Dat klopt, ik heb alles uitvoerig gecontroleerd. Afwerking van het geheel was perfect.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, TS is een expert, dat merk je zó. Die heeft ongetwijfeld het hele huis grondig bekeken. Die laat zich geen knollen voor citroenen verkopen.
Kunststof of metalen afvoeren in de badkamer en keuken?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:14 schreef Acradavos het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb alles uitvoerig gecontroleerd. Afwerking van het geheel was perfect.
Goeie buren ook? Geen Beun de Haas die de boel daar heeft verbouwd? Geen houtworm in de (houten?) vloer? Nergens lekkage (geweest)?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:14 schreef Acradavos het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb alles uitvoerig gecontroleerd. Afwerking van het geheel was perfect.
Net of je dat met een bouwtechnisch onderzoek kunt zien..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kunststof of metalen afvoeren in de badkamer en keuken?
Wat houdt die 'geen bankgarantie' in?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:32 schreef Acradavos het volgende:
Nou, de verkoper is 'akkoord.'
Koopprijs van 129.750 en geen bankgarantie. ¤ 1065,- ben ik meer kwijt en ik ben er blij mee.
Dinsdag tekenen.
Dat kun je al zien als je de kastjes opentrekt....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:40 schreef Acradavos het volgende:
[..]
Net of je dat met een bouwtechnisch onderzoek kunt zien..
Ik denk dat TS geen bankgarantie hoeft te stellen (of waarborgsom hoeft te voldoen).quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:14 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Wat houdt die 'geen bankgarantie' in?
Maar gefeliciteerd! Het verbaast me echter weer wel dat de verkoper nu wel akkoord is, want dat was ie eerder ook al 3x.
Scheelt je ook geld. Bankgaranties worden meestal niet gratis opgesteld, en 10% van de koopsom moetje ook maar hebben liggen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:10 schreef Acradavos het volgende:
Klopt, aangezien de datum van de hypotheek dichtbij de overdrachtsdstum is.
Misschien wel de allerbeste tip die je voor altijd moet onthouden....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just my two cents.
Alsnog gefeliciteerd.
Moet je dan altijd vriendjes maken? Nee toch? Als je bijdragen maar eerlijk en gemeend waren. Dat denk ik dan..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik wil even mijn excuses maken aan TS, mijn bijdragen waren niet al te leuk. Vind ik nu. Sorry.
Dit vind ik ook wel een goede..quote:open nooit meer zo'n topic op Fok! waar je al je ziel, zaligheid en informatie omtrent je gewenste huis op het internet gooit.
Wil je toch graag delen, anonimiseer dan alles
Das geen 10% dan...quote:
Dat de dingen die achterblijven maar niet aard- en nagelvast zitten, en dus niet bij het pand horen (gordijnen bijvoorbeeld) de waarde van ¤ 0,00 vertegenwoordigen (gratis dus).quote:Op maandag 3 november 2014 21:24 schreef Acradavos het volgende:
Vraagje aan de kenners. Ik heb de koopovereenkomst. binnen. "De in de koopsom opgenomen roerende zaken worden door koper/verkoper/partijen gewaardeerd op 0,00 ,zegge NIHILEURO."
Wat wil dit zeggen?
Kan niet, Dit is toch met jou en de makelaar besproken? Aangeven bij de makelaar dat de vloer blijft zitten.Je hebt toch een lijst met zaken ter overname gehad voordat je ging bieden?quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:41 schreef Acradavos het volgende:
Een aantal objecten blijven, die vallen dus onder de NIHIL euro regel? Echter, in de brochure wordt gepraat over de vloer. "Blijft achter."
Nu wordt er in de koopovereenkomst beschreven; "Ter overname."
Hij wilt de vloer er dus uithalen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |