Omdat de helft van het team een zoon is van dezelfde vader.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:02 schreef Karina het volgende:
Waarom heet iedereen BoerIk raak in de war.
Ja klopt een collega van mij speelde bij Rijnsburgse boys die moest ook gewoon werken en daarna spelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Spelers die vissers zijn hebben gewoon gewerkt.
Wat verwacht je anders in dat dorpquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:02 schreef Karina het volgende:
Omdat het Boeren zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:02 schreef Karina het volgende:
Maarja die van Ajax moeten zelfs werken tijdens het spelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt een collega van mij speelde bij Rijnsburgse boys die moest ook gewoon werken en daarna spelen.
de Boer, gohquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:03 schreef napoleonfour het volgende:
Dit is trouwens Miss Urk
https://twitter.com/AnnaMariaUrk
Ik ken alleen Anna Maria Koekoek.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:03 schreef napoleonfour het volgende:
Dit is trouwens Miss Urk
Allemaal zelfs. Zag vanochtend nog een of andere kneuzige reportage langskomen op tv over de topspits van Urk die gewoon werkte als timmerman "want zijn baan was altijd belangrijker dan de hobby". Dat zijn dus dezelfde knullen die nu beter spelen dan Ajax.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Spelers die vissers zijn hebben gewoon gewerkt.
Leuk boertjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:03 schreef napoleonfour het volgende:
Dit is trouwens Miss Urk
Ik hoop ook dat ze hard werken jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Maarja die van Ajax moeten gewoon werken tijdens het spelen.
Anna Maria Koekoek gol Atleti?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik ken alleen Anna Maria Koekoek.
Jellyquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, gefeliciteerd jongens, na 34 minuten al scoren tegen Urk.
Het is jullie gegund
Je bent gewoon madquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is jullie gegund
Omdat juichen als je scoort tegen Urkquote:
Ik ruik iets van sarcasme volgens mijquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is jullie gegund
Enorm!quote:
Zeker!quote:
Scoren is juichen, al is het tegen fc bal op het dak d4.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat juichen als je scoort tegen Urk
Ballotelli is het oneens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Scoren is juichen, al is het tegen fc bal op het dak d4.
idd, liever heletijd tikkie breed op eigen helft jatoghquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:06 schreef Seam het volgende:
Walgelijk dat Ajax met PSV voetbal gaat winnen.
Schijnt wel vaak last te hebben van blessure(tjes) en dus stil te staan. Then again, Riedewald is slechts één maand ouder en is bijna structurele selectiespeler. What goes around, comes around. Of zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan er echt niks van. Hendrix is veel beter.
Leuke post van jou, Davyquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pingel nodig hebben om te winnen van Urk
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pingel nodig hebben om te winnen van Urk
Steek anders elkaars hoofd in je reet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een pingel nodig hebben tegen Urk
Ik dacht dat jij voor PEC was, maar blijkbaar word jij toch een beetje mad van opmerkingen over Ajax.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Steek anders elkaars hoofd in je reet.
Volgens mij ben je een beetje jellyquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Steek anders elkaars hoofd in je reet.
Leuke post van jou, Mexicanoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij voor PEC was, maar blijkbaar word jij toch een beetje mad van opmerkingen over Ajax.
dankjequote:
Riedewald is wereldtop.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Schijnt wel vaak last te hebben van blessure(tjes) en dus stil te staan. Then again, Riedewald is slechts één maand ouder en is bijna structurele selectiespeler. What goes around, comes around. Of zo.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een pingel nodig hebben tegen Urk
Di Maria speelt ook geen champions leaguequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:11 schreef Herqules het volgende:
[..]
Riedewald speelt tenminste champions league
Die kon er afgelopen weekend idd geen reet vanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Di Maria speelt ook geen champions league
kan er ook geen reet van dus
Is toch lachen man. Ga je naar Ajax voor je ontwikkeling, komt de trainer met Zimling aanzetten.quote:
Ok Hans dankjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:12 schreef Herqules het volgende:
[..]
Die kon er afgelopen weekend idd geen reet van
Die is nog slechter dan Schaars. Best knap.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is toch lachen man. Ga je naar Ajax voor je ontwikkeling, komt de trainer met Zimling aanzetten.
Lieg niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is nog slechter dan Schaars. Best knap.
Haha, 40:45.quote:
In de rust even snuiven en ze kunnen er weer tegen aan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Urk valt nu wat door de mand.
De verdienste van het uitstekende spel van AFC Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |