SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dieptepunt van de dag:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En voor de zeurpieten:
[ Bericht 0% gewijzigd door MrvanTrapZ op 28-10-2014 17:46:21 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe dat volgende keer gewoon
Een keertje.
Voor mij![]()
![]()
als ik je onder mag jizzen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Slecht als in hij doet het niet? Nee
Slecht als in het ziet er echt kut uit enzo? Ja 9/10 keer ofzo
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Dacht serieus dat jullie het over Blackberry haddenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Erg irritant ja
Hopen dat het voor de tentamens gefixt is.![]()
![]()
Ach ja, je moet die downies toch wat plezier gunnen als ze niet met Johnny de Mol op stap mogen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:24 schreef 44rdbei het volgende:
aparte OP wel.
dieptepunt van de dag:
Feyenoordlogo.gif![]()
Hebben jullie geen Blackbordy?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Dacht serieus dat jullie het over Blackberry haddenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Irritant dit iddDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wij zijn toch FUT UNITED, gaat over onze eigen clubbies heen tochquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wij zijn toch FUT UNITED, gaat over onze eigen clubbies heen toch![]()
Helaas niet meer. Wij hebben de El Cheapo variant.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hebben jullie geen Blackbordy?![]()
Voor de zeurpietjes ook wat toegevoegd aan de OP.
kkhomoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Voor de zeurpietjes ook wat toegevoegd aan de OP.![]()
Altijd tochquote:Matties 4 life toch
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Fixed.quote:Tuurlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Altijd tochMatties 4 life toch
jwz boks #nosanka
Even geklaagd KLB / Feyenoordersquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Fixed.
[..]
Tuurlijk.jwz boks #nosanka
![]()
![]()
Elke dag![]()
nice na 100x fifa 15 zeggen startte hij fifa 15 door middel van de mic
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dus het werkt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:36 schreef poker4lifee het volgende:
nice na 100x fifa 15 zeggen startte hij fifa 15 door middel van de mic![]()
Jij praat dan ook wel heel zachtjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:36 schreef poker4lifee het volgende:
nice na 100x fifa 15 zeggen startte hij fifa 15 door middel van de micDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jij want deze heeft ook al van die rare grijze meuk achter een bewegend beeld en heb ik verder nooit last vanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt zulke GIFjes?![]()
Elke dag![]()
ja, maar weet niet of dat nieuw is aangezien er al voice commands inzaten. maar als je het 10x moet zeggen schiet hte ook niet opquote:nounounou, mic stond toen ook verkeerd ingesteldquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij praat dan ook wel heel zachtjes
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat voor rare grijze meuk?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij want deze heeft ook al van die rare grijze meuk achter een bewegend beeld en heb ik verder nooit last van![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |