SPOILER: BRABANTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DRENTHEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FLEVOLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FRIESLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GELDERLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GRONINGENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LIMBURGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NOORD-HOLLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OVERIJSSELOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: UTRECHTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ZEELANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ZUID-HOLLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voorgaande topics: Klik!
Er is nu een handige app waar je alle warme bakkers van Lidl heel snel mee kan vinden.
En dit alles zonder internet nodig te hebben!
Download nu de APP!
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-T6RDCEWHELGV.apk
Alleen voor Android!
Deze versie is getest met een galaxy note 3. De app bugt waarschijnlijk bij kleinere schermen.
Laat in het topic achter of de app moeiteloos werkt, en wat je er van vind. En natuurlijk bugs, foutjes en opmerkingen/ideeën. Mogen ook per DM/PM eventueel.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ben gaan lijnen () en daarom ook minder vlees gaan eten. Kan bij de Lidl alleen maar vegetarische hamburgers vinden, terwijl op de website veel meer staat? Is het per Lidl anders?
![]()
Saladekruiden gebruik ik al jaren.
Ook gewoon zoals bedoeld: sla, tomaat, ui, ei, augurk, zilverui, azijn, suiker, mayo en saladekruiden. Met nog wat afwisseling natuurlijk.
Mooie sinterklaasproducten hebben ze maar ik mag nog niet want hij is nog niet in Nederland
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Voor de lijn hoef je de vegetarische variant niet te doen hoor, die is vaak calorierijker dan de vleesvariant.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:41 schreef larry_flynt het volgende:
Ben gaan lijnen () en daarom ook minder vlees gaan eten. Kan bij de Lidl alleen maar vegetarische hamburgers vinden, terwijl op de website veel meer staat? Is het per Lidl anders?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Hee, jij ook pas aan de kruidnoten als De Intocht weer gelukt is? Ik ook!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooie sinterklaasproducten hebben ze maar ik mag nog niet want hij is nog niet in Nederland
Let me see you stripped down to the bone![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voor de lijn hoef je de vegetarische variant niet te doen hoor, die is vaak calorierijker dan de vleesvariant.![]()
![]()
Pure chocolade met cranberry's.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Neeeeeeeequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Favoriete Lidlproduct is niet meer te krijgen.
Pizza Inferno![]()
Ik zag vandaag trouwens wel 2 soorten nep-pringles die als "extreem heet" aangeprijst werden incl kinder waarschuwingHalloween editie ofzo
Iemand al geprobeerd? Net als de inferno-chips niet meer dan een kieteltje op de tong?
*edit*
Heb ze hier liggen (nog dicht)
De ene is "Very hot" (ingredienten zegt Jalapeno-smaak)
De andere "Extremely hot" (Habanero-smaak)
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2014 22:04:02 ]![]()
Dat had ik bij de KFC, een vermeende saus dat ' Oh zoooooo heet' zou zijn dat niemand 'm kan handelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Neeeeeeee![]()
Ik zag vandaag trouwens wel 2 soorten nep-pringles die als "extreem heet" aangeprijst werden incl kinder waarschuwingHalloween editie ofzo
Iemand al geprobeerd? Net als de inferno-chips niet meer dan een kieteltje op de tong?'t was godverdomme net jam op mijn hotwing
![]()
![]()
Maar OT: Nee niet geprobeerd, zal binnenkort eens effe kijken.Ook in moeilijke tijden.![]()
Heb hem toch maar even opengetrokkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar OT: Nee niet geprobeerd, zal binnenkort eens effe kijken.
De "Extremely hot" is ongeveer hetzelfde als Pringles Hot & Spicy, mischien een ietsiepietsie heter maar verre van "extreme". Sambal oeloek doet meer branden en dat is net ketchup
Tijd om de hotsauce erover te kieperen
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2014 22:07:48 ]![]()
Dat stelt dus eigenlijk geen ruk voorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Heb hem toch maar even opengetrokken
De "Extremely hot" is ongeveer hetzelfde als Pringles Hot & Spicy, mischien een ietsiepietsie heter maar verre van "extreme". Sambal oeloek doet meer branden en dat is net ketchup
Tijd om de hotsauce erover te kieperenKan je beter van die gele pepertjes erop doen.
( Ben de naam effe kwijt maar ze zijn zo heet dat als je ze aanraakt en dan je oog, dat je ogen uit je hoofd branden)
Ook in moeilijke tijden.![]()
Dan heb jij hele slechte sambal oelek want bestaat normaal uit 99% chili.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Heb hem toch maar even opengetrokken
Tijd om de hotsauce erover te kieperen
Overigens fan van pittig. Pizza lijkt me geen reet aan (lees dat t net karton is dus ik sla liever af) maar de Inferno chips die er af en toe is is geweldig!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
2010 belde en ze willen hun klacht terug.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Favoriete Lidlproduct is niet meer te krijgen.
Pizza Inferno![]()
2012/13 was ie nog te krijgen. Heb je onder een Hunebed gelegenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
2010 belde en ze willen hun klacht terug.![]()
Ook in moeilijke tijden.![]()
Dit ligt aan de variant. Pak je de kaas variant ben je inderdaad al snel calorievol bezig.quote:
Mijn tip: KIP! Het meest vulzijdige stukje vlees!
Kijk even hier:
http://vastgoed.lidl.nl/c(...)_nl/hs.xsl/21622.htm
Vaak is een gewone hamburger of groenteschijf toch echt wel een stuk gezonder dan een vette lap vlees.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Kip wil ik eigenlijk niet ivm de vele hormonen die ze die beesten geven en biologisch vlees in de supermarkt vertrouw ik nooit. Gehoord dat het vaak "gewoon" vlees is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dit ligt aan de variant. Pak je de kaas variant ben je inderdaad al snel calorievol bezig.
Mijn tip: KIP! Het meest vulzijdige stukje vlees!
Kijk even hier:
http://vastgoed.lidl.nl/c(...)_nl/hs.xsl/21622.htm
Vaak is een gewone hamburger of groenteschijf toch echt wel een stuk gezonder dan een vette lap vlees.
Heb nu via koopeenkoe.nl een deel van een koe gekocht. Tot ik het krijg ga ik proberen geen tot weinig vlees te eten. Kijken of het me lukt, ben nogal een vleesverslaafde....![]()
Als je wilt gaan afvallen kun het beter vol houden als je compromis sluit. Je kan best vlees eten, maar beperkt en bepaalde soorten. Abrupt je voeding omgooien gaat in 95% van de gevallen niet werken en val je weer terug in je oude (slechte)gewoontes. Wil je afvallen dan zul je je hele lifestyle moeten veranderen. Je wilt ook niet een maand jezelf alles ontzeggen om vervolgens weer te snaaien en de kilotjes erbij te zien kruipen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:19 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Kip wil ik eigenlijk niet ivm de vele hormonen die ze die beesten geven en biologisch vlees in de supermarkt vertrouw ik nooit. Gehoord dat het vaak "gewoon" vlees is.
Heb nu via koopeenkoe.nl een deel van een koe gekocht. Tot ik het krijg ga ik proberen geen tot weinig vlees te eten. Kijken of het me lukt, ben nogal een vleesverslaafde....
Maargoed dat is mijn visie. Biologisch vlees in Nederland is echt wel prima getest en er zijn ook hoge risico's. Je kan ook naar een locale boederij gaan voor je vlees. Ik denk dat je vooral moet kijken hoe jij er voor kan zorgen dat je het betere voedingspatroon kan vasthouden. Want "geen tot weinig vlees eten" is voor iemand die vlees eet niet alleen heel moeilijk, maar ook heel erg ongezond.
Je kan beter eiwitten eten dan koolhydraten, er is absoluut geen rede om vlees te laten staan.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Dat ranzige ding komt elk jaar terug.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
2012/13 was ie nog te krijgen. Heb je onder een Hunebed gelegen![]()
![]()
Diepvriesfruit was er gisteren ook nog niet. Volgens de medewerker komen álle smaken in één doos samen dus blijkbaar graaien mensen de bosvruchten er 't eerst uit en blijven de aardbeien en frambozen over. Maar goed, als ik soms de achterlijke hoeveelheden zie die mensen inslaan blijft er voor een ander natuurlijk ook niet zo veel over... Er staat geen op=op bij dus verwacht voor zaterdag op zijn minst nog wel één zakje bosvruchten te bemachtigen![]()
![]()
Alsof er in ander vlees geen hormonen zitten...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:19 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Kip wil ik eigenlijk niet ivm de vele hormonen die ze die beesten geven en biologisch vlees in de supermarkt vertrouw ik nooit. Gehoord dat het vaak "gewoon" vlees is.
Heb nu via koopeenkoe.nl een deel van een koe gekocht. Tot ik het krijg ga ik proberen geen tot weinig vlees te eten. Kijken of het me lukt, ben nogal een vleesverslaafde....
Wel tof dat ze speciaal voor jou een koe dood maken![]()
![]()
Zegt de persoon die 30 repen chocola insloeg...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:23 schreef Deezertje het volgende:
Diepvriesfruit was er gisteren ook nog niet. Volgens de medewerker komen álle smaken in één doos samen dus blijkbaar graaien mensen de bosvruchten er 't eerst uit en blijven de aardbeien en frambozen over. Maar goed, als ik soms de achterlijke hoeveelheden zie die mensen inslaan blijft er voor een ander natuurlijk ook niet zo veel over... Er staat geen op=op bij dus verwacht voor zaterdag op zijn minst nog wel één zakje bosvruchten te bemachtigenSpoilers!![]()
Ik wilde de aardbeien inslaan maar ze hadden alleen bosvruchten. En dan had ik ook doodleuk zes zakken meegenomen hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:23 schreef Deezertje het volgende:
Diepvriesfruit was er gisteren ook nog niet. Volgens de medewerker komen álle smaken in één doos samen dus blijkbaar graaien mensen de bosvruchten er 't eerst uit en blijven de aardbeien en frambozen over. Maar goed, als ik soms de achterlijke hoeveelheden zie die mensen inslaan blijft er voor een ander natuurlijk ook niet zo veel over... Er staat geen op=op bij dus verwacht voor zaterdag op zijn minst nog wel één zakje bosvruchten te bemachtigen
Tap tap tap![]()
Over een grote periode van paar maanden. Dus niet in één keer 30 repen.. (En zijn er wel minder hoor).quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zegt de persoon die 30 repen chocola insloeg...![]()
Ohquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Over een grote periode van paar maanden. Dus niet in één keer 30 repen.. (En zijn er wel minder hoor).Dat had ik dan verkeerd begrepen. My bad!
Spoilers!![]()
Ga niet naar Duitsland dan, waar chocoholic paradijs. Nu Rittersport wintersmaken: koffie en noot, gebrande amandel en vanille croissant.quote:
Overigens haal ik de schogetten wel bij de Lidl hier want die zijn 79 cent in Duitsland..![]()
Sowieso!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:27 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Alsof er in ander vlees geen hormonen zitten...
Wel tof dat ze speciaal voor jou een koe dood maken![]()
![]()
Ik was in Berlijn begin dit jaar, hadden ze een hele winkel volquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ga niet naar Duitsland dan, waar chocoholic paradijs. Nu Rittersport wintersmaken: koffie en noot, gebrande amandel en vanille croissant.
Overigens haal ik de schogetten wel bij de Lidl hier want die zijn 79 cent in Duitsland..En Milka in Duitsland, veel meer smaken. Heb nog een pak met Milka-bakmix voor muffins liggen
Tap tap tap![]()
Ik moet zeggen dat een bezoek aan de Lidl als je dat puur financieel bekijkt toch altijd weer een verademing is i.v.g met Nederlandse supers. En dan is het assortiment echt niet minder in kwaliteit.![]()
![]()
mee eens. Ik merk dat ik groente bijna alleen nog maar bij de Lidl haal. Zeer goede kwaliteit, af en toe wat apartere dingen zoals de rode spitskool laatst en dat voor weinig. Bij de ah bijvoorbeeld vind ik het tegenwoordig best duur.. de bananen zijn ook super. Ik haal bij andere supers alleen nog aanbiedingen en de rest bij Lidlquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:11 schreef Iwanius het volgende:
Ik moet zeggen dat een bezoek aan de Lidl als je dat puur financieel bekijkt toch altijd weer een verademing is i.v.g met Nederlandse supers. En dan is het assortiment echt niet minder in kwaliteit.![]()
![]()
Naast mijn Lidl zit een turkse groenteboer dus haal alleen mijn broccoli en bloemkool bij de Lidl :p![]()
Die roomboter speculaas stroopkoeken zijn best lekker! Alleen maar goed tot 14 november, dus nog amper 2 weken. En ja, ik had alle dozen ff gecheckt, maar nee allemaal tot 14 november dus ben benieuwd of ze die nog kwijtraken want waren wel flink aantal en voor de kopers moet je wel ff dooretenNiet wachten tot 5 december dus!
![]()
Oh heb je toen ook een eigen Rittersport reep laten maken?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was in Berlijn begin dit jaar, hadden ze een hele winkel volEn Milka in Duitsland, veel meer smaken. Heb nog een pak met Milka-bakmix voor muffins liggen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Alle dozen gechecked voor stroopkoeken?? Gast, of je spoort niet, of je hebt echt teveel tijd voor dit soort shitquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef Deezertje het volgende:
Die roomboter speculaas stroopkoeken zijn best lekker! Alleen maar goed tot 14 november, dus nog amper 2 weken. En ja, ik had alle dozen ff gecheckt, maar nee allemaal tot 14 november dus ben benieuwd of ze die nog kwijtraken want waren wel flink aantal en voor de kopers moet je wel ff dooretenNiet wachten tot 5 december dus!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Kost je 10 sec hoor. Drie dozen, gewoon uit iedere doos even een verpakking gehaaldquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Alle dozen gechecked voor stroopkoeken?? Gast, of je spoort niet, of je hebt echt teveel tijd voor dit soort shit![]()
![]()
Want je kunt zo'n pak niet in twee weken opeten?Curiosity cultured the cat
Zeker wel! Maar 10 koeken in 2 weken is niet zo heel gezond...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:16 schreef Copycat het volgende:
Want je kunt zo'n pak niet in twee weken opeten?![]()
Ja moet je zelf weten natuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kost je 10 sec hoor. Drie dozen, gewoon uit iedere doos even een verpakking gehaald
Bij melk of een pakje gesneden groente vind ik het wel logisch, maar een pak koekjes gaat mij een paar stappen te ver in ieder geval
Ik zie me al gaan bij al mijn boodschappen
Je hoeft ze ook niet als only the lonely op te eten ...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:17 schreef Deezertje het volgende:
Zeker wel! Maar 10 koeken in 2 weken is niet zo heel gezond...Curiosity cultured the cat
Das nog niet eens 1 per dag. Wat ben je nou voor vent?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker wel! Maar 10 koeken in 2 weken is niet zo heel gezond...
Het is een Fokker die nog thuis woont....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet als only the lonely op te eten ...
is het niet tot november 2015?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Och, het is echt niet zo dat zo'n koekje weet welke maand het is.quote:
Januari zijn die krengen ook nog wel goedNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Nou, ik heb weleens stroopwafels/koeken op een maand of twee later en toen waren die dingen (ongeopend) echt een stuk harder.. maar goed ze zijn lekker dus koop binnenkort nog wel een pakquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Och, het is echt niet zo dat zo'n koekje weet welke maand het is.
Januari zijn die krengen ook nog wel goed![]()
![]()
Of een suikerwafel even in de broodroosterquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:43 schreef Elleska het volgende:
of ff kort in de magnetron. warme stroopwafels
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Gewoon even bovenop je mok thee leggen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:43 schreef Elleska het volgende:
of ff kort in de magnetron. warme stroopwafels
Oh nee, nu moet ik morgen stroopwafels gaan kopen![]()
Ze hadden Red Leicester en Double Gloucester liggen, dus die heb ik meegenomen om te proberen, heb nog nooit Engelse kaas gegeten.![]()
Ook geen cheddar?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze hadden Red Leicester en Double Gloucester liggen, dus die heb ik meegenomen om te proberen, heb nog nooit Engelse kaas gegeten.![]()
Pannenkoekenmix nog steeds op. Al bijna een maand. Valt me toch tegen van zo'n grote keten als lidl...![]()
Man, als je pannenkoeken wilt maken dan heb je die mix toch helemaal niet nodig? Wat ben jij een zeurpiet zeg.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:02 schreef Deezertje het volgende:
Pannenkoekenmix nog steeds op. Al bijna een maand. Valt me toch tegen van zo'n grote keten als lidl...![]()
Geen hamburgers ofzo. Alleen ooit wel eens McChicken, Nuggets of salades. Dus nee, nog nooit in contact gekomen met Cheddar.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:26 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nog nooit bij de McDonalds gegeten?![]()
De budgetmerken bij Albert Heijn, Dirk van den Broek en Lidl zijn afgelopen jaar in prijs fors gestegen.
Zo steeg de prijs van AH BASICproducten met 13 procent, de budgetmerken bij Dirk met 9 procent en Lidl met 9,4 procent. Dit meldt vakblad Levensmiddelenkrant.
Ingelopen
De budgetmerken van Dirk zijn in prijs ingelopen op AH BASICproducten. De producten van Dirk zijn nog 0,8 procent duurder, waar vorig jaar een verschil van 4,5 procent te meten was. Ook bij Lidl nam de prijsafstand af, maar de discounter is toch nog 11,1 procent duurder dan AH BASIC.
"Grondstofprijzen bepalen prijs"
Volgens EFMI-directeur en hoogleraar retailmarketing Laurens Sloot gaat het de supermarkten niet om het verhogen van de brutomarge. “Omdat het bij deze steekproef over de gehele linie vrijwel gelijk opgaat, denk ik niet dat het daarmee te maken heeft. Anders zou Lidl de brutomarge met 9 procent hebben verhoogd. Dit is het gevolg van duurdere grondstofprijzen, want die bepalen bij budgetmerken voor een groot deel de prijs”, stelt de hoogleraar tegenover Levensmiddelenkrant.![]()
Dit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Man, als je pannenkoeken wilt maken dan heb je die mix toch helemaal niet nodig? Wat ben jij een zeurpiet zeg.![]()
Wat is er moeilijk om bloem, eieren, melk en een snufje zout bij elkaar te mieteren vraag je je dan afquote:![]()
![]()
Wat er op de burgers zit heeft weinig met cheddar te maken hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Geen hamburgers ofzo. Alleen ooit wel eens McChicken, Nuggets of salades. Dus nee, nog nooit in contact gekomen met Cheddar.![]()
![]()
Ik heb ze zoals altijd ook weer meegenomen. Zondag op mijn broodjes hamburgerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze hadden Red Leicester en Double Gloucester liggen, dus die heb ik meegenomen om te proberen, heb nog nooit Engelse kaas gegeten.
Spoilers!![]()
In een Keuringsdienst van Waarde aflevering over analoogkaas hebben ze ooit eens uitgezocht dat de McDonalds kaas toch nog voor 70% uit echte kaas bestaat. Dat verbaasde me echt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat er op de burgers zit heeft weinig met cheddar te maken hoorSpoilers!![]()
Srsly? En dan ook echt 70% cheddar?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In een Keuringsdienst van Waarde aflevering over analoogkaas hebben ze ooit eens uitgezocht dat de McDonalds kaas toch nog voor 70% uit echte kaas bestaat. Dat verbaasde me echt.
* mascara-klodder in shock is![]()
![]()
Volgens mij 70% cheddar ja. In ieder geval uit echte kaas. Ik was ook zo verbaasd dat ik het jaren later nog weetquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Srsly? En dan ook echt 70% cheddar?
* mascara-klodder in shock is
Spoilers!![]()
Dan koop je Basic Mix van de Appie. Net zo goed.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:02 schreef Deezertje het volgende:
Ziet eruit als een Britquote:Op zondag 2 november 2014 04:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zo lidl is ze anders niet.
Mag trouwens wel in de OP, onder de foto van Lidl Wayne.![]()
![]()
Of je maakt het zelf in even veel tijd?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:27 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dan koop je Basic Mix van de Appie. Net zo goed.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Huh kan je dat dan ook zelf maken?quote:Op zondag 2 november 2014 10:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Of je maakt het zelf in even veel tijd?
Ik heb al die E nummers niet in huis hoor!![]()
Ei, melk en bloem. Even wat zout of bakpoeder en klaar. De ekte pannekoek fan probeert de pancakes van Jamie Oliver, die zijn zo tyvus lekker :#quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Kan alleen als je bloem in huis hebt.quote:Op zondag 2 november 2014 10:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Of je maakt het zelf in even veel tijd?![]()
Iedereen die wel eens kookt hoort gewoon bloem in huis te hebben. Is echt even standaard voor mij als zout, peper, olie en suiker.quote:Op zondag 2 november 2014 13:39 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Kan alleen als je bloem in huis hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ik als man zijnde heb nooit bloem.. Waar gebruiken jullie het voor? Brood? Taart? Wat voor gerechten?![]()
pannenkoekenquote:Op zondag 2 november 2014 19:34 schreef 10minuteman het volgende:
Ik als man zijnde heb nooit bloem.. Waar gebruiken jullie het voor? Brood? Taart? Wat voor gerechten?![]()
pizza, gebonden soep, lasagne, stoofvlees, sausen, vlees paneren, hartige taart, cake, ... voor zoveel dingen![]()
Voor pannenkoeken, om mee te bakken en om roux te maken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Crap, die chips uit de Italiaanse week zijn veel te lekker. Maar ze smaken naar chips die ik ken, van Lays. Heb ik ooit in Frankrijk gekocht, rozemarijn & kipsmaak. Al zou in deze geen kipsmaak zitten."Why does being a librarian make her even hotter?"
Vraag me na gegoogle ook af of ik de kip mss verzonnen heb, ik kom nl. wel de smaak Rosemary & Herbs tegen (US only)."Why does being a librarian make her even hotter?"
quote:Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef Syrena het volgende:
Crap, die chips uit de Italiaanse week zijn veel te lekker. Maar ze smaken naar chips die ik ken, van Lays. Heb ik ooit in Frankrijk gekocht, rozemarijn & kipsmaak. Al zou in deze geen kipsmaak zitten.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Jaaaaaaaaa die. Te lekker. Die van de Lidl mag ik niet meer kopen.quote:"Why does being a librarian make her even hotter?"
Ja, die zijn echt goed! Ook echt alle zes lekker.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gulden Draak
Die 6pack ga ik sowieso halen.
Bij mij Lidl stonden ze er gisteren al!
Heb een vier pack van de Leute bockbier ook gehaald. Ben benieuwd...![]()
Lijkt me een verkeerde conclusie. AH en Hoogvliet goedkoper dan Lidl, klinkt echt als onzin.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:44 schreef Deezertje het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)duurste-supermarkten"Ik heb nog met hem gekoerst"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: