OpenTTD gaat wel lukken denk ik. iVac weet ik niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:01 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Just for the fun of it, gewoon omdat het kan vandaag even een Wintendows tablet halen. Even kijken of ie OpenTTD en iVac wil draaien.
Ah, die lijk erg op de W2 en aanverwanten dus prima keuze.quote:
Gewoon kijken op de officiële sites:quote:Op maandag 26 januari 2015 17:18 schreef Henkerbedenker het volgende:
[ afbeelding ]
W3f.
Kleine batterij.
Hm, op alibaba staat deze batterij:
Battery capacity 7800mAh --> precies de helft.
Wel dezelfde afmetingen.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:22 schreef Belastinginspecteur het volgende:
kogel is door de kerk. Het is de Surface Pro 3 geworden met 256GB. Geen Chineesje maar wel beter dan de Apple Macbook Air.
Ik heb zojuist een case besteld voor de W6, via DHgate. Wel een lage prijs, maar ik gok het er maar een keer op.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:49 schreef mschol het volgende:
pipo w6 besteld, maar gelijk met dhl shipping
De extra kosten neem ik, indien van toepassing, voor lief
eerst eens kijken hoe hij bevalt, als dat positief is bestel ik eventuele accessoires (case, screenprotector e.d.)
goeie tipquote:Op zondag 1 februari 2015 14:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een case besteld voor de W6, via DHgate. Wel een lage prijs, maar ik gok het er maar een keer op.
Heb er nog een paar items bij gedaan en toen een 10 dollar off $25 coupon gebruikt (via invite systeem van DHgate app).
Pipo x7, ook nog goedkoper ookquote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:26 schreef pahlawan het volgende:
http://www.banggood.com/V(...)d-Core-p-966824.html
Ik zit er over na te denken om zoiets te kopen. Ik zou het dan willen gebruiken als pc die continue aanstaat icm een externe hardeschijf. Welke dan zowel dient als (bestand) server als pc die gebruikt kan worden als gewone Windows pc als een Chromebook niet volstaat.
Ik heb het idee dat deze mini pc's net op de markt aan het komen zijn. Is er ook een met lan aansluiting?
Niet schrikken, verder in dit topicquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:50 schreef FreaZ het volgende:
En waarom is gamen zo'n "probleem" bij dit soort tablets? Ligt dat aan windows 8 of de hardware? Dus zou een dualboot (en dus android) dat probleem oplossen? Ik zie in youtube reviews dat het voornamelijk (bij 1200p) tablets aan de resolutie ligt. Wanneer je die lager zet is gamen prima te doen, aldus die mensen.
Wat ik eigenlijk zoek (tot dusver)
- 64GB+ opslag
- 8,9 tot 10,1 inch scherm
- Full HD (of 1200p)
- Windows 8.1 (dualboot mag)
En dat alles voor niet meer dan $200
De PIPO voldoet van dat wel perfect aan je eisen, alleen welke games wil je spelen? (die in de Windows appstore staan) dan kan ik ze eens voor je testenquote:- voldoende power om te gamen. Geen steam games, maar app store games.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Niet schrikken, verder in dit topic.
Klooien met sd kaartjes geeft vaak weer issues (althans bij android dat is) en de snelheid is minder. Ik wil graag mijn documenten en als 't kan ook mijn foto's syncen. Dat eerste is al 5GB... Ik zag in een filmpje dat er ook een 64gb versie van de W6 is, maar vinden kan hem niet (om prijs te vergelijken).quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:01 schreef RobertNL het volgende:
Waar wil je die 64GB voor gebruiken? De lees en schrijf snelheden zijn inderdaad iets lager, maar als je een snel SD kaartje pakt gaat het prima. Probleem is gewoon dat 64+ GB er niet is voor die prijs
[..]
De PIPO voldoet van dat wel perfect aan je eisen, alleen welke games wil je spelen? (die in de Windows appstore staan) dan kan ik ze eens voor je testen.
Steam games gingen op mijn PIPO W2 (800 res) ook nog wel, bijvoorbeeld MW2 gespeeld vanaf een SD kaart. Natuurlijk geen super framrate (bottleneck GPU en geheugensneleheid dan) maar voor kleine games moet het meer dan voldoende zijn.
Zoals gezegd: U vraagt, wij draaien
Op de W2 draaide het een maand lang prima. Natuurlijk niet super snel, maar ik zou mij er niet op blind staren. 64GB versie van de PIPO heb ik ook nog niet gezien (helaas). Red alert 2, kunnen we eens testen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:03 schreef FreaZ het volgende:
Klooien met sd kaartjes geeft vaak weer issues (althans bij android dat is)
Daar ben ik over aan het twijfelen. Ik vind het design erg mooi en hij is lekker dun/plat. Wel net een iPad, maar ja.. die is dan ook best mooi.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:03 schreef FreaZ het volgende:
Maar ook de Teclast X98 air heeft mijn aandacht
Een maand lang prima, maar daarna niet meer? Verkocht zekerquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Op de W2 draaide het een maand lang prima. Natuurlijk niet super snel, maar ik zou mij er niet op blind staren. 64GB versie van de PIPO heb ik ook nog niet gezien (helaas). Red alert 2, kunnen we eens testen.
Heb mijn dropbox in sync staan met de SD, werkt goed. Moet ook nog even uitvinden hoe je apps op de D schijf installeert
Ik had hem lieve in een 't zwart gezien, maar lees er goede dingen over. Er was een probleem met de schermen die op 48hz liepen ipv 60hz, maar dat schijnt nu geen probleem meer te zijn. Op tweakers zijn ze allemaal super tevreden met dit ding.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:38 schreef Dromer het volgende:
[..]
Daar ben ik over aan het twijfelen. Ik vind het design erg mooi en hij is lekker dun/plat. Wel net een iPad, maar ja.. die is dan ook best mooi.
Ik lees wel her en der dat hij niet zo smooth/snappy is. Of ik daar last van ga hebben weet ik niet. Over de Onda v975m klaagden mensen ook steen en been over een vergelijkbaar issue, maar voor mij was dat niet storend.
Was te kleinquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:29 schreef FreaZ het volgende:
Een maand lang prima, maar daarna niet meer? Verkocht zeker
Ik lees daar toch iets anders:quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:29 schreef FreaZ het volgende:
Op tweakers zijn ze allemaal super tevreden met dit ding.
Edit: Heb hem maar gewoon besteld bij onze vrienden van Banggood. Met 6% kortingscoupon voor zo'n 180 euro.quote:Ik heb inderdaad de duitse rom erop staan. Hierdoor gaat de cpu naar 1,8 GHz. Ik vind het scrollen t.o.v. mijn Pipo's echter nog steeds schokkerig. Op het duitse forum wordt hierover ook geklaagd. Daarnaast is de positionering van de luidsprekers naar mijn idee vreemd gekozen. De zijkant vind ik super gevonden, maar ze zitten aan dezelfde kant. Gebruik je de tablet in landscape, dan is het stereo beeld ver te zoeken.
Maar dat gaat over custom roms toch? In het windows tablet topic lees ik alleen maar positieve dingen... Misschien alleen android gerelateerd?quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:14 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik lees daar toch iets anders:
[..]
Edit: Heb hem maar gewoon besteld bij onze vrienden van Banggood. Met 6% kortingscoupon voor zo'n 180 euro.
Over het Androidgedeelte inderdaad. Of het alleen bij custom is of niet, zie ik zo snel niet. Dat deel van de tablet schijnt sowieso meer een uitdaging te vormen. Ik ga het meemaken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:26 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Maar dat gaat over custom roms toch? In het windows tablet topic lees ik alleen maar positieve dingen... Misschien alleen android gerelateerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |