Inderdaad. Of een lekker badjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:05 schreef Roomsnoes het volgende:
Skittles, zielig he. Hier hielp lopen en dragen erg. En haar als zo'n luiaard op de arm dragen. En verschonen
Ze is nog mini he? Storchenwiege kan dan. Moppert weet er misschien nog wel meer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:13 schreef Skittles het volgende:
Bedankt Chanty!
Lopen helpt inderdaad goed! Ik zit nu ook te kijken naar een draagzak waar ze al in past, zodat ik nog wel wat in huis kan doen in plaats van alleen maar met haar in mijn armen lopen.
Luiaard op de arm is geen succes. Dan huilt ze harder en als ik haar dan weer met haar gezicht naar me toe heb, kijkt ze me aan met een blik van "wtf deed jij nou?"
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:15 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ze is nog mini he? Storchenwiege kan dan. Moppert weet er misschien nog wel meer.
dat doen ze ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:13 schreef Skittles het volgende:
Bedankt Chanty!
Lopen helpt inderdaad goed! Ik zit nu ook te kijken naar een draagzak waar ze al in past, zodat ik nog wel wat in huis kan doen in plaats van alleen maar met haar in mijn armen lopen.
Luiaard op de arm is geen succes. Dan huilt ze harder en als ik haar dan weer met haar gezicht naar me toe heb, kijkt ze me aan met een blik van "wtf deed jij nou?"
Emeibaby kan ook al heel klein, veel verstelmogelijkheden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:16 schreef Skittles het volgende:
[..]13 dagen oud. Laatst gewogen op dag 8 en was toen 3700 gram.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doen ze ja.
[ afbeelding ]
Was geen succes.
Wilde Vlindur die niet? Ik zag het in de andere topic en zat al te balen dat 'ie waarschijnlijk weg wasquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb een Storchenwiege eventueel in de aanbieding Skittles. Daar past ze idd in!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ff een fiep in mijn baby geduwd omdat ze na ruim een uur aan de borst nog op dr mouw lag te zuigen, en nu ligt ze dus al een uur als een malle op die fiep te zuigen en ben ik bang dat ik mijn baby verpest heb
SPOILER: heel veel gezeik wat ik vandaag al eerder gezegd heb eigenlijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt beter, toch?Kwak
Ik zou serieus wensen dan mn kind een speen ( ik krijg jeuk vh woord fiepquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ff een fiep in mijn baby geduwd omdat ze na ruim een uur aan de borst nog op dr mouw lag te zuigen, en nu ligt ze dus al een uur als een malle op die fiep te zuigen en ben ik bang dat ik mijn baby verpest heb
Hier hielp een draagdoek tijdens de krampjesperiode. Duurde gelukkig niet lang.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:13 schreef Skittles het volgende:
Bedankt Chanty!
Haha!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doen ze ja.
[ afbeelding ]
Was geen succes.
Vlindur was eerst idd maar die twijfelt nog. Ik PM haar zo en jou straks ook nogquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:27 schreef Skittles het volgende:
[..]
Wilde Vlindur die niet? Ik zag het in de andere topic en zat al te balen dat 'ie waarschijnlijk weg was
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:47 schreef Razztwizzle het volgende:
En nu ga ik zelf de onzekere mama uithangenA. laat ineens vandaag zoveel tijd tussen voedingen dat ik me afvraag of dat wel goed is. Het is ook nooit goed hè
..
Ze kwam om 6:45, 9:00, 13:00, 16:15 en nu slaapt ze nog . Ze slaapt ook ineens veel tussendoor overdag, van 10:30 tot 13:00 in haar bedje, van 14:30 tot 16:15 in de draagdoek en van 18:00 tot nu in haar wipstoel (die kan plat).
Is dit wel normaal
Doe mij zo'n babyquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:47 schreef Razztwizzle het volgende:
En nu ga ik zelf de onzekere mama uithangenA. laat ineens vandaag zoveel tijd tussen voedingen dat ik me afvraag of dat wel goed is. Het is ook nooit goed hè
..
Ze kwam om 6:45, 9:00, 13:00, 16:15 en nu slaapt ze nog . Ze slaapt ook ineens veel tussendoor overdag, van 10:30 tot 13:00 in haar bedje, van 14:30 tot 16:15 in de draagdoek en van 18:00 tot nu in haar wipstoel (die kan plat).
Is dit wel normaal
+1quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:26 schreef BlueEyes het volgende:
Koud eten... ooh dat mis ik dus echt niet meer.
Alsof het zo moest zijn, altijd net als wij gingen eten werd meneer wakker en moest er geplakt/gedronken worden![]()
En als ik dan dacht we gaan een uurtje eerder of later eten; forget it, wakker!!
En zo ineens is dat ook over, zonder dat je het doorhebt is het normaal dat je kan eten zonder je in allerlei bochten te wringen of zonder gevoerd te worden.
En dan lees ik het hier weer en dan denk ik oooh jah, dat was ook zo.
Die combinatie is perfect toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb dat echt niet hoor, ploftietenen er komt genoeg uit!
Dankje! Het was tof! En wij hebben gewoon thuis gegeten van tevoren (vis),quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:57 schreef Fazzoletti het volgende:
Burd & Franny, veel plezier bij 't verplicht vegetarische ()concert vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |