Oh joh, heb je al een echo gehad? Wat fijn!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:30 schreef Minarosa het volgende:
Ikze duren lang hè, die dagen. Ik vind het nu na de eerste echo al weer net wat sneller gaan. Ik weet dat het nog steeds mis kan gaan, ben pas 7 weken, maar het hartje zien gaf mij een gerust gevoel.
Ik heb broodje pindakaas-cravings. Arme collega's van mij. Overigens maakt niemand een opmerking over mijn constante broodjes pindakaas deze week
Engeland of murica?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:39 schreef Melliemuis het volgende:
Mijn vriend eet chips op brood. Blijkbaar normaal in dit land
Ik wil nu ook weten wat het word. Denk een meisje, beide families bestaan bijna volledig uit meisjes. 11 november mag ik spieken
Wat een drukte hier vannacht. Ik ben gisteravond thuis gekomen en direct naar bed gegaan. Dus geslapen van 7 tot 7. Niet gegeten dus ook nog gal lopen spugen vanochtend. Wat een feest
.. en eten ze een gefrituurde mix van varkensbloed en -vet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, daar gieten ze ook azijn over de friet
Nice, ik verheug me nu al op het vreten tijdens borstvoedingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
Als ontbijt, crumpette
Al moet ik er wel als disclaimer even bij zeggen dat ik geen slankie ben en dus waarschijnlijk van mezelf al een royale eetlust heb in vergelijking met velen
Alles gaat goed! Ik weet al bijna niet meer hoe het is om zwanger te zijn johen ik kan weer sokken aantrekken en bukken en wandelen en alles
engelandquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:44 schreef Melliemuis het volgende:
[..]
.. en eten ze een gefrituurde mix van varkensbloed en -vet.
Als ontbijt.
Ik ook! Maar niet van Londen hoor. Mij te drukquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:47 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]ik hou van Engeland!
Wou je ook nog in de OP trouwens?
Wat was je datum ook alweer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:49 schreef Melliemuis het volgende:
[..]
Ik ook! Maar niet van Londen hoor. Mij te druk![]()
Gerne
+1quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:55 schreef Zoë23 het volgende:
Vlindur
Hb checken via de ha kan altijd dan weet je iig of t goed zit.
LT
Fijn dat er lieve mensen zijn die je kunt bellen en dat de baby nog binnen zit. Bloedverlies![]()
Eten
Rare zwangerschapbij S at ik veel chocolade en patat enzo.
Gister heb ik gekozen voor groentesoep ipv mcD of Chinees. Man is teleurgesteld![]()
fruit en gezond eten heeft meer mijn voorkeur
(al is de ice tea verruild voor cola met ijsblokjes)
steken in mijn kruis
En een wazig gevoel beneden alsof ik al weken ongesteld ben ofzo
Wat is een kloon?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Mellie, ben je een kloon eigenlijk?
Jij klinkt echt zo heerlijk gelukkigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Crumpette, ik kan alle slaaphoudingen weer!
Je lichaam rekt snel terug hoor. Ik bloed ook al bijna niet meer
Mijn hoohah is natuurlijk nog intact maar de bekkenbodem wel opgerekt en slap, maar incl. operatiewond kan ik ook al best veel weer! Op mijn zij liggen enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Crumpette, ik kan alle slaaphoudingen weer!
Je lichaam rekt snel terug hoor. Ik bloed ook al bijna niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |