Het zou hem sieren.quote:Op zondag 9 november 2014 01:14 schreef Anne het volgende:
Nou, ga je gang met door het stof gaan, want je kon het niet vinden.
Wel doen wat je hier keihard beloofd.
Kei-leuk kapselquote:Op zondag 9 november 2014 13:01 schreef bijdehand het volgende:
Negeer die Drufus gewoon
[ afbeelding ]
Lijkt me idd een goed plan aangezien ik degene ben die z'n beweringen niet kan bewijzen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ga je gang met door het stof gaan, want je kon het niet vinden.
Wel doen wat je hier keihard beloofd.
Kleine fix.quote:Op zondag 9 november 2014 15:14 schreef vannelle het volgende:
Lijkt me idd een goed plan aangezien ik degene ben die z'n beweringen niet kan bewijzen er naast zat
Dank je wel.quote:Queller: Bij deze mijn oprechte excuses omdat ik je goede intentie in twijfel trok.
Yups. Ik heb een maat en een inscriptie ontvangen. De user in kwestie wil liever niet met naam en toenaam in het topic, maar ik zal jullie een groot plezier doen en de foto's van het proces posten.quote:Op zondag 9 november 2014 15:16 schreef Anne het volgende:
Dan nu terug naar de ring.
Is de potentiële kandidaat inmiddels dé kandidaat geworden, Queller?
Topquote:Op zondag 9 november 2014 17:26 schreef Queller het volgende:
[..]
Yups. Ik heb een maat en een inscriptie ontvangen. De user in kwestie wil liever niet met naam en toenaam in het topic, maar ik zal jullie een groot plezier doen en de foto's van het proces posten.
Nog even geduld; volgende week ga ik naar de juwelier!
#teamvlaggetje zwaaitquote:
Tofquote:Op zondag 9 november 2014 17:26 schreef Queller het volgende:
[..]
Yups. Ik heb een maat en een inscriptie ontvangen. De user in kwestie wil liever niet met naam en toenaam in het topic, maar ik zal jullie een groot plezier doen en de foto's van het proces posten.
Wat fijn!quote:Op zondag 9 november 2014 17:26 schreef Queller het volgende:
Zo, jij bent grappig zeg! Er zijn vast veel mensen in jouw omgeving die vaak om je moeten lachen!quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Zo, jij bent grappig zeg! Er zijn vast veel mensen in jouw omgeving die vaak om je moeten lachen!
Wat zal je moeder blij met je zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |