Ik wist niet eens dat dat bestond. En ik heb vroeger in Zoetermeer gewoond.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:45 schreef Toeps het volgende:
Sowieso team Amy. Zo grappig dat plat Zoetermeers. (Ja, nee, dat bestaat. Dit is plat-Zoetermeers. Niet gewoon-Zoetermeers.)
TV / [RTL5] I can make you a supermodel #1 vanaf dinsdag 4 maartquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:47 schreef Toeps het volgende:
Geen ICMYAS-topic hiero? Of ben ik scheel?
Ah, scheel dus.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:48 schreef zoem het volgende:
[..]
TV / [RTL5] I can make you a supermodel #1 vanaf dinsdag 4 maart
Krijg nou wat.. Ik was toen ongeveer even oud en heb die uitzending heel vaak bekeken omdat ik het toen op die leeftijd zo bizar vond. maar wow!quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:22 schreef Toeps het volgende:
En voor wie zich afvroeg waar Loiza bekend van voorkwam:
Wow, had ik niet zien aankomen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:22 schreef Toeps het volgende:
En voor wie zich afvroeg waar Loiza bekend van voorkwam:
Ik neem aan dat ze die nog krijgt. Kreeg sanne hem toen ook niet '1 of 2 weken' later??quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:36 schreef Morrigan het volgende:
Heeft het wildcardmeisje trouwens geen make-over gekregen? Of komt dat nog.
Ja zij klinkt als een trans :-)quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:41 schreef Chai het volgende:
Die stem van Sterre klinkt alsof hij ingesproken is door een kerel.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:42 schreef Toeps het volgende:
[..]
HIER! Druk aantekeningen maken, dus kan pas na de uitzending hier lezenIk wil trouwens ALLES voor de recap hè. Achternamen, oude foto's...
quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:15 schreef Toeps het volgende:
RECAP! http://www.fashionmilk.co(...)s-en-een-transgender
Ik vind ze allemaal 13 in een dozijn eigenlijk. Als ik een rondje in het centrum maakt of de trein instap kan ik zo 10 van dat soort meisje aanwijzen. Naar mijn inziens zal er ook geen topmodel bijzitten.quote:
Tnx!quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
[..]wat een enorm uitgebreide recap, geweldig speurwerk
in welke aflevering krijgen we geblurde borstjes te zien bedoel je?quote:Op dinsdag 1 september 2015 04:03 schreef superniger het volgende:
In welke aflevering moeten ze naakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |