsen?
quote:geen probleem, ik zal deze klus na de balie en na de garage doen, denk dus ergens over 2 weken te kunnen beginnen, totale kosten schat ik rond de 1000 fok!euro
Op maandag 14 juli 2003 11:45 schreef Charmaine het volgende:[..]
Charmaine geeft de man achter de balie haar briefje met materiaal.
Graag wil ik voor Dierenartspraktijk Dierenhulp een balie, een tussenwand in mijn behandelkamer, een grotere behandeltafel, een aantal stoelen voor in de wachtruimte en een aantal tafeltjes om aan te zitten, een tafel voor de koffiezetapparaat en een buro en ook voor in mijn huis, heb ik een tafel met 6 stoelen nodig, zou u dat voor mij kunnen maken?
quote:ok!, * Magneet loopt achterom primafok binnen.
Op maandag 14 juli 2003 11:57 schreef Charmaine het volgende:
Is prima, dat is geen probleem, over twee weken? Nou is ook prima, heb nu toch nog een noodoplossing, U komt maar langs als u zover bent.
Charmaine loopt weer naar buiten, op naar Telefoonwinkel Prima!Fok is geopend !!!!!!!!
want iedereen stoot altijd zijn hoofd in mijn hutje, en als ik dan buiten een picknicktafel heb, kan iedereen buiten zitten en eten zonder zijn hoofd te stoten
levert u ook spullen aan huis??
want ik denk niet dat dat mij als klein dwergje gaat lukken om die tafel te verplaatsen...
geef uw vrouw een trap, maar dan wel een trap van magneet...
ik ben met mn mini door de trap van de FoKaa discotheek heengestort..
Kan jij daar weer iets in de richting van een trap voor in de plaats neerzetten??? Zou je m misschien gelijk rolstoelvriendelijk willen maken???
* Preliator is 3 uur bezig op een aantal planken te verslepen, de planken zijn veel ste groot voor die kleine dwerg maar hij houdt moet, hij pakt ook een hamer en wat spijkers en verplaatst die ook met moeite naar FoKaa. Als hij dat heeft gedaan komt die bekaf terug
*puf*
je hebt gezien welke spullen ik heb gepakt?? hoeveel gaat dat kosten??
* Preliator gaat in afwachting tot een antwoord maar op een door magneet in elkaar geknuseld bed zitten dat naast de toonbank staat
wat zei je? ohh jij alles gratis...
*gaaap*
nou dat is makkelijk winst maken..
nou maar toch die planken enzo die had ik anders niet gehad, en je hebt er dus wel aardig wat tijd in gestoken...
wat zeg je van 150 FOKeuro?
ik breng het zo wel langs, dan ga ik eerst even timmeren
tot zo dan maar he
* Preliator loopt richting FoKaa
heej magneet hier heb je dat vat dwergenbier wat je zou krijgen voor dat hout enzo
* Preliator laat met moeite het van van de kruiwagen af
zo *puf*
en hier heb je de spijkers en je hamer terug
*astu*
* Preliator gaat weer even om bij te komen op het bed zitten maar valt tot (bijna) ieders verbazing gelijk in slaap
* Preliator schikt wakker... kijkt rond en ziet magneet zijn briefje
oh naar het hotel... mmm naja ik zie m nog wel een keer
* Preliator rekt zich nog een keer uit en verlaat de Timmerwerkplaats
* hangt briefje erbij *
" kunt u na uw vakantie even langskomen bij ons? Onze deur is beetje kapot. Alvast bedankt, Rhapsody"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |