abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:39:20 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146052000

Hallo Fokkers :7 Dit is de luxe OP van het Nederlandse LIDL topic. :)
Bespreek hier alle producten en vooral prijsverhogingen. Have fun!

Een aantal LIDL's heeft inmiddels een 'Warme Bakker' in de winkel.
Hier hebben ze heerlijke croissants, koffiebroodjes, appelflappen en nog zo'n 12 producten.
Maar waar zitten die bakkers toch verstopt? Hieronder een lijstje.
Foutje gezien of een aanvulling? DM dan naar CookieSlikker en het komt goed!
SPOILER: BRABANT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DRENTHE
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FLEVOLAND
SPOILER: FRIESLAND
SPOILER: GELDERLAND
SPOILER: GRONINGEN
SPOILER: LIMBURG
SPOILER: NOORD-HOLLAND
SPOILER: OVERIJSSEL
SPOILER: UTRECHT
SPOILER: ZEELAND
SPOILER: ZUID-HOLLAND

Voorgaande topics: Klik!

Er is nu een handige app waar je alle warme bakkers van Lidl heel snel mee kan vinden.
En dit alles zonder internet nodig te hebben!

Download nu de APP!
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-T6RDCEWHELGV.apk
Alleen voor Android!
Deze versie is getest met een galaxy note 3. De app bugt waarschijnlijk bij kleinere schermen.

Laat in het topic achter of de app moeiteloos werkt, en wat je er van vind. En natuurlijk bugs, foutjes en opmerkingen/ideeën. Mogen ook per DM/PM eventueel.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146052116
Ben gaan lijnen ( :') ) en daarom ook minder vlees gaan eten. Kan bij de Lidl alleen maar vegetarische hamburgers vinden, terwijl op de website veel meer staat? Is het per Lidl anders?
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:42:38 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146052156
Saladekruiden gebruik ik al jaren.
Ook gewoon zoals bedoeld: sla, tomaat, ui, ei, augurk, zilverui, azijn, suiker, mayo en saladekruiden. Met nog wat afwisseling natuurlijk.

Mooie sinterklaasproducten hebben ze maar ik mag nog niet want hij is nog niet in Nederland :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:44:01 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146052233
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:41 schreef larry_flynt het volgende:
Ben gaan lijnen ( :') ) en daarom ook minder vlees gaan eten. Kan bij de Lidl alleen maar vegetarische hamburgers vinden, terwijl op de website veel meer staat? Is het per Lidl anders?
Voor de lijn hoef je de vegetarische variant niet te doen hoor, die is vaak calorierijker dan de vleesvariant.
pi_146052243
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooie sinterklaasproducten hebben ze maar ik mag nog niet want hij is nog niet in Nederland :')
Hee, jij ook pas aan de kruidnoten als De Intocht weer gelukt is? Ik ook! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_146052272
eclairs :P
Te kort.
pi_146052288
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Voor de lijn hoef je de vegetarische variant niet te doen hoor, die is vaak calorierijker dan de vleesvariant.
-O-
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:47:27 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146052399
Pure chocolade met cranberry's.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_146052987
Favoriete Lidlproduct is niet meer te krijgen.

Pizza Inferno :'(
Ook in moeilijke tijden.
pi_146053082
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

Neeeeeeee ;(

Ik zag vandaag trouwens wel 2 soorten nep-pringles die als "extreem heet" aangeprijst werden incl kinder waarschuwing :') Halloween editie ofzo

Iemand al geprobeerd? Net als de inferno-chips niet meer dan een kieteltje op de tong? -O-

*edit*
Heb ze hier liggen (nog dicht)
De ene is "Very hot" (ingredienten zegt Jalapeno-smaak)
De andere "Extremely hot" (Habanero-smaak)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2014 22:04:02 ]
pi_146053245
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:00 schreef CrashO het volgende:

[..]

Neeeeeeee ;(

Ik zag vandaag trouwens wel 2 soorten nep-pringles die als "extreem heet" aangeprijst werden incl kinder waarschuwing :') Halloween editie ofzo

Iemand al geprobeerd? Net als de inferno-chips niet meer dan een kieteltje op de tong? -O-
Dat had ik bij de KFC, een vermeende saus dat ' Oh zoooooo heet' zou zijn dat niemand 'm kan handelen :') 't was godverdomme net jam op mijn hotwing :') _O-

Maar OT: Nee niet geprobeerd, zal binnenkort eens effe kijken.
Ook in moeilijke tijden.
pi_146053349
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar OT: Nee niet geprobeerd, zal binnenkort eens effe kijken.
Heb hem toch maar even opengetrokken :')
De "Extremely hot" is ongeveer hetzelfde als Pringles Hot & Spicy -O- , mischien een ietsiepietsie heter maar verre van "extreme". Sambal oeloek doet meer branden en dat is net ketchup :')
Tijd om de hotsauce erover te kieperen *O*

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2014 22:07:48 ]
pi_146053689
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:06 schreef CrashO het volgende:

[..]

De "Extremely hot" is ongeveer hetzelfde als Pringles Hot & Spicy -O- , mischien een ietsiepietsie heter maar verre van "extreme". Sambal oeloek doet meer branden en dat is net ketchup :')
Dat stelt dus eigenlijk geen ruk voor :+ Kan je beter van die gele pepertjes erop doen.
( Ben de naam effe kwijt maar ze zijn zo heet dat als je ze aanraakt en dan je oog, dat je ogen uit je hoofd branden :P )
Ook in moeilijke tijden.
pi_146055128
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:06 schreef CrashO het volgende:

[..]

Dan heb jij hele slechte sambal oelek want bestaat normaal uit 99% chili.
Overigens fan van pittig. Pizza lijkt me geen reet aan (lees dat t net karton is dus ik sla liever af) maar de Inferno chips die er af en toe is is geweldig! :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_146055482
De roomboter was hier op :(
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:56:22 #16
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_146056249
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

2010 belde en ze willen hun klacht terug.
pi_146056604
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:56 schreef Erasmo het volgende:

[..]

2010 belde en ze willen hun klacht terug.
2012/13 was ie nog te krijgen. Heb je onder een Hunebed gelegen :P :P
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:05:51 #18
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_146056715
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:45 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

-O-
Dit ligt aan de variant. Pak je de kaas variant ben je inderdaad al snel calorievol bezig.
Mijn tip: KIP! Het meest vulzijdige stukje vlees!

Kijk even hier:
http://vastgoed.lidl.nl/c(...)_nl/hs.xsl/21622.htm

Vaak is een gewone hamburger of groenteschijf toch echt wel een stuk gezonder dan een vette lap vlees.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_146057404
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Dit ligt aan de variant. Pak je de kaas variant ben je inderdaad al snel calorievol bezig.
Mijn tip: KIP! Het meest vulzijdige stukje vlees!

Kijk even hier:
http://vastgoed.lidl.nl/c(...)_nl/hs.xsl/21622.htm

Vaak is een gewone hamburger of groenteschijf toch echt wel een stuk gezonder dan een vette lap vlees.
Kip wil ik eigenlijk niet ivm de vele hormonen die ze die beesten geven en biologisch vlees in de supermarkt vertrouw ik nooit. Gehoord dat het vaak "gewoon" vlees is.
Heb nu via koopeenkoe.nl een deel van een koe gekocht. Tot ik het krijg ga ik proberen geen tot weinig vlees te eten. Kijken of het me lukt, ben nogal een vleesverslaafde....
  woensdag 29 oktober 2014 @ 01:58:53 #20
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_146061303
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:19 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Kip wil ik eigenlijk niet ivm de vele hormonen die ze die beesten geven en biologisch vlees in de supermarkt vertrouw ik nooit. Gehoord dat het vaak "gewoon" vlees is.
Heb nu via koopeenkoe.nl een deel van een koe gekocht. Tot ik het krijg ga ik proberen geen tot weinig vlees te eten. Kijken of het me lukt, ben nogal een vleesverslaafde....
Als je wilt gaan afvallen kun het beter vol houden als je compromis sluit. Je kan best vlees eten, maar beperkt en bepaalde soorten. Abrupt je voeding omgooien gaat in 95% van de gevallen niet werken en val je weer terug in je oude (slechte)gewoontes. Wil je afvallen dan zul je je hele lifestyle moeten veranderen. Je wilt ook niet een maand jezelf alles ontzeggen om vervolgens weer te snaaien en de kilotjes erbij te zien kruipen.

Maargoed dat is mijn visie. Biologisch vlees in Nederland is echt wel prima getest en er zijn ook hoge risico's. Je kan ook naar een locale boederij gaan voor je vlees. Ik denk dat je vooral moet kijken hoe jij er voor kan zorgen dat je het betere voedingspatroon kan vasthouden. Want "geen tot weinig vlees eten" is voor iemand die vlees eet niet alleen heel moeilijk, maar ook heel erg ongezond.

Je kan beter eiwitten eten dan koolhydraten, er is absoluut geen rede om vlees te laten staan.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_146061577
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

2012/13 was ie nog te krijgen. Heb je onder een Hunebed gelegen :P :P
Dat ranzige ding komt elk jaar terug.
pi_146071313
Diepvriesfruit was er gisteren ook nog niet. Volgens de medewerker komen álle smaken in één doos samen dus blijkbaar graaien mensen de bosvruchten er 't eerst uit en blijven de aardbeien en frambozen over. Maar goed, als ik soms de achterlijke hoeveelheden zie die mensen inslaan blijft er voor een ander natuurlijk ook niet zo veel over... Er staat geen op=op bij dus verwacht voor zaterdag op zijn minst nog wel één zakje bosvruchten te bemachtigen :P
pi_146071487
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:19 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Alsof er in ander vlees geen hormonen zitten...

Wel tof dat ze speciaal voor jou een koe dood maken :P
pi_146072414
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:23 schreef Deezertje het volgende:
Diepvriesfruit was er gisteren ook nog niet. Volgens de medewerker komen álle smaken in één doos samen dus blijkbaar graaien mensen de bosvruchten er 't eerst uit en blijven de aardbeien en frambozen over. Maar goed, als ik soms de achterlijke hoeveelheden zie die mensen inslaan blijft er voor een ander natuurlijk ook niet zo veel over... Er staat geen op=op bij dus verwacht voor zaterdag op zijn minst nog wel één zakje bosvruchten te bemachtigen :P
Zegt de persoon die 30 repen chocola insloeg...
Spoilers!
pi_146072669
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:23 schreef Deezertje het volgende:
Ik wilde de aardbeien inslaan maar ze hadden alleen bosvruchten. En dan had ik ook doodleuk zes zakken meegenomen hoor :D
Tap tap tap
pi_146072697
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zegt de persoon die 30 repen chocola insloeg...
Over een grote periode van paar maanden. Dus niet in één keer 30 repen.. (En zijn er wel minder hoor).
pi_146072749
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:56 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Over een grote periode van paar maanden. Dus niet in één keer 30 repen.. (En zijn er wel minder hoor).
Oh :D Dat had ik dan verkeerd begrepen. My bad!
Spoilers!
pi_146072775
30 repen chocola :9~ :9~ :9~
Tap tap tap
pi_146073152
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:58 schreef CherryLips het volgende:
30 repen chocola :9~ :9~ :9~
Ga niet naar Duitsland dan, waar chocoholic paradijs. Nu Rittersport wintersmaken: koffie en noot, gebrande amandel en vanille croissant.

Overigens haal ik de schogetten wel bij de Lidl hier want die zijn 79 cent in Duitsland..
pi_146073310
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:27 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Alsof er in ander vlees geen hormonen zitten...

Wel tof dat ze speciaal voor jou een koe dood maken :P
Sowieso!!! :Y)
pi_146073486
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ga niet naar Duitsland dan, waar chocoholic paradijs. Nu Rittersport wintersmaken: koffie en noot, gebrande amandel en vanille croissant.

Overigens haal ik de schogetten wel bij de Lidl hier want die zijn 79 cent in Duitsland..
Ik was in Berlijn begin dit jaar, hadden ze een hele winkel vol ;( En Milka in Duitsland, veel meer smaken. Heb nog een pak met Milka-bakmix voor muffins liggen O+
Tap tap tap
pi_146081409
Ik moet zeggen dat een bezoek aan de Lidl als je dat puur financieel bekijkt toch altijd weer een verademing is i.v.g met Nederlandse supers. En dan is het assortiment echt niet minder in kwaliteit. :s)
pi_146082347
quote:
2s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:11 schreef Iwanius het volgende:
Ik moet zeggen dat een bezoek aan de Lidl als je dat puur financieel bekijkt toch altijd weer een verademing is i.v.g met Nederlandse supers. En dan is het assortiment echt niet minder in kwaliteit. :s)
mee eens. Ik merk dat ik groente bijna alleen nog maar bij de Lidl haal. Zeer goede kwaliteit, af en toe wat apartere dingen zoals de rode spitskool laatst en dat voor weinig. Bij de ah bijvoorbeeld vind ik het tegenwoordig best duur.. de bananen zijn ook super. Ik haal bij andere supers alleen nog aanbiedingen en de rest bij Lidl :)
pi_146082639
Naast mijn Lidl zit een turkse groenteboer dus haal alleen mijn broccoli en bloemkool bij de Lidl :p
pi_146083215
Net weer oa een zak met die smakelijke spinazie gekocht voor slechts 69 cent :9
pi_146083401
Die roomboter speculaas stroopkoeken zijn best lekker! Alleen maar goed tot 14 november, dus nog amper 2 weken. En ja, ik had alle dozen ff gecheckt, maar nee allemaal tot 14 november dus ben benieuwd of ze die nog kwijtraken want waren wel flink aantal en voor de kopers moet je wel ff dooreten :P Niet wachten tot 5 december dus!
pi_146087210
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik was in Berlijn begin dit jaar, hadden ze een hele winkel vol ;( En Milka in Duitsland, veel meer smaken. Heb nog een pak met Milka-bakmix voor muffins liggen O+
Oh heb je toen ook een eigen Rittersport reep laten maken? :9
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:11:25 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146087400
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef Deezertje het volgende:
Die roomboter speculaas stroopkoeken zijn best lekker! Alleen maar goed tot 14 november, dus nog amper 2 weken. En ja, ik had alle dozen ff gecheckt, maar nee allemaal tot 14 november dus ben benieuwd of ze die nog kwijtraken want waren wel flink aantal en voor de kopers moet je wel ff dooreten :P Niet wachten tot 5 december dus!
Alle dozen gechecked voor stroopkoeken?? Gast, of je spoort niet, of je hebt echt teveel tijd voor dit soort shit 8)7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_146087442
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Alle dozen gechecked voor stroopkoeken?? Gast, of je spoort niet, of je hebt echt teveel tijd voor dit soort shit 8)7
Kost je 10 sec hoor. Drie dozen, gewoon uit iedere doos even een verpakking gehaald :P
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:16:44 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146087720
Want je kunt zo'n pak niet in twee weken opeten?
pi_146087757
quote:
10s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:16 schreef Copycat het volgende:
Want je kunt zo'n pak niet in twee weken opeten?
Zeker wel! Maar 10 koeken in 2 weken is niet zo heel gezond...
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:18:24 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146087813
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Kost je 10 sec hoor. Drie dozen, gewoon uit iedere doos even een verpakking gehaald :P
Ja moet je zelf weten natuurlijk :D
Bij melk of een pakje gesneden groente vind ik het wel logisch, maar een pak koekjes gaat mij een paar stappen te ver in ieder geval :D
Ik zie me al gaan bij al mijn boodschappen _O-
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:18:26 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146087818
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:17 schreef Deezertje het volgende:

Je hoeft ze ook niet als only the lonely op te eten ...
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:19:13 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146087862
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Das nog niet eens 1 per dag. Wat ben je nou voor vent? :+
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:19:46 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146087902
quote:
7s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je hoeft ze ook niet als only the lonely op te eten ...
Het is een Fokker die nog thuis woont.... o|O
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:23:14 #46
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146088111
is het niet tot november 2015?
pi_146088137
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
is het niet tot november 2015?
nop.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:24:46 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146088210
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

nop.
Och, het is echt niet zo dat zo'n koekje weet welke maand het is.
Januari zijn die krengen ook nog wel goed
pi_146088282
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Och, het is echt niet zo dat zo'n koekje weet welke maand het is.
Januari zijn die krengen ook nog wel goed
Nou, ik heb weleens stroopwafels/koeken op een maand of twee later en toen waren die dingen (ongeopend) echt een stuk harder.. maar goed ze zijn lekker dus koop binnenkort nog wel een pak :)
pi_146089182
Harde koeken gewoon indopen in de thee :9 :P
pi_146089237
of ff kort in de magnetron. warme stroopwafels :9
pi_146089476
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:43 schreef Elleska het volgende:
Of een suikerwafel even in de broodrooster :9
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_146090040
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:43 schreef Elleska het volgende:
Gewoon even bovenop je mok thee leggen.

Oh nee, nu moet ik morgen stroopwafels gaan kopen
pi_146102807
Of er op gaan zitten.
pi_146109255
Ze hadden Red Leicester en Double Gloucester liggen, dus die heb ik meegenomen om te proberen, heb nog nooit Engelse kaas gegeten.
pi_146110104
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze hadden Red Leicester en Double Gloucester liggen, dus die heb ik meegenomen om te proberen, heb nog nooit Engelse kaas gegeten.
Ook geen cheddar?
pi_146110139
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:51 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ook geen cheddar?
Nope
pi_146110447
Pannenkoekenmix nog steeds op. Al bijna een maand. Valt me toch tegen van zo'n grote keten als lidl...
pi_146110517
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:02 schreef Deezertje het volgende:
Pannenkoekenmix nog steeds op. Al bijna een maand. Valt me toch tegen van zo'n grote keten als lidl...
Man, als je pannenkoeken wilt maken dan heb je die mix toch helemaal niet nodig? Wat ben jij een zeurpiet zeg.
pi_146111218
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:53 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Nope
Nog nooit bij de McDonalds gegeten?
pi_146111350
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:26 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Nog nooit bij de McDonalds gegeten?
Geen hamburgers ofzo. Alleen ooit wel eens McChicken, Nuggets of salades. Dus nee, nog nooit in contact gekomen met Cheddar.
pi_146113683
De budgetmerken bij Albert Heijn, Dirk van den Broek en Lidl zijn afgelopen jaar in prijs fors gestegen.

Zo steeg de prijs van AH BASICproducten met 13 procent, de budgetmerken bij Dirk met 9 procent en Lidl met 9,4 procent. Dit meldt vakblad Levensmiddelenkrant.

Ingelopen
De budgetmerken van Dirk zijn in prijs ingelopen op AH BASICproducten. De producten van Dirk zijn nog 0,8 procent duurder, waar vorig jaar een verschil van 4,5 procent te meten was. Ook bij Lidl nam de prijsafstand af, maar de discounter is toch nog 11,1 procent duurder dan AH BASIC.

"Grondstofprijzen bepalen prijs"
Volgens EFMI-directeur en hoogleraar retailmarketing Laurens Sloot gaat het de supermarkten niet om het verhogen van de brutomarge. “Omdat het bij deze steekproef over de gehele linie vrijwel gelijk opgaat, denk ik niet dat het daarmee te maken heeft. Anders zou Lidl de brutomarge met 9 procent hebben verhoogd. Dit is het gevolg van duurdere grondstofprijzen, want die bepalen bij budgetmerken voor een groot deel de prijs”, stelt de hoogleraar tegenover Levensmiddelenkrant.
pi_146113839
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Man, als je pannenkoeken wilt maken dan heb je die mix toch helemaal niet nodig? Wat ben jij een zeurpiet zeg.
Dit.
pi_146115354
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 14:51 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dit.
Wat is er moeilijk om bloem, eieren, melk en een snufje zout bij elkaar te mieteren vraag je je dan af :)
pi_146115397
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Geen hamburgers ofzo. Alleen ooit wel eens McChicken, Nuggets of salades. Dus nee, nog nooit in contact gekomen met Cheddar.
Wat er op de burgers zit heeft weinig met cheddar te maken hoor ;)
pi_146116469
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ze zoals altijd ook weer meegenomen. Zondag op mijn broodjes hamburger :Y)
Spoilers!
pi_146116525
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 15:39 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Wat er op de burgers zit heeft weinig met cheddar te maken hoor ;)
In een Keuringsdienst van Waarde aflevering over analoogkaas hebben ze ooit eens uitgezocht dat de McDonalds kaas toch nog voor 70% uit echte kaas bestaat. Dat verbaasde me echt.
Spoilers!
pi_146116643
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

In een Keuringsdienst van Waarde aflevering over analoogkaas hebben ze ooit eens uitgezocht dat de McDonalds kaas toch nog voor 70% uit echte kaas bestaat. Dat verbaasde me echt.
Srsly? En dan ook echt 70% cheddar? :o

* mascara-klodder in shock is :D
pi_146116935
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 16:20 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Srsly? En dan ook echt 70% cheddar? :o

* mascara-klodder in shock is :D
Volgens mij 70% cheddar ja. In ieder geval uit echte kaas. Ik was ook zo verbaasd dat ik het jaren later nog weet ;)
Spoilers!
pi_146118829
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:02 schreef Deezertje het volgende:
Dan koop je Basic Mix van de Appie. Net zo goed.
  zaterdag 1 november 2014 @ 22:06:39 #71
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_146198369
Kijk eens wat ik vond:

pi_146198518
Tering _O-
pi_146198536
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 22:11 schreef Dragonberry het volgende:
Tering _O-
  zondag 2 november 2014 @ 01:37:02 #74
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_146205280
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 22:06 schreef Erasmo het volgende:
Kijk eens wat ik vond:

[ afbeelding ]
_O-
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_146207412
Zo lidl is ze anders niet.

Mag trouwens wel in de OP, onder de foto van Lidl Wayne.
pi_146207418
Lidlsalami!
Lol.
pi_146207432
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 04:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zo lidl is ze anders niet.

Mag trouwens wel in de OP, onder de foto van Lidl Wayne.
Ziet eruit als een Brit :')
pi_146208979
quote:
Kijk eens wat ik vond:

[ afbeelding ]
Oh my... _O-
  zondag 2 november 2014 @ 10:53:19 #79
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_146209146
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 17:27 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dan koop je Basic Mix van de Appie. Net zo goed.
Of je maakt het zelf in even veel tijd?
pi_146209165
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 10:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Huh kan je dat dan ook zelf maken?

Ik heb al die E nummers niet in huis hoor!
  zondag 2 november 2014 @ 10:56:31 #81
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_146209191
quote:
12s.gif Op zondag 2 november 2014 10:54 schreef JohnB52 het volgende:
Huh kan je dat dan ook zelf maken?

Ei, melk en bloem. Even wat zout of bakpoeder en klaar. De ekte pannekoek fan probeert de pancakes van Jamie Oliver, die zijn zo tyvus lekker :#
  zondag 2 november 2014 @ 10:59:13 #82
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_146209239
Bakpoeder? Ben toch geen Amerikaan :{w
pi_146212702
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 10:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Kan alleen als je bloem in huis hebt.
  zondag 2 november 2014 @ 18:10:22 #84
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_146221816
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 13:39 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Kan alleen als je bloem in huis hebt.
Iedereen die wel eens kookt hoort gewoon bloem in huis te hebben. Is echt even standaard voor mij als zout, peper, olie en suiker.
pi_146223124
Ik heb ook bloem in huis, maar nooit ei.
Tap tap tap
  zondag 2 november 2014 @ 19:34:16 #86
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_146224931
Ik als man zijnde heb nooit bloem.. Waar gebruiken jullie het voor? Brood? Taart? Wat voor gerechten?
  zondag 2 november 2014 @ 19:35:05 #87
434872 10minuteman
pi_146224960
quote:
Kijk eens wat ik vond:

[ afbeelding ]
Zou haar raken.
pi_146227717
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:34 schreef 10minuteman het volgende:
Ik als man zijnde heb nooit bloem.. Waar gebruiken jullie het voor? Brood? Taart? Wat voor gerechten?
pannenkoeken :P
pizza, gebonden soep, lasagne, stoofvlees, sausen, vlees paneren, hartige taart, cake, ... voor zoveel dingen
pi_146227838
Voor pannenkoeken, om mee te bakken en om roux te maken :Y)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_146227979
Crap, die chips uit de Italiaanse week zijn veel te lekker. Maar ze smaken naar chips die ik ken, van Lays. Heb ik ooit in Frankrijk gekocht, rozemarijn & kipsmaak. Al zou in deze geen kipsmaak zitten.
pi_146228128
Vraag me na gegoogle ook af of ik de kip mss verzonnen heb, ik kom nl. wel de smaak Rosemary & Herbs tegen (US only).
pi_146229380
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef Syrena het volgende:
Crap, die chips uit de Italiaanse week zijn veel te lekker. Maar ze smaken naar chips die ik ken, van Lays. Heb ik ooit in Frankrijk gekocht, rozemarijn & kipsmaak. Al zou in deze geen kipsmaak zitten.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 3 november 2014 @ 12:31:24 #93
434872 10minuteman
pi_146249649
Oke bedankt ^O^
pi_146326563
Lekker die salmiakbeertjes :9 Stevige zoute drop O+
pi_146326938
leuk! Weer speciaal bier bij de Lidl!
pi_146329498
Gulden Draak _O_

Die 6pack ga ik sowieso halen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_146330453
quote:
6s.gif Op zondag 2 november 2014 21:04 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaa die. Te lekker. Die van de Lidl mag ik niet meer kopen.
pi_146330636
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gulden Draak _O_

Die 6pack ga ik sowieso halen.
Ja, die zijn echt goed! Ook echt alle zes lekker.
Bij mij Lidl stonden ze er gisteren al!
Heb een vier pack van de Leute bockbier ook gehaald. Ben benieuwd...
pi_146352534
quote:
Lijkt me een verkeerde conclusie. AH en Hoogvliet goedkoper dan Lidl, klinkt echt als onzin.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')