SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:41 schreef Typisch het volgende:
bedankt inso daar heb ik tenminste wat aan
Wat ga je studeren?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga denk ik binnekort al schoolboeken kopen om als gekkigheid alvast vooruit te werken
Welk niveau?quote:
a-levels (vwo)quote:
Goed bezig.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
a-levels (vwo)
heb al gehaald maar moet mn beta vakken halen
Wie is hetquote:
Make-up, goede belichting, beetje PS.quote:
Gewoon volhouden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eigenlijk geen zin in middelbare school
quote:
ja makkelijk te zeggen als je geen schooluniform moet fera.quote:
Zou ik gewoon dragen. Boeiend.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja makkelijk te zeggen als je geen schooluniform moet fera.
ja en vind het eigenlijk ook interessanter tegenwoordigquote:
DMen dan. liefst naaktpics. En dan erachter komen dat het een jongen is. Lachen manquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Altijd geweten dat het een lekkertje is.
boeiend, nog jong zat om er wat van te makenquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja en vind het eigenlijk ook interessanter tegenwoordig
echt dom dat ik niet 3 jaar geleden heb gedaan
Het is niet anders. Uiteindelijk wel een diploma. Als kleding het enige obstakel is, waar praat je dan over?quote:
Vind je wel type daarvoor eigenlijkquote:
Ben niet vies van tranny's. Lekkere afwisseling haha ja tog laterz.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DMen dan. liefst naaktpics. En dan erachter komen dat het een jongen is. Lachen man
Op die 2de foto ziet ze er wel goed uitquote:
ken er nog wel een paar voor jequote:Op maandag 27 oktober 2014 22:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben niet vies van tranny's. Lekkere afwisseling haha ja tog laterz.
Vind het vooral ergelijk dat het zo schools is als je 20 bent tochquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je wel type daarvoor eigenlijk
kelly heeft eens hoi gezegd tegen mij en mijn matties in een patatzaakquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben niet vies van tranny's. Lekkere afwisseling haha ja tog laterz.
Dat haar is wel tof ja.quote:
Valt wel mee. De vavo hier in Nederland is ook 18-25 qua leeftijd denk ik.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het vooral ergelijk dat het zo schools is als je 20 bent toch
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
En als het niet bevalt ga ik in zomer wel economie studeren alsnog
Dit zal 16-20 zijn ben ik bang ripquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee. De vavo hier in Nederland is ook 18-25 qua leeftijd denk ik.
Ah, jij dus.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nope, je kunt nu dus weg gaan.
Dankje
Zou echt zonde zijn manquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
En als het niet bevalt ga ik in zomer wel economie studeren alsnog
Maar denk niet. Maar heb in ieder geval backup plan. Heb gelukkig middelbare school diploma al wel binnen.quote:
Heb je wel eens over hen gefantaseerd? Niet liegen.quote:
Die heeft geen penis meer, so what's the point? Er zijn genoeg andere vrouwen zonder penis.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
kelly heeft eens hoi gezegd tegen mij en mijn matties in een patatzaak
dat was echt fantastisch
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:50 schreef Deuce92 het volgende:
Heb je wel eens over hen gefantaseerd? Niet liegen.
(no homo)quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
sommige trannies zijn wel echt lekker (srs)
jammer dat het mannen zijn
doe eens pics sturen danquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
hoezoquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
volgens elan moet ik een hekel aan jou hebben etsu
ik heb niet op haar haar geletquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer blondeerspul fixen
hij vind dat ik een hekel aan homos moet hebben anders ben ik hypocrietquote:
o maar elan is gekquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij vind dat ik een hekel aan homos moet hebben anders ben ik hypocriet
Je moet die richting niet op man, je moet richting politiek, religie, geschiedenis. In die contreienquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Emma Woodley zegt ze toch.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb niet op haar haar gelet
maar wie is het
nee wil iets met beta doenquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet die richting niet op man, je moet richting politiek, religie, geschiedenis. In die contreien
als je geen geld wil verdienen moet je inderdaad die kant opquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet die richting niet op man, je moet richting politiek, religie, geschiedenis. In die contreien
#hipsterquote:
Jij denkt alleen maar aan geldquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je geen geld wil verdienen moet je inderdaad die kant op
Hoi Yreal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik had jou altijd gedacht als het "mannetje"
Ik vind jou knapper. (nolesbo) En ze is zeker geen 10.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:53 schreef Snowbells het volgende:
Ze is echt 10/10, ze heeft ook een borstvergroting gedaan
Je vind het wel erg vaak een belangrijke reden om een richting niet te doen, vind ik onzin, je kan als afgestudeerd historicus trouwens denk ik prima geld verdienen. In combinatie met journalistiek bijvoorbeeldquote:
wie is ditquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:54 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I think I've made my point.
Ben een catfish irl.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind jou knapper. (nolesbo) En ze is zeker geen 10.
nee kan nietquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vind het wel erg vaak een belangrijke reden om een richting niet te doen, vind ik onzin, je kan als afgestudeerd historicus trouwens denk ik prima geld verdienen. In combinatie met journalistiek bijvoorbeeld
Arme Ro.quote:
Nee gewonnen met blackjack maar sta helemaal strak van de adrenaline en moet zo slapenquote:
Noem je precies twee dingen waar serieus weinig tot geen vraag naar is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vind het wel erg vaak een belangrijke reden om een richting niet te doen, vind ik onzin, je kan als afgestudeerd historicus trouwens denk ik prima geld verdienen. In combinatie met journalistiek bijvoorbeeld
Lekker gebruikt worden. Rawr.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij houdt wel van dikke mannen in de 30
ja ik weet het man maar ja ik kan niet stoppen en mag ook niet stoppen van paxconquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga permanent stoppen echt veel te duur gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cara pls'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
mijn vriendin begon te klagenquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja ik weet het man maar ja ik kan niet stoppen en mag ook niet stoppen van paxcon
oei oeiquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee gewonnen met blackjack maar sta helemaal strak van de adrenaline en moet zo slapen
Duurt weer 4 tot 5 uur zeker voordat kalm
dat het ongezond was en dat ik te veel naar sigaretten rookquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:57 schreef richolio het volgende:
Cara Delevingne is 10/10, niet normaalMooie vrouw idd. Wel het leukst als ze lacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cara plsA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Cara Delevingne is 10/10, niet normaalZe heeft een kop alsof ze niks liever wil dan een zak chips open trekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cara pls
Cara Delevingne is 10/10, niet normaalBohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cara plswaar ken ik haar van?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
ow dat is goed mogelijk jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat het ongezond was en dat ik te veel naar sigaretten rook
lul niet zo dom idiootquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja ik weet het man maar ja ik kan niet stoppen en mag ook niet stoppen van paxcon
van die jassen die gewoon helemaal naar sigaretten ruikenquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat het ongezond was en dat ik te veel naar sigaretten rook
nee hierbij stopt hetquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:58 schreef Elan het volgende:
Eerst stoppen met drinken dan stoppen met gokken nu stoppen met roken what's next Inso.
Alleen nog biologische groenten eten en je eigen sokken breien
Ze mag mijn zak wel open trekken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ze heeft een kop alsof ze niks liever wil dan een zak chips open trekken
Nee joh. Je hebt je ogen alleen niet mee. Die zijn zo indringend en beangstigend dat je maar met moeite je ware schoonheid ziet.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Je hebt je ogen alleen niet mee. Die zijn zo indringend en beangstigend dat je maar met moeite je ware schoonheid ziet.
weet niet maar haar neus is ook niet echt je van hetquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Je hebt je ogen alleen niet mee. Die zijn zo indringend en beangstigend dat je maar met moeite je ware schoonheid ziet.
saaie kutleef manquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon studie, werk, gezinnetje, doodgaan klaar
Sorry hoor dat ik eerlijk ben :$quote:
Die chronische wallen verbloemen dat gelukkig.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
weet niet maar haar neus is ook niet echt je van het
dit zijn haar eigen woorden
Ohja ik heb haar weleens gezien op een foto met Kaya.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze is een aardig bekend modelIk heb een kleine obsessie
en feyenoord dan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon studie, werk, gezinnetje, doodgaan klaar
Ben ik het wel mee eens jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooie vrouw idd. Wel het leukst als ze lacht.
ook nogquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
en feyenoord dan?
over 4 jaar nieuwe kuip grootste begroting van nederland
kampioen dit dat CL
Ken geen Kayaquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja ik heb haar weleens gezien op een foto met Kaya.
2 hawties
fapje gemachtquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens ja![]()
[ afbeelding ]
manman
Goeie smaak wel jongemanquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:01 schreef richolio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
manman
Nooit Skins gezien?quote:
Hij is 20.quote:
Ziet er echt heel onbetrouwbaar uit manquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:01 schreef richolio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
manman
Naar Zuid-Frankrijk met de kleine op de campingquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
oh en ik ga gewoon op vakantie nog tripjes maken voor plezier
en dan al burgerleef man manquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja was 20 geworden 2 weken terug
nee man moet mijn kind goede wereldbeeld gevenquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar Zuid-Frankrijk met de kleine op de camping
Gister toevallig de eerste aflevering bekeken. Straks wel de tweede kijken. Volgens mij is het wel leukquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:01 schreef richolio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
manman
Als in suprise sex?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziet er echt heel onbetrouwbaar uit man
camping is tof johquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee man moet mijn kind goede wereldbeeld geven
Spreek veel gasten van mijn leeftijd met hond uitlaten maar krijg niet idee dat burgerleef echt leuk is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar Zuid-Frankrijk met de kleine op de camping
maar lijkt me serieus gewoon chillquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:03 schreef Elan het volgende:
[..]
en dan al burgerleef man man
gewoon zoals dven leven toch wel vriendin niet te serieus allemaal
Ik vind een camping echt heel heel heel erg kut. Sorry.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
camping is tof joh
t/m het eerste jaar dat je mag zuipen
lekker op de vlucht in bulgarije omdat ie hier schuld heeftquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:03 schreef Elan het volgende:
[..]
en dan al burgerleef man man
gewoon zoals dven leven toch wel vriendin niet te serieus allemaal
Ja vind jij wel tof ja. Maar is het zusje van Tony. Maar ze is vanaf het 3de seizoen echt pwetty.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Gister toevallig de eerste aflevering bekeken. Straks wel de tweede kijken. Volgens mij is het wel leuk
Wel knap maar kk ondeugend ook, of misschien is dat een rol voor de foto kan ook hoor.quote:
zou er zelf ook niet voor kiezen maar heb er wel wat mooie weekjes gehad vroegerquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind een camping echt heel heel heel erg kut. Sorry.
Ik heb nu al een hond en een kat.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Spreek veel gasten van mijn leeftijd met hond uitlaten maar krijg niet idee dat burgerleef echt leuk is.
Kopen ook allemaal Staffords en Bulletje en shit en klagen over hun wijf
Heeft die schulden dan hij heb toch gewoon een goeie baan daarzoquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker op de vlucht in bulgarije omdat ie hier schuld heeft
fantastisch idd
Ik ook. Sowieso maak je wel leuker vrienden daar dan in een hotel ofzo denk ik.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
zou er zelf ook niet voor kiezen maar heb er wel wat mooie weekjes gehad vroeger
Ik zie het zelf ook niet zitten om huisje boompje beestje leef te leiden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Spreek veel gasten van mijn leeftijd met hond uitlaten maar krijg niet idee dat burgerleef echt leuk is.
Kopen ook allemaal Staffords en Bulletje en shit en klagen over hun wijf
richt je ook zelf inquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie het zelf ook niet zitten om huisje boompje beestje leef te leiden.
Weet ik. Maar het geeft wel zekerheid dus wat dat betreft blijft het toch wel aantrekkenquote:
die wenkbrauwenquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:01 schreef richolio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
manman
Je hebt helemaal gelijk al is het wel gezonder en misschien ook wel relaxter.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie het zelf ook niet zitten om huisje boompje beestje leef te leiden.
Ze ziet er altijd wel een beetje ondeugend uitquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel knap maar kk ondeugend ook, of misschien is dat een rol voor de foto kan ook hoor.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso maak je wel leuker vrienden daar dan in een hotel ofzo denk ik.
Juist mooi, donkere, volle wenkbrauwenquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die wenkbrauwenlijkt wel een vent
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn kinderen gaan gewoon 6-8 weken per jaar naar Polen om de goede mentaliteit en levensvisie te krijgen.
is het een trap?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Juist mooi, donkere, volle wenkbrauwen
Niet om te haten maar vind haar beetje eng manquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze ziet er altijd wel een beetje ondeugend uit
[ afbeelding ]
Mijn kandidaat voor je uithuwelijking is trouwens echt vieze studententenleef aan het levenquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker in de zomervakantie naar tante Svetlana in Polen.
Jij hebt het wel vaak over je/een ex.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
Ex van me heeft een loveshoot laten doen met z'n vriendin. The hell. Dat woord alleen al is zo klef dat het glazuur van je tanden springt.
Vreselijk iddquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
Ex van me heeft een loveshoot laten doen met z'n vriendin. The hell. Dat woord alleen al is zo klef dat het glazuur van je tanden springt.
Niks mis mee.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn kandidaat voor je uithuwelijking is trouwens echt vieze studententenleef aan het leven
Ik wil gewoon allebei goede baan, gewoon chille casa, misschien 1-2 kinderen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk al is het wel gezonder en misschien ook wel relaxter.
Maar rest van je leven met 1 vrouw die er ook niet knapper op gaat worden is ook maar kut
Laat staan kinderen en hypotheek
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet om te haten maar vind haar beetje eng man
Gewoon polaroid foto's makenquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
even heppie dm'en dat je graag een loveshoot wilquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
Ik heb er ook veel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij hebt het wel vaak over je/een ex.
PICSSSquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
Iew nee.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
even heppie dm'en dat je graag een loveshoot wil
ik snap die planning nooit zoquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil gewoon allebei goede baan, gewoon chille casa, misschien 1-2 kinderen.
kun je toch nog gewoon leven leiden.
beetje rust verder niet verkeerd hoor
Waarom? Zijn twee mensen die je totaal niet kent.quote:
Ik zit ook in Istanbul over een halfjaarquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:09 schreef Typisch het volgende:
Maatje van me zit nu een half jaar op de uni in Istanbul. Gvd nice gvd.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:09 schreef richolio het volgende:
Ze ziet er soms best uit als een kill bill bitch
Beetje Knutleef is ook niet verkeerd denk ik als dat je ligt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
welke planningquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt? Niiice.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zit ook in Istanbul over een halfjaar
Hopelijk
ja okequote:Op maandag 27 oktober 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom? Zijn twee mensen die je totaal niet kent.
/carequote:
ik zou geen andere vrouw meer willenquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje Knutleef is ook niet verkeerd denk ik als dat je ligt.
Had het ook kunnen hebben maar vind die morele verplichting en conformatie aan een ander gewoon 3x niks.
Dat je om half 6 dronken thuis komt en "op je kop" krijg
Nee, dan wordt Inso boos.quote:
je moet dat toch beetje plannen anders ben je straks stokoud is ook niksquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
huisje boompje beestje gedoe
als in, het plannen van het uberhaupt hebben van kinderen e.d.
Als je zeker weet dat het de ware is voor je beste wat je kan doen manquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zou geen andere vrouw meer willen
Soms vergeet ik dat even.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
typisch moet je sowieso niet op ingaan, die is beetje apart
Ik doe het niet voor het getal of zo, nee.quote:
Eindig je zoals mij moet je niet willenquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet dat toch beetje plannen anders ben je straks stokoud is ook niks
Een stewardess doenquote:
serieus?quote:
ik heb die behoefte niet, plannen is kut en werkt vaak toch niet voor mijquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet dat toch beetje plannen anders ben je straks stokoud is ook niks
neequote:Op maandag 27 oktober 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
serieus?Totaal niet verwacht van jou
Laat eens zien
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik
• dwergwerpen met snow
• typisch tikken geven
wtfquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
Mijn bucketlist staat alleen typisch in elkaar stompen
waarom nietquote:
Plannen is ook niet mijn ding.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb die behoefte niet, plannen is kut en werkt vaak toch niet voor mij
is ook gelijk mijn probleem, maar goed
Die nummer 2 staat ook op mijn lijstquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik
• dwergwerpen met snow
• typisch tikken geven
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik
• dwergwerpen met snow
• typisch tikken geven
Of een pinguin als huisdierquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Een stewardess doen
Moeder van een vriend doen
Met een pinguin knuffelen
Find your power animal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of een pinguin als huisdier
Pinguins
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pinguins
Heeft ze al tettenquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat
mijn zusje begint te lang te worden
'99 bewust meegemaakt mooie tijden waren dat man manquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja dit
in 2002 was ik nog te jong
kut voetbal
Goed motto.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:15 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind zo'n bucketlist onzin. Gewoon alles doen wat je leuk vindt
#yolo! #carpediemquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:15 schreef Snowbells het volgende:
Jaaquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pinguins
Ik heb er ook geen. Maar het is wel handig dat je een lijstje hebt wat je kan nastreven. En jezelf verplichten elk jaar dingen af te strepen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:15 schreef Snowbells het volgende:
mag je wel flink gaan verdienen wil je je ouders hun huis betalenquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
maar dit is een selectie
[ ] Porsche cayenne
[ ] Mn ouders in mooie casa zetten
[ ] Goede baan
en een stuk of 40-45 reisbestemmingen
ja maar kan dromen tochquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
mag je wel flink gaan verdienen wil je je ouders hun huis betalen
en rodwawaawaw dan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn enige ding wat ik wil doen op de korte termijn is havo halen
Hij gaat uni doen tochquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
mag je wel flink gaan verdienen wil je je ouders hun huis betalen
Ik moet ook iets vinden om te doen naast school, bezigheidstherapie oid want ik verveel me te pletterquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen. Maar het is wel handig dat je een lijstje hebt wat je kan nastreven. En jezelf verplichten elk jaar dingen af te strepen.
Ik wil er nog wel 1 goeie maken trouwens
doe normaal johquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Fucking autisten zijn datHeel de dag staan en niks doen
Ja, maar is natuurlijk niet reëel.quote:
Die beesten zijn zo fucking grappigquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Fucking autisten zijn datHeel de dag staan en niks doen
Werkte je daaro?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe normaal joh
hoogtepunt van de dag was dat man, als ik ze mocht voeren
#teampinguin
hahahahahaquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die wil ik wel vaker doen dan 1 keer
Of bedoel je dat nie
Hihihiiii
xx
mwah, dan kun je niet effetjes een huis kopen voor een ander ook nog eensquote:
Je hebt één dierentuin waar ze vrij rond kunnen zwemmen over een groot basin dat is wel leuk die in Blijdorp en Artis hebben alleen een klein vijvertje om te zwemmen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die beesten zijn zo fucking grappig
ik hoop echt dat dat ooit kanquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
mwah, dan kun je niet effetjes een huis kopen voor een ander ook nog eens
dat is sowieso maar weinig mensen gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |