SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle nominatie-POLL's staan onder deze spoiler:SPOILER: NominatierondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
WO 29-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Isa irriteert zich aan haar stem, aan haar haar, aan haar staart en aan haar platte pannenkoekenhoofd. Nee lieve lezers, dit zei ze niet over zichzelf maar over Vanessa.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ja heur es affe. Dat soort dinguh gebeuruh ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:24 schreef Poezewoes het volgende:
Wanneer is Vanes aan de beurt voor rampspoed![]()
Wat een nep trien, zo van het janken in het gieren van het lachenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar gelukkig kan kleine iesje alweer lachen en au roepen.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Isa: "..Ze komt niet eens naar me toe...gewoon niet..."
Waarom zou ze dat in Godsnaam moeten doen dan?![]()
komt nog, maar tokkie praat haar zo eruitquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:25 schreef Dotteke het volgende:
Ga dan tegen Vanessa te keer maar dat durf je niet mens hoe oud ben je.![]()
Laat PB het maar niet horenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Isa is labiel.
Eerst aan het janken (over De Fles) en nu weer dom lachen
Gestoord wijf.
Honesty is the best policy.![]()
Waaromquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef Persefoneia het volgende:
Isa boos omdat Vanas niet naar haar toe komt.
Ze zou ook zelf naar Vanas kunnen stappen.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Is het toch ook. Is pure afgunst van die KS, die 3 stemmen.quote:
- Isa heeft wel wat bereikt
- Isa heeft wel iedere dag intiem contact met een vent
- Isa kon wel stoppen met roken
- Isa komt er wel voor uit dat ze te veel drinkt
Moet ik verder gaan?![]()
Daarom durft ze er ook niet naar toequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
komt nog, maar tokkie praat haar zo eruitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mhmquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is het toch ook. Is pure afgunst van die KS, die 3 stemmen.
![]()
Ja hoor, echt heel gestoord dat ze van slag is door de drie stemmen van vanessa.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Isa is labiel.
Gestoord wijf.![]()
![]()
niemand daar durft toch de confrontatie met vanessa aan? ivan probeert het maar komt ook niet ver.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom durft ze er ook niet naar toe"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
[quote]Op dinsdag 28 oktober 2014 18:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Isa is labiel.
Gestoord wijf.
[zielig isa maar wat een nep gedoe![]()
Het bericht dat je wilde plaatsen:Ben ik wel met je eens. Ik kan er alleen mijn vinger niet opleggen wat het precies is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:24 schreef heks29 het volgende: [..] ik heb, om in collie termen te blijven, een raar onderbuikgevoel over haar. ze staat mij absoluut niet aan,.
![]()
Die poetsdoek gaat alleen maar schreeuwen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom durft ze er ook niet naar toeTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Waarom Vanas naar haar toe moeten komen? Isabella heeft al genoeg ellende veroorzaakt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef Persefoneia het volgende:
Ze zou ook zelf naar Vanas kunnen stappen.![]()
tjaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gio praat weer als een mongool... Isa is ook echt de enige op de wereld die het leuk vindt...ze zijn gemaakt voor elkaar...net als die ransapen...![]()
![]()
En het belangrijkste, dit alles zonder noemenswaardige moeite. Dát steekt nog net hardst bij de rest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet ik verder gaan?FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
- Wat dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet ik verder gaan?
- Die vent wil haar niet, Isa is zijn zaadcontainer
- De rest heeft die ambitie niet.
- Idem.![]()
Als Vanes eruit komt wat heeft ze bereikt?quote:
Schoonmaken en zuipen!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
En kinderen die in de haren vliegenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als Vanes eruit komt wat heeft ze bereikt?
Schoonmaken en zuipen!
Honesty is the best policy.![]()
Heeft ze meermaals gedaan van de week, Vanessa deed het af met "Het is al goed kus knuffel"quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef Persefoneia het volgende:
Ze zou ook zelf naar Vanas kunnen stappen.
Tsja![]()
Onvoorstelbaar toch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:30 schreef heks29 het volgende:
[..]
niemand daar durft toch de confrontatie met vanessa aan? ivan probeert het maar komt ook niet ver.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vergeet al die culinaire hoogstandjes niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als Vanes eruit komt wat heeft ze bereikt?
Schoonmaken en zuipen!![]()
Hahahahahahahahaha Vanes niet? Wil geen Piemel van Ivan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
- Wat dan?
- Die vent wil haar niet, Isa is zijn zaadcontainer
- De rest heeft die ambitie niet.
- Idem.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Iedere groep heeft een leider nodig,ik noem maar iemand Vaness
Een groep krijgt de leider die het verdiend![]()
En dat accepteert Isa. Dan is het toch klaar?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Heeft ze meermaals gedaan van de week, Vanessa deed het af met "Het is al goed kus knuffel"
Tsja![]()
Ja die zoute hap!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:32 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Vergeet al die culinaire hoogstandjes niet.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: