Heb je een huis in de verkoop, post het dan hier, met plaatje en de prijs. Wil je iets kopen, kijk dan in dit topic en zoek een leuk huisje uit! We hebben huizen in de verkoop in alle prijsklassen.
Kasteel Zilvertoren. Een ruim Middeleeuws kasteel met 7 slaapkamers, 3 eetzalen, een sauna, 3 badkamers, 2 woonkamers en inpandig zwembad.
Prijs: N.O.T.K.
Mobile Home Box. Ideaal voor de eerste weken op het eiland. Makkelijk te verplaatsen. Deze ruim opgezette doos is uitgerust met een complete keuken, badkamer en woon- / slaapkamer.
Prijs: 250 Fok Euri
Dit mooie rijtjeshuis is rustig gelegen aan de rand van het eiland. Indeling: hal, woonkamer, 2 slaapkamers, badkamer, toilet, zolder.
Prijs: 105.000 Fok Euri
Dit is tot op dit moment ons aanbod. Hopelijk wordt dit aanbod snel uitgebreid.
quote:Ja het is K.K., behalve bi jde Mobile Home Box.
Op woensdag 9 juli 2003 10:53 schreef mat_herben het volgende:
is dit allemaal K.Kplaatje
quote:Misschien is bovenstaand kasteeltje dan iets voor u. Komt u eens langs op ons kantoor. We zitten naast Sjaaks ijswinkel. We zijn druk bezig ons aanbod in de duurdere sector uit te breiden.
Op woensdag 9 juli 2003 11:19 schreef roemco het volgende:
ah kijk.. nu ik alweer effe hier woon zoek ik nu wel een leuk optrekje.... dat in elkaar geprutste sloppending waar ik nu woon is maar niks... en ik heb leuke inkomsten van mn afvalverwerkerij..!!
* roemco geeft aap een van de ijsjes...
zo en nu zakenlijk... dat kasteeltje.. wat kun je me daar over vertellen...
Ok, het kasteeltje. Nou dat is zeker iets voor u. Het is een middeleeuws kasteel, wat erg ruim is opgezet. Het aantal kamers staat in de brochure hierboven. Ik moet er wel bij zeggen dat het een tijd heeft leeggestaan en er dus het een en ander aan moet gebeuren. Maar ik zie dat u nogal handig bent, u bouwt pedaalemmers om tot geavanceerde robots.
quote:roemco is eens langs het kasteeltje gereden...
Op woensdag 9 juli 2003 14:40 schreef Lelijke_Aap het volgende:
* Lelijke_Aap worstelt met het ijspapiertje...Ok, het kasteeltje. Nou dat is zeker iets voor u. Het is een middeleeuws kasteel, wat erg ruim is opgezet. Het aantal kamers staat in de brochure hierboven. Ik moet er wel bij zeggen dat het een tijd heeft leeggestaan en er dus het een en ander aan moet gebeuren. Maar ik zie dat u nogal handig bent, u bouwt pedaalemmers om tot geavanceerde robots.
ik keek er wat in de rondte.. idd een lik verf hier en daar. het dak kan een beurt hebben.... en nieuw behamg mag ook wel. een serre er aan, zwembadje erbij graven, nieuwe ramen en kozijnen, hek er om, beveiligingssysteem, thuisbioscoop, winkelcentrumpje er in, kapsalon...
nou lijkt me geen probleem... dagje even doorklussen...
ik koop hem!!!!!
quote:rare aap...
Op woensdag 9 juli 2003 14:40 schreef Lelijke_Aap het volgende:
* Lelijke_Aap worstelt met het ijspapiertje...
quote:Nou dat is mooi. Ik ben blij dat we zaken kunnen doen. Komt u morgen even langs voor het tekenen van het koopcontract?
Op donderdag 10 juli 2003 21:24 schreef roemco het volgende:
ik koop hem!!!!!
Nieuw in de verkoop
De huidige eigenaar is uitgeslapen en heeft besloten dat het tijd is te gaan verhuizen. Het ruikt wat muffig binnen en het interieur is wat ouderwets, maar met een beetje luchten en wat nieuwe meubels is het een piekfijn kasteeltje.
Prijs op aanvraag.
[Dit bericht is gewijzigd door Lelijke_Aap op 11-07-2003 09:08]
quote:* Lelijke_Aap zit achterover in zijn bureaustoel en ziet een potentiele koper binnen wandelen. Hopende op een ijsje spreekt hij de goede man aan.
Op vrijdag 11 juli 2003 11:06 schreef roemco het volgende:
roemco loopt binnen voor het comtract.. waar zit die aap???
Dag Roemco! Welkom hoor, ga maar aan mijn bureau zitten, dan kunnen we zo de papieren in orde maken. Wil je koffie? Heb je aan je bankafschriftjes gedacht?
quote:ja, ik zet die wigwam te koop idd
Op woensdag 9 juli 2003 11:21 schreef Lelijke_Aap het volgende:[..]
Ja het is K.K., behalve bi jde Mobile Home Box.
Zet je die WigWmas te koop trouwens?
quote:ja alles bij me. afschriften, paspoort, de notaris, 2 mokkels, een ijsje enz enz enz...
Op vrijdag 11 juli 2003 11:17 schreef Lelijke_Aap het volgende:[..]
* Lelijke_Aap zit achterover in zijn bureaustoel en ziet een potentiele koper binnen wandelen. Hopende op een ijsje spreekt hij de goede man aan.
Dag Roemco! Welkom hoor, ga maar aan mijn bureau zitten, dan kunnen we zo de papieren in orde maken. Wil je koffie? Heb je aan je bankafschriftjes gedacht?
quote:nee mij te drukke straat... kijk al die mensen in oude klederracht er om... t gaat in de rondte dat mensen in klederdracht vaak lastig zijn als ze bij je huis rondhangen.
Op vrijdag 11 juli 2003 15:03 schreef ijsvries het volgende:
te koop:in perfecte staat!
dit is de allernieuwste trend!
wees er snel bij.
op = op!prijs: n.o.t.k.
quote:Dag Scienceman, ik kom zo bij u, ik ben nog even in gesprek met Roemco. Lust u een kopje koffie met een koekje?
Op vrijdag 11 juli 2003 13:20 schreef TheScienceMan het volgende:
* TheScienceMan komt het makelaarskantoor binnen en kijkt wat rond. Hij is van plan enige beleggingen te doen in onroerend goed.
quote:Dat is prima meneer Roemco, u mag hier uw handtekening zetten. Daarmee regelen we de betaling en de overdracht. Als u het krabbeltje zet, is de overeenkomst gesloten en krijgt u van mij de sleutels. De bank doet de rest.
Op vrijdag 11 juli 2003 17:17 schreef roemco het volgende:[..]
ja alles bij me. afschriften, paspoort, de notaris, 2 mokkels, een ijsje enz enz enz...
quote:Wat is de vraagprijs Mat?
Op vrijdag 11 juli 2003 14:52 schreef mat_herben het volgende:[..]
ja, ik zet die wigwam te koop idd
quote:Graag, dank u.
Op maandag 14 juli 2003 09:48 schreef Lelijke_Aap het volgende:[..]
Dag Scienceman, ik kom zo bij u, ik ben nog even in gesprek met Roemco. Lust u een kopje koffie met een koekje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |