mooi!!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:11 schreef YUR het volgende:
Lol...ik heb definitief besloten dat ik met de door mudsweattrails georganiseerde reis mee ga naar de Eiger Trail. En in dat pakket zit ook een startnummer voor de Koning van Spanje trail
Dat is het plan jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:12 schreef Guard het volgende:
[..]Daar ga je geen spijt van krijgen.
E51?
Wat ben jij into trails de laatste tijd. Of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:11 schreef YUR het volgende:
Lol...ik heb definitief besloten dat ik met de door mudsweattrails georganiseerde reis mee ga naar de Eiger Trail. En in dat pakket zit ook een startnummer voor de Koning van Spanje trail
Ik heb er ooit eentje gelopen, verder nog nix hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat ben jij into trails de laatste tijd. Of heb ik iets gemist?
Ja ok. Ik zag salland trail voorbij komen, en nu eiger. Maarja 2 of 3 valt ook nog wel mee natuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eentje gelopen, verder nog nix hoor
probeer ik jullie dat hier al niet jaren bij te brengen??!!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:24 schreef GotC het volgende:
Kak. We keken net een filmpje van de Eiger trail en het eerste wat ik zei: 'Zo hoort lopen toch te zijn, niet op dat stomme asfalt.'
Zeker haalbaar, met Paris in de voorbereidingquote:
Ff 34km uitlopen, de toeristische routequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Zeker haalbaar, met Paris in de voorbereiding
Al is KvS 3 weken na Paris misschien wel zwaar![]()
als je 34 km gaat lopen bij de KvS
Geen probleem, kan gebeuren!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk mijn fout. Er was toen ook ineens een stormvloed aan verzoeken
quote:
Trailtoeristquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Ff 34km uitlopen, de toeristische route
Praat!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:11 schreef YUR het volgende:
Dat allemaal in 1 run gegoten zou ik nog wel overwegenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef YUR het volgende:
Nouja, behalve colorelectromudmegablubberpowerrace ellende dan
Ja een soort van octo-athlonquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat allemaal in 1 run gegoten zou ik nog wel overwegen
Nice!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:11 schreef YUR het volgende:
Hartslagmeter is best handig hoor!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:13 schreef runninglinda het volgende:
@Twc dat zou wel t beste zijn maar heb geen hartslagmeter. Misschien iets voor op de december wish list
@murmeli snel is relatief. Word tijd dat ik mezelf eens ga verbeteren. Heb al verschillende wedstrijdjes met potlood in de agenda van 2015 gezet.
@zwabber zo voelde t niet. Maar alles zat ook mee die dag. Niet te warm, beetje miezer en n mooie omgeving met in t eerste deel veel zandpaadjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |