abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151936637
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:51 schreef mschol het volgende:
ik ga mijn pipo meenemen op vakantie i.p.v. een laptop voor de avonden.. iemand nog een tip voor b.v. handige apps?
Gemist downloader, kan je wanneer je wifi hebt programma's van de publieke omroep downloaden en op een later moment terugkijken. Ook nu.nl kan je erop zetten, als je wifi hebt even inladen en dan kan je later zonder wifi ook de artikelen gewoon lezen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151938092
Op mijn kamer/appartement zou wifi beschikbaar moeten zijn, dus beetje fokken kan wel.. ik zal idd wel wat films op de interne SD kaart zetten :Y
heb ook enkele spelletjes geinstalleerd (via een mount point, dat gedoe met VHD vond ik te omslachtig en skydrive/dropbox ga ik niet gebruiken op dat ding)
maar ik dacht dus wellicht zijn er in de store wel wat intressante apps beschikbaar om wat tijd mee te doden :s)

quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:24 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Mocht je geen internet hebben, schijf mee en films verzamelen ^O^ (geen series, dan kom je niet aan vakantie toe joh :P)
ik ga naar disney overdag dus de kans dat ik echt aan vakantie toekom is al heel klein :D
pi_151938160
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:57 schreef mschol het volgende:
Op mijn kamer/appartement zou wifi beschikbaar moeten zijn, dus beetje fokken kan wel.. ik zal idd wel wat films op de interne SD kaart zetten :Y
heb ook enkele spelletjes geinstalleerd (via een mount point, dat gedoe met VHD vond ik te omslachtig en skydrive/dropbox ga ik niet gebruiken op dat ding)
maar ik dacht dus wellicht zijn er in de store wel wat intressante apps beschikbaar om wat tijd mee te doden :s)
Eufloria vind ik een mooi spel.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_151943886
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:51 schreef mschol het volgende:
ik ga mijn pipo meenemen op vakantie i.p.v. een laptop voor de avonden.. iemand nog een tip voor b.v. handige apps?
Niet echt een app; maar als je Ziggo of UPC hebt; horizon.tv website bookmarken.
Kun je TV kijken. :P
pi_151946477
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:19 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Niet echt een app; maar als je Ziggo of UPC hebt; horizon.tv website bookmarken.
Kun je TV kijken. :P
moet ik wel toegang hebben tot een mijn ziggo account :P (en werkt dat uberhaupt in het buitenland?)
  donderdag 23 april 2015 @ 07:01:13 #231
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151947049
Lemmings :7
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151951788
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 01:49 schreef mschol het volgende:
moet ik wel toegang hebben tot een mijn ziggo account :P
Tja, als je zelf geen abonnee bent gaat 'm dat niet worden.
Heb je thuis TV van een andere provider? (KPN, Caiway etc.), misschien hebben die ook een app/website.
quote:
(en werkt dat uberhaupt in het buitenland?)
Sinds een tijd wel via 3G en Wifi (dat niet je eigen wifi is). Of het in het buitenland werkt weet ik niet maar zou best kunnen van niet.
In dat geval: VPN. ;)
pi_151952008
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:19 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Tja, als je zelf geen abonnee bent gaat 'm dat niet worden.
Heb je thuis TV van een andere provider? (KPN, Caiway etc.), misschien hebben die ook een app/website.
heb abbo van de tv staat niet op mijn naam ;) (we hebben wel ziggo)
  donderdag 23 april 2015 @ 21:50:44 #234
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_151970522
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 14:46 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb nu de stream 7, nog gekocht voor de kerst met de expreszending. hij was toen 129 euro. De harde schijf is te klein, dat is wel een minpunt. hij is sowieso niet bijster snel. Maar prima voor op de bank. Maar een maatje groter zou fijn zijn... (en niet zo zwaaar, hij is echt heel zwaar. )

Heb hem eindelijk binnen vandaag *O* en hij hangt nu aan de lader.

Het was het eerste wat ik dacht, teringjantje wat is dat kreng zwaar. :D Waarom zou dat zijn? Het voelt wel enorm solide, dat wel. Alsof je hem gerust van een flat kunt gooien.

Ik heb hem voornamelijk om te kijken hoe een Windows tablet bevalt qua OS. Ben wel een beetje klaar met Androids (laggypoop :r ) en Google. Als het goed bevalt koop ik van de zomer een high end windows en gaat alle andere zooi naar mijn neefjes en nichtjes.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  vrijdag 24 april 2015 @ 16:00:32 #235
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_151991762
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:50 schreef Rica het volgende:
Het was het eerste wat ik dacht, teringjantje wat is dat kreng zwaar. Waarom zou dat zijn? Het voelt wel enorm solide, dat wel. Alsof je hem gerust van een flat kunt gooien.
Is wel wat aan de zware kant, maar ook weer niet extreem. Doorgaans zitten de 'a-merk' 7" tablets ergens tussen de 250 gram en 300 gram. Deze is 350 gram.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 24 april 2015 @ 22:50:15 #236
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_152003201
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:00 schreef Dromer het volgende:

[..]

Is wel wat aan de zware kant, maar ook weer niet extreem. Doorgaans zitten de 'a-merk' 7" tablets ergens tussen de 250 gram en 300 gram. Deze is 350 gram.
Zo bekeken valt het wel mee. Het komt vooral door gewend zijn aan een lichter model. Dat hij vrij dik is en een hele compacte indruk maakt versterkt het nog eens.

Verder een erg leuke tablet. Mooi helder IPS scherm. Geen bleeding langs de rand. Ben voornamelijk nog bezig geweest met instellen en een kleine gig aan updates installeren maar tot nu toe maakt het wel een goede indruk voor zo'n koopje. :) Nou vooral kijken hoe windows zelf bevalt.

Had wel een wtf momentje toen ineens de zelfgemaakte achtergrond van mijn desktop PC automatisch verscheen. Kennelijk omdat ik met dezelfde mail inlog. Maar wat moet windows met de wallpaper van mijn thuis pc? :')
Your games are death
With every breath
  zaterdag 25 april 2015 @ 08:07:03 #237
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_152007305
Ik heb iets raars, misschien dat iemand een oplossing weet. Als ik in de windows store op het eerste scherm met aanbevelingen een tegel aanklik wordt het doorgelinkt naar de app pagina met de beschrijving ed. Zoals het hoort dus.
Maar als ik een lijst kies, bijvoorbeeld alle entertainment apps, dan werken de tegels/links niet. Zijn het plaatjes die niks doen als je er op klikt.

Als ik de app wil hebben moet ik de titel in de zoekbalk invoeren en de pagina zo oproepen. Wat erg omslachtig is.

Ergens een setting oid? Of een brakke store app? :?
Your games are death
With every breath
  zaterdag 25 april 2015 @ 13:18:48 #238
45722 Dromer
pi_152011929
Misschien even een apart topic daarvoor aanmaken of wellicht is er een algemeen W8-topic?
(dit is het Chinese Windowstablet topic en je hebt een HP ;))
  zaterdag 25 april 2015 @ 13:43:36 #239
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152012708
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 13:18 schreef Dromer het volgende:
Misschien even een apart topic daarvoor aanmaken of wellicht is er een algemeen W8-topic?
(dit is het Chinese Windowstablet topic en je hebt een HP ;))
Mwha. Die goedkope HP dingen wijken weinig af van het Chinese spul, kan hier dus wmbt prima bij ;).
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 08:07 schreef Rica het volgende:
Ik heb iets raars, misschien dat iemand een oplossing weet. Als ik in de windows store op het eerste scherm met aanbevelingen een tegel aanklik wordt het doorgelinkt naar de app pagina met de beschrijving ed. Zoals het hoort dus.
Maar als ik een lijst kies, bijvoorbeeld alle entertainment apps, dan werken de tegels/links niet. Zijn het plaatjes die niks doen als je er op klikt.

Als ik de app wil hebben moet ik de titel in de zoekbalk invoeren en de pagina zo oproepen. Wat erg omslachtig is.

Ergens een setting oid? Of een brakke store app? :?
Met betrekking tot de vraag zelf: Geen idee, lijkt mij inderdaad een bug, wellicht is de store up te daten (of verhelpt het zich vanzelf t.z.t.).
Alle windows updates draaien zou het eerste zijn dat ik zou doen en kijken of het dan werkt.
  zaterdag 25 april 2015 @ 14:27:48 #240
45722 Dromer
pi_152013796
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 13:43 schreef RobertNL het volgende:
Mwha. Die goedkope HP dingen wijken weinig af van het Chinese spul, kan hier dus wmbt prima bij .

Dan ook maar meteen alles wat in China geassembleerd wordt? Dan kan gewoon alles. :P
  zaterdag 25 april 2015 @ 18:45:41 #241
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_152019954
Chuwi vi8 binnengekregen :D
Toch wel boven verwachting, enige minpuntjes zijn de toch wat korte batterijduur en beperkte ruimte, ik zal daarvoor nog even een SD aanschaffen.
Verder ietwat lage resolutie, maar dat kan mij geen reet schelen.
Was 88 (tablet) + 30 (pipo W6 keyboard case, want touchpad) + 40 (douanekosten) = 158 euro kwijt.
Wellicht maak ik volgende week een reviewtje ;)
You can't be late if you don't show up.
  zaterdag 25 april 2015 @ 23:04:05 #242
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_152027627
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 13:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mwha. Die goedkope HP dingen wijken weinig af van het Chinese spul, kan hier dus wmbt prima bij ;).

[..]

Met betrekking tot de vraag zelf: Geen idee, lijkt mij inderdaad een bug, wellicht is de store up te daten (of verhelpt het zich vanzelf t.z.t.).
Alle windows updates draaien zou het eerste zijn dat ik zou doen en kijken of het dan werkt.
Hij is ook van A tot Z in China gemaakt. :P

Ik was niet van plan het topic over te nemen maar dacht van hier zitten mensen met ervaring met windows tablets en wellicht dat iemand het weet. Vreemde bug is het. Alle updates zijn geinstalleerd dus ik weet het verder ook niet. Afin, het is geen groot euvel verder.

De tablet zelf presteert ver boven verwachting met 'maar' één gb moet ik zeggen. Windows maakt veel beter gebruik van het geheugen dan Android imo. Als ze Windows 10 niet verprutsen kunnen ze straks een goede inhaalslag maken. Dat je hier alle windows programmas in principe op kunt draaien maakt het superieur qua OS. Voor de desktop environment is 7 inch wel errug klein. Ik heb goede ogen en smalle vingers maar als ik bij windows blijf zal ik wrs een kleine consessie aan mijn persoonliijk voorkeur doen en een 8 inch nemen. Denk dat het iets beter is. :)
Your games are death
With every breath
pi_152057226
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 18:45 schreef l0lownkill het volgende:
Chuwi vi8 binnengekregen :D
Toch wel boven verwachting, enige minpuntjes zijn de toch wat korte batterijduur en beperkte ruimte, ik zal daarvoor nog even een SD aanschaffen.
Verder ietwat lage resolutie, maar dat kan mij geen reet schelen.
Was 88 (tablet) + 30 (pipo W6 keyboard case, want touchpad) + 40 (douanekosten) = 158 euro kwijt.
Wellicht maak ik volgende week een reviewtje ;)
Ik ben benieuwd! Wat versta je onder korte accu duur?
  zondag 26 april 2015 @ 23:15:08 #244
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_152057545
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 23:06 schreef tharonny het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd! Wat versta je onder korte accu duur?
Vooral in windows vliegen de procentjes voorbij, na ongeveer 4 uurtjes is 'ie leeg.
You can't be late if you don't show up.
pi_152063176
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 23:15 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Vooral in windows vliegen de procentjes voorbij, na ongeveer 4 uurtjes is 'ie leeg.
Dat is inderdaad wel erg kort. Dan maar zorgen dat er een powerbank binnen handbereik is :)
  maandag 27 april 2015 @ 12:41:31 #246
45722 Dromer
pi_152067576
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 23:04 schreef Rica het volgende:
Voor de desktop environment is 7 inch wel errug klein. Ik heb goede ogen en smalle vingers maar als ik bij windows blijf zal ik wrs een kleine consessie aan mijn persoonliijk voorkeur doen en een 8 inch nemen. Denk dat het iets beter is.
Ik heb een Teclast Air van 9,7 inch, maar door de hoge resolutie van 2048*1536 is bij mij ook alles ienie mienie op de desktop en ik heb geen smalle vingers. Gelukkig hebben ze een stylus meegeleverd en heb ik geen problemen het te lezen. (en gebruik ik voornamelijk toch het tabletinterface van W8)
  vrijdag 1 mei 2015 @ 07:43:01 #247
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_152171961
Hehe probleem met de store eindelijk opgelost. De tablet kwam met Win 8 en als je dan update naar Win 8.1 moet je de cache van de store handmatig leegmaken anders werkt het niet goed.

Win10 lijkt btw veelbelovend wat betreft apps. Er zit een soort van android en ios emulator ingebakken. Dat wil zeggen dat ontwikelaars amper iets hoeven te doen om android en ios games en apps geschikt voor windows te maken.

quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2015 12:41 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik heb een Teclast Air van 9,7 inch, maar door de hoge resolutie van 2048*1536 is bij mij ook alles ienie mienie op de desktop en ik heb geen smalle vingers. Gelukkig hebben ze een stylus meegeleverd en heb ik geen problemen het te lezen. (en gebruik ik voornamelijk toch het tabletinterface van W8)
Een stylus heb ik ook al aan gedacht. In mijn eerste PDA zat een stylus in de rand verwerkt, die kon je er uittrekken en in opbergen. Dat zouden ze weer moeten herintroduceren. Het is ook handing voor tekenen of notities schrijven. :)

[ Bericht 28% gewijzigd door Rica op 01-05-2015 07:48:17 ]
Your games are death
With every breath
pi_152173055
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 23:15 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

ik heb mijne (pipo w6) meegenomen op vakantie en na ~2 uur video kijken had ik 70% of zelfs 80% nog over
  vrijdag 1 mei 2015 @ 10:07:22 #249
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152173840
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 08:39 schreef tharonny het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel erg kort. Dan maar zorgen dat er een powerbank binnen handbereik is :)
Met een 16.000mAh Xiaomi accu kan je wel even werken kan ik je vertellen :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 09:21 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb mijne (pipo w6) meegenomen op vakantie en na ~2 uur video kijken had ik 70% of zelfs 80% nog over
Ja, alleen in standby loopt hij bijna even snel leeg. Nu schijn je hibernate te kunnen inschakelen (na 30 min automatisch in slaapstand oid). Wellicht moet ik dan maar eens gaan doen :D
  vrijdag 1 mei 2015 @ 11:32:34 #250
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152175881
Echt? Soms vergeet ik 'em uit te zetten en kom ik er een dag, of soms twee, later eens achter. Staat 'ie gewoon nog aan. Nu maak ik er ook een gewoonte van dat als ik 'em niet gebruik, ik 'em in vluchtmodus met wifi uit zet en schermhelderheid vrij laag.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')