quote:
Niet meer hehe, was er wel klaar meequote:Op maandag 27 oktober 2014 20:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rich, je werkt toch bij de AH
Vroeg me af waarquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Niet meer hehe, was er wel klaar meeWhy
Wel drie kerstpakketten gehad
Bij de terpquote:
Hm weet ik niet zekerquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Bij de terpWas best een gezellig filliaal. Ken je dat? Bij koperwiek in de buurt
BBQquote:
Jij had je e-mailadres op je domein automatisch door laten sturen toch? Catch all? Wat je ook voor e-mailadres gebruikt?quote:
Doen ze ook bij jullie die Q-telling aan het begin/einde van een jaar? Dan zouden ze namelijk een shitload aan mensen nodig hebbenquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij had je e-mailadres op je domein automatisch door laten sturen toch? Catch all? Wat je ook voor e-mailadres gebruikt?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:55 schreef richolio het volgende:
Dat programma in Windows 93!''Totally not a virus, trust me i'm a dolphin''
Zo'n easteregg heb ik in een tooltje gebouwd dat we op kantoor dagelijks gebruiken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:55 schreef richolio het volgende:
Dat programma in Windows 93!''Totally not a virus, trust me i'm a dolphin''
Uh watquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij had je e-mailadres op je domein automatisch door laten sturen toch? Catch all? Wat je ook voor e-mailadres gebruikt?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo'n easteregg heb ik in een tooltje gebouwd dat we op kantoor dagelijks gebruiken.Valt opeens 't hele tooltje uit elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |