Murray wantrouwenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:54 schreef XL het volgende:
[..]
Met je leven van Murray afhankelijk zijn terwijl je de echte federer bent
Is altijd zo stil tijdens de WTF. Met name omdat er maar 8 man meedoen. Daarnaast worden er ook geen picks gepost door die 8, maar 1x door de organisatie. Dus het topic wordt ook weinig gekicked.quote:Op donderdag 13 november 2014 08:32 schreef de_boswachter het volgende:
Is er nog een apart XL WTF topic of waarom is het hier zo stil
Dit hoort de week van het feest te zijn, het lijkt hier wel een crematorium.
[ afbeelding ]
Had dat dan in ronde 1 gedaan man.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Even ronde 2 getankt, kan niet elke ronde voluit gaan.
En ik maar F5' enquote:Op donderdag 13 november 2014 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog niet alles is binnen, dus ik moet de spanning er wat betreft de voorspellingen nog even inhouden.
Jaarstand staat toch los van de WTF ?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:22 schreef BobW het volgende:
Door twee nipte verliespartijen kan ik niet meer door naar de volgende rondegrote kans dat ik mijn eerste plaats dus verlies
Nee, na de WTF volgt nog de eindstand.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jaarstand staat toch los van de WTF ?
Ow. Dus kan nog 1ste wordenquote:Op donderdag 13 november 2014 14:08 schreef norich het volgende:
[..]
Nee, na de WTF volgt nog de eindstand.
Dan nog is het flink nadelig als je Ferrer ipv Raonic hebtquote:Op donderdag 13 november 2014 15:50 schreef BobW het volgende:
Ik hoop dat voor de aces wel alle vier de wedstrijden meetellen? Ik had op flink wat aces van Raonic gegokt
Mercurial ook zo te zien![]()
Dat klopt, maar ik moet sowieso mijn ronde winnen. Anders is een halve finale Wim - Mercurial en gaat sowieso eentje mij voorbij.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij 31 aces is het gelijk. Dan heeft Wim er nog minimaal 16 nodig als ik goed reken. (nu 15 aces geslagen)
Haha nee de WTF is niet mijn sterkste moment van het jaar. Vorig jaar verloor ik hier ook op 10 punten de overwinning in de jaarranking.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:39 schreef franklop het volgende:
PimFR heeft toch wel de meeste pech gehad. Had zomaar 2 wedstrijden kunnen winnen, maar miste derde ronde op 1 ace en had in de tweede ronde net de verkeerde tegenstander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |