FloBo heeft die van mij vorig jaar overgenomen. Als dit m is, is het een enkele elektrische Medela swing (kan ook op batterijen)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:33 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Elektrisch? Welke? Voor hoeveel?
Klopt die is het! Ideaal apparaat maar hij wordt niet meer gebruikt dus dat is zonde.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:39 schreef mousemicky het volgende:
[..]
FloBo heeft die van mij vorig jaar overgenomen. Als dit m is, is het een enkele elektrische Medela swing (kan ook op batterijen)
Weinig! Op MP gaan ze vanaf 15/20.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:23 schreef McLaura het volgende:
Er stond een medela kolf (dubbel) bij onze Kringloop voor bizar weinig, vond ik. Of is 10,- redelijk?
Nee, maar heb jij nog iets in 104?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:43 schreef TimeJumper het volgende:
Heeft er iemand leuke jongenssweaters of truitjes (niet van die dikke truien) in maat 110?
Haha, goh past M daar nog in? Ik heb voornamelijk longsleeves en wat broeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:21 schreef Sylver_ het volgende:
Iemand nog meisjeskleding maat 86 in de aanbieding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast een beetje![]()
Vestjes zit een dibs op , dus even in de wachtAll I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
1 Alba of alle 2 ?quote:Op zondag 2 november 2014 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat wil je voor dat albababy jurkje en kidscase jurkje samen? Jammer dat dat Lucy wang jurkje al gereserveerd iswant die is ook
KC jurkje is al vergeven via FB. Het spijt me.quote:Op zondag 2 november 2014 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat wil je voor dat albababy jurkje en kidscase jurkje samen? Jammer dat dat Lucy wang jurkje al gereserveerd iswant die is ook
Ik heb hem aangepast.quote:Op zondag 2 november 2014 17:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
aladin
sneeuwwitje
alice in wonderland
aristokatten
lion king 2
bolt
prinses en de kikker
hercules
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |