Ben je de komma vergeten?quote:
Dat is altijd wel positief lijkt me, toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had moeilijker verwacht. Verder geen idee
Dit is het inderdaad. De rechter zoekt aansluiting bij bestaande gevallen en past overeenkomstig het recht toe.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:36 schreef Accursius het volgende:
[..]
Oonu snap ik hem. De rechter kijkt naar oudere precedenten en past die opnieuw toe. Bedankt
quote:
Zit wel een kern van waarheidquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
die vent zei in hc dat schema's je niet zullen helpen op het tentamen
nou ik heb het gemerkt
waaruit blijkt dat je de rest niet mag bespreken dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid
Als je als een gek bij elke vraag het 'relevante' schema denkt op te schrijven en daar de mist in gaat omdat er bij de eerste eis al iets misgaat loop je punten mis
Laat me radenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
waaruit blijkt dat je de rest niet mag bespreken dan?
Bij ons in de werkgroep werd gezegd dat je moet stoppen wanneer je moet stoppen en niet als een gek dat schema gaan afmaken als het niet meer relevant isquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:42 schreef Etsu het volgende:
ik heb gewoon eerst relevante schema opgeschreven, met arresten enzo, toen eronder 'I.C.' met uitwerking.
ik heb dat subsidiaire feit bewezen was, en primair nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Laat me raden
Jij gaat zeker ook naar het subsidiaire feit kijken als het primaire feit bewezen kan worden
Ik ga niks bespreken, want dan wordt paxcon boosquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb dat subsidiaire feit bewezen was, en primair niet
okquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ga niks bespreken, want dan wordt paxcon boos
DM je welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok
die vraag was 6 punten he
dus primair kan sowieso niet, anders is het wel belachelijk veel punten voor een klein schemaatje + remkabel
Zou je wel willen mededelen hoe het globaal gezien ging?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:52 schreef Paxcon het volgende:
Het was stervenskoud daar
Inhoudelijk wil ik er niet over praten
globaal opzet hihihquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zou je wel willen mededelen hoe het globaal gezien ging?
normversoepelingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zou een klacht indienen, dit kan gewoon niet
ging wel goed denk ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zou je wel willen mededelen hoe het globaal gezien ging?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:00 schreef Ties02 het volgende:
Die Haaksbergen casus trouwensje verwacht het niet
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ga niks bespreken, want dan wordt paxcon boos
er staat niet uitdrukkelijk 'inhoudelijk'quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is niet inhoudelijk, ik heb het alleen over de casus an sich
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
er staat niet uitdrukkelijk 'inhoudelijk'
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:52 schreef Paxcon het volgende:
Het was stervenskoud daar
Inhoudelijk wil ik er niet over praten
quote:
rustig maar jochiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik praat er niet over, omdat Paxcon dat niet wenst, hij wil er niet inhoudelijk over praten, dus doe ik dat niet
ja die casus an sich vond ik ook een beetje.. vreemdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:00 schreef Ties02 het volgende:
Die Haaksbergen casus trouwensje verwacht het niet
Lekker likkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:05 schreef Etsu het volgende:
waarom moet het eigenlijk in een envelop?
SPOILER: PAXCON NIET KIJKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker wegpennen is dat
ben ik juist blij meequote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:08 schreef Ties02 het volgende:
Jammer dat er geen functioneel daderschap inzat (behalve die algemene vraag)
Lekker wegpennen is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |