SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 29-10-2014 15:23:22 ]
Is er uberhaubt een karakter in TWD die je naakt wil zienquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:21 schreef Beach het volgende:
hey drmikey komt wel weinig naakt in voor he
Bethquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is er uberhaubt een karakter in TWD die je naakt wil zien
Beth en Maggie.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is er uberhaubt een karakter in TWD die je naakt wil zien
Flink bloederige kerk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Zo, het gaat er stevig aan toe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie!
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:57 schreef johnson555 het volgende:
Leuke feitje over EugeneHoe weet je dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(she/her)
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:57 schreef johnson555 het volgende:
Leuke feitje over EugeneGodverdomme. Ik ben zo gewend om automatisch spoilers te openen op Fok!.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Doe eens linkje naar de comic waarin dat gebeurt, wel in spoilertje natuurlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:59 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Comics-verhaal in ieder geval, kan afwijken natuurlijk
Dit dus. Al had ik het wel al verwacht.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik ben zo gewend om automatisch spoilers te openen op Fok!.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doe eens linkje naar de comic waarin dat gebeurt, wel in spoilertje natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie!
hoeft natuurlijk niet te gebeuren he!quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik ben zo gewend om automatisch spoilers te openen op Fok!.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:02 schreef johnson555 het volgende:
[..]Haha geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar misschien is het in de TV series toch anders.
(she/her)
Die wordt meedogenloos. Zie zijn gesprekje met Rick tijdens het graven.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:04 schreef Evertjan het volgende:
ik ben toch wel benieuwd wat er met Tyreese gaat gebeuren in het rest van het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |