quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:44 schreef hatsaflats het volgende:
Van iemand die net afgestudeerd is zullen ze niet verwachten dat je in een mantelpakje komt, kortom ga iets voor neutraals maar wel respresentatief, zeg maar wat je aan zou doen naar eerste ontmoeting met je schoonoudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Ziet er leuk uit, heb zelf hoogtevrees dus niks voor mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:11 schreef YUR het volgende:
Lol...ik heb definitief besloten dat ik met de door mudsweattrails georganiseerde reis mee ga naar de Eiger Trail. En in dat pakket zit ook een startnummer voor de Koning van Spanje trail
Gaat vanzelf over.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, heb zelf hoogtevrees dus niks voor mij
Ja, daar heb ik ook wel wat last van...maar dan moet ik maar gewoon doorlopenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, heb zelf hoogtevrees dus niks voor mij
Ik vind de prijs wel heel netjes moet ik zeggen, vraagje, ik zag dat filmpje ervan, maar is het nu meer bergwandelen in een wat sportiever tempo of toch echt rennen? Want wat ik zo zag zijn het natuurlijk echt geitenpaden, en de helling vrij stijl.... ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook wel wat last van...maar dan moet ik maar gewoon doorlopen
Ik geloof dat we hier zojuist de definitie van trailen hebben gevondenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind de prijs wel heel netjes moet ik zeggen, vraagje, ik zag dat filmpje ervan, maar is het nu meer bergwandelen in een wat sportiever tempo of toch echt rennen? Want wat ik zo zag zijn het natuurlijk echt geitenpaden, en de helling vrij stijl.... ?
Hardlopen waar mogelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind de prijs wel heel netjes moet ik zeggen, vraagje, ik zag dat filmpje ervan, maar is het nu meer bergwandelen in een wat sportiever tempo of toch echt rennen? Want wat ik zo zag zijn het natuurlijk echt geitenpaden, en de helling vrij stijl.... ?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook wel wat last van...maar dan moet ik maar gewoon doorlopen
Naar boven gaat veelal wandelend, de een iets steviger dan de ander. Maar hardlopen kost dan gewoon meer kracht terwijl je niet sneller gaat omhoog. Omlaag kan je je lekker laten gaan, voor zover je dat durftquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:36 schreef Guard het volgende:
[..]Niet teveel naar beneden kijken op de Schynnige Platte dan...
Winnaar E51 vorig jaar in 5 en een half uur binnen, met 3100 HM, noem het maar sportief wandelenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah thx voor de uitleg, overigens heb ik idee dat je bergop wel andere spieren en plekken belast, volgens mij vooral de schenen, of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:36 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Naar boven gaat veelal wandelend, de een iets steviger dan de ander. Maar hardlopen kost dan gewoon meer kracht terwijl je niet sneller gaat omhoog. Omlaag kan je je lekker laten gaan, voor zover je dat durften plat natuurlijk gewoon lekker hardlopen!
Het was een vraag hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Winnaar E51 vorig jaar in 5 en een half uur binnen, met 3100 HM, noem het maar sportief wandelen
Bergaf is ook zwaar belastendquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah thx voor de uitleg, overigens heb ik idee dat je bergop wel andere spieren en plekke belast, volgens mij vooral de schenen, of zie ik dat nou verkeerd?
Normale vraag hoor, er zijn nog steeds heel veel asfaltridders hier die trailen een wandelsport vindenquote:
Kan ik me voorstellen, ik sprak trouwens met de Alpe d'Huzes een bikkel die hem 2 keer was opgerend, had hem onderweg zien lopen, en die ging mij voorbij op de fiets (misschien ging ik dan toch niet zo hardquote:
Gister zo vaak moeten uitwijken voor wagens op de dijk dat ik genoeg trail voor deze maand heb gedaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Normale vraag hoor, er zijn nog steeds heel veel asfaltridders hier die trailen een wandelsport vinden
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dacht ik ook van homo zijn, bleek nog te kloppen ook
Hmm, mooie tijd welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Winnaar E51 vorig jaar in 5 en een half uur binnen, met 3100 HM, noem het maar sportief wandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |