Koop een babyvestjequote:Op donderdag 11 december 2014 17:07 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb er eigenlijk twee nodig, deze zomer gaat ik trouwen
"Hallo, met de juwelierquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:35 schreef Queller het volgende:
Vandaag moet het goed komen...
Einde van de ochtend mag ik me melden...
Sjongejonge, en dat moet nog verbeterd worden ..... amateurs ....quote:Op donderdag 18 december 2014 14:20 schreef Queller het volgende:
Je moet een beetje geduld hebben, maar dan heb je ook wat!
[ link | afbeelding ]
Minor detail... ze hebben een naam verkeerd gespeld
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het aanbod en de ring zijn prachtig en zo lief, je kent mijn man en jij weet hoe hij heet maar in al zijn 56 jaar zijn er zelfs mensen in onze zeer directe omgeving die zijn naam óf met ie dan wel met een y blijven schrijven. Zelfs zo hardnekkig steeds fout dat het ons amper meer opvalt als iemand het wél goed schrijft dus och, dat ene lettertje in die ring zal vast juist net die leuke knipoog zijn wat de ontvanger (en vast ook zijn aanstaande) zich tot aan zijn dood met een glimlach zal herinneren aan jou en deze onwijs lieve actie.
We gaan het meemakenquote:Op donderdag 18 december 2014 21:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het aanbod en de ring zijn prachtig en zo lief, je kent mijn man en jij weet hoe hij heet maar in al zijn 56 jaar zijn er zelfs mensen in onze zeer directe omgeving die zijn naam óf met ie dan wel met een y blijven schrijven. Zelfs zo hardnekkig steeds fout dat het ons amper meer opvalt als iemand het wél goed schrijft dus och, dat ene lettertje in die ring zal vast juist net die leuke knipoog zijn wat de ontvanger (en vast ook zijn aanstaande) zich tot aan zijn dood met een glimlach zal herinneren aan jou en deze onwijs lieve actie.
BABS ..... een vrouwelijke BOB?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kun je ze niet ook trouwen![]()
Ik vind overigens persoonlijk jou echt een uitgelezen mens om BABS te zijn, en dat meen ik dus heel serieus
Nou, écht niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kun je ze niet ook trouwen![]()
Ik vind overigens persoonlijk jou echt een uitgelezen mens om BABS te zijn, en dat meen ik dus heel serieus
Ahaquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:29 schreef Mark het volgende:
Ik vermoed een Bijzondere Ambtenaar van de Burgerlijke Stand
Beter van nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:31 schreef maily het volgende:
[..]
Dus ik hoef het jou niet te vragen??
Spannond!!quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:32 schreef Queller het volgende:
Update: pakket wordt vanavond nog afgeleverd
quote:Op maandag 22 december 2014 11:06 schreef Queller het volgende:
Toch nog een foto ontvangen:
http://i27.photobucket.co(...)ing2_zpsd0c86d9b.jpg
De ontvanger wil graag anoniem blijven en dat is prima. In het kort: ze zijn al jaren samen, maar het heeft niet altijd erg meegezeten. Hij reageerde op het topic, want hij wilde zijn vriendin graag een ring geven. Ze is er erg blij mee en hij staat haar goed! Fijn dat ie een nieuw baasje heeft gevonden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |