Volgens mij is die weer in de aanbieding:quote:Op woensdag 1 april 2015 17:04 schreef l0lownkill het volgende:
Chuwi vi8 gekocht met een pipo W6 keyboard cover (want touchpad)
Tab zelf voor 85 pleuro met dualboot in de flashdeal. Cover kostte 30 dollar.
Ik schrijf wel een review als ik 'm binnen heb
Inderdaad. Voor een budgettablet nog mooi plat ook nog. Voor deze prijs is het al wat lastig een Android-only tablet te vinden met een vergelijkbare resolutie, dus met ook nog Windows 8 is het erg netjes.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:48 schreef tharonny het volgende:
[..]
Volgens mij is die weer in de aanbieding:
http://www.banggood.com/C(...)Tablet-p-968268.html
Ben ook al een poosje aan het kijken voor een mooie tablet. Lijkt me best een leuk ding voor het geld.
Heb hem besteld. Is alleen wel out of stock helaas, maar zou 9 april weer binnen moeten komen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 07:47 schreef l0lownkill het volgende:
Aii, scheelt weer 5 eurotjes. Wel een nette deal ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2015 21:59 schreef rene90 het volgende:
Geen Chineesje, maar omdat hij redelijk interessant klinkt zet ik hem hier even neer. De HP 7 stream tablet voor 79 euro inc. verzending (zie spoiler voor de promotiecode).
http://www.microsoftstore(...)ight_5_HPS7_02032015
7-inch HD-touchscreen
Intel Atom Z3735G
1 GB geheugen/32GB eMMC
De batterijen gaan 8 uur mee
Windows 8.1 met bing (een editie zonder bloatware)Deze was een paar weken geleden ook in de aanbieding in de engelse store. Vond alleen de 1gb ram een beetje aan de krappe kant en 7 inch is net een beetje te klein. Tweakers staat er ook vol mee met mensen die hem gekocht hebben en weer voor hun aankoopprijs (70 euro dacht ik) weer doorverkopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verder wel een leuk dingetje, dat zeker!
quote:Op woensdag 15 april 2015 21:59 schreef rene90 het volgende:
Geen Chineesje, maar omdat hij redelijk interessant klinkt zet ik hem hier even neer. De HP 7 stream tablet voor 79 euro inc. verzending (zie spoiler voor de promotiecode).
http://www.microsoftstore(...)ight_5_HPS7_02032015
7-inch HD-touchscreen
Intel Atom Z3735G
1 GB geheugen/32GB eMMC
De batterijen gaan 8 uur mee
Windows 8.1 met bing (een editie zonder bloatware)Voor dat geld kon ik het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tnx voor de tip en code
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
64 werkt prima (hier), 128 nog niet kunnen proberenquote:Op donderdag 16 april 2015 13:38 schreef mschol het volgende:
die pipo W6, wat was nou de max capaciteit van het SD kaart slot? ik kom te onduidelijke info tegen, 32 of 64GB?
dan ga ik gewoon even rondkijken voor 64GB, dat is voorlopig wel zatquote:Op donderdag 16 april 2015 14:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
64 werkt prima (hier), 128 nog niet kunnen proberen
Even koppelen als virituele schijf is wel aan te raden,quote:Op donderdag 16 april 2015 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ga ik gewoon even rondkijken voor 64GB, dat is voorlopig wel zat
was ik ook van plan, maar thnx voor de tipquote:Op donderdag 16 april 2015 15:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Even koppelen als virituele schijf is wel aan te raden,Heb hem zelf als D: staan (Kan je ook programma's installeren).
1 | HP7FLASH_BE |
wat betekend dat smooth/snappy? mijn keus valt namelijk op die 2vanwege het beeld formaat, een stuk praktischer voor werken aan word bestanden en voor het lezen van artikelen /boeken....quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:38 schreef Dromer het volgende:
[..]
Daar ben ik over aan het twijfelen. Ik vind het design erg mooi en hij is lekker dun/plat. Wel net een iPad, maar ja.. die is dan ook best mooi.
Ik lees wel her en der dat hij niet zo smooth/snappy is. Of ik daar last van ga hebben weet ik niet. Over de Onda v975m klaagden mensen ook steen en been over een vergelijkbaar issue, maar voor mij was dat niet storend.
Kijk even in de openingspost van het GC / [Chinese Webshops] Topic #345 Met Xiaomi, Xiaomi en Xiaoyiquote:Op zondag 19 april 2015 14:46 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb nu de stream 7, nog gekocht voor de kerst met de expreszending. hij was toen 129 euro. De harde schijf is te klein, dat is wel een minpunt. hij is sowieso niet bijster snel. Maar prima voor op de bank. Maar een maatje groter zou fijn zijn... (en niet zo zwaaar, hij is echt heel zwaar. )
Ik ben nu op zoek naar de onda v975m of de tecast t98. iemand ervaring? hoe te bestellen? hoe zit het met inklaring enzo?
Dat het interface niet zo snel en zonder enige hapering reageert als bv. dat van de iPad. Mij vallen dat soort dingen eigenlijk nooit echt op, dus geen issue voor mij. Ben overigens vooralsnog te vreden over de Teclast Air.quote:Op zondag 19 april 2015 14:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wat betekend dat smooth/snappy? mijn keus valt namelijk op die 2vanwege het beeld formaat, een stuk praktischer voor werken aan word bestanden en voor het lezen van artikelen /boeken....
Ik ben ook nog steeds tevreden met mn Teclast. Had gedacht dat ik windows veel zou gebruiken maar android werkt uiteindelijk toch makkelijker, meer apps en de accuduur is stukken beter dan bij windows. Ik kan android gewoon een week laten staan en weer oppakken zonder dat de accu leeg is. Windows houdt het nog geen nacht vol.quote:Op zondag 19 april 2015 16:28 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat het interface niet zo snel en zonder enige hapering reageert als bv. dat van de iPad. Mij vallen dat soort dingen eigenlijk nooit echt op, dus geen issue voor mij. Ben overigens vooralsnog te vreden over de Teclast Air.
Mocht je geen internet hebben, schijf mee en films verzamelenquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:51 schreef mschol het volgende:
ik ga mijn pipo meenemen op vakantie i.p.v. een laptop voor de avonden.. iemand nog een tip voor b.v. handige apps?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |