SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle nominatie-POLL's staan onder deze spoiler:SPOILER: NominatierondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
WO 29-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Begrijp ik nou goed dat Lood het armbandjes maken wil uitbesteden?!FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Lot gaat echt met een collectie werken... ze neemt dat kinderachtige geknutsel wel erg serieus hè...![]()
![]()
het gaat waarschijnlijk op werken lijken en dan is het niet leuk meer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:15 schreef rico80 het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Lood het armbandjes maken wil uitbesteden?!"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Die moet zich gaan storten op haar zangcarriérequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:15 schreef rico80 het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Lood het armbandjes maken wil uitbesteden?!
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
ja, door kleine kindervingertjes in Thailandquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:15 schreef rico80 het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Lood het armbandjes maken wil uitbesteden?!Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Lot heeft grootse plannen. Ze wil het armbandjes maken gaan uitbesteden.
Ze wil zelfs een Chably-avond gaan geven.
Kutje, je bent er hooguit nog 2 maanden, denk je nu echt dat jij een big hit bent in de buitenwereld?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:02 schreef sjampoeh het volgende:
wie kan m'n UI duidelijker maken
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #99SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hooguit een big.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Kutje, je bent er hooguit nog 2 maanden, denk je nu echt dat jij een big hit bent in de buitenwereld?FHRITP
TT kaap =Top.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja volgens mij denkt ze dat echt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Kutje, je bent er hooguit nog 2 maanden, denk je nu echt dat jij een big hit bent in de buitenwereld?![]()
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
En je vroeg je niet af waarom ze lacteerde?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Net ja, was toch wat wantrouwend.![]()
De rapen zijn gaar, Ik herhaal: De rapen zijn gaar !quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:15 schreef R0T29 het volgende:
Lot gaat echt met een collectie werken... ze neemt dat kinderachtige geknutsel wel erg serieus hè...Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
marck is een Jan Lul die via omwegen zorgy dat lot en d'r potje te veel geld krijgt omdat ie bang voor d'r grote bek isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Mark frauduleus? Alleen Gio die de boekhouding voor Isa doet is dubieus bezig.
Mark is echt prima.It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:15 schreef rico80 het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Lood het armbandjes maken wil uitbesteden?!Hmhm, ze wil gewoon na Utopia verder met die onzin, ze waant zich een echte ontwerpster. Sjaals, truien.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Vanas heeft ook al een gave?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa over Gio: Ik weet ook hoe zijn ouders denken.![]()
Sapje erbijquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Opgelucht .....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:08 schreef djell het volgende:
wat een mooie samenleving Utopia.. haat bedrog samenzweren.. treiteren.. elkaar niets gunnen..
Zeuren over geld. De mensen die het hardste schreeuwen krijgen alles gedaan, de rest moet er maar naar fluiten.
Utopia geen regels... die worden alleen door vlessa en barbie gemaakt, wanneer het hun uitkomt.
Nu lot geen sax les meer wil, kan isa de lessen volgen.. Commentaar op sax -les door Vlessa.. Toen lot het deed was er niets aan de hand.
Ook volgen mensen gitaarles en tattoo zetten.. maar alleen isa wordt aangevallen door vles.
3500 valt vles over, maar gio krijgt geen stem.. die verliest 4100 als het niet goed gaat met feest.
3e keuken koste maar liefst (zonder buizen van afvoer) 7700 euro.. maar mag niet meer over gesproken worden.. want dat is inmiddels al door BV verwerkt. Investering voor restaurant vles niet gelukt..
Wie kost nu eigenlijk het meeste geld aan de de BV Lot, die nog 1300 terug moet betalen, maar liever kleding en nagels zet voor haar geld... isa wel aanvalt over kosten cd's die ze inmiddels al helemaal heeft terug verdiend..
de eerdere maanden heeft lot al heel veel geld verbruikt van de bv voor eigen naam 2000 en dure tshirt pers... en alle startmaterialen voor haar werkjes.. en een bijgebouw...
fles heeft haar investeringen nog nooit terug hoeven betalen, omdat alle bewoners in de keuken kunnen, maar of het van vlessa mag is iets anders...
isa nog geen investeringen gevraagd... en wat ze gebruikte heeft ze alweer terug verdiend
De mensen die isa het geluk niet gunnen die zijn gewoon jaloers en willen haar kwijt, zodat ze zelf meer kans maken om te winnen.. een andere reden is er niet om een mens zo te treiteren..
Als isa straks een grote carrieëre wacht in de zang, dan hoop ik dat vlessa en lot op hun knieën mogen smeken aan isa voor een handtekening...
Isa moet ze nu ook helemaal links laten liggen.. ze zijn en blijven onbetrouwbaar, onddanks dat ze anders beloven... dat kun je nu ook maar weer zien..
Op feesten als live in de loods.. slijmen bij isa.. bahHonesty is the best policy.![]()
Na Nico compleet uitgezogen te hebben over haar dingetjes vraagt ze na een opmerkinkje van Nico over Rienk toch maar even hoe het nu met hem gaat.![]()
Lacteerde is geen woord.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En je vroeg je niet af waarom ze lacteerde?![]()
Vanessa en Isa zullen het inmiddels wel uitgepraat hebben en kusjes uitwisselenJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Dat je die worst kan lezenquote:Iedereen is een kutlultrut
Dat is het wel. De verleden tijd van lacteren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lacteerde is geen woord.FHRITP
Miss moet hij daarom wel weg maandagquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:17 schreef bull1966 het volgende:
[..]
marck is een Jan Lul die via omwegen zorgy dat lot en d'r potje te veel geld krijgt omdat ie bang voor d'r grote bek is![]()
Nonsens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat is het wel. De verleden tijd van lacteren.![]()
Daan is al 18 keer daar geweest.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Heeft ze alweer post? Ex-inwoners mogen geen contact hebben maar Nico staat weer eens boven alle regelsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:19 schreef sjampoeh het volgende:
thnx skatties![]()
nico leest brief van rienk voor ?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap helemaal niets meer van Utopia
Tot de pizza oven had ik het nog onder controle,maar nu trek ik mijn handen ervan af
Ik neem even 5 min rust![]()
![]()
Elke cent die niet naar Isa of Nico gaat is perfect. Overigens is niet eens aangetoond dat Mark fraudeert.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:17 schreef bull1966 het volgende:
[..]
marck is een Jan Lul die via omwegen zorgy dat lot en d'r potje te veel geld krijgt omdat ie bang voor d'r grote bek is![]()
Erg hè...een sociopaat is het...!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:20 schreef Grunge. het volgende:
Zo, gauw weg Lot, straks moet je geïnteresseerd zijn in een ander.
![]()
Daan is de 16tiende bewoner.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een spinnetje...ik dacht dat Lot daar zo bang voor was....heeft ze Gio nog een onbestrafte mep met een bezemsteel voor verkocht...quote:![]()
Mooie UI.quote:
Billy en Ruud vragen om werk/baantjes op hun facebook, loopt ook geen storm wat ze wel hadden verwacht. Dat is een harde landing vor ze denk ikJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Ga eerst maar eens een vrouw met een kinderwens zoeken en bevrucht er op los. En nee, het mag niet je moeder zijn. De wondere wereld van de lacterende vrouw zal ook voor jou opengaan.quote:FHRITP
Alles is voor bassie (lot)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:23 schreef sjampoeh het volgende:
hoezo eigen webshop..zie de meerwaarde er niet van in![]()
Ik heb hem vanmiddag al aangeraden de dierentuin te proberen, die zijn wat apen kwijt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:23 schreef schizolientje het volgende:
Billy en Ruud vragen om werk/baantjes op hun facebook, loopt ook geen storm wat ze wel hadden verwacht. Dat is een harde landing vor ze denk ik![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:23 schreef schizolientje het volgende:
Billy en Ruud vragen om werk/baantjes op hun facebook, loopt ook geen storm wat ze wel hadden verwacht. Dat is een harde landing vor ze denk ik![]()
![]()
![]()
I will do what i must !!![]()
Dan kan ze die na haar vertrek makkelijk "meenemen" is ongetwijfeld haar idee... en haar Chably imperium buiten voortzetten....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:23 schreef sjampoeh het volgende:
hoezo eigen webshop..zie de meerwaarde er niet van in![]()
![]()
Zat er dik in. Die dachten dat ze beroemd waren en Nederland aan hun voeten lag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:23 schreef schizolientje het volgende:
Gekske op zijn veurheufd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daan is niet goed in bolleke
Ad hominem.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens een vrouw met een kinderwens zoeken en bevrucht er op los. En nee, het mag niet je moeder zijn. De wondere wereld van de lacterende vrouw zal ook voor jou opengaan.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:24 schreef danilel het volgende:
Ik weet zeker dat Lauw de waarschuwingsbriefjes bij de armbandverkoop maakt!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Overkopen van de BVquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:24 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dan kan ze die na haar vertrek makkelijk "meenemen" is ongetwijfeld haar idee... en haar Chably imperium buiten voortzetten....![]()
Lot claimt de laptop van de boys die druk doende zijn met 10 wippen kaart
Joey schamper "Laat maar, is belangrijk project voor haar. 3 armbandjes................"![]()
negatieve berichtjes worden daar meteen verwijderdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb hem vanmiddag al aangeraden de dierentuin te proberen, die zijn wat apen kwijt.Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Jups ze zaten zelf over een eigen show te pratenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zat er dik in. Die dachten dat ze beroemd waren en Nederland aan hun voeten lag.I will do what i must !!![]()
iedere jan lul die streams volgt heeft het wel eens gezien en gehoordquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:21 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Elke cent die niet naar Isa of Nico gaat is perfect. Overigens is niet eens aangetoond dat Mark fraudeert.
het smiespelen het adviseren om het geld voor dec op te makenIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Ja, ik las het, ook dat mensen vroegen of ze nog kinderfeestjes dedenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:23 schreef schizolientje het volgende:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mijne staat er nog.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:25 schreef schizolientje het volgende:
[..]
negatieve berichtjes worden daar meteen verwijderd![]()
Ze zullen ongetwijfeld hun eigen show wel kunnen krijgen...ze moeten Patrick maar eens mailen...die heeft nog wel wat connecties....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jups ze zaten zelf over een eigen show te praten![]()
![]()
Zonder cameras je kinderen bij hun achterlaten???quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik las het, ook dat mensen vroegen of ze nog kinderfeestjes deden![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus.... oh mijn God....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik las het, ook dat mensen vroegen of ze nog kinderfeestjes deden![]()
![]()
![]()
![]()
Dan was deze niet negatief.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:25 schreef schizolientje het volgende:
[..]
negatieve berichtjes worden daar meteen verwijderd
Sinds de stemming en de postquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:26 schreef Ransjih het volgende:
mark gezicht staat al een paar uur op bijna janken
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
dat hij wel als aap in de dierentuin kon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Iets dat ze ranzig zijn hoop ikHij overweegt nog de dierentuin te bellen. Beetje eten, beetje neuken, beetje poep gooien, dat ligt hem wel.quote:![]()
Nou staan de Leidenaren niet echt bekend om hun intellect...quote:FHRITP
Die Lot moet eerst maar eens leren om haar plan goed uit te werken, Met: 'n shirtje
maar dan van dikker katoen kom je er niet en het dan ook nog 'n trui te durven noemen![]()
![]()
Volgens mij wordt het dan 'n corrigerende thermo-shirt voor die bolle![]()
![]()
Onleesbare shit misschien.quote:Iedereen is een kutlultrut
Nu ik zie hoe die twee - Ruud en Billy - hierbuiten nu leven verwacht ik trouwens dat ze voorlopig juist echt wel bij elkaar blijven. Eigenlijk zijn ze gemaakt voor elkaar, van hetzelfde laken een pak.![]()
is dat jari linksboven?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vrijdag jl. had hij zijn eigen feestje....
[ afbeelding ]TEAM TAFEL![]()
Ik vind het nog steeds jammer dat die twee eruit zijn. Prachtig koppel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Had daan zich niet ff kunnen vermommen, hij is nu zo herkenbaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Of een hoodie maar dan zonder hoodie, was ook zo mooiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Lot moet eerst maar eens leren om haar plan goed uit te werken, Met: 'n shirtje
maar dan van dikker katoen kom je er niet en het dan ook nog 'n trui te durven noemen![]()
![]()
Volgens mij wordt het dan 'n corrigerende thermo-shirt voor die bolle![]()
![]()
Isa heeft zo een afspraak.
Komt die worstenvrouw dan toch nog?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Triest, niks meer en niks minder.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Of een hoodie maar dan zonder hoodie, was ook zo mooi![]()
![]()
Ivan tegen Joey: ik heb begrepen dat je vanavond weer gaat krikken? dan ga ik in de gym slapen
Joey: nou, nee we zijn allemaal nuchter![]()
Dat zou top zijn, vraag me alleen af of we er beeld van krijgen. Ze zouden maandag of sindsdag komenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Isa heeft zo een afspraak.
Komt die worstenvrouw dan toch nog?![]()
Isa had vandaag een rood shirt aanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:31 schreef Ransjih het volgende:
wie in rood shirt liep 2x langs die joey en ivan zo na keken?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja zo jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of zo op haar bek gaan als de band op topsnelheid is, zie haar zo door die loods vliegen [ link | afbeelding ].
![]()
thnxquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Isa had vandaag een rood shirt aan![]()
Wil je ze dan even cappen voor de mensen die daar niet zitten? Ik ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:33 schreef danilel het volgende:
hier kun je nog oude schoolfoto's zoeken, echt geweldig, ik heb al foto's van Ruud en Bil gevonden.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:23 schreef schizolientje het volgende:
Dat wordt uitkering en lekker de hele dag op elkaars lip zitten.![]()
Het is toch niet best als je 38 bent (zogenaamd dan hè) en je als de 'moeder' van Utopia wordt gezien, zelfs bij andere dertigers.
![]()
Lijkt er wel op. Had ik nog niet eens gezien.quote:
Het zou toch niet zo zijn, dat Daantje die Kamper is, waar La Botella iets mee heeft gehad?
En dat ze dat nog steeds heeft.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Of een hoodie maar dan zonder hoodie, was ook zo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoef je niet te registreren, kun je zelf invullen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:33 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wil je ze dan even cappen voor de mensen die daar niet zitten? Ik ben wel benieuwd.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:35 schreef danilel het volgende:
[..]
hoef je niet te registreren, kun je zelf invullen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:34 schreef danilel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vanessa mijn moeder heeft best van zulke memmen...
Ivan: Zo praat je toch niet over je moeder?
Vanessa: Hoezo ...is echt niet erg bedoeld....Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ik ken reetspoilers, maar een tattoo OP je reet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebber van trillende putten.![]()
Gave site, er zijn 2 foto's van me gevonden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:33 schreef danilel het volgende:
hier kun je nog oude schoolfoto's zoeken, echt geweldig, ik heb al foto's van Ruud en Bil gevonden.
Ben ik een stuk jonger op dan op mijn UI![]()
![]()
![]()
Ik heb Z WIEZO op mijn billen staan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ken reetspoilers, maar een tattoo OP je reet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
2 schuimpjes bij de poort : Wat stom hè dat we eerst dachten dat het bij De Gouden kooi was.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Tja ik geef toe, ik lijk op jou!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gave site, er zijn 2 foto's van me gevonden.
Ben ik een stuk jonger op dan op mijn UI![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb Z WIEZO op mijn billen staan.
![]()
![]()
Wat is dat toch lelijk die spreukentegels op die billenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebber van trillende putten.![]()
![]()
Thanks URB.quote:
Buurman en Buurmanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat die twee eruit zijn. Prachtig koppel.![]()
![]()
Een staafmixer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:41 schreef Grunge. het volgende:
De dames zijn heel bleu. Ze komen met een verrassing voor Els.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Els: Ik voel me zo mezelf.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Overdreven mens zegquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:43 schreef Grunge. het volgende:
Bijna de tet eruit.
En ze kan wel janken, onze Els.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoeren sloepen,nice.quote:
Ik vind ze ook wel wat hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:43 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind ze wel leuk. Echt van die 'rode schoentjes' van Dorothy.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:43 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind ze wel leuk. Echt van die 'rode schoentjes' van Dorothy.![]()
![]()
Ik begrijp net dat Vanas dezelfde maat heeft.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:45 schreef formule het volgende:
Schoenen zijn erg belangrijk in Utopia
Elsje blijft die gaat dansen
Dus dan kan hem ze eventueel wel aantrekken.![]()
kan ze met de streams mee doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
salsa is 4 november.
Maar dan moet ze toch naar huis???
-edit-
Is ze toch al een dag thuis....![]()
dan ken hem ze schoenen achter laten als hem er uit gaatquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:46 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik begrijp net dat Vanas dezelfde maat heeft.
Dus dan kan hem ze eventueel wel aantrekken.Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
De rode schoentjes.....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan hem op het hoekie nog wat extra bijverdienen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:46 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik begrijp net dat Vanas dezelfde maat heeft.
Dus dan kan hem ze eventueel wel aantrekken.![]()
Elzewieke over kleding: Ik heb een moeilijke maat.
Ja, zo kun je alles leuk verdraaien.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dansschoentjesquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het wordt steeds gekker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Word met de dag gestoorder in die loods
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dan ken hem ze schoenen achter laten als hem er uit gaatDie kan hem mooi combineren met haar supertrash jurkje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:47 schreef danilel het volgende:
[..]
Kan hem op het hoekie nog wat extra bijverdienen!![]()
Je hebt inderdaad een heel bekend gezicht Vanas, een gezicht dat je niet snel vergeet. Een plat pannenkoekengezicht.![]()
Kom op Lau, rennen. Ren die kleine beentjes uit je lijf.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:49 schreef selam het volgende:
Waar is die loop band van betaald ?
[ afbeelding ]![]()
een e.t kop die verbrand isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:49 schreef Grunge. het volgende:
Je hebt inderdaad een heel bekend gezicht Vanas, een gezicht dat je niet snel vergeet. Een plat pannenkoekengezicht.I will do what i must !!![]()
En ze heeft slechts 1 aanvaring gehad met iemand, met Happie, in het begin.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:49 schreef Grunge. het volgende:
Vanas: "Ik ben niet van het vloeken en tieren" HAHAHAHAHAHAHA.
Vanas en aardbeien, lastig verhaal.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:49 schreef Grunge. het volgende:
Vanas: "Ik ben niet van het vloeken en tieren" HAHAHAHAHAHAHA.![]()
![]()
Niemand die het weet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:49 schreef selam het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Een gesprek met Vanessa.
Waar heeft Isa het over? Komt die worstenman?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:48 schreef danilel het volgende:
[..]
DansschoentjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens,schoenen,kraaltjes.noem maar opquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Word met de dag gestoorder in die loods
Boer Klaver zie ook niet meer,misschien wel verstandig![]()
![]()
Was gevraagd door Joey, want die wil in zijn shape zijn om model te staan voor het wereldmerk Shoeby.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Net als die ¤7000 voor de nieuwe keuken waar niet over gepraat mag worden van Fles.....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:49 schreef selam het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zou wel een leuke zijn voor Flessie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:51 schreef Grunge. het volgende:
Ivan en Nicole vanavond bij elkaar in bed, begrijp ik dat goed?
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
En mooi niet dat Nicole zich voor een tweede keer uit bed laat sleuren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Zou wel een leuke zijn voor Flessie.![]()
Ik zie geen Isa?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Een gesprek met Vanessa.
Waar heeft Isa het over? Komt die worstenman?![]()
Wat een goorlappen ook hé?
Spul van het eten staat nog op tafel en iedereen is te beroerd het even in de keuken neer te zetten.![]()
![]()
Wat een drama zou dat worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:52 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En mooi niet dat Nicole zich voor een tweede keer uit bed laat sleuren.
Ik hoorde het net op de achtergrond.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Peerke mag het doen,en Marleen zien we ook niet meer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:51 schreef formule het volgende:
[..]
Helemaal mee eens,schoenen,kraaltjes.noem maar op
Boer Klaver zie ook niet meer,misschien wel verstandig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee vanessa is heel bescheiden en beleefdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:49 schreef Grunge. het volgende:
Vanas: "Ik ben niet van het vloeken en tieren" HAHAHAHAHAHAHA.![]()
![]()
Vanas vertelt dat ze in de eerste maanden het stoofvlees onder haar bed zette omdat anders het vlees gejat werd....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Die topt bijna Oma kreeft met irritatie factor quwa stemgeluidquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoorde het net op de achtergrond.I will do what i must !!![]()
Gevraagd ja. Ik wil ook zoveel maar daar staan ze ook niet mee op de stoep.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was gevraagd door Joey, want die wil in zijn shape zijn om model te staan voor het wereldmerk Shoeby.
Heel Utopia is mede ongeloofwaardig gemaakt door dit soort inmenging van de regie/redactie. Zwembad, sporttoestellen, kleding noem maar op. Maar wel van te voren lopen gillen dat ze zichzelf moesten zien te redden.![]()
Vanessa is de hele tijd al aan het melden hoe goed ze Ivan wel niet kent .... dan had ze toch ook kunnen voorspellen dat hij een ander ging zoenen?
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Lau rent meteen ook wat voor Lot mee, dan hoeft haar prinses zich niet zelf in het zweet te werken. Doet laafje wel voor haarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:50 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Kom op Lau, rennen. Ren die kleine beentjes uit je lijf.![]()
![]()
Moet je nagaan hoeveel honger ze in het begin hebben geleden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:55 schreef Voxs het volgende:
Vanas vertelt dat ze in de eerste maanden het stoofvlees onder haar bed zette omdat anders het vlees gejat werd.
Voxs ,Je UI.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:55 schreef Voxs het volgende:
Vanas vertelt dat ze in de eerste maanden het stoofvlees onder haar bed zette omdat anders het vlees gejat werd.![]()
Ja een heuse honggerwinter was het hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel honger ze in het begin hebben geleden.![]()
![]()
Rijst, brood en pap.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel honger ze in het begin hebben geleden.Dan wil je wel.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Het is een feestelijke dagquote:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik weet niet of jullie hier al aan gedacht hebben maar ik meld het maar even nu ik Mark en Collie zie darten.
Elz wil kinderen, liever gisteren dan vandaag. Mark wil ook gauw kindjes. Mark heeft gezegd het wel op Elz te kunnen.![]()
Hoi Billy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:56 schreef Grunge. het volgende:
Ik weet niet of jullie hier al aan gedacht hebben maar ik meld het maar even nu ik Mark en Collie zie darten.
Elz wil kinderen, liever gisteren dan vandaag. Mark wil ook gauw kindjes. Mark heeft gezegd het wel op Elz te kunnen.![]()
![]()
BAM!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:56 schreef Grunge. het volgende:
Elz wil kinderen, liever gisteren dan vandaag. Mark wil ook gauw kindjes. Mark heeft gezegd het wel op Elz te kunnen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Okequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:56 schreef Grunge. het volgende:
![]()
Vanas' dochter is geweldig. Ze kleedde zich zelfs niet sletterig in haar puberteit. Had ook niet gemogen. En verder: HBO ...![]()
Laat hem blijdorp dan even proberen, hij speelde toch zo leuk met de koetjes misschien kan hij met bokito ook wel zo leuk aan de slag gaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
dat hij wel als aap in de dierentuin kon.
[..]
Hij overweegt nog de dierentuin te bellen. Beetje eten, beetje neuken, beetje poep gooien, dat ligt hem wel.![]()
![]()
Een utopiababy??quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:56 schreef Grunge. het volgende:
![]()
love your UIquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:55 schreef Voxs het volgende:
Vanas vertelt dat ze in de eerste maanden het stoofvlees onder haar bed zette omdat anders het vlees gejat werd.![]()
![]()
Vanessa is geen verraaier
Oh en toen je Gio en dat blondje erbij lapte dan, nadat je ze opjutte dat er daar geen cameras waren en ze dus wel een zoentje koonden geven?![]()
Er kan maar 1 alphamannetje zijn, dat word ruzie!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Laat hem blijdorp dan even proberen, hij speelde toch zo leuk met de koetjes misschien kan hij met bokito ook wel zo leuk aan de slag gaan![]()
En iemand in coma slaan....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:57 schreef Grunge. het volgende:
Vanas' dochter is geweldig. Ze kleedde zich zelfs niet sletterig in haar puberteit. Had ook niet gemogen. En verder: HBO ...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoorde in een filmpje Elsje tegen Vanas zeggen dat ze wel zwanger zou willen zijn in Utopiaquote:.
![]()
Gratis show jonguh!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Er kan maar 1 alphamannetje zijn, dat word ruzie!![]()
Oma wil weer aangeduwd worden in de brandnetels? Ze gilt zo om aandacht bij Ivan.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wie weet is ze wel hoogzwanger, erg slecht te zien bij haarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:58 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik hoorde in een filmpje Elsje tegen Vanas zeggen dat ze wel zwanger zou willen zijn in Utopia.
![]()
![]()
twordt al wat genantquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:59 schreef Ransjih het volgende:
vanes is een beetje het vijfde wiel aan de wagen, ze is wel erg druk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:56 schreef renevanlaaren het volgende:
met dank aan alle fokkers voor de beelden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I will do what i must !!![]()
Blij dat die megator niet opgegeten is door Ivan zoals hij weer zo graag wilde, aangemoedigd door Gio.![]()
Bijna in coma jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:59 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Heeft Vanas' dochter iemand in coma geslagen?
Maar hem dochter was te intelligent voor de anti-aggressie-cursues aldus Vanes![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat Isa deze kan zien....
Honesty is the best policy.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:59 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Heeft Vanas' dochter iemand in coma geslagen?En dat heeft mama vol trots verteld...
ECHT?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Bijna in coma ja
Maar hem dochter was te intelligent voor de anti-aggressie-cursues aldus Vanes
Hahaha, holy shit.
![]()
![]()
Het is dat er geen bloembollen waren anders hadden ze die als stoofpotje gehad.quote:
![]()
![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
De rapen zijn gaar....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Het is dat er geen bloembollen waren anders hadden ze die als stoofpotje gehad.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Tuurlijk, hem dochter is toch het lievelingetje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Bijna in coma ja
Maar hem dochter was te intelligent voor de anti-aggressie-cursues aldus Vanes![]()
quote:Dat is een groente die hem niet kent en hem niet kent dat ze niet.
Team Jari.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk, hem dochter is toch het lievelingetje.![]()
![]()
![]()
Geweldig, dat liedje erbij. Dat popeye plaatje![]()
![]()
met dank aan alle fokkers voor de beelden
No mercy for animal abusers![]()
Godver, chapeauquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:56 schreef renevanlaaren het volgende:
met dank aan alle fokkers voor de beelden.
![]()
held!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:05 schreef renevanlaaren het volgende:
ben er eigenlijk mee gestopt maar dat mens maakt mij gek![]()
ik ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat die twee eruit zijn. Prachtig koppel.
Els doet nog gezellig een 2e hoofdmaaltijd met de gasten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Er komt iemand bijzittenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:04 schreef sjampoeh het volgende:
wie gaat als eerste van tafel ?
ivan
fles
nicole![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:02 schreef Ransjih het volgende:
leuk om vanes ivan en nikki te kijken zonder geluid, dan zie je de lichaamstaal beterDoe ik zoooo vaak..
No mercy for animal abusers![]()
GA...5 mensen op de schopstoel...
Ik denk niet dat Elske er uit gaat...voral niet nu ze zwanger wil worden in Utopia...
Raar trouwens dat die Daantje met Jari op een feest was...die kennen elkaar dus gewoon denk ik...en zo krijgt Vanfles allerlei informatie binnen want Daantje komt bijna op alle evenementen.De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
![]()
Terwijl Nicole ernaast het smakelijke verhaal vertelt over het slippertje van Boris Beckerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Els doet nog gezellig een 2e hoofdmaaltijd met de gasten.![]()
![]()
Nou, dat denk ik niet. De ex-Utopianen gaan gewoon allemaal met elkaar om + Daantje + familie van Vanas.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:07 schreef Powervrouw het volgende:
Ik denk niet dat Elske er uit gaat...voral niet nu ze zwanger wil worden in Utopia...
Raar trouwens dat die Daantje met Jari op een feest was...die kennen elkaar dus gewoon denk ik...en zo krijgt Vanfles allerlei informatie binnen want Daantje komt bijna op alle evenementen.![]()
Ivan schrikt nu zelfs terug voor een pijpbeurt na het verhaal van Nicole.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Terwijl Nicole ernaast het smakelijke verhaal vertelt over het slippertje van Boris Becker![]()
![]()
hoe krijg je het verzonnen.
Kwamen van de week pics langs van een meeting van oud-inwoners (en achterban?) en Daantje stond voor de voordeur als "beveiliger"quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:07 schreef Powervrouw het volgende:
Raar trouwens dat die Daantje met Jari op een feest was...die kennen elkaar dus gewoon denk ik...en zo krijgt Vanfles allerlei informatie binnen want Daantje komt bijna op alle evenementen.![]()
En ik hoorde die andere, Edwin ook al iets tegen Isa smiespelen dat hij wel haar beveiliging wilde doen ofzo, was lastig te volgen maar dat begreep ik er uit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:05 schreef renevanlaaren het volgende:
ben er eigenlijk mee gestopt maar dat mens maakt mij gek![]()
![]()
![]()
![]()
Edwin is de mutseninvesteerder?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Kwamen van de week pics langs van een meeting van oud-inwoners (en achterban?) en Daantje stond voor de voordeur als "beveiliger"![]()
En ik hoorde die andere, Edwin ook al iets tegen Isa smiespelen dat hij wel haar beveiliging wilde doen ofzo, was lastig te volgen maar dat begreep ik er uitOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Jahquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Edwin is de mutseninvesteerder?![]()
Kan die wel hebben. hij houd het ook uit met billy tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Er kan maar 1 alphamannetje zijn, dat word ruzie!![]()
![]()
Ja. Met die Detlev-zoon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Edwin is de mutseninvesteerder?![]()
heb ik ook gehoord ja, vond het wel grappigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Kwamen van de week pics langs van een meeting van oud-inwoners (en achterban?) en Daantje stond voor de voordeur als "beveiliger"![]()
En ik hoorde die andere, Edwin ook al iets tegen Isa smiespelen dat hij wel haar beveiliging wilde doen ofzo, was lastig te volgen maar dat begreep ik er uit![]()
en andrea had van mij ook wel mogen blijven. zeker met de kennis van nu.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwen van daarna zo nietszeggend."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Vanessa: We zijn nu pas aan het shoppen, we hebben 10 maanden niet geshopt.
Oma eerlijk.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Volgens La Botella wel...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Is dat normaal dat je je tong uit je bek hangt als je een hap neemt?![]()
![]()
Rene....complimenten voor het filmpje...ik heb in een deuk gelegen...De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
O jee...komt Yes-r zo?De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Wie?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: