Ik ben niet echt in de buurt natuurlijk, maar doorgaans halfweg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:59 schreef YUR het volgende:
Is er niet iemand vanuit mijn omgeving met wie ik kan carpoolen naar de leuke trails in het oosten en het zuiden? Anders wordt het een prijzige hobby, nog prijziger dan het al is...
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben niet echt in de buurt natuurlijk, maar doorgaans halfweg.
Maar als je wilt is het altijd mogelijk mijn kant op te komen met auto/OV en dan het laatste stuk samen verder in de auto.
En als ik ook die kant op ga, kunnen jullie met mij mee rijden vanaf Eindhoven. (kosteloos)quote:
14 december weer carpoolenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:02 schreef streamnl het volgende:
[..]
En als ik ook die kant op ga, kunnen jullie met mij mee rijden vanaf Eindhoven. (kosteloos)
leaseauto van het werk...![]()
En het verschil tussen 15km en 10EMquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:10 schreef Guard het volgende:
hahaha die tijd op de 10 EM, heb je nog 5 1/2 minuut voor de laatste 5 km op de HM...
Misschien kun je ze even bellen of mailen? Dan kunnen ze je het beste helpenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar er is hier niemand lid van Hellas of Phoenix die mij wegwijs kan maken in dit doolhof zeker?
Volgens mij niet...ik zou gewoon eens bij beide clubs gaan buurtenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar er is hier niemand lid van Hellas of Phoenix die mij wegwijs kan maken in dit doolhof zeker?
Januari was ook niet je drukste maand.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:16 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Oktober was een rustmaand
Blessuremaandquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:18 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Januari was ook niet je drukste maand.
Ja ik heb net iig Phoenix gemaild, die trainen dichterbij. Ben door werk ook nog genoodzaakt om bij een groep te gaan die 19.30 traint en niet eerder, bleh.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens mij niet...ik zou gewoon eens bij beide clubs gaan buurten
Zo'n maand heb ik ook. Hoewel wat minder laag, want daar zat ook de Salland 25km in.quote:
Zit er in de buurt van je werk geen club? Werk -> club -> naar huis in plaats van andersom.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja ik heb net iig Phoenix gemaild, die trainen dichterbij. Ben door werk ook nog genoodzaakt om bij een groep te gaan die 19.30 traint en niet eerder, bleh.
Dat hoogteprofiel van de 25km op de Sallandtrail ziet er trouwens goed te doen uit, ook nog één voor de overweging!
Hmm dat zou ook nog kunnen, in Den Haag, maar toch liever een club waar ik in het weekend ook naar toe kan, en het werk hier is maar tijdelijk (tot april).quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zit er in de buurt van je werk geen club? Werk -> club -> naar huis in plaats van andersom.
De meeste clubs trainen inderdaad om een uur of 7, om zodoende zo veel mogelijk in het licht te lopen. Al maakt dat nu niet zo veel uit natuurlijk...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja ik heb net iig Phoenix gemaild, die trainen dichterbij. Ben door werk ook nog genoodzaakt om bij een groep te gaan die 19.30 traint en niet eerder, bleh.
Dat hoogteprofiel van de 25km op de Sallandtrail ziet er trouwens goed te doen uit, ook nog één voor de overweging!
Dat was juli ook, ook vakantie. Wel de Eiger E16 en een 10 km hobbeltje, maar voor de rest voornamelijk wandelen. Had natuurlijk normaal gezien een km of 225 zeker moeten zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:21 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zo'n maand heb ik ook. Hoewel wat minder laag, want daar zat ook de Salland 25km in.
En nog eentje die ook vrij laag is, in twee weken op vakantie toch duidelijk minder kilometers gemaakt.
Maar je hebt dan ook een hele tijd niet gelopen toch?quote:
Vanaf CPC tot eind juli gewoon geen zin gehad. Dat heeft niet echt geholpen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:29 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maar je hebt dan ook een hele tijd niet gelopen toch?
Grootste deel van je kilometers zal toch wel de afgelopen paar maanden geweest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |