Volgens mij kun jij er prima iets mee doen :$quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een torenhoog libido en geen manier om er iets mee te doen.
Nee bedankt.
Iedereen wel. Ligt eraan hoe ver je wil gaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij er prima iets mee doen :$
#Srs, #nohetero :$
Geeft nietquote:
Ook, maar meer dat kaneel aantrekkelijk genoeg is om te scoren imoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Iedereen wel. Ligt eraan hoe ver je wil gaan.
Kaneel wacht op de ware.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geeft niet
[..]
Ook, maar meer dat kaneel aantrekkelijk genoeg is om te scoren imo
HET IS ALLEMAAL GEEN SPROOKJEquote:
Dan ben je niet de ware. :$quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik geen interesse heb...
Het is een feest, maar je moet zelf de slingers ophangen.quote:
Dat valt in praktijk vaak tegenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Iedereen wel. Ligt eraan hoe ver je wil gaan.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een feest, maar je moet zelf de slingers ophangen.
Een verlept bamihapje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:11 schreef Dqod het volgende:
Maarre, Feer. Wat ga je nou eigenlijk in mijn mond proppen?
Dan ga je niet ver genoeg.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Geil wel :$quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:13 schreef yats het volgende:
[..]Het was wel opvallend dat ze vooral bij dqod kapot waren.
It's a force within meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Zou het? Kom me maar eens advies geven dan.quote:
Gewoon die bil vastpakken like there's no tomorrow. Klappen voor lief nemenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:14 schreef yats het volgende:
[..]
Zou het? Kom me maar eens advies geven dan.
Waarom denk je dat ik geregeld zulke rooie wangen heb? Nu weer, kijk maarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon die bil vastpakken like there's no tomorrow. Klappen voor lief nemen
BIL
I always have rosey cheeks. If you catch my driftquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:17 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik geregeld zulke rooie wangen heb? Nu weer, kijk maar
I do, better than you know.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
I always have rosey cheeks. If you catch my drift
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |