SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle nominatie-POLL's staan onder deze spoiler:SPOILER: NominatierondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
WO 29-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Isa irriteert zich aan haar stem, aan haar haar, aan haar staart en aan haar platte pannenkoekenhoofd. Nee lieve lezers, dit zei ze niet over zichzelf maar over Vanessa.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ja heur es affe. Dat soort dinguh gebeuruh ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:24 schreef Poezewoes het volgende:
Wanneer is Vanes aan de beurt voor rampspoed![]()
Wat een nep trien, zo van het janken in het gieren van het lachenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar gelukkig kan kleine iesje alweer lachen en au roepen.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Isa: "..Ze komt niet eens naar me toe...gewoon niet..."
Waarom zou ze dat in Godsnaam moeten doen dan?![]()
komt nog, maar tokkie praat haar zo eruitquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:25 schreef Dotteke het volgende:
Ga dan tegen Vanessa te keer maar dat durf je niet mens hoe oud ben je.![]()
Laat PB het maar niet horenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Isa is labiel.
Eerst aan het janken (over De Fles) en nu weer dom lachen
Gestoord wijf.
Honesty is the best policy.![]()
Waaromquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef Persefoneia het volgende:
Isa boos omdat Vanas niet naar haar toe komt.
Ze zou ook zelf naar Vanas kunnen stappen.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Is het toch ook. Is pure afgunst van die KS, die 3 stemmen.quote:
- Isa heeft wel wat bereikt
- Isa heeft wel iedere dag intiem contact met een vent
- Isa kon wel stoppen met roken
- Isa komt er wel voor uit dat ze te veel drinkt
Moet ik verder gaan?![]()
Daarom durft ze er ook niet naar toequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
komt nog, maar tokkie praat haar zo eruitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mhmquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is het toch ook. Is pure afgunst van die KS, die 3 stemmen.
![]()
Ja hoor, echt heel gestoord dat ze van slag is door de drie stemmen van vanessa.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Isa is labiel.
Gestoord wijf.![]()
![]()
niemand daar durft toch de confrontatie met vanessa aan? ivan probeert het maar komt ook niet ver.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom durft ze er ook niet naar toe"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
[quote]Op dinsdag 28 oktober 2014 18:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Isa is labiel.
Gestoord wijf.
[zielig isa maar wat een nep gedoe![]()
Het bericht dat je wilde plaatsen:Ben ik wel met je eens. Ik kan er alleen mijn vinger niet opleggen wat het precies is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:24 schreef heks29 het volgende: [..] ik heb, om in collie termen te blijven, een raar onderbuikgevoel over haar. ze staat mij absoluut niet aan,.
![]()
Die poetsdoek gaat alleen maar schreeuwen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom durft ze er ook niet naar toeTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Waarom Vanas naar haar toe moeten komen? Isabella heeft al genoeg ellende veroorzaakt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef Persefoneia het volgende:
Ze zou ook zelf naar Vanas kunnen stappen.![]()
tjaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gio praat weer als een mongool... Isa is ook echt de enige op de wereld die het leuk vindt...ze zijn gemaakt voor elkaar...net als die ransapen...![]()
![]()
En het belangrijkste, dit alles zonder noemenswaardige moeite. Dát steekt nog net hardst bij de rest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet ik verder gaan?FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
- Wat dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet ik verder gaan?
- Die vent wil haar niet, Isa is zijn zaadcontainer
- De rest heeft die ambitie niet.
- Idem.![]()
Als Vanes eruit komt wat heeft ze bereikt?quote:
Schoonmaken en zuipen!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
En kinderen die in de haren vliegenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als Vanes eruit komt wat heeft ze bereikt?
Schoonmaken en zuipen!
Honesty is the best policy.![]()
Heeft ze meermaals gedaan van de week, Vanessa deed het af met "Het is al goed kus knuffel"quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef Persefoneia het volgende:
Ze zou ook zelf naar Vanas kunnen stappen.
Tsja![]()
Onvoorstelbaar toch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:30 schreef heks29 het volgende:
[..]
niemand daar durft toch de confrontatie met vanessa aan? ivan probeert het maar komt ook niet ver.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vergeet al die culinaire hoogstandjes niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Schoonmaken en zuipen!![]()
Hahahahahahahahaha Vanes niet? Wil geen Piemel van Ivan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
- Wat dan?
- Die vent wil haar niet, Isa is zijn zaadcontainer
- De rest heeft die ambitie niet.
- Idem.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
![]()
Iedere groep heeft een leider nodig,ik noem maar iemand Vaness
Een groep krijgt de leider die het verdiend![]()
En dat accepteert Isa. Dan is het toch klaar?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Heeft ze meermaals gedaan van de week, Vanessa deed het af met "Het is al goed kus knuffel"
Tsja![]()
Ja die zoute hap!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:32 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Vergeet al die culinaire hoogstandjes niet.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ze doet gewoon dat wat ze haar leven thuis al gedaan heeft.... Huishouden...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Schoonmaken en zuipen!Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Slachtofferrol. Vinden die streamers dr weer zo zielig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waarom Vanas naar haar toe moeten komen? Isabella heeft al genoeg ellende veroorzaakt."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Isa deed het zelf ook af met 'Komt goed, hou van je, kus'.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:33 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
En dat accepteert Isa. Dan is het toch klaar?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
dat klopt dan wel weer... ze willen ook niet andersquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:32 schreef formule het volgende:
Een groep krijgt de leider die het verdiend![]()
Maar waarom is Vanes Isa uberhaupt verantwoording schuldig? Ik snap het niet...als die stemmen haar zo hoog zitten, moet ze de confrontatie zelf aangaan en ook nu, niet morgen. Isa durft dat gewoon niet. Vanes ziet dit als onderdeel van het spel en heeft in haar ogen niks verkeerd gedaan en gelijk heeft ze.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Heeft ze meermaals gedaan van de week, Vanessa deed het af met "Het is al goed kus knuffel"
Tsja![]()
Blijkbaar niet klaar voor Vanessa want alsnog 3 stemmenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:33 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
En dat accepteert Isa. Dan is het toch klaar?![]()
Het is eigenlijk net Noord-Korea.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat klopt dan wel weer... ze willen ook niet andersFHRITP
En dan nog zeggen dat ze gegroeid zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:33 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Ze doet gewoon dat wat ze haar leven thuis al gedaan heeft.... Huishouden...Ja hun lichaam.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ik zou dat gesnauw gejat en gesjoemel never gepikt hebben van dat rotte wijfquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:32 schreef formule het volgende:
Een groep krijgt de leider die het verdiendI will do what i must !!![]()
Wilco is goed in doorvragen ... waarom dan niet?.....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Dan is het klaar toch? Dan moet je niet verder mekkeren tegen een ander.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Isa deed het zelf ook af met 'Komt goed, hou van je, kus'.
(sorry, ben in een pisbui)
![]()
Ze heeft het uitgevonden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:35 schreef Grunge. het volgende:
Vanas is heul eerlijk en kennieheuchele. Ze communiceert nu via de laptop.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Vanessa is zich anders al uren lang aan het schoonpraten bij iedereen over hoe men het verkeerd ziet, maar het boeit haar niet hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:34 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Maar waarom is Vanes Isa uberhaupt verantwoording schuldig? Ik snap het niet...als die stemmen haar zo hoog zitten, moet ze de confrontatie zelf aangaan en ook nu, niet morgen. Isa durft dat gewoon niet. Vanes ziet dit als onderdeel van het spel en heeft in haar ogen niks verkeerd gedaan en gelijk heeft ze.![]()
![]()
dikke Lot weer strategisch opgesteld, ze kan haast iedereen horen en niemand heeft haar in de gaten.quote:
Waarom zit dit dikke trol niet in het atelier ?![]()
Maar als het afgedaan wordt met kus kus, kwijl kwijl, dan is het toch klaar?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Blijkbaar niet klaar voor Vanessa want alsnog 3 stemmen
Zo niet, dan moet ze haar mond open trekken tegen de persoon die het aangaat.![]()
Oké, gaat dus over Isabella. Lauw is trouwens dom genoeg om het even te verlullen nu.
Streamwissel, hé, bedankt hè.![]()
Lau is gewoon zoooooooo domquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:36 schreef Grunge. het volgende:
Oké, gaat dus over Isabella. Lauw is trouwens dom genoeg om het even te verlullen nu.
Allemaal inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En dan nog zeggen dat ze gegroeid zijnJa hun lichaam.
Wie is daar nou werkelijk gegroeid in die zin dat ze ergens wijzer van zijn geworden of bepaalde inzichten hebben gekregen. In mijn ogen niemand.![]()
Of Nazi Duitslandquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
daar word aan gewerkt dus kan ze niet zittenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:36 schreef Verida het volgende:
[..]
dikke Lot weer strategisch opgesteld, ze kan haast iedereen horen en niemand heeft haar in de gaten.
Waarom zit dit dikke trol niet in het atelier ?![]()
Ze worden dus gewoon weer beschermd hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:36 schreef Grunge. het volgende:
En ze hebben stuk voor stuk al zoveel bereikt....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:37 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Allemaal inderdaad.
Wie is daar nou werkelijk gegroeid in die zin dat ze ergens wijzer van zijn geworden of bepaalde inzichten hebben gekregen. In mijn ogen niemand.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanessa... Boontje komt om zijn loontje... (isa)Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ze wil thuis een restaurant opstarten maar ze vergeet de diploma's en de speciale eisen die ze hebben bij restaurants. Ook lijkt het me dat na een paar weken die paar fans wel geweest zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:33 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Ze doet gewoon dat wat ze haar leven thuis al gedaan heeft.... Huishouden...Utopia!![]()
Oh god nee, nooit van mijn leven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zou dat gesnauw gejat en gesjoemel never gepikt hebben van dat rotte wijf![]()
![]()
over een afgelikte boterham ( ik vermoed over isa)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:36 schreef Grunge. het volgende:
Streamwissel, hé, bedankt hè.
en boontje komt om zijn loontje![]()
Ik vind het goed dat De Fles Isa op de kast heeft gejaagd. Onderdeel van het spel en Isa is door de mand gevallen. Andrea de tweede, alleen om Andrea kon je lachen.![]()
En net van de intensive care af zijn...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:38 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ze wil thuis een restaurant opstarten maar ze vergeet de diploma's en de speciale eisen die ze hebben bij restaurants. Ook lijkt het me dat na een paar weken die paar fans wel geweest zijn.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Wat moeten ze nu verzinnen voor LIDL, denk dat iedereen onderhand al is geweest, en eens houd het op dan is bijna iedereen al geweest in Utopia.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Precies. Het is even leuk, iedereen wil je wel in real life zien en dan zakt dat af.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:38 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ze wil thuis een restaurant opstarten maar ze vergeet de diploma's en de speciale eisen die ze hebben bij restaurants. Ook lijkt het me dat na een paar weken die paar fans wel geweest zijn.
Eeuwige roem is niet voor velen weg gelegd.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik vind het goed dat De Fles Isa op de kast heeft gejaagd. Onderdeel van het spel en Isa is door de mand gevallen. Andrea de tweede, alleen om Andrea kon je lachen.![]()
![]()
![]()
Jij bent echt een vrij slechte trolquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:38 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ze wil thuis een restaurant opstarten maar ze vergeet de diploma's en de speciale eisen die ze hebben bij restaurants. Ook lijkt het me dat na een paar weken die paar fans wel geweest zijn.huiskamerrestaurant heb je geen papieren voor nodigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:38 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ze wil thuis een restaurant opstarten maar ze vergeet de diploma's en de speciale eisen die ze hebben bij restaurants. Ook lijkt het me dat na een paar weken die paar fans wel geweest zijn.![]()
Die kan ze krijgen via het reïntegratie-budget van de soos.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:38 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ze wil thuis een restaurant opstarten maar ze vergeet de diploma's en de speciale eisen die ze hebben bij restaurants. Ook lijkt het me dat na een paar weken die paar fans wel geweest zijn.![]()
Het zit mevrouw Ikbegineenrelatiemetdemanvanmijnbestevriendin wel heel dwars, hè? En 'afgelikte boterham'quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:39 schreef danilel het volgende:
[..]
over een afgelikte boterham ( ik vermoed over isa)
en boontje komt om zijn loontje.
![]()
Die sjoemel fles is gewoon een rancuneus kutwijfquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:34 schreef R0T29 het volgende:
Vanes ziet dit als onderdeel van het spel en heeft in haar ogen niks verkeerd gedaan en gelijk heeft ze."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Kenniehuichele.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:40 schreef Urb het volgende:
Vanessa en LaurA over peuken, Vanessa regelt voor Lau ook een extra pakje![]()
Waarom? Isa verbrast geld en De Fles neemt haar verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:41 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Die sjoemel fles is gewoon een rancuneus kutwijf![]()
volgens mij van gio.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Waar komt het woord "tsjoekoeloekoe" en varianten nou vandaan?"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Oh Lau, je moest eens weten wat voor meid. Eén met lekker spek in plaats van net iets teveel.
Of ze 'zokken' mee wil nemen, vraagt Lau.
![]()
Ja iddquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:40 schreef voederbak het volgende:
[..]
Jij bent echt een vrij slechte trol![]()
![]()
Bejaarde Lau moet nieuwe 'zokken', niet deze aftandse (dat zei ze dan wonderbaarlijk genoeg wel weer goed). Ze bevriest nu al.![]()
Ik zou er ook niks omgevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Toch mooi dat we over 3 dagen van Isa af zijn.I will do what i must !!![]()
Als dat zo is, staat vanessa ook nog een nare verrassing te wachtenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:39 schreef danilel het volgende:
[..]
over een afgelikte boterham ( ik vermoed over isa)
en boontje komt om zijn loontje![]()
Stom wijf, die haar kind keihard laat barsten.![]()
ER is wel een gezellig familie restaurant in haar buurt die personeel zoekt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:38 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ze wil thuis een restaurant opstarten maar ze vergeet de diploma's en de speciale eisen die ze hebben bij restaurants. Ook lijkt het me dat na een paar weken die paar fans wel geweest zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Geen pinguïns...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:43 schreef Persefoneia het volgende:
Het lijkt Lau wel leuk als er een man of een vrouw binnen komt morgen.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Barones Vanessa heeft nu gewoon 24/7 een stream op haar pannenkoekenhoofd gericht he? En dan zit die Lauwe LaurA er ook nog 9 van de 10 keer bij te sowiesow'en![]()
![]()
![]()
Zozo een man of een vrouw?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:43 schreef Persefoneia het volgende:
Het lijkt Lau wel leuk als er een man of een vrouw binnen komt morgen."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:44 schreef Paco55 het volgende:
[..]
ER is wel een gezellig familie restaurant in haar buurt die personeel zoekt.Burgers draaien, petje op, ik zie het al helemaal voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou ze eens bij haar kind moeten doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waarom? Isa verbrast geld en De Fles neemt haar verantwoordelijkheid.![]()
Iemand heeft dus iets tegen Fles gezegd tijdens het eten, wat via de laptop naar Lau gecommuniceert moest worden, en er gaat iets tussen 5 dagen gebeuren![]()
Ik vind Vaness een voorbeeld voor het programmma Utopia
Zeer positief en meelevend met de mede inwoners,en zo oprecht![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:44 schreef Paco55 het volgende:
[..]
ER is wel een gezellig familie restaurant in haar buurt die personeel zoekt.Die nemen niemand boven de 18 aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar is ze veel te oud voor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:45 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Burgers draaien, petje op, ik zie het al helemaal voor me.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ze maakt haar gebitje onopvallend schoon zo...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:45 schreef iBenny het volgende:
Nee Vanessa, je handen zijn geen kipkluifjes![]()
Wel servetten,maar dat zal ze ook wel vergeten....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:40 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
huiskamerrestaurant heb je geen papieren voor nodig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:46 schreef Grunge. het volgende:
Lau: "Ik baal dat ik me poes nog nie mag versture."
Zo klonk het echt.![]()
![]()
Morgenavond iets makkelijks.
Ja, want anders is het zo ingewikkeld allemaal hè Vanas. Zelfs patat is al veel werk zegt ze nu![]()
!
![]()
whut? moet vanessa binnen 5 dagen naar huis soms?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:45 schreef Cheszy het volgende:
Iemand heeft dus iets tegen Fles gezegd tijdens het eten, wat via de laptop naar Lau gecommuniceert moest worden, en er gaat iets tussen 5 dagen gebeuren
of komt jes-r toch?"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Zijn er echt mensen die naar meerdere evenementen gaan in die graftakkenloods?
"Leuk avondje in Utopia" , "10 rittenkaartje"
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:45 schreef R0T29 het volgende:
LaurA: "Een ziemel, wat is een ziemel.."
Iemand met een hazenlip die piemel zegt?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:44 schreef Grunge. het volgende:
Esza lijkt me geen tuttebel en geen divaatje. Hoop dat ze erin komt en zo leuk is als ze lijkt.![]()
![]()
Daan, Tonneke, zijn er zat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
![]()
Het gebit een nacht in de steradent scheelt een hoop gefriemel met die vieze vingers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:45 schreef iBenny het volgende:
Nee Vanessa, je handen zijn geen kipkluifjesOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Yep, die zijn erquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
De winnaar, want de rest is helemaal niets.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:45 schreef formule het volgende:
Ik vind Vaness een voorbeeld voor het programmma Utopia
Zeer positief en meelevend met de mede inwoners,en zo oprecht![]()
Was het maar zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:47 schreef heks29 het volgende:
[..]
whut? moet vanessa binnen 5 dagen naar huis soms?Maar die 5 dagen zei Lau, Fles zei toen 3 dagen, en daarna nog iets van, het zegt meer over de andere persoon, boontje komt om zijn loontje
![]()
Er zijn alleen maar mensen die naar meerdere evenementen gaan...blijkbaar ben je hooked als je 1 keer gaat...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
![]()
![]()
Hoe durft dat wijf te beweren dat ze gezond en vers kookt.
Vandaag besteld, morgen patat en liever bestellen dan zelf frituren want dat is teveel werk.![]()
Joezi...quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het houdt niet op hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het gebit een nacht in de steradent scheelt een hoop gefriemel met die vieze vingers.
Live in de loods met Jan Smitquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:49 schreef Grunge. het volgende:
Wat is er morgen weer voor evenement dan?![]()
Ik zie het probleem niet, moet ieder voor zich weten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
![]()
Jan Smit geloof ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:49 schreef Grunge. het volgende:
Wat is er morgen weer voor evenement dan?![]()
J Smit....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:49 schreef Grunge. het volgende:
Wat is er morgen weer voor evenement dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja heul gezond.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:48 schreef Grunge. het volgende:
Hoe durft dat wijf te beweren dat ze gezond en vers kookt.
Vandaag besteld, morgen patat en liever bestellen dan zelf frituren want dat is teveel werk.
volgens mij is heul gezond vers en niks uit pakjes."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Keep on dreaming!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Toch mooi dat we over 3 dagen van Isa af zijn.![]()
Die hebben we hier nooit meer gezien inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:50 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Die is verdwenen nadat hij bij Vanas gegeten heeft.![]()
![]()
gaan smit en smit samen nog een nummertje opvoeren?quote:
zou wel een leuke zijn."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Ik geloof dat hij niet eens geweest is. Niemand wilde met hem mee, geloof ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:50 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Die is verdwenen nadat hij bij Vanas gegeten heeft.![]()
Ja want Nico is een huilebalk en een temperamentvol typequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ook.
Nicoline er uit, Mark er in laten.
En nog een echte leider er in.. Idealisten kunnen ook rationeel zijn hoor, mijzelf incluis. En ja, ik weet hoe jij over Nico denkt
.
![]()
Gegrepen door Lot...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:50 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Die is verdwenen nadat hij bij Vanas gegeten heeft.
Maak er een bordeel van en dan een 10 wippen-kaart, zou wellicht beter lopenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
![]()
Dat was het ja! Had gereserveerd maar heeft afgezegd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:51 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij niet eens geweest is. Niemand wilde met hem mee, geloof ik.![]()
Ja waarschijnlijk overdag gewoon Saaitopia en 's avonds weer Sekstopiaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:50 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh is dat morgen al? Kan leuk worden (de aftermath dan hè).![]()
Wat is er met de knipfilet gebeurd, staat dat niet meer op het menu ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:51 schreef Ransjih het volgende:
morgen takketelli met tonijn, met 10 minuten klaar zegt miss ik sta altijd de hele dag in de keuken![]()
ik hoorde I. Smit vanmiddag wel zeggen dat ze het podium op wilquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:51 schreef heks29 het volgende:
[..]
gaan smit en smit samen nog een nummertje opvoeren?
zou wel een leuke zijn.![]()
Nu Billy weg is, is dat ook geen optie meer...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Maak er een bordeel van en dan een 10 wippen-kaart, zou wellicht beter lopen![]()
je neemt een blikopener, opent een zakje, kookt takketelli en klaar is klara.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:51 schreef Ransjih het volgende:
morgen takketelli met tonijn, met 10 minuten klaar zegt miss ik sta altijd de hele dag in de keuken"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Met PP op een draaischijf in het midden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Maak er een bordeel van en dan een 10 wippen-kaart, zou wellicht beter lopen![]()
Vanessa: ff visuleren... ( Ze bedoelde visualiseren)
de schaar is zoek.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat is er met de knipfilet gebeurd, staat dat niet meer op het menu ?"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
quote:Inderdaad, takketelli saus
Liever af en toe vergevingsgezind, dan continu rancuneus.
Liever af en toe naïef en irritant, dan continu ordinair en asociaal.![]()
Hou alsjeblieft opquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:52 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Met PP op een draaischijf in het midden.
Dat ze gefusilleerd wordt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa: ff visuleren... ( Ze bedoelde visualiseren)![]()
Ja, Vanes is heel duurzaam als het haar eigen lichaam betreft...die gooit niets weg en smeert niks onder de bank...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat gefrunnik in haar mond,oor, oogsnotjes eet ze zelfs![]()
Haar innerlijk is ook vies btw
Alles wordt gerecycled...![]()
![]()
gewoon alleen cossen! anders hou ik het niet vol.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik stop er weer ff mee ik word weer gek van die lui"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Meldt je aan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ook.
Nicoline er uit, Mark er in laten.
En nog een echte leider er in.
Als er dan ook zakjes dieplood en een BB-gun is koop ik zo'n strippenkaart.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:52 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Met PP op een draaischijf in het midden.FHRITP
"Da's Hellemonds."quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:54 schreef sjampoeh het volgende:
bolognese kan dat mens nog niet uitspreken
Carbonadesaus zegt ze ook altijd.
![]()
Luister nu even naar de plannen voor de toekomst,strippenkaart
Economie gaat naar de klote ach 250.00 euro voor Utopia
Ivan heeft gelijk volgens mij![]()
![]()
Godsamme zeg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:55 schreef Urb het volgende:
Lot "Wat is 8 x 2 ?"
En dat heeft in de bediening gewerkt, geen wonder dat Pa falliet ging![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:55 schreef Urb het volgende:
Lot "Wat is 8 x 2 ?"
![]()
Ik denk trouwens dat het Nico best een beetje geraakt heeft toen Joey die stem op haar gaf. Ik vond het ook wel een tegenvaller van mijn favoriet. Puur stoerdoenerij weer natuurlijk.![]()
De schaar is botquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat is er met de knipfilet gebeurd, staat dat niet meer op het menu ?![]()
![]()
Je vader lus ook niks?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dan wordt het tijd dat ik even wat zinnigs ga doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:56 schreef R0T29 het volgende:
Het gaat op alle streams over geld aftroggelen.... welkom in Utopia..."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Lot heeft gewoon moeite met nummers...dat merk je vooral als ze zingtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:55 schreef Urb het volgende:
Lot "Wat is 8 x 2 ?"
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:57 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Lot heeft gewoon moeite met nummers...dat merk je vooral als ze zingtJe bent goed bezig
![]()
![]()
Vrijwel alleen Hollandse pot en vooral niets onbekendsquote:. Iets is al snel 'exotisch'
.
Hij doet altijd wel heel lief over mijn eten, al ben ik verre van een keukenprinses. Mijn moeder kookt altijd voor hem en zij is wel heel goed, maar tegen haar is hij soms ook streng wat ik echt belachelijk vind, zo verwend.
![]()
Neen moet Isa dan naar haar toe gaan? Nes heeft moeite met Isa en geeft 3 stemmenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef R0T29 het volgende:
Isa: "..Ze komt niet eens naar me toe...gewoon niet..."
Waarom zou ze dat in Godsnaam moeten doen dan?![]()
Joey denkt maar aan 1 ding en dat is op het laatste moment die pot volstoppen. Nieuwe bewoners mogen het daadwerkelijke werk gaan uitvoeren. Walgelijke vent, steekt al 10 maanden geen poot uit met zn hilarische opstukkelrun en nu aan het eind komt hij erachter dat er geen pot is.FHRITP
Dat wordt lachen,Lot kassa 1,loopt ze naar 2.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:57 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Lot heeft gewoon moeite met nummers...dat merk je vooral als ze zingt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is hem z'n niveau. Ze is ook gewoon trots op het feit dat ze geen 1 woord goed kan schrijvenquote:
Liever af en toe vergevingsgezind, dan continu rancuneus.
Liever af en toe naïef en irritant, dan continu ordinair en asociaal.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:57 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Lot heeft gewoon moeite met nummers...dat merk je vooral als ze zingt![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Een strippenkaart waar je op moet bijbetalen. Maw je moet gewoon vooruit betalen met 0,0 voordeel of korting.FHRITP
En Isa heeft moeite met die 3 stemmen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:59 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen moet Isa dan naar haar toe gaan? Nes heeft moeite met Isa en geeft 3 stemmen
Dan moet zij dus naar haar toe om daar opheldering over te vragen ipv in dir slachtofferrol te kruipen."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Grappig tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:59 schreef rico80 het volgende:
Joey denkt maar aan 1 ding en dat is op het laatste moment die pot volstoppen. Nieuwe bewoners mogen het daadwerkelijke werk gaan uitvoeren. Walgelijke vent, steekt al 10 maanden geen poot uit met zn hilarische opstukkelrun en nu aan het eind komt hij erachter dat er geen pot is.![]()
Ja en? Moet je je daarvoor verantwoorden bij het object van je stemmen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:59 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen moet Isa dan naar haar toe gaan? Nes heeft moeite met Isa en geeft 3 stemmen![]()
![]()
Hij denkt goede kans te maken om te winnen. Daarom heeft hij t de laatste tijd vaker over t volstoppen van de pot.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:59 schreef rico80 het volgende:
Joey denkt maar aan 1 ding en dat is op het laatste moment die pot volstoppen. Nieuwe bewoners mogen het daadwerkelijke werk gaan uitvoeren. Walgelijke vent, steekt al 10 maanden geen poot uit met zn hilarische opstukkelrun en nu aan het eind komt hij erachter dat er geen pot is."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Arsenicum....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lot wil een eigen Chably webshop.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hij bevestigt alles wat ik al 10 maanden over hem denk. Een geldwolf in schaapskleren. Glibbert zich als een aal naar de finale toe met 0,0 inspanning, en op het laatst de nieuwkomers met een hoop werk opzadelen en zelf de poet pakken.quote:FHRITP
wie kan m'n UI duidelijker maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets met centjes vermoed ik zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Lot wil een eigen Chably webshop.![]()
Lot vraagt of Nico haar wil helpen met een webshop alleen voor Lot. Nu reageert Nico wel grappig, want ze is bezig en een beetje geïrriteerd. "Chably, Chably, Chably, foto's van jezelf."![]()
Wie Joey?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij bevestigt alles wat ik al 10 maanden over hem denk. Een geldwolf in schaapskleren. Glibbert zich als een aal naar de finale toe met 0,0 inspanning, en op het laatst de nieuwkomers met een hoop werk opzadelen en zelf de poet pakken.![]()
Lekker aan haar fadurrrr vragen voor de Kerstquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Lot wil een eigen Chably webshop.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:02 schreef sjampoeh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:01 schreef R0T29 het volgende:
Armbandjes...het bandje waar Lot ooit bij gaat zingen is pas een arm bandje....![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moest weer lachen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:01 schreef R0T29 het volgende:
Armbandjes...het bandje waar Lot ooit bij gaat zingen is pas een arm bandje....![]()
![]()
En dan ook nog opnemen ..cdeetje uitbrengen ..weer een clipje maken ..etc etc...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:51 schreef heks29 het volgende:
[..]
gaan smit en smit samen nog een nummertje opvoeren?
zou wel een leuke zijn.
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Armbandjes...het bandje waar Lot ooit bij gaat zingen is pas een arm bandje....!
![]()
Je had toch eerst een groter plaatje? url?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Soulraven gaat het proberen,even geduld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker. Ik kan soms genieten van kreten die hier voorbij komen en jij raakt ze goed op dit moment.quote:![]()
![]()
Als ze échte ondernemers erin getieft hadden aan het begin hadden ze dit idee mss toen kunnen bedenken, maarja he![]()
Val er ff in.. vergadering?
Is dit het grote lijnen team?
Of de kleine vlekken club?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Nog één zo'n post en hij heeft net zo'n reet als de Fles met al die verenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:04 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Zeker. Ik kan soms genieten van kreten die hier voorbij komen en jij raakt ze goed op dit moment.
momentje dan heb ik hem voor je klaarquote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Isabella op de schopstoel. Mooi.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
in elk geval gaat het niet over financiën want ik zie gio nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Val er ff in.. vergadering?
Is dit het grote lijnen team?
Of de kleine vlekken club?![]()
Daar zit haar verstand volgens Isaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nog één zo'n post en hij heeft net zo'n reet als de Fles met al die veren![]()
![]()
Staat al in de DMquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
momentje dan heb ik hem voor je klaarFHRITP
Ja...na 10 maanden al brainstormen over dit soort dingen... er zijn misschien nog 2 evenementen...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:05 schreef Urb het volgende:
Als ze échte ondernemenrs erin getieft hadden aan het begin hadden ze dit idee mss toen kunnen bedenken, maarja he
Ze zullen wel gaan investeren in een duur rittenkaartmaakapparaat![]()
![]()
http://www.fugly.com/media/IMAGES/Random/owl-with-glasses.jpgquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je had toch eerst een groter plaatje? url?![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:07 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ja...na 10 maanden brainstormen over dit soort dingen... er zijn misschien nog 2 evenementen...
Ze zullen wel gaan investeren in een duur rittenkaartmaakapparaat![]()
![]()
I will do what i must !!![]()
3/4 van die kneuzen gaat zich nog vereerd voelen ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:07 schreef formule het volgende:
Mensen die vaak komen krijgen een aanbieding"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
wat een mooie samenleving Utopia.. haat bedrog samenzweren.. treiteren.. elkaar niets gunnen..
Zeuren over geld. De mensen die het hardste schreeuwen krijgen alles gedaan, de rest moet er maar naar fluiten.
Utopia geen regels... die worden alleen door vlessa en barbie gemaakt, wanneer het hun uitkomt.
Nu lot geen sax les meer wil, kan isa de lessen volgen.. Commentaar op sax -les door Vlessa.. Toen lot het deed was er niets aan de hand.
Ook volgen mensen gitaarles en tattoo zetten.. maar alleen isa wordt aangevallen door vles.
3500 valt vles over, maar gio krijgt geen stem.. die verliest 4100 als het niet goed gaat met feest.
3e keuken koste maar liefst (zonder buizen van afvoer) 7700 euro.. maar mag niet meer over gesproken worden.. want dat is inmiddels al door BV verwerkt. Investering voor restaurant vles niet gelukt..
Wie kost nu eigenlijk het meeste geld aan de de BV Lot, die nog 1300 terug moet betalen, maar liever kleding en nagels zet voor haar geld... isa wel aanvalt over kosten cd's die ze inmiddels al helemaal heeft terug verdiend..
de eerdere maanden heeft lot al heel veel geld verbruikt van de bv voor eigen naam 2000 en dure tshirt pers... en alle startmaterialen voor haar werkjes.. en een bijgebouw...
fles heeft haar investeringen nog nooit terug hoeven betalen, omdat alle bewoners in de keuken kunnen, maar of het van vlessa mag is iets anders...
isa nog geen investeringen gevraagd... en wat ze gebruikte heeft ze alweer terug verdiend
De mensen die isa het geluk niet gunnen die zijn gewoon jaloers en willen haar kwijt, zodat ze zelf meer kans maken om te winnen.. een andere reden is er niet om een mens zo te treiteren..
Als isa straks een grote carrieëre wacht in de zang, dan hoop ik dat vlessa en lot op hun knieën mogen smeken aan isa voor een handtekening...
Isa moet ze nu ook helemaal links laten liggen.. ze zijn en blijven onbetrouwbaar, onddanks dat ze anders beloven... dat kun je nu ook maar weer zien..
Op feesten als live in de loods.. slijmen bij isa.. bah![]()
Ivan vind foto van concietta bij Vanes, hi is boos en zegt "Dus jij wassut!"
Vanes kaatst met "Je hab nug guluk da'k dur gurad hab!"![]()
![]()
Ik geef iemand een complimentje omdat de posts mij vrolijk maken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nog één zo'n post en hij heeft net zo'n reet als de Fles met al die veren
Lijkt me leuker dan altijd maar afbranden![]()
![]()
Daan gooit zijn outlook alvast openquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:07 schreef formule het volgende:
Mensen die vaak komen krijgen een aanbieding
Het is gewoon een modus, hoe krijg ik jouw geld in mijn zak.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:07 schreef formule het volgende:
Mensen die vaak komen krijgen een aanbieding![]()
Armbandjes...het bandje waar Lot ooit bij gaat zingen is pas een arm bandje....Deze is fraai....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:01 schreef R0T29 het volgende:
Armbandjes...het bandje waar Lot ooit bij gaat zingen is pas een arm bandje....Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Haterquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:08 schreef djell het volgende:
wat een mooie samenleving Utopia.. haat bedrog samenzweren.. treiteren.. elkaar niets gunnen..
Zeuren over geld. De mensen die het hardste schreeuwen krijgen alles gedaan, de rest moet er maar naar fluiten.
Utopia geen regels... die worden alleen door vlessa en barbie gemaakt, wanneer het hun uitkomt.
Nu lot geen sax les meer wil, kan isa de lessen volgen.. Commentaar op sax -les door Vlessa.. Toen lot het deed was er niets aan de hand.
Ook volgen mensen gitaarles en tattoo zetten.. maar alleen isa wordt aangevallen door vles.
3500 valt vles over, maar gio krijgt geen stem.. die verliest 4100 als het niet goed gaat met feest.
3e keuken koste maar liefst (zonder buizen van afvoer) 7700 euro.. maar mag niet meer over gesproken worden.. want dat is inmiddels al door BV verwerkt. Investering voor restaurant vles niet gelukt..
Wie kost nu eigenlijk het meeste geld aan de de BV Lot, die nog 1300 terug moet betalen, maar liever kleding en nagels zet voor haar geld... isa wel aanvalt over kosten cd's die ze inmiddels al helemaal heeft terug verdiend..
de eerdere maanden heeft lot al heel veel geld verbruikt van de bv voor eigen naam 2000 en dure tshirt pers... en alle startmaterialen voor haar werkjes.. en een bijgebouw...
fles heeft haar investeringen nog nooit terug hoeven betalen, omdat alle bewoners in de keuken kunnen, maar of het van vlessa mag is iets anders...
isa nog geen investeringen gevraagd... en wat ze gebruikte heeft ze alweer terug verdiend
De mensen die isa het geluk niet gunnen die zijn gewoon jaloers en willen haar kwijt, zodat ze zelf meer kans maken om te winnen.. een andere reden is er niet om een mens zo te treiteren..
Als isa straks een grote carrieëre wacht in de zang, dan hoop ik dat vlessa en lot op hun knieën mogen smeken aan isa voor een handtekening...
Isa moet ze nu ook helemaal links laten liggen.. ze zijn en blijven onbetrouwbaar, onddanks dat ze anders beloven... dat kun je nu ook maar weer zien..
Dit lees ik vannacht nog wel THANKSquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:08 schreef djell het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:09 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik geef iemand een complimentje omdat de posts mij vrolijk maken.
Lijkt me leuker dan altijd maar afbrandenWas ook maar een grapje
welkom Djell, opgelucht nu?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:08 schreef djell het volgende:
Goed Centraal tot nu toe.
Mark zegt goede dingen.
En nu ze met goede dingen bezig zijn, hoor je Nicoline niet meer.![]()
Hoe is dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zou helemaal lachen zijn als Mark maandag weg moet.
Hebben ze geen frauduleuze boekhouder meer voor La Botella en La Cerda.
En Gio krijgt dan de cijfers van Isa en daaruit zal blijken dat ze heel veel geld heeft.
Daarna gaat hij La Botella en La Cerda hun administratie uitspitten en eist per direct hun geld terug.
Zodat ze er niet met schulden tussenuit kunnen knijpen voor 31/12/2014.
La Botella = De Fles (Spaans)![]()
Het is zo triest in die loods. Er gebeurt daar weinig waar ik echt om kan lachen.quote:
Heerlijk dat sommige uitingen in de COS dat goed maken.![]()
![]()
![]()
ja, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!quote:
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Vanessa over Gio: Ik weet ook hoe zijn ouders denken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Zie boven je.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:12 schreef R0T29 het volgende:
Verstond iemand wat Vanes in Joey's oor fluisterde?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa over Gio: Ik weet ook hoe zijn ouders denken.Thanks!
![]()
Mark frauduleus? Alleen Gio die de boekhouding voor Isa doet is dubieus bezig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Gio krijgt dan de cijfers van Isa en daaruit zal blijken dat ze heel veel geld heeft.
Daarna gaat hij La Botella en La Cerda hun administratie uitspitten en eist per direct hun geld terug.
La Botella = De Fles (Spaans)
Mark is echt prima.![]()
Dit is JdM zijn utopia.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:08 schreef djell het volgende:
![]()
Tilt Wieke eigenlijk zwaar aan de stemmen? Of maakt ze zich er niet dik om?FHRITP
Fijn dat ze dat even invult, wat een wijf. Ik hoop dat Gioo's visite haar links laat liggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa over Gio: Ik weet ook hoe zijn ouders denken.![]()
dit hoop ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
La Botella = De Fles (Spaans)![]()
Isa heeft 3500 euro gekost. En maar een paar honderd euro verdiend aan de eerste single. Net genoeg om haar eten te betalen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:08 schreef djell het volgende:
Op feesten als live in de loods.. slijmen bij isa.. bah
Lot verdient al vanaf januari.![]()
Je hoer is een moeder?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:12 schreef R0T29 het volgende:
Verstond iemand wat Vanes in Joey's oor fluisterde?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: