abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2014 @ 10:57:28 #288
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146066008
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik expliciet de vraag stel beïnvloed ik door de vraag te stellen wat hij gaat zeggen
Als je hem niet stelt krijg je ook geen antwoord. Daarbij zal hij uit zichzelf ook niet vertellen dat hij het een rampdate vond gok ik zo. Kans is groter dat ie eerlijk is als je er gewoon naar vraagt :)
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:03:19 #289
416931 yats
(non) Average Joe
pi_146066203
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
Nee jullie snappen mij niet
er kan inderdaad niks meer stuk. Je krijgt me voor geen geld terug op die date

Ik ben gewoon oprecht benieuwd hoe zo'n rampdate nou word ervaren Door euhm de ramppartij.
Bijvoorbeeld die kerel van CC die vroeg met welke vinger ze thuis nog aan de slag ging
voelt hij dan ook al de hele tijd 'dit word niks'? Denkt hij oprecht dat die vraag een goede vraag is? Etc
En die knakker met zijn sushi date verwachte wel oprecht een kus. Terwijl dat meisje waarschijnlijk een rampdate zou omschrijven

Ik vraag me gewoon oprecht af met wat voor gevoel die kerel gisteren naar huis is gegaan. En of hij vond dat hij het goed aan heeft gepakt

Als ik expliciet de vraag stel beïnvloed ik door de vraag te stellen wat hij gaat zeggen

Toch niet zo raar dat ik dat gewoon wel eens zou willen weten? :?
Gewoon heel open vragen 'wat vond je van gisteren'? Of denk ik nu te simpel?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:07:57 #290
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_146066349
Het lijkt mij altijd leuk om de andere partij te horen hoe die de date heeft ervaren :D
Ik denk dat de ideeen over de zelfde date wel eens flink uit elkaar kunnen liggen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_146066608
De vingerdate.
pi_146067317
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:07 schreef ook_gek het volgende:
Het lijkt mij altijd leuk om de andere partij te horen hoe die de date heeft ervaren :D
Ik denk dat de ideeen over de zelfde date wel eens flink uit elkaar kunnen liggen.
ja precies
Misschien vond hij mij wel een ramp en liep het eigenlijk niet Door mij :D
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_146067535
Was dat niet al eens een keer gebeurt dat iemand zijn/haar dateverslag hier opeens terug kon lezen?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_146067544
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:03 schreef yats het volgende:

[..]

Gewoon heel open vragen 'wat vond je van gisteren'? Of denk ik nu te simpel?
Dat is een beetje hetzelfde als dat je 3 ingrepen hebt gehad bij het afrijden. En je examinator na afloop vraagt: "En wat vond je er zelf van?"
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_146067932
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:43 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat is een beetje hetzelfde als dat je 3 ingrepen hebt gehad bij het afrijden. En je examinator na afloop vraagt: "En wat vond je er zelf van?"
nou ja, dat dus
de vraag stellen stuurt al

Maar goed, ik zie ook geen andere optie dus heb het net maar gedaan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_146068346
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:43 schreef habitue het volgende:

[..]

Of dat iemand vraagt; word je liever aangereden door een 4-deurs of 5-deurs auto :')
pi_146068696
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:03 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben er ook bang voor, maar hoopte dat de andere opties zwaarder wegen... Zoals gezegd heeft ze een vrij typisch uiterlijk, niet standaard Nederlands zeg maar. Maar hoe zit het dan met opties als paiq. Leeft dat nog? Of tinder in deze leeftijdscategorie?

Hoe ist Cue? En HJ ook nog steeds zoekende?
Ik sta "gewoon voor de lol" op die sites, net als de rest hier, je weet toch. En nu ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig. Dm maar een foto ofzo van die vriendin als je een heel eerlijk antwoord wilt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 29 oktober 2014 @ 12:17:19 #298
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_146068742
Ze is gewoon niet lekker, dat kan ik nog wel concluderen zonder pic
  woensdag 29 oktober 2014 @ 12:22:56 #299
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_146068915
Maar op lelijke vrouwen reageren ook genoeg kerels. (Met de gedachte: ik ben te lekker voor haar dus die wil vast wel met me neuken)

Misschien ook haar lengte dan, denk ik. Maargoed, vrouwen die vriendschap (*EHH* geluid uit quiz wanneer je een vraag fout beantwoordt hebt) zoeken, een kind hebben (EHH), uit Oost-Europa komen (EHH) en dan ook nog eens 1.85 zijn (EHH).

Tsja. Toch net iets teveel van het verkeerde.
Gourmetten of steengrillen?
pi_146069063
Mwah, dat "vriendschap" kun je anders verdacht ruim interpreteren.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_146069356
Als iemand een beetje mannelijke neus/kaaklijn heeft en dan ook nog eens vrij lang blijkt te zijn wekt dat misschien de indruk dat dat er in de praktijk een beetje travestietachtig uit ziet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')