Als je hem niet stelt krijg je ook geen antwoord. Daarbij zal hij uit zichzelf ook niet vertellen dat hij het een rampdate vond gok ik zo. Kans is groter dat ie eerlijk is als je er gewoon naar vraagtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik expliciet de vraag stel beïnvloed ik door de vraag te stellen wat hij gaat zeggen
Gewoon heel open vragen 'wat vond je van gisteren'? Of denk ik nu te simpel?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
Nee jullie snappen mij niet
er kan inderdaad niks meer stuk. Je krijgt me voor geen geld terug op die date
Ik ben gewoon oprecht benieuwd hoe zo'n rampdate nou word ervaren Door euhm de ramppartij.
Bijvoorbeeld die kerel van CC die vroeg met welke vinger ze thuis nog aan de slag ging
voelt hij dan ook al de hele tijd 'dit word niks'? Denkt hij oprecht dat die vraag een goede vraag is? Etc
En die knakker met zijn sushi date verwachte wel oprecht een kus. Terwijl dat meisje waarschijnlijk een rampdate zou omschrijven
Ik vraag me gewoon oprecht af met wat voor gevoel die kerel gisteren naar huis is gegaan. En of hij vond dat hij het goed aan heeft gepakt
Als ik expliciet de vraag stel beïnvloed ik door de vraag te stellen wat hij gaat zeggen
Toch niet zo raar dat ik dat gewoon wel eens zou willen weten?
ja preciesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:07 schreef ook_gek het volgende:
Het lijkt mij altijd leuk om de andere partij te horen hoe die de date heeft ervaren![]()
Ik denk dat de ideeen over de zelfde date wel eens flink uit elkaar kunnen liggen.
Dat is een beetje hetzelfde als dat je 3 ingrepen hebt gehad bij het afrijden. En je examinator na afloop vraagt: "En wat vond je er zelf van?"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:03 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon heel open vragen 'wat vond je van gisteren'? Of denk ik nu te simpel?
nou ja, dat dusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:43 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als dat je 3 ingrepen hebt gehad bij het afrijden. En je examinator na afloop vraagt: "En wat vond je er zelf van?"
Of dat iemand vraagt; word je liever aangereden door een 4-deurs of 5-deurs autoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:43 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als dat je 3 ingrepen hebt gehad bij het afrijden. En je examinator na afloop vraagt: "En wat vond je er zelf van?"
Ik sta "gewoon voor de lol" op die sites, net als de rest hier, je weet toch. En nu ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig. Dm maar een foto ofzo van die vriendin als je een heel eerlijk antwoord wilt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:03 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben er ook bang voor, maar hoopte dat de andere opties zwaarder wegen... Zoals gezegd heeft ze een vrij typisch uiterlijk, niet standaard Nederlands zeg maar. Maar hoe zit het dan met opties als paiq. Leeft dat nog? Of tinder in deze leeftijdscategorie?
Hoe ist Cue? En HJ ook nog steeds zoekende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |