Er staat nergens een zaal aangegeven? Alleen tafelnummerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:20 schreef Etsu het volgende:
Het schijnt dat Martiniplaza in allemaal kleine zaaltjes is zeg maar, dus je moet ook nog de zaal gaan zoeken.
ja weet ik veel jongequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Er staat nergens een zaal aangegeven? Alleen tafelnummer
Oh sorryquote:
Eigenlijk zou je tijdsaftrek moeten hebben omdat je je beter kunt concentreren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:22 schreef Etsu het volgende:
het schijnt ook dat het daar nogal lawaaierig is
maar geen probs voor mij.
Eigenlijk wel he.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je tijdsaftrek moeten hebben omdat je je beter kunt concentreren.
Nou ja als je met een 6 tevreden bent heb je je tijd natuurlijk ook hard nodig dus beter van niet. HAHAHAquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja als je met een 6 tevreden bent heb je je tijd natuurlijk ook hard nodig dus beter van niet. HAHAHA
ja nouquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja globaal maar niet een adres of straat
Halve 'stad' wat schattigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:16 schreef Ties02 het volgende:
Ik van 9-12 en moet ik gvd ook nog eens de halve stad doorfietsen
Dat dit kan in Groningen
Ja nieuwe terms of service, ook wel terecht als je al die hoeren als Kaceytron enzo ziet, heeft weinig meer met gaming te makenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef Blistering het volgende:
http://www.twitch.tv/kneecoleslaw
Kijk die boys gaan in die chatBlijkbaar zijn tetten tegenwoordig verboden op Twitch.
Ja. Smerige melkbussen, bahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |