Volgens mij wordt RD niet meer warm of koud van een Mquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik dacht dat rd de 'Wanker Trail Marathon' ging rennen
Het is een maand voor de marathon van Parijs, dus ik vind 50 wel genoegquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Sallandtrailwil ik sowieso ook gaan doen. Voor mij alleen de vraag of het de 50 of de 75 wordt. Het is qua parkoers best makkelijk. Al heb je in het deel van de 75 de hoogste bergjes geloof ik. Wel een leuke uitdaging. Even uitzoeken wat ik er nou precies allemaal omheen heb.
Meteen mooie lange duurloop voor in de voorbereidingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is een maand voor de marathon van Parijs, dus ik vind 50 wel genoeg
Je moet even uitzoeken welke van de twee Pascal van Norden gaat doen... en dan de andere afstand doen. Dan maak je tenminste nog een beetje kans.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Sallandtrailwil ik sowieso ook gaan doen. Voor mij alleen de vraag of het de 50 of de 75 wordt. Het is qua parkoers best makkelijk. Al heb je in het deel van de 75 de hoogste bergjes geloof ik. Wel een leuke uitdaging. Even uitzoeken wat ik er nou precies allemaal omheen heb.
owwww snapquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:49 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je moet even uitzoeken welke van de twee Pascal van Norden gaat doen... en dan de andere afstand doen. Dan maak je tenminste nog een beetje kans.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:49 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je moet even uitzoeken welke van de twee Pascal van Norden gaat doen... en dan de andere afstand doen. Dan maak je tenminste nog een beetje kans.
Dat gebeurt elke dag. Doodvermoeiendquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:06 schreef YUR het volgende:
Quoi, niet gek opkijken als mr Q ineens met wilde plannen thuiskomt vandaag
Ik weet het al!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat gebeurt elke dag. DoodvermoeiendEn dan ook nog proberen te trainen
![]()
Seriously: ik ben nieuwsgierig!
Zones klinken wel aardig, ongeveer hetzelfde als mijn zones nu, mijn PRs staan wel wat sneller maar ik zou aan de bovenkant van de zones beginnen en dan kijken of het je steeds makkelijker afgaat.. Ik zou alleen je D1 wel wat langzamer nog doen, zeker als je >1.5 uur gaat lopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:18 schreef runninglinda het volgende:
Mijn lange duurlopen loop ik nu tussen de 5:50 en 6:10Intervallen loop ik meestal alleen korte tot 2minuten (lange intervallen vind ik (nog) niet leuk) op4:40 tot 5:00 maar dan alleen als ik geen smoesjes heb als nieuwe schoenen inlopenTDL loop ik eigenlijk bijna niet meer....op maandag LDL, woe interval en in het weekend loop ik in plaats van een TDL regelmatig met mij zus om haar LDL te lopen
Dat gaat wel lukkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:24 schreef 2Mini het volgende:
Ik doe weer mee van de lvml, op 2 november.
De 5K... kijken of ik een betere tijd kan neerzetten dan vorig jaar
Thnxquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zones klinken wel aardig, ongeveer hetzelfde als mijn zones nu, mijn PRs staan wel wat sneller maar ik zou aan de bovenkant van de zones beginnen en dan kijken of het je steeds makkelijker afgaat.. Ik zou alleen je D1 wel wat langzamer nog doen, zeker als je >1.5 uur gaat lopen.
Ja het helpt wel, ben benieuwd hoe ik na 3 weken AV en wedstrijd zou lopen, algehele tempo ligt wat lager maar sta wel langer op de voeten dan dat ik alleen train.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:38 schreef runninglinda het volgende:
Ik weet t. Lees hier regelmatig dat langzamer lopen uiteindelijk loont. En dat iedereen het kan dat het een kwestie van wennen is. En probeer hier al een tijdje op te letten tijdens LDL'en.
Dit is m.i. niet helemaal nodig, tenzij je op vakantie gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |