abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 06:41:01 #1
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_146022527
Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen ... Voor zover mogelijk :P

pi_146022543
Ik heb een beetje hetzelfde als Shandaly. Alleen zuigt bij mij een verhuizing niet alle energie op, maar een reorganisatie op het werk. Als het goed is hoor ik deze week of ik mag blijven :{ Op het werk doe ik er zo luchtig mogelijk over en soms een beetje sceptisch, maar dat komt door omliggende dingen die door de directie worden ondernomen waar we dan niet zo blij mee zijn (moeten bezuinigen, dus 60 fte eruit, en dan met de rest van de bank voor een tweedaagse workshop een hotel afhuren. Oh en omdat het bedrijf wel moet doordraaien, gaat dit in groepjes van een X aantal collega's per keer. Dus het hotel is voor de hele maand afgehuurd. 8)7 ) Dus ik lees mee, reageer ff snel en dan ben ik weer weg. Ik merk inmiddels wel dat nu het heel dichtbij komt, ik wat meer spanningsklachten krijgt (hoofdpijn enzo. Net als alle collega's trouwens. Dit is echt niet gezond voor een mens) Voorlopig lijkt alles weer uit te lopen. Eerste planning was gesprekken op donderdag, maar weet niet of dat haalbaar is....
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 06:49:21 #3
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_146022555
Pfff wat een vreselijke manier om met mensen om te gaan.. Zeggen dat er zoveel uit moeten maar ondertussen het maandsalaris voor al die mensen in 1 week uitgeven voor zoiets 8)7
Sterkte meis :* Klotesituatie..
pi_146022693
Mja het idee erachter is dat we met elkaar gaan sparren over de nieuwe weg die we inslaan.
Maar mi had dat ook anders gekund.

Ben benieuwd of het me duidelijk wordt waarom op deze manier, als ik er eenmaal ben.

Oh Cwen, heb je je pakje?
pi_146022833
Gotc, dat is inderdaad een raadsel, waarom ze niet even roepen :D

Danic, dat geeft echt stress inderdaad :*

Mijn dreumesje is zo O+
Vanmorgen klom ze op de bank waar de boekjes staan en gaf heel duidelijk aan dat ik moest huilen O+
Later had ik een boze dreumes, want mevrouw wilde eigenlijk op de rijdersstoel en niet in de kinderstoel :D
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:33:02 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_146023322
Pittig danic.. sterkte! En wat een geld over de balk smijterij zeg -O-. Ik kan daar slecht tegen.

GotC, ja dat ze dan niet ff roepen he. Snap ik ook niets van. Is T. ziek of was het een eenmalige actie?

Omen, Riley klinkt echt als een schatje :Y.

Wij hebben vh weekend de box opgeruimd. Ook wel een mijlpaal hoor. Hij ligt nu in delen onder ons bed omdat we er toch nog geen afscheid van konden nemen. Dan voelt het zo definitief dat er geen 2e komt.

Er staat nu op die plek een mooie duplo-tafel, met stoeltje. En nu loopt ze daar steeds heen en zegt 'toel titte'. Stoel zitten dus. Ze begint sowieso steeds vaker tweewoorden-zinnetjes te zeggen. Volgens mij is ze best vlot qua taal! Heb weinig vergelijkingsmateriaal, maar ze zegt en begrijpt echt ontzettend veel.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:52:48 #7
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_146023628
:* XM, dat is een fijne maar wel confronterende mijlpaal. De box staat hier in delen in de kelder, ook al weten we ook nog niet of er een 2e komt.
En wat is ze snel met taal idd! 2 woorden zinnen! *O*

En T. is verder vrolijk en lag al klappend op z'n aankleedkussen toen ik 'm uit bed haalde :'). Gekkie.
pi_146023924
Fijn dat hij niet ziek is verder, GotC! Maar wel sneu van de lasagnette ;).

XM, snap wel wat je bedoelt. Hoewel ik de box wel gewoon heb verkocht heb ik dat met Ellie's kleertjes. Het voelt toch een beetje alsof een tweede zou 'moeten' ofzo. En een deel van mij zou het ergens leuk vinden, maar dat deel is te klein om het te doen. Plus dat ik weet wat het van me vraagt en dat het me mentaal en fysiek echt zou slopen. Toch gek dat het ergens 'moeilijker' is dan ik dacht.

Slimme Riley O+

Danic, wat een nare stress... En zo ging de reorganisatie bij ons ook - allemaal mensen eruit, maar bákken geld naar freelancers en reclame en uitjes. Jaja :N.
Hopelijk mag je blijven!
Home is where the O+ is...
pi_146024565
Oh man een tweede, ik rammel echt weer de pan uit ;') Zo'n klein hummeltje O+ Gelukkig komen er weer een paar verse baby's aan de komende maanden, kan ik me daarop uitleven :D
Sarcasme. Herken het.
pi_146024693
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 09:43 schreef Spirit82 het volgende:
Oh man een tweede, ik rammel echt weer de pan uit ;') Zo'n klein hummeltje O+ Gelukkig komen er weer een paar verse baby's aan de komende maanden, kan ik me daarop uitleven :D
Hier komen er geen verse baby's aan. Is er eentje begin deze maand geboren een nichtje. Maar ik rammel ook als een idioot. Gek want ik zou niet eens de tijd hebben voor een derde :')
Fee vraagt zo veel van me dat het niet eens kan. Maar als het toch eens kon O+ Ook dan zitten er nog genoeg dingen aan waardoor het niet kan maar toch. Een baby O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_146024717
Volgens mij gaan we dit sowieso tot onze menopauze krijgen :')
Sarcasme. Herken het.
pi_146024739
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 09:50 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij gaan we dit sowieso tot onze menopauze krijgen :')
Dat heb ik ook wel een beetje ja :@ Stel je nou voor. Hij zegt: Kan ons het schelen we doen het gewoon. Een derde! Dan hebben we er drie en dan.... Is het gerammel dan over? :')
pi_146024768
Straks zit je ook met 19 kinderen en counting!
Sarcasme. Herken het.
pi_146024804
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 09:50 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel een beetje ja :@ Stel je nou voor. Hij zegt: Kan ons het schelen we doen het gewoon. Een derde! Dan hebben we er drie en dan.... Is het gerammel dan over? :')
Bij een collega wel.
En toen kondigde nr. 4 zich onverwacht aan. :')
pi_146024845
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
Straks zit je ook met 19 kinderen en counting!
Als ik dan ook dat stuk land krijg en zelf een huis mag bouwen *)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 09:53 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Bij een collega wel.
Mja stel je nou voor dat nummer drie niet nummer drie is maar nummer drie EN vier :')
Dat soort dingen denk ik ook over na :P
pi_146024860
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 09:53 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Bij een collega wel.
Of je krijgt 3 en 4 tegelijk (of nou ja, binnen een half uurtje van elkaar)
Met een meidenkwartet
pi_146024893
Tal, dan moet je wel een groter bed kopen hoor.
Sarcasme. Herken het.
pi_146024904
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 09:55 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Of je krijgt 3 en 4 tegelijk (of nou ja, binnen een half uurtje van elkaar)
Ach, je gooit de boel toch al op zijn kop, kun je het net zo goed gelijk goed doen. :+
pi_146024919
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 09:57 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ach, je gooit de boel toch al op zijn kop, kun je het net zo goed gelijk goed doen. :+
Precies. Keileuk joh.

[ Bericht 19% gewijzigd door Cathmar op 28-10-2014 12:59:40 ]
Met een meidenkwartet
pi_146024971
Jaah, foto gespot O+
Hoeveel nachtjes nog?
pi_146025041
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Jaah, foto gespot O+
Hoeveel nachtjes nog?
Twee weekjes.
En weet je, ik haal weer adem. Ze praten, zijn niet meer gefrustreerd, zijn zo leuk, lief en we hebben zoveel lol. En ook al die typische twee jaar dingen als op de grond liggen krijsen en haren trekken en boevenstreken, maar O+ O+

En, noooit gedacht hoor, maar echt vol-le-dig uitgerammeld hier. Het kan dus.
Ik wil nog wel meer kinderen maar niet meer zwanger enzo. Dus dat wordt een moeilijke zaak.
Met een meidenkwartet
pi_146025048
Danic, wat slopend zeg. En het is ook inderdaad geen manier van met mensen omgaan vind ik.. Hopelijk mag je blijven.

Shandaly :*

XM, wat knap! Ze is wel een vlotte met taal denk ik ja, was ze altijd al wel he?
Eva is nog steeds niet zo praterig maar is met haar motoriek wel ontzettend goed.
En wat betreft de box: herkenbaar, eigenlijk hetzelfde gevoel als Cwen. Wij hebben de box en wat andere grote dingen verkocht, er komt hier toch geen tweede meer (komende jaren in ieder geval). Maar als ik hoor dat er mensen zwanger zijn of die kleine baby'tjes zie, rammel ik de pan uit ;(
Maar nee, we beginnen er niet aan voor ik psychisch helemaal stabiel of misschien zelfs wel genezen ben en zelfs dan is het nog een grote twijfel..

Omen, riley is een schatje O+
E.
pi_146025073
Oh cathmar, wat zijn ze leuk! Die blonde haren en die lachjes O+
E.
pi_146025124
Nog vier nachtjes O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 22% gewijzigd door _Ophelia_ op 28-10-2014 13:00:35 ]
pi_146025160
Gave foto ophelia! Echt mooi O+
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')