Wat een held ben jij!quote:
Hahaha neejoh goos ik ben echt een fulltime kwajongertquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Kloon van britneycheers en consorten dit.
Lol hahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:52 schreef Mortaxx het volgende:
Antiloper plsalsof je bij indo ook maar iets ziet als ze een stiffa hebben
Was dah voor baby formaatquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:56 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Lol haha
bij mij wel hoor, alhoewel hij met 16,5 centimeter strak het niet haalt bij een neger![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:54 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Hahaha neejoh goos ik ben echt een fulltime kwajongert
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En goos 1 goeie tip ouwe hagenees van me, als je zussie klaar is met douchen en net der poezslip heb uitgetrokken dan pas moet jij douchen, want dan kan je hem uit de wasmand vissen terwijl die net gedragen is een minuut geleden uren achter elkaar haha.
En dan val het niet op dat er meer onderbroeken in de wasmand liggen
En dit is er niet één van.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:17 schreef Tja..1986 het volgende:
Verzonnen topics kunnen best vermakelijk zijn, maar het zijn er tegenwoordig echt teveel..
Goos mag ik ook een keertje een uurtje een slipje van je zusje aan? grgrquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:54 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En goos 1 goeie tip ouwe hagenees van me, als je zussie klaar is met douchen en net der poezslip heb uitgetrokken dan pas moet jij douchen, want dan kan je hem uit de wasmand vissen terwijl die net gedragen is een minuut geleden uren achter elkaar haha.
Dan lekker eraan snuffelen toch en in kwakken!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:54 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Antiloper?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:52 schreef Mortaxx het volgende:
Antiloper plsalsof je bij indo ook maar iets ziet als ze een stiffa hebben
De moeder kan dat wel zien, want die doet de was. Maar dan krijgt zijn zusje toch de problemen want moeder denkt dan dat zusje is volgespoten door vriend, dus neukt ze zc.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:16 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dan lekker eraan snuffelen toch en in kwakken!![]()
Merken ze toch niet, want het slipje zit toch al in de was!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |