Gemist downloader, kan je wanneer je wifi hebt programma's van de publieke omroep downloaden en op een later moment terugkijken. Ook nu.nl kan je erop zetten, als je wifi hebt even inladen en dan kan je later zonder wifi ook de artikelen gewoon lezen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:51 schreef mschol het volgende:
ik ga mijn pipo meenemen op vakantie i.p.v. een laptop voor de avonden.. iemand nog een tip voor b.v. handige apps?
ik ga naar disney overdag dus de kans dat ik echt aan vakantie toekom is al heel kleinquote:Op woensdag 22 april 2015 20:24 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Mocht je geen internet hebben, schijf mee en films verzamelen(geen series, dan kom je niet aan vakantie toe joh
)
Eufloria vind ik een mooi spel.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:57 schreef mschol het volgende:
Op mijn kamer/appartement zou wifi beschikbaar moeten zijn, dus beetje fokken kan wel.. ik zal idd wel wat films op de interne SD kaart zetten
heb ook enkele spelletjes geinstalleerd (via een mount point, dat gedoe met VHD vond ik te omslachtig en skydrive/dropbox ga ik niet gebruiken op dat ding)
maar ik dacht dus wellicht zijn er in de store wel wat intressante apps beschikbaar om wat tijd mee te doden
Niet echt een app; maar als je Ziggo of UPC hebt; horizon.tv website bookmarken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:51 schreef mschol het volgende:
ik ga mijn pipo meenemen op vakantie i.p.v. een laptop voor de avonden.. iemand nog een tip voor b.v. handige apps?
moet ik wel toegang hebben tot een mijn ziggo accountquote:Op woensdag 22 april 2015 23:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet echt een app; maar als je Ziggo of UPC hebt; horizon.tv website bookmarken.
Kun je TV kijken.
Tja, als je zelf geen abonnee bent gaat 'm dat niet worden.quote:Op donderdag 23 april 2015 01:49 schreef mschol het volgende:
moet ik wel toegang hebben tot een mijn ziggo account![]()
Sinds een tijd wel via 3G en Wifi (dat niet je eigen wifi is). Of het in het buitenland werkt weet ik niet maar zou best kunnen van niet.quote:(en werkt dat uberhaupt in het buitenland?)
heb abbo van de tv staat niet op mijn naamquote:Op donderdag 23 april 2015 11:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, als je zelf geen abonnee bent gaat 'm dat niet worden.
Heb je thuis TV van een andere provider? (KPN, Caiway etc.), misschien hebben die ook een app/website.
Heb hem eindelijk binnen vandaagquote:Op zondag 19 april 2015 14:46 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb nu de stream 7, nog gekocht voor de kerst met de expreszending. hij was toen 129 euro. De harde schijf is te klein, dat is wel een minpunt. hij is sowieso niet bijster snel. Maar prima voor op de bank. Maar een maatje groter zou fijn zijn... (en niet zo zwaaar, hij is echt heel zwaar. )
Is wel wat aan de zware kant, maar ook weer niet extreem. Doorgaans zitten de 'a-merk' 7" tablets ergens tussen de 250 gram en 300 gram. Deze is 350 gram.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:50 schreef Rica het volgende:
Het was het eerste wat ik dacht, teringjantje wat is dat kreng zwaar. Waarom zou dat zijn? Het voelt wel enorm solide, dat wel. Alsof je hem gerust van een flat kunt gooien.
Zo bekeken valt het wel mee. Het komt vooral door gewend zijn aan een lichter model. Dat hij vrij dik is en een hele compacte indruk maakt versterkt het nog eens.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:00 schreef Dromer het volgende:
[..]
Is wel wat aan de zware kant, maar ook weer niet extreem. Doorgaans zitten de 'a-merk' 7" tablets ergens tussen de 250 gram en 300 gram. Deze is 350 gram.
Mwha. Die goedkope HP dingen wijken weinig af van het Chinese spul, kan hier dus wmbt prima bijquote:Op zaterdag 25 april 2015 13:18 schreef Dromer het volgende:
Misschien even een apart topic daarvoor aanmaken of wellicht is er een algemeen W8-topic?
(dit is het Chinese Windowstablet topic en je hebt een HP)
Met betrekking tot de vraag zelf: Geen idee, lijkt mij inderdaad een bug, wellicht is de store up te daten (of verhelpt het zich vanzelf t.z.t.).quote:Op zaterdag 25 april 2015 08:07 schreef Rica het volgende:
Ik heb iets raars, misschien dat iemand een oplossing weet. Als ik in de windows store op het eerste scherm met aanbevelingen een tegel aanklik wordt het doorgelinkt naar de app pagina met de beschrijving ed. Zoals het hoort dus.
Maar als ik een lijst kies, bijvoorbeeld alle entertainment apps, dan werken de tegels/links niet. Zijn het plaatjes die niks doen als je er op klikt.
Als ik de app wil hebben moet ik de titel in de zoekbalk invoeren en de pagina zo oproepen. Wat erg omslachtig is.
Ergens een setting oid? Of een brakke store app?
Dan ook maar meteen alles wat in China geassembleerd wordt? Dan kan gewoon alles.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:43 schreef RobertNL het volgende:
Mwha. Die goedkope HP dingen wijken weinig af van het Chinese spul, kan hier dus wmbt prima bij .
Hij is ook van A tot Z in China gemaakt.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mwha. Die goedkope HP dingen wijken weinig af van het Chinese spul, kan hier dus wmbt prima bij.
[..]
Met betrekking tot de vraag zelf: Geen idee, lijkt mij inderdaad een bug, wellicht is de store up te daten (of verhelpt het zich vanzelf t.z.t.).
Alle windows updates draaien zou het eerste zijn dat ik zou doen en kijken of het dan werkt.
Ik ben benieuwd! Wat versta je onder korte accu duur?quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:45 schreef l0lownkill het volgende:
Chuwi vi8 binnengekregen
Toch wel boven verwachting, enige minpuntjes zijn de toch wat korte batterijduur en beperkte ruimte, ik zal daarvoor nog even een SD aanschaffen.
Verder ietwat lage resolutie, maar dat kan mij geen reet schelen.
Was 88 (tablet) + 30 (pipo W6 keyboard case, want touchpad) + 40 (douanekosten) = 158 euro kwijt.
Wellicht maak ik volgende week een reviewtje
Vooral in windows vliegen de procentjes voorbij, na ongeveer 4 uurtjes is 'ie leeg.quote:Op zondag 26 april 2015 23:06 schreef tharonny het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Wat versta je onder korte accu duur?
Dat is inderdaad wel erg kort. Dan maar zorgen dat er een powerbank binnen handbereik isquote:Op zondag 26 april 2015 23:15 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Vooral in windows vliegen de procentjes voorbij, na ongeveer 4 uurtjes is 'ie leeg.
Ik heb een Teclast Air van 9,7 inch, maar door de hoge resolutie van 2048*1536 is bij mij ook alles ienie mienie op de desktop en ik heb geen smalle vingers. Gelukkig hebben ze een stylus meegeleverd en heb ik geen problemen het te lezen. (en gebruik ik voornamelijk toch het tabletinterface van W8)quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:04 schreef Rica het volgende:
Voor de desktop environment is 7 inch wel errug klein. Ik heb goede ogen en smalle vingers maar als ik bij windows blijf zal ik wrs een kleine consessie aan mijn persoonliijk voorkeur doen en een 8 inch nemen. Denk dat het iets beter is.
Een stylus heb ik ook al aan gedacht. In mijn eerste PDA zat een stylus in de rand verwerkt, die kon je er uittrekken en in opbergen. Dat zouden ze weer moeten herintroduceren. Het is ook handing voor tekenen of notities schrijven.quote:Op maandag 27 april 2015 12:41 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik heb een Teclast Air van 9,7 inch, maar door de hoge resolutie van 2048*1536 is bij mij ook alles ienie mienie op de desktop en ik heb geen smalle vingers. Gelukkig hebben ze een stylus meegeleverd en heb ik geen problemen het te lezen. (en gebruik ik voornamelijk toch het tabletinterface van W8)
ik heb mijne (pipo w6) meegenomen op vakantie en na ~2 uur video kijken had ik 70% of zelfs 80% nog overquote:Op zondag 26 april 2015 23:15 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Vooral in windows vliegen de procentjes voorbij, na ongeveer 4 uurtjes is 'ie leeg.
Met een 16.000mAh Xiaomi accu kan je wel even werken kan ik je vertellenquote:Op maandag 27 april 2015 08:39 schreef tharonny het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel erg kort. Dan maar zorgen dat er een powerbank binnen handbereik is
Ja, alleen in standby loopt hij bijna even snel leeg. Nu schijn je hibernate te kunnen inschakelen (na 30 min automatisch in slaapstand oid). Wellicht moet ik dan maar eens gaan doenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb mijne (pipo w6) meegenomen op vakantie en na ~2 uur video kijken had ik 70% of zelfs 80% nog over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |