abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146035099
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

S. 2014
J. 2016
pi_146035136
Laatste post:

Herkenbaar hoor sun.En zelfs nu ik met koorts op de bank lig wil saar alleen maar bij mij liggen... En als ze dan op vol volume in mn oor ligt te krijsen ben ik ook iets minder geduldig en begripvol Maarja dan lacht ze weer naar mij en is alles goed
S. 2014
J. 2016
pi_146035988
Franny wat heb je dat mooi verwoord O+

Sunshine :* Met alle krampdagen, regeldagen en vervolgens weer krampdagen ben ik ook niet altijd even geduldig. Vooral omdat m'n vriend er eigenlijk nooit is om te helpen, onze familie en vrienden ver weg wonen en ik het dus allemaal alleen doe :{

SQ als je geen orthodontistkosten wil hebben, geef haar dan een speen of laat haar duimen nog zeker tot en met haar vijfde. Daardoor zijn mijn kaken verkeerd gaan groeien, 'moest' ik een kaakoperatie ondergaan en kreeg ik m'n beugel volledig vergoed vanuit de basisverzekering ^O^

Loj supergewicht joh. Slagroomtetten! O+ En Coco heeft ook al een reus :o

Wat goed dat 'ie al aankomt Kwak! Fijn dat de borstvoeding loopt :)

De krampen zijn hier sinds gistermiddag weer begonnen. Schreeuwen en krijsen, maar ondertussen wel steeds willen drinken gevolgd door nog meer schreeuwen en krijsen ;( Dan wil ik haar laten boeren, maar ze gaat dan als een wilde heen en weer met d'r hoofd (geeft mij kopstoten }:| ) en schopt/zet zich af in m'n buik. Ook net tot twee keer toe flinke hoeveelheid melk eruit gegooid. Op de bank. Super :')

Nu heb ik infacol gekocht voor de krampjes, maar in de bijsluiter staat dat het bij élke voeding gegeven moet worden. Als ze last heeft komt ze echter steeds om de 10 minuten en valt tussendoor in slaap om daarna van de kramp weer schreeuwend wakker te worden. Wanneer moet ik het dan geven en moet het echt elke voeding weer gegeven worden :?
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:42:53 #4
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_146036672
Ik loop weer achter! Eens zien wat ik onthouden heb...

Butterflower welkom en wat is ze al groot zeg :o O+

Franny mooi geschreven!

Spees naar dat het nog niet beter gaat met mini ;( Er is verder zeker niks aan te doen?

Sun ik herken het ook. Ben een keer mijn geduld verloren ergens in de eerste maand en geroepen dat hij moest stoppen met huilen (alsof dat helpt). Als ik nu merk dat ik mijn geduld verlies dan haal ik altijd even diep adem en vraag me af wat ik ga bereiken als ik toegeef aan mijn emotie. Waarna ik concludeer het dat me niks gaat opleveren en Lucas dus maar knuffel en gewoon laat uithuilen en er maar een beetje om lach dat hij het zichzelf soms zo moeilijk maakt.

SQ ze duimt, wat schattig O+

Skittles ik heb ook geduimd, zelfs tot mijn 6e maar hier geen kaakoperatie nodig gehad :P
Wat infacol betreft zou ik dan aanhouden elke 2 a 3 uur, want elke tien minuten schiet natuurlijk niet op. Houd er rekening mee dat het twee weken kan duren voor je echt effect merkt. Hier hielp het uiteindelijk wel en ik geef het nu alleen nog twee keer per dag.

Verder een ^O^ voor alle goede stats!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:56:27 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_146037263
Skittles, frustrerend die krampjes ;( :*
disclaimer
pi_146037562
Skittles vervelend he die krampjes. Ik had het ook gekocht en wist ook niet echt wat ik ermee aan moest. Het hielp ook niet wrs omdat ik het niet consequent gaf (omdat ik dus niet wist wanneer te geven).

Cinababy hielp hier beter omdat ik het dus wat consequenter kon geven (3 maal daags 3 druppels)
pi_146037662
Ah ik zie dat Chanty een goeie tip erover had ;)
pi_146037700
Mijnes is inmiddels ook echt een duimer, en iedereen heeft daar natuurlijk een mening over :')
Wij vinden het voorlopig erg fijn zat ze zichzelf in slaap kan duimen en zichzelf kan troosten. En komt, tijd, komt raad. Maar toch he. :')

Skittles, zielig he. Hier hielp lopen en dragen erg. En haar als zo'n luiaard op de arm dragen. En verschonen :D
pi_146037950
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 16:05 schreef Roomsnoes het volgende:

Skittles, zielig he. Hier hielp lopen en dragen erg. En haar als zo'n luiaard op de arm dragen. En verschonen :D
Inderdaad. Of een lekker badje :)
pi_146038075
Bedankt Chanty!

Lopen helpt inderdaad goed! Ik zit nu ook te kijken naar een draagzak waar ze al in past, zodat ik nog wel wat in huis kan doen in plaats van alleen maar met haar in mijn armen lopen.
Luiaard op de arm is geen succes. Dan huilt ze harder en als ik haar dan weer met haar gezicht naar me toe heb, kijkt ze me aan met een blik van "wtf deed jij nou?"
pi_146038161
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 16:13 schreef Skittles het volgende:
Bedankt Chanty!

Lopen helpt inderdaad goed! Ik zit nu ook te kijken naar een draagzak waar ze al in past, zodat ik nog wel wat in huis kan doen in plaats van alleen maar met haar in mijn armen lopen.
Luiaard op de arm is geen succes. Dan huilt ze harder en als ik haar dan weer met haar gezicht naar me toe heb, kijkt ze me aan met een blik van "wtf deed jij nou?"
Ze is nog mini he? Storchenwiege kan dan. Moppert weet er misschien nog wel meer.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_146038210
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 16:15 schreef Morretje het volgende:

[..]

Ze is nog mini he? Storchenwiege kan dan. Moppert weet er misschien nog wel meer.
:Y 13 dagen oud. Laatst gewogen op dag 8 en was toen 3700 gram.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:44:23 #13
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146039292
Dan kan de storchenwiege idd heel goed.

Verder nog de Hopptye, de emeibaby en de evobulle mei tai.
En dan nog dragers met baby insert zoals de Tula en de Boba 4G

[ Bericht 64% gewijzigd door Moppert op 28-10-2014 16:52:24 ]
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146039350
Hoe gaat het ondertussen met R. Moppert?
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:48:48 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_146039452
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 16:13 schreef Skittles het volgende:
Bedankt Chanty!

dat doen ze ja.

Was geen succes. :')
disclaimer
pi_146039475
SQ _O- Dat hoofd! Priceless _O-
pi_146039493
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 16:16 schreef Skittles het volgende:

[..]

:Y 13 dagen oud. Laatst gewogen op dag 8 en was toen 3700 gram.
Emeibaby kan ook al heel klein, veel verstelmogelijkheden.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:51:01 #18
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146039521
Geen verandering :( -O-
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146039532
Och... :*
pi_146039623
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 16:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat doen ze ja.

[ afbeelding ]

Was geen succes. :')
:D _O-
Precies zo'n gezicht ja.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:04:09 #21
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146040012
Ik heb een Storchenwiege eventueel in de aanbieding Skittles. Daar past ze idd in!
pi_146040418
Ik weet dat de meningen erover verdeeld zijn, maar bij ons was een bezoek aan een osteopaat uiteindelijk het enige dat hielp tegen de krampen.

Alle middeltjes en houdingen geprobeerd, maar de buikkrampen kwamen een half uur na élke voeding (dat is vaak ja...) opzetten en niets hielp. De enige manier om haar rustig te krijgen was de draagdoek, daar zat ze uuuuuren in, ook 's nachts. Om gek van te worden. En dat heeft dus vanaf dag 2 na haar geboorte tot meer dan 2 maanden geduurd. Geen fijne kraamtijd. En het kan best stom toeval zijn, maar na de behandeling door de osteopaat was het *patsboem* over!

Zoals ik zei, de meningen zijn verdeeld over osteopatie, maar misschien heeft iemand er iets aan.
pi_146040792
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 17:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb een Storchenwiege eventueel in de aanbieding Skittles. Daar past ze idd in!
Wilde Vlindur die niet? Ik zag het in de andere topic en zat al te balen dat 'ie waarschijnlijk weg was :P
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:29:00 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_146040822
Ik heb ff een fiep in mijn baby geduwd omdat ze na ruim een uur aan de borst nog op dr mouw lag te zuigen, en nu ligt ze dus al een uur als een malle op die fiep te zuigen en ben ik bang dat ik mijn baby verpest heb :')
disclaimer
pi_146041152
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ff een fiep in mijn baby geduwd omdat ze na ruim een uur aan de borst nog op dr mouw lag te zuigen, en nu ligt ze dus al een uur als een malle op die fiep te zuigen en ben ik bang dat ik mijn baby verpest heb :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')