Dat gaat ie dus niet, en dan komt er weer een deel vijf of zo van deze aspirant-huizenkoper die het allemaal erg interessant vindt wat ie allemaal kan doen met z'n -tig K.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:59 schreef Lienekien het volgende:
Waarom denk je dat hij met een lager bod akkoord zal gaan?
Nah, aanzienlijk laag vind ik je bod niet. Nog geen 7% onder de vraagprijs..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:57 schreef Acradavos het volgende:
Ik vind het als niet koper nogal makkelijk door om zeggen dat ik moet wachten. Ik beschouw het appartement al van mij, zeker na het mondelinge en schriftelijke akkoord van afgelopen vrijdag. Door mijn aanzienlijke lage bod maak ik het hem sowieso benauwd, per saldo kom ik op hetzelfde uit. Ik heb de verkoper gesproken.
Ik vergelijk hem met een boomknuffelaar.
Echt? Dat is toch niet gezond. En dan snap ik dus echt niet dat je niet meer op zeker hebt gespeeld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:03 schreef Acradavos het volgende:
Omdat ik dan voldoe aan zijn verwachte opbrengst. Dit is echt de laatste stap. Het kost me onderhand teveel energie. Voor de mensen die niet snappen waarom ik dit appartement persé wil. Zoek een vergelijkbaar appartement in dezelfde staat, met dezelfde richtprijs. Vind je niet.. Ik hou de markt al sinds april in de gaten.. Dag en nacht.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:04 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Nah, aanzienlijk laag vind ik je bod niet. Nog geen 7% onder de vraagprijs..
Grijpen dan die kans.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:03 schreef Acradavos het volgende:
Omdat ik dan voldoe aan zijn verwachte opbrengst. Dit is echt de laatste stap. Het kost me onderhand teveel energie. Voor de mensen die niet snappen waarom ik dit appartement persé wil. Zoek een vergelijkbaar appartement in dezelfde staat, met dezelfde richtprijs. Vind je niet.. Ik hou de markt al sinds april in de gaten.. Dag en nacht.
???quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:03 schreef Acradavos het volgende:
Lienekien heeft gelijk. Bied gewoon de vraagprijs en take it or leave it!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Echt? Dat is toch niet gezond. En dan snap ik dus echt niet dat je niet meer op zeker hebt gespeeld.
Maar het is zo leuk om te onderhandelen over zoveel k. Snáp dat nou. TS geniet al vanaf het eerste moment. Dat ie waarschijnlijk getild wordt, dat lijkt ie over het hoofd te zien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:10 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Lienekien heeft gelijk. Bied gewoon de vraagprijs en take it or leave it!
Getild worden is echt heel relatief in deze context.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar het is zo leuk om te onderhandelen over zoveel k. Snáp dat nou. TS geniet al vanaf het eerste moment. Dat ie waarschijnlijk getild wordt, dat lijkt ie over het hoofd te zien.
Want nu 5000 extra kost je maar 5000 rente op 30 jaar met deze historisch lage rente? Goed plan!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:10 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Lienekien heeft gelijk. Bied gewoon de vraagprijs en take it or leave it!
Zowaar! Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Getild worden is echt heel relatief in deze context.
Dat was ironisch bedoeld. Alhoewel, als ie de vraagprijs biedt, komt de makelaar en verkoper ook weer met die 2% overdrachtsbelasting dat die toebehoren aan de verkopende partij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Want nu 5000 extra kost je maar 5000 rente op 30 jaar met deze historisch lage rente? Goed plan!
Ik ben toch niet ineens van mening veranderd, dacht ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:16 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Zowaar! Ik ben het met je eensEindelijk!
Klopt. Net zoals goedkope huizen niet bestaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Getild worden is echt heel relatief in deze context.
Het had dan ook slechts toepassing op een enkel stukje van jouw meningquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben toch niet ineens van mening veranderd, dacht ik.
Ach, je bent nog jong.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:18 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Het had dan ook slechts toepassing op een enkel stukje van jouw mening
TS heeft een probleem met beslissingen nemen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
131K is teveel voor redelijk eenvoudig appartement in niet de beste buurt.
Nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
131K is teveel voor redelijk eenvoudig appartement in niet de beste buurt.
De indruk die ik heb is dat hij het graag wil kopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
TS heeft een probleem met beslissingen nemen.
En dat is een waarheid als een koe. Eerder had ie namelijk ook maximumbedragen dat ie wilde uitgeven. Die heeft ie reeds verhoogd.126k werd 130k werd 131k. En daar probeert verkoper nu wederom gebruik van te maken door daar ca 133.6k van te maken. Met belastingvoordeel, dan wel voor zijn rekeningquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
TS heeft een probleem met beslissingen nemen.
Hij wil graag dat er een einde komt aan zijn dag en nacht bezig zijn met een appartement vinden. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De indruk die ik heb is dat hij het graag wil kopen.
Het appartement van de buurman is ineens verkocht denk je?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:21 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Nee.
131k plus het belastingvoordeel voor de verkoper is teveel!
Leuk dat die buurt klote is.. maar als je binnen zit heb je daar helemaal geen last van. En die paar minuten dat ie in de buurt is, is waarschijnlijk de minuut van de voordeur van het complex naar zn auto en de tijd dat ie in zn auto zit om de wijk uit te rijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |