Grieks, Chinees, Suri (roti etc), Indiaas, Kebab, Patat, Pizza 2x per week.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat haal je dan meestal? Meeste is patat, pizza, shoarma toch? Weinig groente of gezonde dingen
Is gewoon goed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1x thais of gezonde afhaal en 1x echt ongezond
Ik zit overal, yoloquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Geo![]()
Van VBL naar GC zit nu in ONZ
Every man gotta right to decide his own destiny.
Hij was laatst ook weer 'dronken'quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
ben druk ben geo met cola op
In de steden kan je denk ik wel gezond afhalen. Hier totaal nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Grieks, Chinees, Suri (roti etc), Indiaas, Kebab, Patat, Pizza 2x per week.
En soms bij m'n ouders eten of wat vis van de markt gewoon.
Maar eet sowieso weinig man meer plek voor drinken
hier welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de steden kan je denk ik wel gezond afhalen. Hier totaal niet
hij postte hier laatst foto's van zijn baard geloof ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit overal, yolo
[..]
Hij was laatst ook weer 'dronken'
Echt. Gevoelig onderwerp voor mij na mijn eigen uitzonderlijke dronken FOK!-avond.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij postte hier laatst foto's van zijn baard geloof ik
Gezond is natuurlijk relatief, als je gewoon vrij weinig eet overdag en je eet dan 's avonds een kleine pizza met een sidesalad ben je echt niet obees bezig en krijg je gewoon je voedingsstoffen binnen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de steden kan je denk ik wel gezond afhalen. Hier totaal niet
http://www.lightofindia.nl/menu.php#2144quote:
Ik houd van 20 jaar verouderde sitesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.lightofindia.nl/menu.php#2144
Echt heel lekker bestaat ook al 25 jaar. En heb normaal hekel aan India vies kkland
Mijn buren leven celibaat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik hoor de buren seks hebben.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.lightofindia.nl/menu.php#2144
Echt heel lekker bestaat ook al 25 jaar. En heb normaal hekel aan India vies kkland
Inrichting ook hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd van 20 jaar verouderde sites
Schitterende neon verlichting om de roze tinten beter naar voren te brengen. Ik was opslag vrolijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Inrichting ook hoor![]()
Maar ze koken gewoon goed spul en ontlenen daar hun bestaansrecht aan
Van zijn wang blijkbaar. GC / [GRTD #4966] O+quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt. Gevoelig onderwerp voor mij na mijn eigen uitzonderlijke dronken FOK!-avond.
Wat is dat gele? Of postte hij het omdat hij op zijn bek was geslagen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Van zijn wang blijkbaar. GC / [GRTD #4966] O+
komt door tandarts heb ik begrepenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is dat gele? Of postte hij het omdat hij op zijn bek was geslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |