SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:41 schreef Typisch het volgende:
bedankt inso daar heb ik tenminste wat aan
Wat ga je studeren?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga denk ik binnekort al schoolboeken kopen om als gekkigheid alvast vooruit te werken
Welk niveau?quote:
a-levels (vwo)quote:
Goed bezig.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
a-levels (vwo)
heb al gehaald maar moet mn beta vakken halen
Wie is hetquote:
Make-up, goede belichting, beetje PS.quote:
Gewoon volhouden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eigenlijk geen zin in middelbare school
quote:
ja makkelijk te zeggen als je geen schooluniform moet fera.quote:
Zou ik gewoon dragen. Boeiend.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja makkelijk te zeggen als je geen schooluniform moet fera.
ja en vind het eigenlijk ook interessanter tegenwoordigquote:
DMen dan. liefst naaktpics. En dan erachter komen dat het een jongen is. Lachen manquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Altijd geweten dat het een lekkertje is.
boeiend, nog jong zat om er wat van te makenquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja en vind het eigenlijk ook interessanter tegenwoordig
echt dom dat ik niet 3 jaar geleden heb gedaan
Het is niet anders. Uiteindelijk wel een diploma. Als kleding het enige obstakel is, waar praat je dan over?quote:
Vind je wel type daarvoor eigenlijkquote:
Ben niet vies van tranny's. Lekkere afwisseling haha ja tog laterz.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DMen dan. liefst naaktpics. En dan erachter komen dat het een jongen is. Lachen man
Op die 2de foto ziet ze er wel goed uitquote:
ken er nog wel een paar voor jequote:Op maandag 27 oktober 2014 22:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben niet vies van tranny's. Lekkere afwisseling haha ja tog laterz.
Vind het vooral ergelijk dat het zo schools is als je 20 bent tochquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je wel type daarvoor eigenlijk
kelly heeft eens hoi gezegd tegen mij en mijn matties in een patatzaakquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben niet vies van tranny's. Lekkere afwisseling haha ja tog laterz.
Dat haar is wel tof ja.quote:
Valt wel mee. De vavo hier in Nederland is ook 18-25 qua leeftijd denk ik.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het vooral ergelijk dat het zo schools is als je 20 bent toch
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
En als het niet bevalt ga ik in zomer wel economie studeren alsnog
Dit zal 16-20 zijn ben ik bang ripquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee. De vavo hier in Nederland is ook 18-25 qua leeftijd denk ik.
Ah, jij dus.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nope, je kunt nu dus weg gaan.
Dankje
Zou echt zonde zijn manquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
En als het niet bevalt ga ik in zomer wel economie studeren alsnog
Maar denk niet. Maar heb in ieder geval backup plan. Heb gelukkig middelbare school diploma al wel binnen.quote:
Heb je wel eens over hen gefantaseerd? Niet liegen.quote:
Die heeft geen penis meer, so what's the point? Er zijn genoeg andere vrouwen zonder penis.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
kelly heeft eens hoi gezegd tegen mij en mijn matties in een patatzaak
dat was echt fantastisch
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:50 schreef Deuce92 het volgende:
Heb je wel eens over hen gefantaseerd? Niet liegen.
(no homo)quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
sommige trannies zijn wel echt lekker (srs)
jammer dat het mannen zijn
doe eens pics sturen danquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
sommige trannies zijn wel echt lekker (srs)
jammer dat het mannen zijn
hoezoquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
volgens elan moet ik een hekel aan jou hebben etsu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |