Het zou hem sieren.quote:Op zondag 9 november 2014 01:14 schreef Anne het volgende:
Nou, ga je gang met door het stof gaan, want je kon het niet vinden.
Wel doen wat je hier keihard beloofd.
Kei-leuk kapselquote:Op zondag 9 november 2014 13:01 schreef bijdehand het volgende:
Negeer die Drufus gewoon
[ afbeelding ]
Lijkt me idd een goed plan aangezien ik degene ben die z'n beweringen niet kan bewijzen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ga je gang met door het stof gaan, want je kon het niet vinden.
Wel doen wat je hier keihard beloofd.
Kleine fix.quote:Op zondag 9 november 2014 15:14 schreef vannelle het volgende:
Lijkt me idd een goed plan aangezien ik degene ben die z'n beweringen niet kan bewijzen er naast zat
Dank je wel.quote:Queller: Bij deze mijn oprechte excuses omdat ik je goede intentie in twijfel trok.
Yups. Ik heb een maat en een inscriptie ontvangen. De user in kwestie wil liever niet met naam en toenaam in het topic, maar ik zal jullie een groot plezier doen en de foto's van het proces posten.quote:Op zondag 9 november 2014 15:16 schreef Anne het volgende:
Dan nu terug naar de ring.
Is de potentiële kandidaat inmiddels dé kandidaat geworden, Queller?
Topquote:Op zondag 9 november 2014 17:26 schreef Queller het volgende:
[..]
Yups. Ik heb een maat en een inscriptie ontvangen. De user in kwestie wil liever niet met naam en toenaam in het topic, maar ik zal jullie een groot plezier doen en de foto's van het proces posten.
Nog even geduld; volgende week ga ik naar de juwelier!
#teamvlaggetje zwaaitquote:
Tofquote:Op zondag 9 november 2014 17:26 schreef Queller het volgende:
[..]
Yups. Ik heb een maat en een inscriptie ontvangen. De user in kwestie wil liever niet met naam en toenaam in het topic, maar ik zal jullie een groot plezier doen en de foto's van het proces posten.
Wat fijn!quote:Op zondag 9 november 2014 17:26 schreef Queller het volgende:
Zo, jij bent grappig zeg! Er zijn vast veel mensen in jouw omgeving die vaak om je moeten lachen!quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Zo, jij bent grappig zeg! Er zijn vast veel mensen in jouw omgeving die vaak om je moeten lachen!
Wat zal je moeder blij met je zijn
Ik heb er nog 6. Welke wil je?quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:53 schreef Kreator het volgende:
Hallo, ik wil ook graag een ring. Heb je nog meer vingers?
Groetjes,
K.
Spannend!!!!quote:Op woensdag 10 december 2014 21:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb er nog 6. Welke wil je?
Overigens, hij is bijna klaar! Bijna foto-tijd! Volgende week gaat ie in elk geval naar de vriend van de nieuwe eigenaar..,
Ja. Maar ik dacht de foto al te kunnen zien; dus vandaar; spannend!quote:Op woensdag 10 december 2014 21:46 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er gelukkig mee is (zijn). Dat vind ik spannend. Verder valt het wel mee hoor
Je gaat de foto zeker zienquote:Op woensdag 10 december 2014 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. Maar ik dacht de foto al te kunnen zien; dus vandaar; spannend!
Zo'n leuke lieve geste!
Ik heb geen twee dezelfdequote:Op donderdag 11 december 2014 17:07 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb er eigenlijk twee nodig, deze zomer gaat ik trouwen
Regel dat even danquote:Op donderdag 11 december 2014 18:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb geen twee dezelfde
Of ik moet stiekem die van mijn echtgenote jatten
Die ring gaat 'm niet worden dus, maar misschien wil Queller wel je feestje regelen?quote:Op donderdag 11 december 2014 17:07 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb er eigenlijk twee nodig, deze zomer gaat ik trouwen
Even broeden op een plan...quote:
Ik hoop dat hij (en zij) er blij mee gaan worden!quote:Ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik niet tot jouw doelgroep behoor. Wel een supertof gebaar van je. Heb een tijdje in een situatie gezeten dat ik zo'n kans prachtig had gevonden voor iemand die er jaren in zet moet dat supergoed voelen.
Goed nieuwsquote:Dit topic heeft mijzelf geïnspireerd thuis is rond te kijken laatste wat ik weg heb gegeven was een Ps2 en dat is alweer jaren terug
Ja, ik ben zo'n feestbeest tenslottequote:Op donderdag 11 december 2014 18:19 schreef maily het volgende:
Die ring gaat 'm niet worden dus, maar misschien wil Queller wel je feestje regelen?
Mijn a.s. is barvrouw ik ben jarenlang barman geweest in het weekendquote:Op donderdag 11 december 2014 18:25 schreef Queller het volgende:
Ja, ik ben zo'n feestbeest tenslotte
Zo dan .... dit topic krijgt een zeer onverwachte wendingquote:Op donderdag 11 december 2014 18:35 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mijn a.s. is barvrouw ik ben jarenlang barman geweest in het weekend,.. Ik ken meer dan genoeg shotjes om het beest in je naar boven te krijgen
![]()
![]()
.
Jij helpt hier ene FOK!er ik help je een keer goed los te gaan![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 18:35 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mijn a.s. is barvrouw ik ben jarenlang barman geweest in het weekend,.. Ik ken meer dan genoeg shotjes om het beest in je naar boven te krijgen
![]()
![]()
.
Jij helpt hier ene FOK!er ik help je een keer goed los te gaan![]()
Ik ben nu aan het nadenken hoe ik mijn vriendin nu ga uitleggen dat een FOK!ster onze bruiloft gaat regleenquote:
En dan zelf binnen 5 minuten straalbezopen is en iedereen gaat bepotelenquote:Op donderdag 11 december 2014 18:44 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het nadenken hoe ik mijn vriendin nu ga uitleggen dat een FOK!ster onze bruiloft gaat regleen![]()
![]()
![]()
Best party everquote:Op donderdag 11 december 2014 18:48 schreef Queller het volgende:
[..]
En dan zelf binnen 5 minuten straalbezopen is en iedereen gaat bepotelen
Het wordt een knáller
Nog getuigen nodig??quote:Op donderdag 11 december 2014 18:44 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het nadenken hoe ik mijn vriendin nu ga uitleggen dat een FOK!ster onze bruiloft gaat regleen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 19:15 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik heb twee broertjes![]()
, er was geen keuze
Poeh!quote:Op woensdag 17 december 2014 14:17 schreef Queller het volgende:
Kleine update: hij had wat vertraging, want er moest goud tussen gezet worden. Ze hadden mijn telefoonnummer niet, dus hadden ze maar rustig gewacht tot ik zou bellen om akkoord te geven op de kosten
Enfin: hij zou dan toch morgen uiteindelijk klaar moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |