SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dieptepunt van de dag:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En voor de zeurpieten:
[ Bericht 0% gewijzigd door MrvanTrapZ op 28-10-2014 17:46:21 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe dat volgende keer gewoon
Een keertje.
Voor mij![]()
![]()
als ik je onder mag jizzen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Slecht als in hij doet het niet? Nee
Slecht als in het ziet er echt kut uit enzo? Ja 9/10 keer ofzo
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Dacht serieus dat jullie het over Blackberry haddenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Erg irritant ja
Hopen dat het voor de tentamens gefixt is.![]()
![]()
Ach ja, je moet die downies toch wat plezier gunnen als ze niet met Johnny de Mol op stap mogen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:24 schreef 44rdbei het volgende:
aparte OP wel.
dieptepunt van de dag:
Feyenoordlogo.gif![]()
Hebben jullie geen Blackbordy?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Dacht serieus dat jullie het over Blackberry haddenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Irritant dit iddDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wij zijn toch FUT UNITED, gaat over onze eigen clubbies heen tochquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wij zijn toch FUT UNITED, gaat over onze eigen clubbies heen toch![]()
Helaas niet meer. Wij hebben de El Cheapo variant.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hebben jullie geen Blackbordy?![]()
Voor de zeurpietjes ook wat toegevoegd aan de OP.
kkhomoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Voor de zeurpietjes ook wat toegevoegd aan de OP.![]()
Altijd tochquote:Matties 4 life toch
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Fixed.quote:Tuurlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Altijd tochMatties 4 life toch
jwz boks #nosanka
Even geklaagd KLB / Feyenoordersquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Fixed.
[..]
Tuurlijk.jwz boks #nosanka
![]()
![]()
Elke dag![]()
nice na 100x fifa 15 zeggen startte hij fifa 15 door middel van de mic
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dus het werkt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:36 schreef poker4lifee het volgende:
nice na 100x fifa 15 zeggen startte hij fifa 15 door middel van de mic![]()
Jij praat dan ook wel heel zachtjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:36 schreef poker4lifee het volgende:
nice na 100x fifa 15 zeggen startte hij fifa 15 door middel van de micDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jij want deze heeft ook al van die rare grijze meuk achter een bewegend beeld en heb ik verder nooit last vanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt zulke GIFjes?![]()
Elke dag![]()
ja, maar weet niet of dat nieuw is aangezien er al voice commands inzaten. maar als je het 10x moet zeggen schiet hte ook niet opquote:nounounou, mic stond toen ook verkeerd ingesteldquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij praat dan ook wel heel zachtjes
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat voor rare grijze meuk?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij want deze heeft ook al van die rare grijze meuk achter een bewegend beeld en heb ik verder nooit last van![]()
Weet je zeker dat het geen gedroogde jizzvlek is?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, maar zie je het nu wel of ook niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen gedroogde jizzvlek is?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Trapz! Broeder, waar is het Fenerbahce logo.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Nee?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, maar zie je het nu wel of ook niet?
Afgelopen weekend een stukje van De Mol en Meeuwis bij No Surrender zitten kijken. Die gasten gebruiken dus precies dezelfde termen voor alles als in Sons of Anarchy (nomads, prospect etc etc)..alles ziet er ook echt precies hetzelfde uit. Vraag me dan af of ze nou teveel naar die serie hebben gekeken of dat het wereldwijd overal zo is..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:40 schreef Freire het volgende:
[..]
Net toevallig weer een episode gekekenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nou er zit een grijze vlek in het wit, op de plek waar de muis zijn hoofd zat. Maar niet helemaal, lijkt er een beetje doorheen gekrastquote:Maar je hebt blijkbaar een beeldscherm wat dat niet laat zien
Elke dag![]()
Hij is er in verschillende varianten:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie maakt zulke GIFjes?![]()
![]()
![]()
Volgens mij gaat dat overal wel zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend een stukje van De Mol en Meeuwis bij No Surrender zitten kijken. Die gasten gebruiken dus precies dezelfde termen voor alles als in Sons of Anarchy (nomads, prospect etc etc)..alles ziet er ook echt precies hetzelfde uit. Vraag me dan af of ze nou teveel naar die serie hebben gekeken of dat het wereldwijd overal zo is..Is het het terugkijken waard?
![]()
Nee, wat een tenenkrommend programma. Zo slecht die tweequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:45 schreef Freire het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat overal wel zoIs het het terugkijken waard?
![]()
Elke dag![]()
Done.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:42 schreef Ozz-03 het volgende:
Trapz! Broeder, waar is het Fenerbahce logo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bittere Ernst zal AZ wel missenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij mag wel iets groter, lul!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Prima formaat.
Wat staat er eigenlijk een treurig verschrompeld blaadje op jullie logo? Is dat bedoeld als herkenningspunt voor waar de club nu staat? #durftevragenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vond het vrij pijnlijke televisie eigenlijk, maar dat maakt het juist wel vermakelijk. De meeste van die No Surrender gasten zijn echt midlife crisis kneusjes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:45 schreef Freire het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat overal wel zoIs het het terugkijken waard?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik kijk nooit wat er in de OP staat eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bittere Ernst zal AZ wel missenMaar diep van binnen lach ik.![]()
twitter:AP twitterde op dinsdag 28-10-2014 om 17:44:11BREAKING: Shooting at North Carolina courthouse; lockdown for county employees, searching for suspects. reageer retweet
Feyenoord Rotterdam![]()
jeuj, error voor de finale en ik kan weer opnieuw beginnen aan de cup
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vond er anders ook wel een hoop tuig bij zitten hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond het vrij pijnlijke televisie eigenlijk, maar dat maakt het juist wel vermakelijk. De meeste van die No Surrender gasten zijn echt midlife crisis kneusjes.
Elke dag![]()
Allemaal wel paupers, maar veel van die kneuzen die denken dat ze met een tattoo meteen een bad ass zijn. Zo kwam het op mij over tenminstequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond er anders ook wel een hoop tuig bij zitten hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Staat voor sterkte en kracht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat staat er eigenlijk een treurig verschrompeld blaadje op jullie logo? Is dat bedoeld als herkenningspunt voor waar de club nu staat? #durftevragen
En er is niemand die zich daarbij afvraagt of dat wel het juiste teken daarvoor is?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Net een stukje veldsla wat te lang in warm water heeft gelegen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom? De club heeft zijn moeilijkste periode achter de rug dankzij een complot en blijft ondanks alles gewoon nog steeds de grootste in Turkije.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En er is niemand die zich daarbij afvraagt of dat wel het juiste teken daarvoor is?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Net een stukje veldsla wat te lang in warm water heeft gelegen.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Je leest niet goed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom? De club heeft zijn moeilijkste periode achter de rug dankzij een complot en blijft ondanks alles gewoon nog steeds de grootste in Turkije.
Hij heeft het over dat teken of dat wel sterkte en kracht uitstraalt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom? De club heeft zijn moeilijkste periode achter de rug dankzij een complot en blijft ondanks alles gewoon nog steeds de grootste in Turkije.Dit dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je leest niet goed.
Hij heeft het over dat teken of dat wel sterkte en kracht uitstraalt.
Elke dag![]()
Ooh, ja daar zet ik eigenlijk ook wel m'n vraagtekens bij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je leest niet goed.
Hij heeft het over dat teken of dat wel sterkte en kracht uitstraalt.Logo is destijds ontworpen door de linksbuiten die "goed" kon tekenen.
Hangt er vanaf waar je keeper staatquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:30 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch geen buitenspel?![]()
![]()
Een complotquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom? De club heeft zijn moeilijkste periode achter de rug dankzij een complot en blijft ondanks alles gewoon nog steeds de grootste in Turkije.![]()
![]()
![]()
Je kan hem huren hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:59 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand al met Games gespeeld dit jaar? Kan 'ie er wat van?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wel tegen, scoorde een puik longshot.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:59 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand al met Games gespeeld dit jaar? Kan 'ie er wat van?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
https://www.facebook.com/NoSurrenderMcAmsterdam?ref=ts&fref=tsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Allemaal wel paupers, maar veel van die kneuzen die denken dat ze met een tattoo meteen een bad ass zijn. Zo kwam het op mij over tenminste
Deze pagina (vind ik) is best leuk om te volgenZiet best wel wat overeenkomsten met SOA
![]()
Hadden we het laatst hier of op Skype ofzo niet over dat mensen met een beperking etc ook gewoon tyfuslijers kunnen zijn?Even zo'n momentje net
![]()
![]()
Kom jij uit Spijkenisse?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:00 schreef 44rdbei het volgende:
is het logo Happy hour?
dan wil ik ook:
[ afbeelding ]
Say whut?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:03 schreef Zhano het volgende:
Hadden we het laatst hier of op Skype ofzo niet over dat mensen met een beperking etc ook gewoon tyfuslijers kunnen zijn?Even zo'n momentje net
Untradeablequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja Walt Jr.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:03 schreef Zhano het volgende:
Elke dag![]()
Tsja, als je na 4 jaar nog steeds niet met keiharde bewijzen kunt aantonen dat er inderdaad spelers/scheidsrechters/bestuursleden zijn omgekocht is het gewoon een complot. De rechters en polities die toen de club hebben veroordeeld zijn nu allemaal ontslagen en zitten zelf achter slot en grendel wegens corruptie.quote:
In januari word heel de zaak herzien en verwacht wordt dat Fenerbahce gewoon clean verklaard wordt.
In Italie was alles heel snel duidelijk en werden er daadwerkelijk straffen uitgedeeld aan de hand van keiharde bewijzen, deze ontbreken gewoon in Turkije.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
inb4quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tsja, als je na 4 jaar nog steeds niet met keiharde bewijzen kunt aantonen dat er inderdaad spelers/scheidsrechters/bestuursleden zijn omgekocht is het gewoon een complot. De rechters en polities die toen de club hebben veroordeeld zijn nu allemaal ontslagen en zitten zelf achter slot en grendel wegens corruptie.
In januari word heel de zaak herzien en verwacht wordt dat Fenerbahce gewoon clean verklaard wordt.
In Italie was alles heel snel duidelijk en werden er daadwerkelijk straffen uitgedeeld aan de hand van keiharde bewijzen, deze ontbreken gewoon in Turkije.
TL:DROp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
VINDEN JULLIE DE TRAILER OOK ZO GAAF?
OJA EN FORZA OZZFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
GODTC;DRquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tsja, als je na 4 jaar nog steeds met keiharde bewijzen kunt aantonen dat er inderdaad spelers/scheidsrechters/bestuursleden zijn omgekocht is het gewoon een complot. De rechters en polities die toen de club hebben veroordeeld zijn nu allemaal ontslagen en zitten zelf achter slot en grendel wegens corruptie.
In Italie was alles heel snel duidelijk en werden er daadwerkelijk straffen uitgedeeld aan de hand van keiharde bewijzen, deze ontbreken gewoon in Turkije.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo'n Stephen-Hawking-wijf die de nieuwe cassiere (quote:) met de grond gelijk maakt omdat ze niet precies weet wat ze allemaal moet doen voor dat gedrocht
![]()
![]()
Booth there the AlloGOquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Op de eerste plaats je mams en paps, zonder hun was dit succes niet mogelijk geweest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
thanks hier doe ik het voor wil iedereen bedanktenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Sanka sexyquote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[[quote]/img] [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2164185/3[/quote]/50#146042094]dinsdag 28 oktober 2014 18:08[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/388876]Zhano[/url] het volgende:[/b]
[..]
Zo'n Stephen-Hawking-wijf die de nieuwe cassiere ( O+ ) met de grond gelijk maakt omdat ze niet precies weet wat ze allemaal moet doen voor dat gedrocht :')
[/quote]
Preventief ruimen. :r
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/99s.gif[/img] Op dinsdag 28 oktober 2014 18:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Booth there the AlloGO
Preventief ruimen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
/50#146042094]dinsdag 28 oktober 2014 18:08[/url] schreef Zhano het volgende:[/b]
[..]
Zo'n Stephen-Hawking-wijf die de nieuwe cassiere () met de grond gelijk maakt omdat ze niet precies weet wat ze allemaal moet doen voor dat gedrocht
[..]
Sanka sexy
[/quote]
vet goed gequote ouwehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
vet goed gequote ouwequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Preventief ruimen.
[..]
Sanka sexy
[/quote]
nee jij dan hypocriete sukkelhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
[/quote]Op dinsdag 28 oktober 2014 18:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Preventief ruimen.
[..]
Sanka sexy
[/quote]
vet goed gequote ouwe
[/quote]
Niet kunnen quoten.
[ afbeelding ] Op dinsdag 28 oktober 2014 18:09 schreef Lindgren. het volgende:quote:
[..]
Preventief ruimen.
[..]
Sanka sexy
[/quote]
vet goed gequote ouwe
[/quote]
Niet kunnen quoten.
[/quote]
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mannenbum*quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik las bum. En dan klopt het wel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heeeeey Sjano!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Truequote:#mavercaturestwitter:KNVB twitterde op dinsdag 28-10-2014 om 16:00:04De KNVB is voor de afdeling communicatie op het bondsbureau te Zeist op zoek naar een Manager Communicatie #vacature http://t.co/B8ZQGELTY4 reageer retweet
![]()
gvd ik moet echt minder FOK!'en. Ik las Molfan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
True#mavercaturestwitter:chakurikikancho twitterde op dinsdag 28-10-2014 om 16:37:55Morgen nieuwe voetbal international groot interview van@Molfers over matchfixing en gokken op sport wedstrijden ,door @iwanvanduren . reageer retweet
hahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
gvd ik moet echt minder FOK!'en. Ik las Molfan.
tevens verkeerde tweet![]()
![]()
Ga je dan met de trein?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:13 schreef Freire het volgende:
Ik moet trouwens wel eerst trainen dus ik ben er rond 22:00 pas (waarschijnlijk iets eerder)Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:
Hadden we het net over op Skype.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hier hadden we het gisteren nog over.
Ik zeg ook niet dat het niet onrechtvaardig isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tsja, als je na 4 jaar nog steeds niet met keiharde bewijzen kunt aantonen dat er inderdaad spelers/scheidsrechters/bestuursleden zijn omgekocht is het gewoon een complot. De rechters en polities die toen de club hebben veroordeeld zijn nu allemaal ontslagen en zitten zelf achter slot en grendel wegens corruptie.
In Italie was alles heel snel duidelijk en werden er daadwerkelijk straffen uitgedeeld aan de hand van keiharde bewijzen, deze ontbreken gewoon in Turkije.
Maar jij brengt het zo mooi![]()
![]()
Bakkes Sjon.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben gewoon mooi.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet onrechtvaardig is
Maar jij brengt het zo mooi
Daarnaast weet ik zeker dat Fenerbache niet 100% clean is, maar dat is geen enkele club in een Zuid-Europese competitie. Denk dat je dat wel met me eens bent toch?quote:![]()
![]()
Zit echt NET dat filmpje te kijken van de NOSquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Horror clowns in Frankrijk, wtf![]()
Ben altijd al bang voor clowns geweest, net zoals slangen.![]()
Heel Turkije is niet clean.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarnaast weet ik zeker dat Fenerbache niet 100% clean is, maar dat is geen enkele club in een Zuid-Europese competitie. Denk dat je dat wel met me eens bent toch?
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nu een item op eenvandaag er overquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zit echt NET dat filmpje te kijken van de NOS![]()
Ben altijd al bang voor clowns geweest, net zoals slangen.
Komt nu wel erg dichtbij allemaal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nu een item op eenvandaag er over
#Standaardopmerkingen![]()
Ik ga als het hier komt lid worden van een anti-clown clanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Komt nu wel erg dichtbij allemaal.
#Standaardopmerkingen
Of clownspakken verhuren
Zullen we ons verkleden als kaas/kleuren/regenboog/bloemen-pieten en mensen achterna zitten met messen en bijlen?![]()
![]()
Ook als clowns en dan schommelen met een bijl in een speeltuin.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:29 schreef Zhano het volgende:
Zullen we ons verkleden als kaas/kleuren/regenboog/bloemen-pieten en mensen achterna zitten met messen en bijlen?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Kut, Urk scoort meteen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha mislukte kick-off glitch van Urk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
huuuu dat is m danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
Lol ik speel tegen een blauwe Jones van 95![]()
![]()
Dat is hij zelf danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
Lol ik speel tegen een blauwe Jones van 95
Geniaal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is hij zelfquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
Lol ik speel tegen een blauwe Jones van 95![]()
![]()
Ik zou wel een voetbalclub in Urk willen oprichten genaamd KlotetRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wauwquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik zou wel een voetbalclub in Urk willen oprichten genaamd Klotet
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik zou wel een voetbalclub in Urk willen oprichten genaamd Klotet![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
Lol ik speel tegen een blauwe Jones van 95
Br33z4h b0yyyquote:
Post zijn team straks eens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of Jebenteenschquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik zou wel een voetbalclub in Urk willen oprichten genaamd KlotetDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kijkeenshoeiktwquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Deze troll is zo slecht maar ik ga er toch op in.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:38 schreef Kiid het volgende:
Blij zijn dat ze meedoen voor een troostprijs![]()
25 sittin on 25 milquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Deze troll is zo slecht maar ik ga er toch op in.![]()
Is toch zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Deze troll is zo slecht maar ik ga er toch op in.![]()
Met een 95 rated CB kan zelfs ik verdedigen gr grquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:43 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Phil Jones is best goed
https://www.easports.com/(...)5-xboxone/futSeasons![]()
Nee, dat waren weggevertjes omdat de rest achterbleef, niet omdat Ajax het goed doet. Of je daar nou trots op moet zijn?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die 4 titels waren anders geen troostprijs.![]()
Ik heb nog wel eens gevoetbald op dat veld van Urk toen ik nog een jonge god was.Feyenoord Rotterdam![]()
1-1 tegen Phil. Had wel een duur team.
Sturridge aguero
Hazard Rooney Toure Robben
Alaba Kompany Jones en Dani alves
Lorris.![]()
Goeien chem wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
Sturridge aguero
Lorris.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Profs snappen nooit iets van chemistry he..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
Sturridge aguero
Lorris.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hadden ze toen nog zon bruine leren bal met veters?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb nog wel eens gevoetbald op dat veld van Urk toen ik nog een jonge god was.![]()
Net als die domme kut van een Pietersquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Profs snappen nooit iets van chemistry he..![]()
![]()
Daar zijn de zijlijnen toch van coke?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb nog wel eens gevoetbald op dat veld van Urk toen ik nog een jonge god was.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Eergisteren?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb nog wel eens gevoetbald op dat veld van Urk toen ik nog een jonge god was.![]()
DUARTEEEEEEEEEEEEE
KAMPIOENUHHHHAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
MILIK BOHHHHHHHHHHAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol, Milik nu al meer goals dan de bekertopscorer vorig jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#jizz #talentvandeeeuw #bohhhquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:08 schreef Tim86 het volgende:
lol, Milik nu al meer goals dan de bekertopscorer vorig jaarRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tegen wie moet Feyenoord eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:09 schreef Kiid het volgende:
Krijgen we weer al die onzin over dat kut Ajax![]()
Troostprijs belangrijk vinden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen wie moet Feyenoord eigenlijk?
Nog altijd liever het vieren van het winnen van de beker dan een tweede plaats vieren.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Godver en echt de grootste happen weer.jezus je kan je klok er op gelijk te zetten.
Ja want het topic staat niet vol met Feyenoord-rommelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:09 schreef Kiid het volgende:
Krijgen we weer al die onzin over dat kut Ajax![]()
![]()
happy hour overigensAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
happy 24 hour geloof ik.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
jupquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maver²³quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:21 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2964314.page
Deze manRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat een pauperquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:21 schreef Tim86 het volgende:
Deze manNog niet de helft van wat Maver er aan uit heeft gegeven...
![]()
Ik ben op zoek naar de leestekens. Precies zoals bij onze eigen... Laat maarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:21 schreef Tim86 het volgende:
Deze man
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nee vertelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar de leestekens. Precies zoals bij onze eigen... Laat maar![]()
flauwe plezantequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet naar de bekende weg vragen, Kameleonskind.![]()
Uitgeschakeld joh, dat weet je toch wel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tegen wie moet Heerenveen vanavond? Of spelen die morgen?![]()
O JAquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Uitgeschakeld joh, dat weet je toch wel?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bitchfight tussen twee supporters van twee pauperclubs
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gaat Fortuna promoveren? Nee joh gekkiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jullie gingen vast ff wennen aan het niveau van volgend jaar geloof ik?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godver wat voorspelbaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaat Fortuna promoveren? Nee joh gekkie![]()
![]()
DuBakkes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:40 schreef DuTank het volgende:
Bitchfight tussen twee supporters van twee pauperclubsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Let me guess.... Shakespeare?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
je hebt van die dagen dat de werkelijkheid mooier dan de droom isNAC Breda
Rèsbaarge![]()
De laatste keer dat ze in de Eredivisie speelden speelden van Bommel en Cramb er nog.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaat Fortuna promoveren? Nee joh gekkie![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Let me guess.... Shakespeare? Facebook?![]()
Cramb? Ik weet alleen nog dat Fredje Bouma en Fernando Ricksen in dat team speeldenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze in de Eredivisie speelden speelden van Bommel en Cramb er nog.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, frank snoeksquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Let me guess.... Shakespeare?![]()
![]()
Colin Crambquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Cramb? Ik weet alleen nog dat Fredje Bouma en Fernando Ricksen in dat team speelden![]()
![]()
Vast niet. Als het geen citaat van Shakespeare was, dan moet het Plato geweest zijn.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als jij het zegt Cornelis Jannes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vast niet. Als het geen citaat van Shakespeare was, dan moet het Plato geweest zijn.![]()
Frank snoeks jongen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vast niet. Als het geen citaat van Shakespeare was, dan moet het Plato geweest zijn.![]()
Sherlock hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn doopnamen?![]()
Haha, zat ik zo dichtbij ja?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doet die het weer ja? Of zit jij stiekem naar mijn tronie op FB te gluren?Nee, die staan in je email op Skype haha, no worries, ik stalk je niet
![]()
![]()
Ik vind je wel wat minder scherp na je ziek zijn hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doet die het weer ja? Of zit jij stiekem naar mijn tronie op FB te gluren?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die gefrustreerde kankerneuzen er tussen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
https://www.facebook.com/(...)4418/?type=1&theater
Die comments
Weet ik toch, en ik realiseerde me al lang dat jij die voorletters kan zienquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha, zat ik zo dichtbij ja?Nee, die staan in je email op Skype haha, no worries, ik stalk je niet
En daarbij heb je niet zo heel veel keus in katholieke doopnamen hoor Petrus
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Clasie zit in een kinderzitje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gefrustreerde kankerneuzen er tussen.![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 0,0 verstand heb van katholieke doopnamen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet ik toch, en ik realiseerde me al lang dat jij die voorletters kan zien
En daarbij heb je niet zo heel veel keus in katholieke doopnamen hoor Petrus![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet ik toch, en ik realiseerde me al lang dat jij die voorletters kan zien
En daarbij heb je niet zo heel veel keus in katholieke doopnamen hoor Petrus![]()
Katholiek. gr gr
De A staat bij mannen zo ongeveer standaard voor Adrianus, en bij vrouwen voor Anna. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 0,0 verstand heb van katholieke doopnamen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij Katholieken staat de A toch meestal voor "Anale verkrachting van misdienaar"?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De A staat bij mannen zo ongeveer standaard voor Adrianus, en bij vrouwen voor Anna. Zo moeilijk is het allemaal niet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Deze vraag ik even aan de pastoor zondag, als ik toch te biecht ga.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij Katholieken staat de A toch meestal voor "Anale verkrachting van misdienaar"?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zivkogod
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat paste bij de smiley. Niks mee bedoeld verder.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
tr gemachtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Geniet van je ban.quote:
bohhhh filipe luis in een pack. maffe kerel is nog best veel waard.
ook strootman en dodo, best netjes pack
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niet zo boos man, ik maak maar een garpje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja leuk man ! Ga ik zeker doen.
A network error has occured. Please check your network connection and try again.
Steeds als ik een wedstrijd wil spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
HAHA! Welkom bij Playstation. Hebben we jullie allemaal goed naar de dark side gelokt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:21 schreef Tim86 het volgende:
A network error has occured. Please check your network connection and try again.
Steeds als ik een wedstrijd wil spelen
PSN ligt eruitquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:21 schreef Tim86 het volgende:
Steeds als ik een wedstrijd wil spelen![]()
Echt ongekend hoeveel issues er zijn op PSNquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
HAHA! Welkom bij Playstation. Hebben we jullie allemaal goed naar de dark side gelokt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerste keer dat ik er last van heb.. of ja Chelsea begint zo dus zo'n ramp is het nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt ongekend hoeveel issues er zijn op PSN![]()
![]()
Ik zit er gewoon in.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt ongekend hoeveel issues er zijn op PSNNiets aan de hand.
Had ik ook maar kon geen potjes spelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zit er gewoon in.Niets aan de hand.
![]()
Ik ook niet. Even proberen en toen ging het wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Had ik ook maar kon geen potjes spelen
EAZie die trailer nu pas
Waarom maken ze een trailer van een spel wat al lang uit is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb er wel een keer of vier gespeeld denk ik. Altijd hetzelfde liedje, oudere spelers die na de rust in het veld kwamen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb nog wel eens gevoetbald op dat veld van Urk toen ik nog een jonge god was.
Veel hebben een gouden oorbel waarmee de begrafenis wordt betaald als ze sterfen.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bijna vol. Benieuwd wie er nou alweer klaar zit om een kut tt oid te maken.
Dan maar love at first kiss kijken nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |