SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle nominatie-POLL's staan onder deze spoiler:SPOILER: NominatierondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
WO 29-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Begrijp ik nou goed dat Lood het armbandjes maken wil uitbesteden?!FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Lot gaat echt met een collectie werken... ze neemt dat kinderachtige geknutsel wel erg serieus hè...![]()
![]()
het gaat waarschijnlijk op werken lijken en dan is het niet leuk meer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:15 schreef rico80 het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Lood het armbandjes maken wil uitbesteden?!"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Die moet zich gaan storten op haar zangcarriérequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:15 schreef rico80 het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Lood het armbandjes maken wil uitbesteden?!
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
ja, door kleine kindervingertjes in Thailandquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:15 schreef rico80 het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Lood het armbandjes maken wil uitbesteden?!Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Lot heeft grootse plannen. Ze wil het armbandjes maken gaan uitbesteden.
Ze wil zelfs een Chably-avond gaan geven.
Kutje, je bent er hooguit nog 2 maanden, denk je nu echt dat jij een big hit bent in de buitenwereld?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:02 schreef sjampoeh het volgende:
wie kan m'n UI duidelijker maken
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #99SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hooguit een big.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Kutje, je bent er hooguit nog 2 maanden, denk je nu echt dat jij een big hit bent in de buitenwereld?FHRITP
TT kaap =Top.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja volgens mij denkt ze dat echt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Kutje, je bent er hooguit nog 2 maanden, denk je nu echt dat jij een big hit bent in de buitenwereld?![]()
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
En je vroeg je niet af waarom ze lacteerde?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Net ja, was toch wat wantrouwend.![]()
De rapen zijn gaar, Ik herhaal: De rapen zijn gaar !quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:15 schreef R0T29 het volgende:
Lot gaat echt met een collectie werken... ze neemt dat kinderachtige geknutsel wel erg serieus hè...Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
marck is een Jan Lul die via omwegen zorgy dat lot en d'r potje te veel geld krijgt omdat ie bang voor d'r grote bek isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Mark frauduleus? Alleen Gio die de boekhouding voor Isa doet is dubieus bezig.
Mark is echt prima.It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:15 schreef rico80 het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Lood het armbandjes maken wil uitbesteden?!Hmhm, ze wil gewoon na Utopia verder met die onzin, ze waant zich een echte ontwerpster. Sjaals, truien.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Vanas heeft ook al een gave?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa over Gio: Ik weet ook hoe zijn ouders denken.![]()
Sapje erbijquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Opgelucht .....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:08 schreef djell het volgende:
wat een mooie samenleving Utopia.. haat bedrog samenzweren.. treiteren.. elkaar niets gunnen..
Zeuren over geld. De mensen die het hardste schreeuwen krijgen alles gedaan, de rest moet er maar naar fluiten.
Utopia geen regels... die worden alleen door vlessa en barbie gemaakt, wanneer het hun uitkomt.
Nu lot geen sax les meer wil, kan isa de lessen volgen.. Commentaar op sax -les door Vlessa.. Toen lot het deed was er niets aan de hand.
Ook volgen mensen gitaarles en tattoo zetten.. maar alleen isa wordt aangevallen door vles.
3500 valt vles over, maar gio krijgt geen stem.. die verliest 4100 als het niet goed gaat met feest.
3e keuken koste maar liefst (zonder buizen van afvoer) 7700 euro.. maar mag niet meer over gesproken worden.. want dat is inmiddels al door BV verwerkt. Investering voor restaurant vles niet gelukt..
Wie kost nu eigenlijk het meeste geld aan de de BV Lot, die nog 1300 terug moet betalen, maar liever kleding en nagels zet voor haar geld... isa wel aanvalt over kosten cd's die ze inmiddels al helemaal heeft terug verdiend..
de eerdere maanden heeft lot al heel veel geld verbruikt van de bv voor eigen naam 2000 en dure tshirt pers... en alle startmaterialen voor haar werkjes.. en een bijgebouw...
fles heeft haar investeringen nog nooit terug hoeven betalen, omdat alle bewoners in de keuken kunnen, maar of het van vlessa mag is iets anders...
isa nog geen investeringen gevraagd... en wat ze gebruikte heeft ze alweer terug verdiend
De mensen die isa het geluk niet gunnen die zijn gewoon jaloers en willen haar kwijt, zodat ze zelf meer kans maken om te winnen.. een andere reden is er niet om een mens zo te treiteren..
Als isa straks een grote carrieëre wacht in de zang, dan hoop ik dat vlessa en lot op hun knieën mogen smeken aan isa voor een handtekening...
Isa moet ze nu ook helemaal links laten liggen.. ze zijn en blijven onbetrouwbaar, onddanks dat ze anders beloven... dat kun je nu ook maar weer zien..
Op feesten als live in de loods.. slijmen bij isa.. bahHonesty is the best policy.![]()
Na Nico compleet uitgezogen te hebben over haar dingetjes vraagt ze na een opmerkinkje van Nico over Rienk toch maar even hoe het nu met hem gaat.![]()
Lacteerde is geen woord.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En je vroeg je niet af waarom ze lacteerde?![]()
Vanessa en Isa zullen het inmiddels wel uitgepraat hebben en kusjes uitwisselenJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Dat je die worst kan lezenquote:Iedereen is een kutlultrut
Dat is het wel. De verleden tijd van lacteren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lacteerde is geen woord.FHRITP
Miss moet hij daarom wel weg maandagquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:17 schreef bull1966 het volgende:
[..]
marck is een Jan Lul die via omwegen zorgy dat lot en d'r potje te veel geld krijgt omdat ie bang voor d'r grote bek is![]()
Nonsens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat is het wel. De verleden tijd van lacteren.![]()
Daan is al 18 keer daar geweest.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Heeft ze alweer post? Ex-inwoners mogen geen contact hebben maar Nico staat weer eens boven alle regelsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:19 schreef sjampoeh het volgende:
thnx skatties![]()
nico leest brief van rienk voor ?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap helemaal niets meer van Utopia
Tot de pizza oven had ik het nog onder controle,maar nu trek ik mijn handen ervan af
Ik neem even 5 min rust![]()
![]()
Elke cent die niet naar Isa of Nico gaat is perfect. Overigens is niet eens aangetoond dat Mark fraudeert.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:17 schreef bull1966 het volgende:
[..]
marck is een Jan Lul die via omwegen zorgy dat lot en d'r potje te veel geld krijgt omdat ie bang voor d'r grote bek is![]()
Erg hè...een sociopaat is het...!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:20 schreef Grunge. het volgende:
Zo, gauw weg Lot, straks moet je geïnteresseerd zijn in een ander.
![]()
Daan is de 16tiende bewoner.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een spinnetje...ik dacht dat Lot daar zo bang voor was....heeft ze Gio nog een onbestrafte mep met een bezemsteel voor verkocht...quote:![]()
Mooie UI.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: