Hij is ook van A tot Z in China gemaakt.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mwha. Die goedkope HP dingen wijken weinig af van het Chinese spul, kan hier dus wmbt prima bij.
[..]
Met betrekking tot de vraag zelf: Geen idee, lijkt mij inderdaad een bug, wellicht is de store up te daten (of verhelpt het zich vanzelf t.z.t.).
Alle windows updates draaien zou het eerste zijn dat ik zou doen en kijken of het dan werkt.
Ik ben benieuwd! Wat versta je onder korte accu duur?quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:45 schreef l0lownkill het volgende:
Chuwi vi8 binnengekregen
Toch wel boven verwachting, enige minpuntjes zijn de toch wat korte batterijduur en beperkte ruimte, ik zal daarvoor nog even een SD aanschaffen.
Verder ietwat lage resolutie, maar dat kan mij geen reet schelen.
Was 88 (tablet) + 30 (pipo W6 keyboard case, want touchpad) + 40 (douanekosten) = 158 euro kwijt.
Wellicht maak ik volgende week een reviewtje
Vooral in windows vliegen de procentjes voorbij, na ongeveer 4 uurtjes is 'ie leeg.quote:Op zondag 26 april 2015 23:06 schreef tharonny het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Wat versta je onder korte accu duur?
Dat is inderdaad wel erg kort. Dan maar zorgen dat er een powerbank binnen handbereik isquote:Op zondag 26 april 2015 23:15 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Vooral in windows vliegen de procentjes voorbij, na ongeveer 4 uurtjes is 'ie leeg.
Ik heb een Teclast Air van 9,7 inch, maar door de hoge resolutie van 2048*1536 is bij mij ook alles ienie mienie op de desktop en ik heb geen smalle vingers. Gelukkig hebben ze een stylus meegeleverd en heb ik geen problemen het te lezen. (en gebruik ik voornamelijk toch het tabletinterface van W8)quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:04 schreef Rica het volgende:
Voor de desktop environment is 7 inch wel errug klein. Ik heb goede ogen en smalle vingers maar als ik bij windows blijf zal ik wrs een kleine consessie aan mijn persoonliijk voorkeur doen en een 8 inch nemen. Denk dat het iets beter is.
Een stylus heb ik ook al aan gedacht. In mijn eerste PDA zat een stylus in de rand verwerkt, die kon je er uittrekken en in opbergen. Dat zouden ze weer moeten herintroduceren. Het is ook handing voor tekenen of notities schrijven.quote:Op maandag 27 april 2015 12:41 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik heb een Teclast Air van 9,7 inch, maar door de hoge resolutie van 2048*1536 is bij mij ook alles ienie mienie op de desktop en ik heb geen smalle vingers. Gelukkig hebben ze een stylus meegeleverd en heb ik geen problemen het te lezen. (en gebruik ik voornamelijk toch het tabletinterface van W8)
ik heb mijne (pipo w6) meegenomen op vakantie en na ~2 uur video kijken had ik 70% of zelfs 80% nog overquote:Op zondag 26 april 2015 23:15 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Vooral in windows vliegen de procentjes voorbij, na ongeveer 4 uurtjes is 'ie leeg.
Met een 16.000mAh Xiaomi accu kan je wel even werken kan ik je vertellenquote:Op maandag 27 april 2015 08:39 schreef tharonny het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel erg kort. Dan maar zorgen dat er een powerbank binnen handbereik is
Ja, alleen in standby loopt hij bijna even snel leeg. Nu schijn je hibernate te kunnen inschakelen (na 30 min automatisch in slaapstand oid). Wellicht moet ik dan maar eens gaan doenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb mijne (pipo w6) meegenomen op vakantie en na ~2 uur video kijken had ik 70% of zelfs 80% nog over
Ik zit nu op vakantie under the dome te kijken, geen internet dus vanaf sd. In android verlies ik 10-20% per aflevering (+- 40 min.)quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb mijne (pipo w6) meegenomen op vakantie en na ~2 uur video kijken had ik 70% of zelfs 80% nog over
ik behandel hem alsof het een pc is en kies dus voor shutdown..quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:07 schreef RobertNL het volgende:
Ja, alleen in standby loopt hij bijna even snel leeg. Nu schijn je hibernate te kunnen inschakelen (na 30 min automatisch in slaapstand oid). Wellicht moet ik dan maar eens gaan doen
Ja, eerst wel. Nu overigens niet, heb het even getest vannacht.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:32 schreef shiznuts het volgende:
Echt? Soms vergeet ik 'em uit te zetten en kom ik er een dag, of soms twee, later eens achter. Staat 'ie gewoon nog aan. Nu maak ik er ook een gewoonte van dat als ik 'em niet gebruik, ik 'em in vluchtmodus met wifi uit zet en schermhelderheid vrij laag.
Zou mij eerder zorgen gaan maken over kromme tenenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:17 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik zit nu op vakantie under the dome te kijken, geen internet dus vanaf sd. In android verlies ik 10-20% per aflevering (+- 40 min.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe ik nu ook. Opstarten is toch in een paar seconden gedaanquote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:57 schreef mschol het volgende:
ik behandel hem alsof het een pc is en kies dus voor shutdown.. ding is zo snel er weer bij dat die paar seconden mij niet echt uit maken..
Vergat het eerder wel eens en soms was hij dan de volgende dag gewoon leeg. Dan gaat/ging hij niet in hybernate. Maar vannacht blijkbaar wel, mooi als het zich zelf gefixt heeft natuurlijk.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ja, je kan gewoon upgraden. Is/wordt ook al veelvuldig gedaan door mensen op diverse fora.quote:Op zondag 3 mei 2015 10:39 schreef mime_negert het volgende:
Zelf heb ik ook hoge verwachtingen van Windows 10, zal deze versie ook gratis te downloaden zijn voor de Chinese tablets?
Ik heb net de Pipo w3f inclusief cover besteld bij Banggood. Niet de goedkoopste shop, maar hier kon ik wel met Paypal bealen.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, je kan gewoon upgraden. Is/wordt ook al veelvuldig gedaan door mensen op diverse fora.
Qua drivers is er gewoon een driverpack beschikbaar, deze werkt ook op de preview van W10 dus denk niet dat het een probleem gaat worden.
Durf niet te zeggen of je de USB 3.0 snelheden gaat benutten, zou zelf zeggen dat je dat bij veel data wel voordeel van zou hebben.
waarom android verwijderen? Zo heb je toch best of both worlds?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 08:12 schreef mime_negert het volgende:
Mijn tablet is binnen. Nu nog even uitzoeken hoe ik het Android boot verwijder.
Met de product key welke ik uit het register haal kan ik mijn Windows niet activeren. Wat hebben die Chinezen daar gedaan?
Volgens mij moet je de Windows 8.1 with bing img hebben. Bij google even zoeken op:quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:32 schreef mime_negert het volgende:
Dank je!
De product key heb ik de BIOS gevonden, dat zou moeten werken bij een nieuwe installatie.
Maar omdat ik deze versie van Windows niet kan activeren kan ik Office ook niet installeren.
Heb je hier ook een oplossing voor?
Rechtsonder heb ik ook een build versie staan, lijkt mij ook niet normaal.
En wat is het?quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:38 schreef Iemand91 het volgende:
Komt oorspronkelijk ook uit China dus mag ik hier ook wel plaatsen:
[ afbeelding ]
Ja, de folie zit er nog op. Mag 'm in theorie binnen 30 dagen retourneren dus ik kijk het even aan of het wat voor mij is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |