Gaat er vooral om dat je weet wat je zelf wilt. Wat is t minimum waar je genoegen mee neemt zonder dat je je echt benadeeld voelt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou ook niet weten wat hoort of wat gangbaar is. EN wat er mogelijk is of wat redelijk is om te eisen/vragen. Ik ben ook niet t type om als een Michael bay met explosieven door die sollicitatie heen te gaan. Waardoor ik uiteindelijk mezelf waarschijnlijk wel benadeel
Als je meer van baan wisselt heb je denk ik ook meer referanties. Ik heb alleen de huidige en minder zou ik dus niet willenquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat er vooral om dat je weet wat je zelf wilt. Wat is t minimum waar je genoegen mee neemt zonder dat je je echt benadeeld voelt.
Nouja ik ben wel paar x van baan gewisseld en mijn voorwaarde was 1x dat ik er minimaal 500 bruto op vooruit wou, dat veels te makkelijk gekregenquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je meer van baan wisselt heb je denk ik ook meer referanties. Ik heb alleen de huidige en minder zou ik dus niet willen
Die van 28 naar 24.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:35 schreef Cue_ het volgende:
Ipv die 24 z(standaard) bedoel je. Dus 2 minder dan de 28 die je nu hebt
Oh ja dat zou kunnen. En dan kom ik al bijna op wat ik nu netto krijg.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:36 schreef Cue_ het volgende:
Telefoon van de zaak vindt ik vooral irritant. Gebruik vaak mm eigen. Heb ook net nieuw contract afgesloten
Maar je kan evt je eigen downgraden naar bijna niets?
Ja precies. Dus het balanceert allemaal wel uit. Alleen had ik liever hetzelfde bedrag op mijn rekening gehad. Mijn uitgaven zijn niet plots minder met meer vrije tijd. Sterker nog....quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:39 schreef Cue_ het volgende:
En die 200 netto minder pm is niet beiden op 40 uur gebaseerd neem ik aan. Dus die 4 uur minder werken kost je dus eig 200 pm ?
Eindejaars compenseert daar de helft van ong.
Tis ook geen klein bedrag natuurlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja precies. Dus het balanceert allemaal wel uit. Alleen had ik liever hetzelfde bedrag op mijn rekening gehad. Mijn uitgaven zijn niet plots minder met meer vrije tijd. Sterker nog....
Zuur is dat he. Vandaag weer hele dag werken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:48 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Niet kunnen slapenheb het nog half drie zien worden
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:48 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Niet kunnen slapenheb het nog half drie zien worden
Ja, het is verschrikkelijk, ik ga van een bedrijf dat de auto prefereert naar de frigging treinwinkel, en ik moet 15e per maand extra gaan betalen voor een 1ste klas vrij (die ik dus nu ook al heb)quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis ook geen klein bedrag natuurlijk.
Qua woonwerk vergoeding zit daar nog verschil in?
Ja graag gedaan hoop dat je eruit komt
10% dus. Dat moet je financieel willen en kunnen maar het blijft 10%.quote:
Succes!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, heb besloten. Ga vanochtend bellen en voorstellen om mij 1 tree hoger in te schalen, en voor de rest akkoord. Als ze dat niet willen, dan na een jaar gegarandeerd die tree overslaan.
Neuh, ben op zich wel blij met 10% minder werken. Maar dan wel het liefst met hetzelfde bedrag op de rekeningquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
10% dus. Dat moet je financieel willen en kunnen maar het blijft 10%.
Sommige bedrijven maken ook wel eens uitzonderingen dat je tooch 40 uur kan werken.
Zou je ook kunnen vragen?
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat iedereen dit wel wilquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, ben op zich wel blij met 10% minder werken. Maar dan wel het liefst met hetzelfde bedrag op de rekeningAls ik er nu uit krijg dat ik de volgende stap in de matrix ga verdienen, dan kom ik netto jaarlijks goed uit.
Ik weet niet hoe het daar zit. Bij veel grotere bedrijven zijn functies ingeschaald en moeten in die schaal zitten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, ben op zich wel blij met 10% minder werken. Maar dan wel het liefst met hetzelfde bedrag op de rekeningAls ik er nu uit krijg dat ik de volgende stap in de matrix ga verdienen, dan kom ik netto jaarlijks goed uit.
Wat een raar vermoeden. Heb er hier voldoende die 40 uur werken terwijl we een 36 uur bedrijf hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:43 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat iedereen dit wel wil
Maar die uren krijgen ze of uitbetaald of ze nemen er later verlof voor op neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een raar vermoeden. Heb er hier voldoende die 40 uur werken terwijl we een 36 uur bedrijf hebben.
Verschilt. Beide.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:46 schreef S15 het volgende:
[..]
Maar die uren krijgen ze of uitbetaald of ze nemen er later verlof voor op neem ik aan?
Dat bedoel ik toch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verschilt. Beide.
Uiteraard is het geen gratis werk. Werkt er iemand gratis?![]()
Ja, ze hebben schalen, en in die schalen weer treden. Ze bieden nu 59/17 en er is ook nog een 59/18. Ik ga voor die laatste.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het daar zit. Bij veel grotere bedrijven zijn functies ingeschaald en moeten in die schaal zitten.
Maar niet gevraagd is altijd mis.
Ja natuurlijk. Maar ik bedoel meer dat 10% minder werken niet ook betekent 10% minder uitgeven. Dus als ik overstap naar een ander bedrijf, vrijwillig, doe ik dat het liefst met zo weinig mogelijk achteruit gang in netto betaling.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:43 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat iedereen dit wel wil
Ah ok. Ja dat is zeker onderhandelbaar. Kan bijna niet andersquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ze hebben schalen, en in die schalen weer treden. Ze bieden nu 59/17 en er is ook nog een 59/18. Ik ga voor die laatste.
10% minder werken is meer uitgeven. Meer tijd om dingen te doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar ik bedoel meer dat 10% minder werken niet ook betekent 10% minder uitgeven. Dus als ik overstap naar een ander bedrijf, vrijwillig, doe ik dat het liefst met zo weinig mogelijk achteruit gang in netto betaling.
Precies!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
10% minder werken is meer uitgeven. Meer tijd om dingen te doen
Idd, als dat geen neuken wordt heeft ze geen gevoel voor humor ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Goeie film voor een eerste date
quote:
Hou je nou op, met je Bay-jihaad?quote:
Meh, deze week is niet zo boeiend iddquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Is het al weekend? Ben er wel weer klaar mee voor deze week.
Wellesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meh, deze week is niet zo boeiend idd
Nou, ik heb niks in de planning, maar het leven zit nog vol mogelijkhedenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meh, deze week is niet zo boeiend idd
Ik ken wel een Michael gayquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hou je nou op, met je Bay-jihaad?.
Bay, atleast he's not Gay.
Ja precies. Op youtube, nu.nl, frontpage... reacties onder artikelen of filmpjes zijn echt t ergste om te lezenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik kan me er allemaal niet meer zo druk om maken, het is overal een teringzooi qua discussies.
Hier ook hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Op youtube, nu.nl, frontpage... reacties onder artikelen of filmpjes zijn echt t ergste om te lezen
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:06 schreef stbabylon het volgende:
Het is tegenwoordig compleet toegestaan om in discussie's keihard niet onderbouwt alle moslims/mocro's/oost-europeanen/etc. op één hoop te gooien. Waar je vroeger echt wel op je falie kreeg als je zei dat alle oost-europeanen criminelen zijn, is dat tegenwoordig gewoon geen probleem. Sterker nog, het gaat zelfs in de richting dat alleen die mensen crimineel zijn. Komt gewoon niet voor dat blanken iets doen, kijk maar naar Opsporing Verzocht (want dat is een perfecte dwarsdoorsnede van de criminaliteit). Daar kan ik mij wel druk om maken om eerlijk te zijn.
Faith in humanity: Lost.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier ook hoor.
Ik ben er mee opgehouden, men zoekt het maar lekker uit.
Al jaren, niets meer mee te beginnen, eigen leven zo leuk mogelijk afmaken en je niet meer druk maken om de rest van de wereldquote:
Opsporing Verzocht is een uitermate effectief kanaal voor bepaalde soorten criminaliteit. En bij die soorten criminaliteit zijn sommige allochtonen oververtegenwoordigd. Eerlijke aandacht aan ALLE soorten criminaliteit zou naar mijn mening beter zijn. Alleen neemt dat wel wat van de effectiviteit van het programma af.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook.
Van de andere kant: Nou las ik laatst dat de overheid wil dat in opsporing verzocht minder buitenlanders te zijn, om dit soort generalisaties te voorkomen. Dan denk ik wel weer: Jamaar, wat als nou het percentage van dit soort zaken met buitenlanders gewoonweg ook echt groter is? Dan ga je dus zaken verbloemen, uit angst voor generalisatie?
I'm on the fence with this one. Maar dat neemt niet weg dat de domme en echt ontzettend racistische reacties de laatste jaren niet van de lucht zijn. Of t nu bij een kinderfeestje, een Nelson mandela pop of een vermoord meisje is.
En Pro-kindermoordenaarsIsrael?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al jaren, niets meer mee te beginnen, eigen leven zo leuk mogelijk afmaken en je niet meer druk maken om de rest van de wereld.
Wel knikker ik iedereen met een Pro-gaza-Facebookpic er subtiet af, dat dan weer wel.
Ik maka me gelukkig nog wel druk om de rest van de wereld, maar niet meer om dat soort dom racistisch uitkeringtrekkend achterlijk koppig debiel inteeld tokkie uitschot. #danmaareensnob #ookikkangeneraliserenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al jaren, niets meer mee te beginnen, eigen leven zo leuk mogelijk afmaken en je niet meer druk maken om de rest van de wereld.
Die heb ik niet. Ik heb wel hele felle kurdische vrienden, dat dan weer wel. Daar vliegt ook een hoop propaganda op hun FB pagina's rond. En nu natuurlijk de israelier, dus ik ga m'n mening over Palestina/Israel maar ff niet gevenquote:Wel knikker ik iedereen met een Pro-gaza-Facebookpic er subtiet af, dat dan weer wel.
Je zegt het zelf "als het een keer"quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:20 schreef stbabylon het volgende:
En als het eens een keer overduidelijk een blanke Nederlander is, dan is het oorverdovend stil in de reactie's.
Ik kan me best voorstellen dat je als hardwerkende Pool of Marokkaan voor de 18de keer in een week leest dat jullie allemaal kutcriminelen zijn die tegen de muur moeten, het schouder ophalen een beetje moeilijk wordt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik merk gewoon dat alle maten van zelfspot, van welke kant dan ook, totaal verdwenen is, iedereen is maar beledigd, boos, weet ik het.
Waarom kunnen mensen niet gewoon wat vaker ergens gewoon om lachen of de schouders ophalen?
Nog altijd tegen de helft van de overvallen/diefstallen/berovingen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zegt het zelf "als het een keer".
Ook dat ja. Aan de ene kant worden mensen steeds beledigender, aan de andere kant zijn mensen steeds sneller beledigd. Zeker op t gebied van racisme gelden deze beide dingen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik merk gewoon dat alle maten van zelfspot, van welke kant dan ook, totaal verdwenen is, iedereen is maar beledigd, boos, weet ik het.
Waarom kunnen mensen niet gewoon wat vaker ergens gewoon om lachen of de schouders ophalen?
Dan heeft ie vast buitenlandse vrienden die hem verdorven hebbenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:20 schreef stbabylon het volgende:
En als het eens een keer overduidelijk een blanke Nederlander is, dan is het oorverdovend stil in de reactie's.
Moeten ze maar niet aan Zwarte Piet komen. Dan vraag je er om.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat ja. Aan de ene kant worden mensen steeds beledigender, aan de andere kant zijn mensen steeds sneller beledigd. Zeker op t gebied van racisme gelden deze beide dingen.
I ain;t going there no more. Nog zo'n non discussie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet aan Zwarte Piet komen. Dan vraag je er om.
"Stuur maar terug naar eigen land!"quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:30 schreef Cue_ het volgende:
Las laatst dat al die ZwartePietenCentrales enorm werden overstolpen met de vraag of de pieten die zij besteld hadden, toch wel echt zwart/bruin zouden worden, want andesr hoefden ze hem niet
Ik denk dat meer mensen die nog een fatsoenlijke mening hebben, er zo over denken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik maak me er eigenlijk ook niet echt druk om. Vind het wel jammer, dat wel.
Je doet er toch niets tegen, of je moet dus zelf actief er wat mee gaan doen (en dat ga ik niet doen)
Merk er ook weinig van, want zoek het ook niet op, maar weet wel dat het steeds erger wordt ja
nietsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:32 schreef Ang3l het volgende:
On another note, wat weten jullie van internationaal voetbal, haaien en Oprah Winfrey?
Ik zeg: Apple.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:32 schreef Ang3l het volgende:
On another note, wat weten jullie van internationaal voetbal, haaien en Oprah Winfrey?
Sterker nog, ik vermoed dat zo'n beetje alle weerstand tegen het veranderen van Zwarte Piet, veroorzaakt wordt door angst voor de moslims.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet aan Zwarte Piet komen. Dan vraag je er om.
Als je een voetbal elftal, een haai en Oprah in een grote bak met water mikt, wint de haai.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:32 schreef Ang3l het volgende:
Jup. Die voedingsbodem waar Wilders zo heerlijk op groeitquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vermoed dat zo'n beetje alle weerstand tegen het veranderen van Zwarte Piet, veroorzaakt wordt door angst voor de moslims.
Onderschat Oprah niet!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je een voetbal elftal, een haai en Oprah in een grote bak met water mikt, wint de haai.
Als die in de bak water springt is er geen water meer over en gaat de haai dood.quote:
Kijk naar het nieuws. Hoe vaak hoor je nog iets over Henk om de hoek die iets gedaan heeft? Zelden meer. Je hoort buitenlands nieuws, moslim landen etc etc.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:35 schreef Ang3l het volgende:
En toch komt die angst ergens vandaan. Niet puur en alleen onwetendheid en domheid.
De Nederlander kan niet goed omgaan met verandering. En vasthouden aan een traditie is makkelijk. Dus daar dan maar op los gaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jup. Die voedingsbodem waar Wilders zo heerlijk op groeit
En toch komt die angst ergens vandaan. Niet puur en alleen onwetendheid en domheid.
De (westerse) mens kan niet goed omgaan met veranderingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De Nederlander kan niet goed omgaan met verandering. En vasthouden aan een traditie is makkelijk. Dus daar dan maar op los gaan.
duhquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik ben geboren in het ghetto, de Bijlmer, woon nu ook in een allochtoon-rijke buurt. Ik voel me nooit onveilig ofzo. Maar ik snap bijv niet waarom de hoeveelheid "jurken" zo enorm is toegenomen de laatste weken bij mij in de buurt. Is dat ook opstandig gedrag oid?
En natuurlijk het besef dat de Nederlandse bevolking enorm is verandert nemen ze vaak ook niet mee ind e discussie. Tis "het is al 30 jaar zo, dus waarom veranderenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De Nederlander kan niet goed omgaan met verandering. En vasthouden aan een traditie is makkelijk. Dus daar dan maar op los gaan.
Nee, de midden-oosterse mens kan er goed mee omgaan wou je zeggen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De (westerse) mens kan niet goed omgaan met verandering
[..]
duh
Volgens mij kun je daar "de mens" neerzetten. Want ook bv de Turk die hier is komen wonen grijpt zich vast ana de laatste strohalm eigen cultuur die hij nog heeft.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar omdat anderen nog minder veranderen, betekent het niet dat 'wij' natuurlijk niet dat wij niet meer hoeven te veranderenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de midden-oosterse mens kan er goed mee omgaan wou je zeggen?.
Wij zijn in 50 jaar iig nog wat vooruitgegaan, daar is het al 2000 jaar dezelfde bende.
Als ik in mijn AH op Kanaleneiland loop en ik zie een paar van die burka's en mannen met jurken voel ik me ook wel even niet helemaal happy. Het zijn er echt belachelijk veel tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik ben geboren in het ghetto, de Bijlmer, woon nu ook in een allochtoon-rijke buurt. Ik voel me nooit onveilig ofzo. Maar ik snap bijv niet waarom de hoeveelheid "jurken" zo enorm is toegenomen de laatste weken bij mij in de buurt. Is dat ook opstandig gedrag oid?
Nee, maar wij veranderen wedegelijk nog. Ik vond dit wel een mooie cartoon:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar omdat anderen nog minder veranderen, betekent het niet dat 'wij' natuurlijk niet dat wij niet meer hoeven te veranderen
No, zo calmed down is die Christian Church nog niet hoor. De heretic en witch zijn echter vervangen door de gay. Dat is hun parade paardje nu. Gewoon iedere keer een andere zondebok zoeken voor hun propaganda.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar wij veranderen wedegelijk nog. Ik vond dit wel een mooie cartoon:
[ afbeelding ]
Ook die cartoon gaat er weer vanuit dat 'ze allemaal' fanatiekelingen zijn. Toen en nu. Terwijl dat gewoon bullshit is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar wij veranderen wedegelijk nog. Ik vond dit wel een mooie cartoon:
[ afbeelding ]
De uitzondering die ik in gedachten had waren meer de Aziatenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de midden-oosterse mens kan er goed mee omgaan wou je zeggen?.
Wij zijn in 50 jaar iig nog wat vooruitgegaan, daar is het al 2000 jaar dezelfde bende.
Het doet mij echt geen zak...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik in mijn AH op Kanaleneiland loop en ik zie een paar van die burka's en mannen met jurken voel ik me ook wel even niet helemaal happy. Het zijn er echt belachelijk veel tegenwoordig.
Vast, maar dan nog zit ik gewoon helemaal niet op religie te wachten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook die cartoon gaat er weer vanuit dat 'ze allemaal' fanatiekelingen zijn. Toen en nu. Terwijl dat gewoon bullshit is.
Ik vond het ene plaatje mooi waarbij een moslim vertelde dat hij net zo min met de IS geassocieerd wilde worden dan de Christenen met de KKK. "This is not Islam, just as KKK is not Christianity".quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook die cartoon gaat er weer vanuit dat 'ze allemaal' fanatiekelingen zijn. Toen en nu. Terwijl dat gewoon bullshit is.
In Azie is de religie dan misschien weer wat zachter en liever, maar daar is de politiek weer hard en gewelddadig en onderdrukkendquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De uitzondering die ik in gedachten had waren meer de Aziaten
Ik had ook eerst de mens getypt maar dat leek me misschien wat zwart wit
Ik ook niet. Maar van mij mogen anderen dat wel doen (maar dan liever niet inclusief indoctrinatie van hun kinderen).quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast, maar dan nog zit ik gewoon helemaal niet op religie te wachten.
Sommigen in t Westen willen best wel op hun knieen gedwongen worden zo af en toequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het doet mij echt geen zak...
Ze zijn er niet allemaal op uit om het westen op zijn knieën te dwingen
Het maakt me helemaal niet uit wat voor anker of houvast of geloof iemand nodig heeft om blij te zijn. Zolang ze t maar niet opdringen en al helemaal niet met haat en geweld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:56 schreef stbabylon het volgende:
globalisering, versnelling, digitalisering, en niemand die het bij kan houden. En dus hou je je maar vast aan zaken die niet veranderen. Geloof of Zwarte Piet bijvoorbeeld.
Ja, maar dat is dus het grootste probleem, de indoctrinatie is wel gewoon min of meer verplicht bij religie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar van mij mogen anderen dat wel doen (maar dan liever niet inclusief indoctrinatie van hun kinderen).
Ja maar daar ging het niet over, het ging over het kunnen accepteren van veranderingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Azie is de religie dan misschien weer wat zachter en liever, maar daar is de politiek weer hard en gewelddadig en onderdrukkend
Ze doen anders verdomd goed hun best hun achterlijke ideeën bij ons op te dringen. Probeer maar eens als homo hand in hand door zo'n wijk te lopen. Oh, en natuurlijk vinden ze alle vrouwen hoeren als ze geen burka aan hebben. Logisch. Snap ik. Zijn ze ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het doet mij echt geen zak...
Ze zijn er niet allemaal op uit om het westen op zijn knieën te dwingen
Ditquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het maakt me helemaal niet uit wat voor anker of houvast of geloof iemand nodig heeft om blij te zijn. Zolang ze t maar niet opdringen en al helemaal niet met haat en geweld.
Terug gaan naar de middeleeuwen is niet het soort verandering wat ik wil accepteren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar daar ging het niet over, het ging over het kunnen accepteren van verandering
Ach, ze zijn misschien wat mondiger in hun vooroordelen, maar in gesloten groepen of op discussiefora hoor ik voldoende blanke mannen met dezelfde mening over homo's of vrouwen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze doen anders verdomd goed hun best hun achterlijke ideeën bij ons op te dringen. Probeer maar eens als homo hand in hand door zo'n wijk te lopen. Oh, en natuurlijk vinden ze alle vrouwen hoeren als ze geen burka aan hebben. Logisch. Snap ik. Zijn ze ook.
Dat kunnen ze in China dus bv ook niet, vanwege de regeringquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar daar ging het niet over, het ging over het kunnen accepteren van verandering
Probeer maar als homo hand in hand door staphorst te lopenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze doen anders verdomd goed hun best hun achterlijke ideeën bij ons op te dringen. Probeer maar eens als homo hand in hand door zo'n wijk te lopen. Oh, en natuurlijk vinden ze alle vrouwen hoeren als ze geen burka aan hebben. Logisch. Snap ik. Zijn ze ook.
Nee maar china is wel een continent op zich haastquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kunnen ze in China dus bv ook niet, vanwege de regering
Eens, maar daarom zijn we begonnen met ontkerken, al jaren terug, en om dus een nieuwe groep weer meer invloed te laten krijgen lijkt me achteruitgang.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Probeer maar als homo hand in hand door staphorst te lopen
Of door het dorp waar ik vandaan kom. De mensen die een baksteen door de raam van mijn eerste vriendinnetje gooide waren geen christenen hoor. Dat waren gewoon domme en bekrompen mensen
Natuurlijk is dat niet oke, maar je kunt dat niet afschuiven op 'de moslim'
Het hebben van geloof een houvast in wat voor vorm dan ook is niet zozeer iets middeleeuws, maar iets menselijks. Dat mensen letterlijk bepaalde dingen geloven (zoals een Bijbel) dat is inmiddels idd achterhaald. Dat hele ding is een metafoor en een leefwijze die toen zo gezien werd en toen "verstandig" was. Inmiddels zijn we jaren verder en is de wereld veranderd... maar dat boek lezen ze nog op dezelfde manier. Da's idd pre-middeleeuws ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Terug gaan naar de middeleeuwen is niet het soort verandering wat ik wil accepteren.
Wij zijn er hypocrieter over.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ze zijn misschien wat mondiger in hun vooroordelen, maar in gesloten groepen of op discussiefora hoor ik voldoende blanke mannen met dezelfde mening over homo's of vrouwen.
Boeddhisme is een zachtaardigere religie, maar die hebben net zo goed hun houvast/anker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar china is wel een continent op zich haast
Ik denk ook dat over het algemeen de mens niet tegen verandering kan hoor, maar een paar fijne boeddhisten lijken toch best te copen met alles
Zo veel invloed hebben moslims niet in Nederlandquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, maar daarom zijn we begonnen met ontkerken, al jaren terug, en om dus een nieuwe groep weer meer invloed te laten krijgen lijkt me achteruitgang.
"Nederland is super tolerant!"quote:
Ja dat is waar maar die staan daarin wel heel anders tegen over verandering dan de meeste mensenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boeddhisme is een zachtaardigere religie, maar die hebben net zo goed hun houvast/anker.
Oh ja, de PVV is ook een groep debielen, maar dat is wel een reactie op, geen initiatief.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zo veel invloed hebben moslims niet in Nederland
De groep domme PVV-ers is volgens mij groter en minstens zo angstaanjagend en slecht voor ons land
Domheid, bekrompenheid, gemeenheid etc is niet voorbehouden aan religieuze groepen
Nee er word handig gebruik gemaakt van de reactie op. Dat is een bekende strategie. Als er geen moslims waren om zich tegen af te zetten was er iets anders gecreëerd. Sterker nog, dat doet wilders vaak genoeg als het even niet direct op de moslims te schuiven isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, de PVV is ook een groep debielen, maar dat is wel een reactie op, geen initiatief.
Het is een reactie, maar niet op datgene waar ze zo'n hekel aan hebben. Geert kan ze richten op wat hij wil.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, de PVV is ook een groep debielen, maar dat is wel een reactie op, geen initiatief.
Dat is het zeker, maar ze hebben de "mazzel" dat ze wel erg veel aanvoer krijgen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee er word handig gebruik gemaakt van de reactie op. Dat is een bekende strategie. Als er geen moslims waren om zich tegen af te zetten was er iets anders gecreëerd. Sterker nog, dat doet wilders vaak genoeg als het even niet direct op de moslims te schuiven is
Het is een opportunistische stroming
Wat is dat voor nonsens. "Hun begonnen eerst dus wij mogen ook debiel doen"?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat bedoel ik idd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat is dat voor nonsens. "Hun begonnen eerst dus wij mogen ook debiel doen"?
Als ze een andere gemeenschappelijke zondebok hadden gecreëerd hadden ze daar ook wel voor gezorgdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het zeker, maar ze hebben de "mazzel" dat ze wel erg veel aanvoer krijgen natuurlijk.
En ditquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat is dat voor nonsens. "Hun begonnen eerst dus wij mogen ook debiel doen"?
Ja, het is allemaal de schuld van de witmanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als ze een andere gemeenschappelijke zondebok hadden gecreëerd hadden ze daar ook wel voor gezorgd
Het is allemaal een kwestie van beeldvorming
Niet dat er geen problemen zijn met bepaalde minderheden, maar ze worden op een opportunistische manier gebruikt door een groep die veel groter is dan de betreffende minderheid zelf
[..]
En dit
Dan weet ik niet op watvoor basisschool die gezeten hebben maar normaalgesproken zou iedere 6-jarige wel moeten weten dat datsoort idioterie nergens op slaat.quote:
De gemiddelde mens wordt ook niet veel ouder dan 6 helaasquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan weet ik niet op watvoor basisschool die gezeten hebben maar normaalgesproken zou iedere 6-jarige wel moeten weten dat datsoort idioterie nergens op slaat.
Dat staat er dan ook absoluut nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal de schuld van de witman.
nevermind, ik ben er al weer klaar mee.
Precies, hij voedt zich met de angst en wint zo zieltjes. De bron van de angst is op dit moment "buitenlanders" en dus is dat zijn speerpunt. Waren de teletubbies de bron geweest, dan had ie dat gepakt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee er word handig gebruik gemaakt van de reactie op. Dat is een bekende strategie. Als er geen moslims waren om zich tegen af te zetten was er iets anders gecreëerd. Sterker nog, dat doet wilders vaak genoeg als het even niet direct op de moslims te schuiven is
Het is een opportunistische stroming
Ja, klopt, maar ik had al gezegd me er niet meer druk om te maken. En nu gaan we toch weer verder over de hele zooi, geen zin in.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat staat er dan ook absoluut niet
Discussiëren is inderdaad vast niet heel leuk als je niet gewoon kunt volgen wat er gezegd word en alles in een circelberedenatie probeert te proppen
Ja,maar dan moet je je er gewoon niet in mengen, en dat deed ik nu wel. My bad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook wel eens geen zin in apple/android, of Amsterdam vs de rest van t land, of internationaal voetbal, of haaien, of Oprah Winfrey, of seks.
O wacht. Jawel. Ik heb altijd wel zin in seks.
Dat zeg ik toch ook niet, ik zeg alleen dat IK me er verder niet meer in wil mengen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
En omdat jij er geen zin in hebt wil niet zeggen dat we niet verder mogen gaan met deze hele zooi.T is hier gvd geen democratie zeg!
Ach, ik kan zoveel tegelijk dat ik deze discussie er ook nog wel bij kan doen. Ik boek de afschrijvingen, doe een audit, zorg er voor dat er iemand met een dikke erectie in de collegebanken zit, haal koffie en thee EN meng me in buitenlanders discussies. I'm a multitasking woman!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja,maar dan moet je je er gewoon niet in mengen, en dat deed ik nu wel. My bad.
Ja, maar die reactie was tegelijk met de mijne poesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, ik zeg alleen dat IK me er verder niet meer in wil mengen.
Daarvoor vind ik het dan vaak net te snel gaan als men lekker ind e discussie zitquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, ik kan zoveel tegelijk dat ik deze discussie er ook nog wel bij kan doen. Ik boek de afschrijvingen, doe een audit, zorg er voor dat er iemand met een dikke erectie in de collegebanken zit, haal koffie en thee EN meng me in buitenlanders discussies. I'm a multitasking woman!
Ga eens werkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kijk downton abbey, zorg er voor dat iemand met een erectie in de collegebanken zit, doe een spelletje op mijn mobiel en volg de discussie
Best een prima ochtend
Makkelijk toch, als hij vast zat, kon je niet sturenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik hou me erbuiten, heb net collegaatje ingelicht over m'n vertrek en ga zo naar de fietsenmaker lopen, omdat m'n stuur los zit
Lief dagboekquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:28 schreef Cue_ het volgende:
Owja en boodschappen doen. Want heb enkel nog maar 1 komkommer en verder niets in huis (ja.. melk en vlees in de vriezer)
Te losquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Makkelijk toch, als hij vast zat, kon je niet sturen
Gisteren al gedaanquote:
*highfive*quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
zorg er voor dat iemand met een erectie in de collegebanken zit
Zie je welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:41 schreef stbabylon het volgende:
Zo, ze hebben mijn tegenbod geaccepteerd
Morgen contract in de bus
Blij
Zeker nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:42 schreef Cue_ het volgende:
Zeker geen spijt fat je t hebt geprobeerd he
Feli
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:41 schreef stbabylon het volgende:
Blij
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:41 schreef stbabylon het volgende:
Blij
De website van die tokoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:56 schreef Q. het volgende:
Wat ga je daar precies doen St? Wat doe je nu eigenlijk precies?
Kut! Die heb ik over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hebben ze je 2 Jan gegeven of kost dat gelijk een dag?
Hehe vast wel. Ik krijg hem, al heb ik wel soort van specifiek om moeten vragen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kut! Die heb ik over het hoofd gezien
Ik denk dat we daar nog wel uit kunnen komen
Ik ga 5x8, 4x8 werken, begin ik gewoon met een 4x8, waarvan er 3 voor mijn contract liggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe vast wel. Ik krijg hem, al heb ik wel soort van specifiek om moeten vragen.
Daarom komt t ook wel goed iddquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga 5x8, 4x8 werken, begin ik gewoon met een 4x8, waarvan er 3 voor mijn contract liggen
Ik zou me echt nog geen sec druk maken om 1 dag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe vast wel. Ik krijg hem, al heb ik wel soort van specifiek om moeten vragen.
Hij heeft er al een stuk minder dan ie wilquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou me echt nog geen sec druk maken om 1 dag.
Ik ben van 33 naar 28 naar nu 24 gegaan hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou me echt nog geen sec druk maken om 1 dag.
Door jou?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:07 schreef stbabylon het volgende:
Vorige week een dude 7 verdiepingen naar beneden gedondert en na een paar dagen ontslagen uit het ziekenhuis. Blijkt dus kort voor de val door zijn kop geschoten te zijn![]()
![]()
Dan telt elke dag. Flink.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben van 33 naar 28 naar nu 24 gegaan he
"dingen" als in chicks?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat mag. Ik vergeet ook wel eens dingen die ik onder invloed doe.
Wat moet jij met papa dagen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben van 33 naar 28 naar nu 24 gegaan he
Misschien wel "dudes"!quote:
Raspoetin leeft nogquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:07 schreef stbabylon het volgende:
Vorige week een dude 7 verdiepingen naar beneden gedondert en na een paar dagen ontslagen uit het ziekenhuis. Blijkt dus kort voor de val door zijn kop geschoten te zijn![]()
![]()
Hij drinkt ook geen bier meer, dus zou best kunnenquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:41 schreef stbabylon het volgende:
Blij
Eerst van 8 tot 12 en nu thuiswerken tot een uurtje of drie vannacht denk ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:52 schreef S15 het volgende:
[..]
Zuur is dat he. Vandaag weer hele dag werken?
Sterktequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst van 8 tot 12 en nu thuiswerken tot een uurtje of drie vannacht denk ikEn morgen weer.
Ik kom ze opeten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ugh kan iemand mij motiveren om boodschappen te gaan doen zodat ik dit kan maken?
[ afbeelding ]
Het is toch ook gezellig!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:24 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Onvermijdelijk natuurlijk als je een israeler ontmoet, dat t gesprek een keer over palestina gaat en IS en Gaza en zo. Maar het lijkt er echt op alsof hij doet dat er niets aan de hand is daar. En hij studeert political science and communication aan de universiteit, dus dan verwacht je toch idd een bepaald niveau van kennis en wetenschap van je eigen land ook. Alleen:
"Darling, don't believe a thing the media tells you. It's mostly lies. It's perfectly safe here. Millions of tourists from all over the world come here to visit every year. Tel Aviv is Western. It's safe. Here in Israel you have no danger at all. Honestly, I don't know what they're talking about."
Say what?
Of is onze perceptie van "danger" nou echt zo verschillend omdat er een ander referantiekader is? Ik zei al: "We're Dutch. We haven't been used to danger and war since 1945".
Ok. Doei!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Vrienden van mij zijn vorige week nog in Tel Aviv geweest, kan prima allemaal hoor.
Ja, en ze zijn toch gewoon levend teruggekomen na een hele leuke week.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok. Doei!
Als je namelijk googelt op reisadvies dan krijg je van de rijksoverheid niete cht hele rooskleurige berichten.
Nee. je kiest optie B. Sporten en pijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ugh kan iemand mij motiveren om boodschappen te gaan doen zodat ik dit kan maken?
[ afbeelding ]
Ja, dus ik krijg een beetje mixed emotions zeg maarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ze zijn toch gewoon levend teruggekomen na een hele leuke week.
Het is veiliger dan Kanaleneiland.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok. Doei!
Als je namelijk googelt op reisadvies dan krijg je van de rijksoverheid niet echt hele rooskleurige berichten.
Ik zeg ook niet dat je er per se heen moet gaan, maar die negatieve reisadviezen slaan ook wel eens door he?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dus ik krijg een beetje mixed emotions zeg maar
Ja en dit soort dingen snap ik dus niet, want hij zegt dus dat Tel Aviv helemaal niet under siege is en dat dit soort berichten fake zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is toch ook gezellig!
http://www.dailymail.co.u(...)nts-vow-smiling.html
Nee oke, maar ik vind dit soort berichten wel echt SUPER tegenstrijdig. Godtje post plaatjes van mensen in schuilkelders en jij zegt dat ze gezellig een weekje vakantie hadden daarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je er per se heen moet gaan, maar die negatieve reisadviezen slaan ook wel eens door he?
Niet helemaal vergelijkbaar, maar hoevaak komt er van het KNMI weer een waarschuwing voor de storm des doods?.
Er kan altijd iets gebeuren, maar je kan ook als toerist Badr Hari tegenkomen in Marokko.
Beide hebben gelijk. HW ook. Er gaan genoeg toeristen heen. Hebben een leuke tijd en komen levend terug.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en dit soort dingen snap ik dus niet, want hij zegt dus dat Tel Aviv helemaal niet under siege is en dat dit soort berichten fake zijn.
Paar bekenden van mij gaan ook regelmatig naar Tel Aviv, hebben daar ook familie wonen. Tel Aviv kan inderdaad primaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Vrienden van mij zijn vorige week nog in Tel Aviv geweest, kan prima allemaal hoor.
Daar mag je t onder scharen. Ik vind het niet meer dan een logische reactie dat als je op rijksoverheid en reisadvies kijkt voor een land wat je wil bezoeken en er staat "niet doen", dat je dan na gaat denken.quote:
Het is inderdaad dat een deel van de bevolking afgaat op de rijksoverheid.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar mag je t onder scharen. Ik vind het niet meer dan een logische reactie dat als je op rijksoverheid en reisadvies kijkt voor een land wat je wil bezoeken en er staat "niet doen", dat je dan na gaat denken.
En dat maakt mij wereldvreemd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is inderdaad dat een deel van de bevolking afgaat op de rijksoverheid.
Of dat verstandig is .... dat is aan de persoon zelf.
Ik ben zelf wat minder van kijken naar de overheid en wat meer van zelf denken en een mening en een idee vormen.
Want?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, dat gaat meer over het algeme beeld wat je hier neerzet.
Ik vraag me gewoon af waar dat dan op gebaseerd is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want? Zo kom je op mij over. Daarom.
Misschien sport ze ook wel en zijn die taartjes niet voor haarzelf?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. je kiest optie B. Sporten en pijn.
Erg naief ditquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:51 schreef S15 het volgende:
[..]
Misschien sport ze ook wel en zijn die taartjes niet voor haarzelf?
Newbiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:51 schreef S15 het volgende:
[..]
Klopt, die zijn voor mij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:51 schreef S15 het volgende:
[..]
En je gelooft vrouwenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:52 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
En ik ga altijd uit van het goede van de mens
Schattigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:52 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
En ik ga altijd uit van het goede van de mens
Dat zijn schild met klittenband op zijn rug blijft zitten denk ik.quote:
Dinosaurs was en is zo'n fijn programmaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:23 schreef Godtje het volgende:
Okay het is toch rustig!
[ afbeelding ]
En deze is cool! Mits echt!
[ afbeelding ]
Ik plas in de douche.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:07 schreef stbabylon het volgende:
dirty fucking liars in 3... 2... 1...
Het was leuk maar ik zou het niet weer willen kijken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dinosaurs was en is zo'n fijn programma
"Honey, I'm home!"
De vraag is vooral: doe je t ook als je bij iemand anders doucht?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik plas in de douche.
No peeshame here.
De humor is nog steeds best sarcastisch en volwassenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het was leuk maar ik zou het niet weer willen kijken.
Waarom is dat vooral de vraag?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vraag is vooral: doe je t ook als je bij iemand anders doucht?
Omdat de meeste mensen t volgens mij wel onder de douche thuis doen.quote:
Same here.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik plas in de douche.
No peeshame here.
Thats a good boy!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De humor is nog steeds best sarcastisch en volwassen
Volwassener dan... nope. Not going there again.
Ach, als ik lui ben en ik zit op de studeerkamer dan hang ik 'm nog wel in de wasbak ipv 10m extra te lopenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen t volgens mij wel onder de douche thuis doen.
Of ze er nu voor uit durven te komen of niet.
Kleineer me niet, Bay-loverquote:
Dat gaat me dan weer net te ver. Dat is nog een stapje voor je in lege melkflessen pist ala Howard Hughesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, als ik lui ben en ik zit op de studeerkamer dan hang ik 'm nog wel in de wasbak ipv 10m extra te lopenNo shame here.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, als ik lui ben en ik zit op de studeerkamer dan hang ik 'm nog wel in de wasbak ipv 10m extra te lopenNo shame here.
Vanavond de nieuwe Planet of the Apes kijken?quote:
Je pis stroomt onder een vreemde douche net zo snel weg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]maar das allemaal nog eigen hui . Toch anders
Ligt aan de waterstraalquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je pis stroomt onder een vreemde douche net zo snel weg.
Niks anders dan in de douche. Beide spoel je meteen weg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat gaat me dan weer net te ver. Dat is nog een stapje voor je in lege melkflessen pist ala Howard Hughes
Heb ik toch al lang gezien manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vanavond de nieuwe Planet of the Apes kijken?
Nodig ik je een keer uit is het nog niet goed...quote:
O, dat was een uitnodiging?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nodig ik je een keer uit is het nog niet goed...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dat was een uitnodiging?
Maar ik ga ik met iemand uit eten en daarna heb ik zangles.
Que?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:06 schreef Cue_ het volgende:
Irritatie van de trein: toch onder se stoelen
O! Tocht onder de stoelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komt koude lucht onder de stoelen doordas koud aan de poten ondanks dat die bedekt zijn
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:
Zit mobiel he, dan komen er wat meer fouten tussendoor
Ik heb me afgemeld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Over uitnodigen gesproken bels, zaterdag staat nog steeds neem ik aan?
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
quote:
Als het aan mij en de rest ligt is het wel meer dan een paar drankjes hoor, we gaan ook eten (spare ribs) er komen nog meer mensen he?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee maar ik zou die eigenlijk afgelopen zaterdag hebben maar toen had ik ook al n dubbele afspraak.
En van bels begreep ik dat t n paar drankjes drinken was en dat was t. Daar ga ik niet t halve land voor doorreizen, ben ik langer onderweg dan dat ik bezig ben met drinken.
Ja ik heb nu al n date met n geweldige gozer dus alles wat je nu aandraagt verbleekt daarbij, dat snap je.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het aan mij en de rest ligt is het wel meer dan een paar drankjes hoor, we gaan ook eten (spare ribs) er komen nog meer mensen he?.
Een potentiële partner belangrijker dan een stel semi-bekende FOK!kers, nou ja!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja ik heb nu al n date met n geweldige gozer dus alles wat je nu aandraagt verbleekt daarbij, dat snap je.
Goede prioriteitenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een potentiële partner belangrijker dan een stel semi-bekende FOK!kers, nou ja!
Zeker, hoe laat ongeveer bij Molly's?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:12 schreef HeatWave het volgende:
HOOEERRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:12 schreef HeatWave het volgende:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een potentiële partner belangrijker dan een stel semi-bekende FOK!kers, nou ja!
Ga jij nou maar naar je "zangles".quote:
Beetje zangzaad erin enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar je "zangles".
16:00 is het plan geloof ik. Ik zal de 4870 eens onder de laag stof vandaag halenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeker, hoe laat ongeveer bij Molly's?
Keeltje smeren hoort erbij he.quote:
Top!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
16:00 is het plan geloof ik. Ik zal de 4870 eens onder de laag stof vandaag halen.
Geen ideequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe ging die ook alweer, zaad in de bek, stront op de stok of zo
T is een vrouwquote:
Ja, de overeenkomst tussen een homo en een papegaaiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe ging die ook alweer, zaad in de bek, stront op de stok of zo
Toch maar naar Tel Aviv dus?quote:
Het is geen lesbosquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Als ik nu een neger was geweest was ik KEI beledigd!
Net een collega: Ik kom net terug van Gran Canaria. JEZUS, nog nooit zoveel homo's bij mekaar gezien!
Ja wat verwacht je dan ook?Gran canaria............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |