Oh dat laddertje is wel jammer ja.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Tof een vide. Maar met zo'n laddertje?
Dan al zijn exen bij elkaarquote:Op donderdag 3 november 2016 21:12 schreef frietenstamp het volgende:
Zij kan wel een paar duizend calorieën per dag meer eten dan z'n exen.
Robijn toch? De variant met het Zwitsal geurtje?quote:Op donderdag 10 november 2016 16:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond het vorige seizoen wat leuker en spontaner. Alsof ze meer schijt had aan alles. Ik snap bijvoorbeeld niet die obsessie met 'wasjes doen' (sponsor?) en dat gescripte 'Chantal kan niet slapen, ze staat 's nacht op'.
Evengoed ben ik weg van haar hoor. Ik hoop alleen dat ze een beetje lak houdt aan format-dingetjes.
Sponsort die de serie?quote:Op donderdag 10 november 2016 16:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Robijn toch? De variant met het Zwitsal geurtje?
Ik denk dat het programma voor de helft draait om grapjes als dat wakker worden in de nacht en het gevoel dat we stiekem meekijken in die huizen.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond het vorige seizoen wat leuker en spontaner. Alsof ze meer schijt had aan alles. Ik snap bijvoorbeeld niet die obsessie met 'wasjes doen' (sponsor?) en dat gescripte 'Chantal kan niet slapen, ze staat 's nacht op'.
Evengoed ben ik weg van haar hoor. Ik hoop alleen dat ze een beetje lak houdt aan format-dingetjes.
Ze deed het in de eerste serie niet standaard. Ik zapte daar eens langs, bleef hangen en werd toen zwaar fan van haar, juist omdat ze zo maling leek te hebben aan alles wat het mediawereldje oplegt. Ik had anders nooit iets van haar gehoord denk ik, terwijl ik haar nu echt geweldig vind.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het programma voor de helft draait om grapjes als dat wakker worden in de nacht en het gevoel dat we stiekem meekijken in die huizen.
Maar wel eens!
Oh ik dacht dat het vanaf het begin zo was.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze deed het in de eerste serie niet standaard. Ik zapte daar eens langs, bleef hangen en werd toen zwaar fan van haar, juist omdat ze zo maling leek te hebben aan alles wat het mediawereldje oplegt. Ik had anders nooit iets van haar gehoord denk ik, terwijl ik haar nu echt geweldig vind.
Die standaard grapjes heeft ze volgens mij helemaal niet nodig. Het stoort me eigenlijk en ik vind het helemaal niet bij haar passen.
Geen idee, maar als die niet sponsort dan doet ze wel lekker aan sluikreclame.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sponsort die de serie?
Nou wat stom.![]()
Ik snap dan weer niet dat ze zich daaraan conformeert.
Vind het allemaal wel meevallen hoor.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan het niet begrijpen, dat geen styliste haar een fatsoenlijke beha aansmeert of attendeert dat dit niet kan. Die hangers terwijl ze drie lagen kleding aan heeft, het is geen gezicht
helaasch geen beeldenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |